lundi 2 janvier 2012

Loodjes!


In feite is de cursus is niet juist want het is de Corrida de  Houilles, de beroemde race seizoen, een van de weinige die het mogelijk maakt dat iedereen een bib te hangen alvorens gebruik te maken van de periode dreigende feestelijke reeds.
Dit is ook wat geeft een bijzondere sfeer.
De veertigste editie is al zijn beloftes gehouden, heb ik al deelgenomen aan drie edities van deze race en ze zijn alleen maar goede herinneringen die komen naar mijn mening: betoverende sfeer en ambiance, drie lussen van een cursus, maar gezellige stad publiek en alomtegenwoordig.
Ook dit jaar heb ik verdiend een goed gevoel voor een aantal weken.
Het valt niet te ontkennen dat de wedstrijd eigenlijk is degene die ik het liefst en het zal altijd een speciaal plekje in mijn huid runner.
Deze editie was ook een gelegenheid om een ​​nieuw lid van de club Meudon weten: Benjamin alias BeeGees 1.
Het is altijd leuk om de goede tijden te delen voor en na de race.
Ben was te snel gaan voor mij tijdens de race.
Deze race zou ook een gelegenheid om vrienden te ontmoeten Facebook hebben, zal het een volgende keer.
Missies en doelstellingen voldaan: veel plezier door het koppelen van twee races in dezelfde halve dag, maar ook om de mogelijkheid om te rennen gerust te stellen, en het is niet niets.
En het beste van alles niet alleen terecht bij het eerste, maar delen dit moment met een collega-race.
Deze twee wedstrijden zijn om de smaak van de laatste twee rugnummers van het jaar en komen dicht bij een oneven jaar of stations namen vaak de verschijning van de races waarin ik ingeschreven.
Bewijs is dat ik heb deelgenomen sinds het begin van november tot en met kruis en vervolgens formats stierengevechten, maar ook twee korte halve marathon aan het einde van november.
Deze afwisseling van afstand kon ik de geneugten en de sensaties van het vinden van dat ik altijd dacht verloren variëren.
Deze verschillende uithoudingsvermogen en snelheid me te herstellen, dat vertrouwen, zodat kostbare ik verloren had op de weg zonder het te beseffen.
Dit seizoen kan ik de balans opmaken van mijn vermogen om terug te stuiteren.Ik heb ook besloten om te gaan een sportarts in het begin van november, dat gaf me voedingssupplementen en oefeningen doen om mijn spieren te versterken, mijn kraakbeen en botten te zien.
Inderdaad is het de eerste om de verbinding tussen mijn totale nefrectomie van de rechter nier en een mogelijk vitamine D-tekort veroorzaakt door het ontbreken van de nier.
Dit tekort, zei hij, van invloed op de spier die boven mijn knieën en daarom op mijn botten en mijn kraakbeen, waarbij de terugkerende pijn gevoeld in de afgelopen maanden.
De bloedtest noemt hij me die dag in zijn voordeel en meldde dit tekort.
Bovendien zal deze analyse zeer nuttig op andere punten die ik op mijn volgende artikel.Ik zal ook een examen afleggen van magnetische resonantie imaging en stress testing.
De doelstellingen voor 2012 zijn al gepland en goed gepland: paden, halve marathon, triathlon etc ...
Voordat je volledig zelf te investeren in dit nieuwe jaar moet ik eerst zorgen dat mijn lichaam is perfect in staat om mijn passie sport te volgen.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire