dimanche 4 mai 2014

Stezka na královském pozemku : to je děláno a dobře !

Pondělí 24 březen 2014

Je topíseň o neuvěřitelné krásy , která začne odpočítávání začátek stezce, která je držitelem zvláštní místo v mém golfu sporty .

Toto je můj druhý týkající se účasti mně a podruhékrásný příběh o přátelství .

J - 5 , jak je uvedeno v příjmu dneska organizace zprávy .

Poprvé po letech jsem nadšený, že vrhnu na cestách a pak tyto silnice , které mi dal tolik před dvěma lety : jejich podíl emocí , uspokojení a malé potěšení .

Z mé první účasti v roce 2012 jsem byl podmanil si pestrou a známé cesty :

Vzdálenost : 31 km

% Z cest a stezek : 82 %

Nadmořská výška : 600 D +

Od Avenue du Château ( Meudon 92 ) , procházející před Meudon Observatory , krásná místa , neoprávněným veřejnosti , pak lesem Meudon ,les False opěrky,Domaine national de Saint Cloud , Ile Saint - Germain ,Seine aEiffelova věž :

Obce zkřížené * :

Km 0 Odlet : Město Meudon ( 92 )
Km 9 Společný Chaville ( 92 )
13 km City Ville d' Avray ( 92 )
17 km Město Marnes - la - Coquette ( 92 )
20 km Domaine National de Saint - Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sèvres ( 92 )
27 km Město Meudon ( Nizozemsko ) ( 92 )
28km Zadání Park Ile Saint - Germain ( 92 )
29 km Město Issy - les - Moulineaux ( 92 )
30 km City of Paris XV ( 75 )
31 km Příjezd Cesta na terase Mail Branly nad Port Suffren - Paris VII přední Eiffelovy věže ( 75 )

Obrázky, které jsem udržet vzácně spojuje potěšení z cest , který nemá stejnou krásu lesů , jimiž projíždí .

Úterý 25.březnu 2014

První starostí dne platí pouze v tom, co si vyhrazujeme meteorologie a její výhled za den :

So. 29.března
Sobotu v Paříži oblohy podmínek zůstávají proměnlivé . Velké mraky a déšť . Bez srážek . Mírný vítr . Spolehlivost je velmi nízká, protožerozsah oblačnosti je obtížné posoudit . Na noc ze soboty na neděli , částečně zataženo stává proměnnou . Mírný vítr .

A to budestejná každé ráno až do dne před závodem .

Kdybych si mohl vybrat , okamžitě jsem se přihlásit na nějaký čas , jako je tato , chladné ráno bez deště a prohřívá jako místo dne .

10 - kilometr závod včera mě ujistil o svém stavu formy a dal mi další motivaci pro svou relaci VMA minulou noc .

To je vždyčas intenzivního sdílení s přítelem ( y) na klubu a já jsem si z těchto cvičení uložených zcela opláchnutý , ale tak šťastná .

Tak šťastná, že jsem , že moje firma bude připravena i před den před závodem ...

Středa 26 března : J - 3

To je stále blíž a musím přiznat , že mám mravence v nohou , všechno jsem napsal těsně nad potvrzeno !

Vždystejné obavy z počasí před ... :

Taška je venku a připravena být vyplněny .

Zítra večer vsadím se, že bude třeba udělat .

A teď musíme přemýšlet o tom, jít do postele vybudovat zásoby energie .

Pondělí 31.březnu 2014

Dva dny poté, co v průběhu mohu říci, žepočasí má stále své slovo a konzervované tento mírné a příjemné chvíle , které jsme oznámili několik dní .

to je to , že to udělal , že jsem to udělal !

Rally na Meudon Observatory výjimečně otevřeny pro tuto příležitost .

Mnozí z nás nejsou ve skutečnosti velmi mnoho není daleko od 3000 do Piaffe netrpělivost na břehu vede na rozhlednu .

Zjistil jsem, můj přítel Fabrice a my zůstali spolu až do začátku ( vím, že nemám šanci , aby ho znovu , jakmilezávod začne vidět ... ) .

Také jsme překročili Thomas a věřím, že bychom mohli také setkat s dalšími zelené a žluté , které nebyly hlášeny .

Rozteč začíná vlna umožňuje některé 3000 běžců , ale pořád je to dobře dohromady , dokud tankování Saint Cloud , zatím to jde , to jde dolů , letíme nějak kameny skály .

Trvá pobočky v krátkém obličeje jeřada cest v lese u první části .

Samozřejmě musíme také přejít několik silnic a některé obytné oblasti , alesamozřejmě je dobře vybrán a velmi pěkné .

Hezké počasí zahřát na závodu je také pro mnohé .

I Dělá 10-12kilometrů prvním tankování soběstačnosti a nastavit sám cíl rychlostí 10 km / h ( chcipoprvé zapomenout , jakmile jsem přešel na druhou tranši zóna ) .

Na kilometru 10 jsem na přestávku , jak se očekávalo , odstranit bundu a uloží ji do sáčku a při dobře naplněný kontejner , cereální tyčinky a vlevo .

Dopravní zácpy na některých částech vyžadují , abych tam chodit a měl jsem ani potřebu ani touhu a bude mi později , že budu litovat , když nemohu si pomoct, ale pěšky .

Na jednu dodávku z terasy parku Saint Cloud , to jde znovu , začal jsem se, ale držím .

Saint Cloud , dokud jsme měli příležitost překročit velké plochy královských lovů , Saint Cloud je vrcholem .

To je důvod, proč mluvím o trase na královské půdě !

S vrcholem na 160 metrů nad mořem ,národní oblast St Cloud má svou výsadní postavení , výjimečný výhled na hlavní město a jeho okolí .

Tato doména charakteristika klasického období , přebudovaný Le Notre v sedmnáctém století , je takéúložiště starých hydraulické techniky .

Bývalý Crown ,Národní Domaine de Saint - Cloud jehlavním celý francouzský historické a umělecké dědictví .
Pane , bratr Ludvíka XIV , tzv. architekti Le Pautre a Hardouin - Mansart a malíř Mignard pro zvětšení a ozdobit hrad mezi Paříží a Versailles . V roce 1785 ,Dukes of Orleans prodal hrad královny Marie - Antoinetty , která je transformována a zdobené architektem Mique . Letní vládci v devatenáctém století pobytu ,Château de Saint - Cloud byl upálen v roce 1870 a zbourán v roce 1892 .
Uzavřený zdmi a branami ,plocha 460 ha, zdobené sochami , držel pořadí Le Notre ( 1660-1690 ) . Hydraulický systém obsahuje prvky sedmnáctého století : v létě , velký hrací vody v povodí aVelké Cascade . Zrekonstruované pokoje Historického muzea připomínají rozkvět zámku a jeho areálu .
V blízkosti řeky ,dolní zahrady , plochý povrch záhony , trávníky protkána alejí , domov pro Grande Cascade který vzkvétal od okraje zalesněném svahu . Trysky , bujóny , vodopády , vodní misky na svícny nebo šklebící se masku přerušují tento báječný hydraulické konstrukci, která se táhne přes 92 metrů dlouhý .

Strmými stezkami lezení svahu stromy ,návštěvník přijde na Grand Basin Jet , který se tyčí do více než 40 m na výšku a dosah , půjčky aleje zábradlí , la Lanterne . Varhany , kde většina cesty v parku , s výhledem na Pavilion de Breteuil vyzařovat bod , Lucerna nabízí jedinečný výhled přes Seine , Paříž a její předměstí , Bois de Boulogne Clamartu a Meudon .

Větší Jet bazén ,schodiště vede na terasu , kde stál hrad , nyní zmizel . Výhled zůstává . Odtud můžete vidět posloupnost rybníků a fontán .

Přísně vzato francouzskou zahradu , návštěvníci mohou dávat přednost anglické Trocadero zahrady , která se nachází nad místě hradu . Zde ,intimní atmosféra dělá chcete jít na uvážení cest vinutí mezi horami Syringa a mahonias , nebo mezi vzrostlými stromy , které obklopují velký trávník s nepravidelnými obrysy , animovaný u rybníka .

Milovníci přírody mohou i nadále navštěvovat na polici procházet hustou tvrdého zalesňování .

Maine jenádherný hřiště pro sporty všeho druhu .

Ptám se sám sebe 10 minut a využil příležitosti k dobití baterie a komunikovat s Aurélientriatlonista kamaráda , který jedobrovolník na tankování .

Sestup ke vchodu do parku není '' '' snadné , ale stane .

Poněkud, to je část okraje řeky Seiny apočet stále významnější jezdců , kteří chodí , že mě nechal jít a začít střídat chůzi a běh .

Pro mnoho minut už jsem pít víc a já jsem hlavně postřikovačů , nelituji hledí , který mě přivedl Fabrice ráno nebo své nové sluneční brýle, které mě chrání dobře .

Okolní krajina je stále více měst , a to i v případě, že trasa přes parky Sèvres , Meudon , L'Ile Saint-Germain , než se vrátí do Paříže .

Baví mě parků a vodních zdrojů , aby mě aktualizovat a

Agentury ,moje, ale i ostatních jezdců se snaží , a častomožnost projít se stává zásadní .

To pomáhá začít a získat nějakou sílu .

Konečně ,poslední řádek je rychlejší , než se očekávalo , vede nás při příjezdu , který je těsně před mostem Jeny pod nevěřícně oči turistů a diváků .

Jsem si tričko a vzít cestu zpět se těší na cestu .

A o tři týdny později jsem byl stále na mysli ploché sezóny začíná tak dobře a bude pokračovat brzy se maratonu , který vypadá plná příslibů .