dimanche 4 mai 2014

Pot na kraljevem zemljišča : je to storjeno in dobro opravljeno !

Ponedeljek 24 marec, 2014

To jepesem neverjetne lepote, ki se bo začelo odštevanje začetek poti, ki ima posebno mesto v mojem golf šport .

To je moja druga udeležba v zvezi z mano in drugičlepa zgodba o prijateljstvu .

J - 5 , kot je navedeno v prevzema nocoj organizacija sporočila.

Za prvič po dolgih letih sem navdušena, da sem se vrgel na poti in potem te ceste , ki so mi ga dali toliko, pred dvema letoma : njihov delež čustva , zadovoljstvo in malih užitkov .

Od moje prve udeležbe v letu 2012 sem bila osvojena s pestro in pozna poti :

 Razdalja: 31km

% Poti in stez : 82%

Nadmorska višina: 600 D +
  
Od Avenue du Château ( Meudon 92 ) , ki poteka pred observatorija Meudon , lepo spletno stran , nepooblaščenim javnosti , potem gozd Meudon ,gozd False roke,Domaine national de Saint Cloud , Ile Saint - Germain ,Seine inEifflov stolp :

Občine prekrižane * :

Km 0 Odhod : Mesto Meudon ( 92 )
9 km Skupno Chaville ( 92)
13 km Mesto Ville d' Avray ( 92)
17 km Mesto Marnes -la- Coquette ( 92)
20 km Domaine National de Saint- Cloud ( 92)
26 km Commune de Sèvres ( 92)
27 km Mesto Meudon ( Nizozemska) ( 92)
28 km Vstop v Park Ile Saint-Germain ( 92)
29 km Mesto Issy-les - Moulineaux ( 92)
30 km Mesto Paris XV ( 75)
31 km Prihod Trail na terasi Mail Branly zgoraj Port Suffren - Paris VII sprednji del Eifflovega stolpa ( 75)

Podobe Držim dragocene združuje užitek poti , ki nima enakega lepoto gozdov vozijo .

Torek, 25. marec, 2014

Prva skrb dan ima le tisto, kar si pridržujemo meteorologijo in njene obete za dan :

Sat, 29. marec
Soboto v Parizu pogoji neba ostane spremenljiv. Veliki oblaki in dež . Brez padavin . Zmeren veter . Zanesljivost je še posebej nizka, saj jeobseg oblačnosti težko oceniti . Za noč v soboto do nedelje , delno oblačno postane spremenljiva. Zmeren veter .

In to boista vsako jutro do dneva pred dirko.

Če bi lahko izbirali , sem takoj podpiše za čas, kot je ta, cool zjutraj brez dežja in ogreje Kot kraju dan .

Dirka 10 kilometrov včeraj me je pomiril o mojem stanju obliki in mi je dal dodatno motivacijo za mojo seje VMA sinoči .

To je vednočas intenzivno izmenjavo s prijateljem (-e) v klubu in pridem ven iz teh vaj , naloženih popolnoma izpran , ampak tako srečna .

Tako srečna, da mislim, da moje podjetje bo pripravljena tudi pred dan pred dirko ...

Sreda 26 marec : J - 3

To je vse bližje in moram priznati , da imam mravlje v nogah , je vse, kar sem napisal tik nad potrjen !

Vednoisto skrb vreme naprej ... :

Torba je ven in pripravljen, da se napolni .

Jutri zvečer Stavim, da bo treba storiti.

In zdaj moramo razmišljati o spanjem za izgradnjo energetskih rezerv .

Ponedeljek 31 marec, 2014

Dva dni po poteku lahko rečem, da se jevreme držal besedo in konzervirane to blag in prijeten čas, da smo objavili nekaj dni .

to je to , to je storil , sem storil !

Rally po Meudon observatorija za to priložnost izjemoma odprta .

Mnogi od nas so dejansko ni zelo veliko , nedaleč od 3000 do nestrpno plesal na strani , ki vodi do observatorija .

Ugotovil sem, moj prijatelj Fabrice in bomo ostali skupaj do začetka ( vem, da nimajo nobene možnosti , da bi ga še enkrat videti , kakor hitro boštartal ... ).

Prav tako smo prečkali Thomas in verjamem, da bi lahko naleteli tudi druge zelenice in rumenice , ki niso bile prijavljene .

Razmik medzačetkom val omogoča nekaj 3000 tekačev , vendar je še vedno dobro skupaj, dokler gorivom Saint Cloud , medtem ko gre , gre navzdol , letimo nekako kamni kamenje .

To traja podružnice v kratkem obraz jeraznolikost poti v gozdu za prvi del .

Seveda moramo tudi čez nekaj cest in nekaj stanovanjskih območij , ampakseveda je dobro izbrana in zelo lepo .

Lepo vreme segreje nad dirko je tudi za mnoge.

I naredi 10 do 12 km za prvi bencinski samozadostnosti in si zadal cilj s hitrostjo 10 km / h ( hočemprvič , da čim prej pozabiti, saj sem se preklopi na drugo tranšo cona ) .

Na kilometer 10. Sem na odmor , kot je bilo pričakovati, odstraniti jakno in jo shrani v vrečke in ob dobro napolnjeno posodo , Žitna in odšel.

Nekateri zastoji na nekaterih delih mi zahteva, da tam hoditi in nisem imel niti potrebe niti želje in mi bo povedal kasneje , da bom obžalujem, ko ne morem pomagati, da ne hodi .

Na eno dobavo s terase parka Saint Cloud , gre spet, sem začel , a držim .

Saint Cloud , dokler ne bomo imeli priložnost , da prestopi velike površine kraljevih lovom , Saint Cloud jevrhunec .

To je razlog, zakaj sem govoriti o poti na kraljeve zemlje!

Z vrha, na 160 m nadmorske višine ,nacionalno območje St Cloud , da je z njeno privilegirano vlogo , izjemni pogledi v prestolnici in njeni okolici .

To področje značilne za klasično obdobje , Le Notre preoblikovali v sedemnajstem stoletju , je tudizbirka starih hidravličnih tehnik .

Nekdanji Crown ,National Domaine de Saint - Cloud jepomemben celoten francoski zgodovinske in umetnostne dediščine .
Monsieur , brat Ludvika XIV , imenovan arhitekti Le Pautre in Hardouin - Mansart in slikar MIGNARD za povečavo in polepšati grad med Parizom in Versaillesa . Leta 1785 ,Dukes of Orleans prodala grad kraljice Marie Antoinette - ki se preoblikuje in okrašena arhitekt Mique . Poletne vladarji v rezidenci devetnajstega stoletja , jeChâteau de Saint- Cloud pogorel leta 1870 in porušen leta 1892 .
Obdan z obzidjem in vrati ,območje 460 hektarjev , okrašena s kipi , ohranil red Le Notre ( 1660-1690 ) . Hidravlični sistem vsebuje elemente sedemnajstem stoletju : poleti , velika predvajanja vode v bazenih inVeliki Cascade . Prenovljene sobe v zgodovinskem muzeju popeljal v razcvet gradu in njenih razlogov .
Ob reki ,nižje vrt, ravno površino cvetličnimi trate prepredeno z drevo-obrobljen poti , doma do Grande Cascade , ki je cvetela od roba gozdnatem pobočju . Jets , mesne juhe , slapovi , vodne sklede za svečnike ali grimase maska ​​točkasti to čudovito hidravlični strukture, ki se razteza na 92 m dolg .

Strmih prog plezalnih pobočje drevesa ,obiskovalec pride na Grand bazenu Jet , ki se dviga več kot 40 metrov v višino in doseže , alley zadolževanje so ograje , la Lanterne . Organ , kjer je večina poti po parku , s pogledom na Pavilion de Breteuil izžarevajo Point , Lantern ponuja edinstven razgled nad Sene v Parizu in njegovih predmestjih , Bois de Boulogne Clamart in Meudon .

Bazen Večja Jet ,stopnišče vodi na teraso , kjer je stal grad , ki je zdaj izginil. Obeti ostajajo . Od tu lahko vidite nasledstvo ribnike in fontane .

Strogo gledano francoski vrt , lahko obiskovalci raje English Trocadero vrtovi , ki se nahaja nad lokacijo gradu . Tukaj ,intimno vzdušje naredi si želijo hoditi po svoji presoji poti prenehanja, med gorami Syringa in mahonias , ali med visokimi drevesi okoliških velik travnik z nepravilnimi obrisi , animirane z ribnikom .


Ljubitelji narave se lahko še naprej na obisk na polici za brskanje po gosto trdega pogozdovanjem.






To območje ječudovito igrišče za šport vseh vrst.

Sprašujem se 10 minut in je priložnost, da napolni baterije in interakcijo z Aurélientriatlonec prijatelju , ki jeprostovoljec na oskrbo z gorivom .

Sestop na vhodu v park ni '' lahka '' , ampak se zgodi .

Namesto tega je del roba Seni inštevilo bolj pomembnih kolesarjev , ki hodijo , da bi me spustil in začeti nadomestno hojo in tek.

Za mnoge minutah že pijem več in Še posebej posipov , jaz ne obžalujem vizir , ki mi je prinesel Fabrice zjutraj ali moje nove sončna očala , da me zaščitijo dobro .

Okoliška pokrajina je bolj urban , tudi čepot skozi parke Sèvres , Meudon , l' ile Saint Germain pred vrnitvijo v Pariz .

Uživam parki in vodne vire , da bi me osvežijo in

Agencije,rudnik pa tudi tistih v drugih kolesarjev se borijo , in pogosto postanemožnost , da hodi bistvenega pomena.

To pomaga , da začnete in ponovno nekaj moči .

Končno,zadnja vrstica je hitreje, kot je bilo pričakovati, da nas vodi ob prihodu , ki je tik pred mostom v Jeni pod neverodostojnih očeh turistov in gledalcev .

Dobim majico in se pot nazaj uživa pot .

In tri tedne pozneje sem še razmišljal o pavšalni sezono začel tako dobro in bo v kratkem z maratonom , ki je videti poln obljub .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire