dimanche 4 mai 2014

Kraliyet arazi üzerinde bir iz : bitti ve aferin !

Pazartesi, Mart 24, 2014

Bu benim golf spor özel bir yer tutan bir izsayım başında başlayacak inanılmaz güzellikte bir şarkı.

Bu benimleikinci kez bir dostluk güzel bir hikaye ile ilgili benim ikinci katılımdır .

Makbuz gece örgüt mesajında ​​belirtildiği gibi 5 - J .

Duygular , memnuniyeti ve küçük zevkleri onların payı : yılilk defa iki yıl önce bana çok verdik sonrayollar ve bu yollar üzerinde kendimi atmak için heyecan duyuyorum .

2012 yılında benim ilk katılımdan benfarklı ve tanıdık yolu tarafından fethedilen :

 Mesafe: 31km

Yolları ve yollar Of % : 82 %

Yükseklik: 600 D +
  
Avenue du Château ( Meudon 92 ) itibaren ,Meudon Gözlemevi , güzel bir sitede , izinsiz halka , Meudon sonra ormanın önünden geçerken , Yanlış Rests orman ,Domaine de Saint ulusal bulut , ile Saint - Germain ,Seine veEyfel Kulesi :

Geçti Belediyeler * :

Km 0 Kalkış : Meudon City ( 92 )
Km 9 Ortak Chaville ( 92 )
13 km Şehir Ville d' Avray ( 92 )
Marnes - la - Coquette 17 km Town ( 92 )
20 km Domaine National de Saint- Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sevr ( 92 )
27 km Meudon City ( Hollanda) ( 92 )
28 kmPark Ile Saint - Germain Girme ( 92 )
Issy - les - Moulineaux 29 km Şehir ( 92 )
30 km Paris XV City ( 75 )
Liman Suffren yukarıdateras Posta Branly 31 km Varış Trail -Eyfel Kulesi Paris VII ön ( 75 )

I keepgörüntüleri nadide geçilenormanların hiçbir eşitgüzelliğe sahip yollarınkeyfini birleştiriyor.

Salı Mart 25, 2014

Gününilk endişe Sadece biz meteoroloji veGünü için görünüm rezerv ne tutar :

Sat, 29 Mart
Paris gökyüzü koşulları Cumartesi değiştirilebilir kalır . Büyük bulutlar ve yağmur . Yağış yok. Ilımlı rüzgar . Bulut örtüsününölçüde değerlendirmek zordur , çünkügüvenilirliği , özellikle düşük. Pazar Cumartesigecesi için , parçalı bulutlu değişken olma . Ilımlı rüzgar .

Ve buyarış öncesigüne kadar her sabahaynı olacaktır .

Ben seçim olsaydı , ben yağmur olmadansabah , böyle bir süre için hemen serin imzalamak vegününyer olarak ısınır .

10 kilometrelik yarış dün formun benim durumu hakkında bana güvence verdi ve dün gece bana oturumu VMA için ekstra motivasyon verdi .

Bu her zamankulübün arkadaş ( lar ) ile yoğun bir paylaşım zaman ve tamamen durulanır dayatılan bu egzersizleri dışında ama çok mutlu olsun .

Benim iş deyarıştan öncebir gün önce hazır olacağını düşünüyorum o kadar mutlu ...

Çarşamba, 26 Mart : J - 3

Bu daha yakın oluyor ve benbacaklarda karıncalar olduğunu itiraf , ben sadece yukarıda yazdığım her şeyi doğruladı!

Her zaman önde havaaynı endişe ... :

Çanta dışarı ve doldurulmaya hazırdır .

Yarın gece ben yapılacaktır bahis.

Ve şimdi enerji rezervlerine kurmak için yatmadan düşünmek gerekir .

Pazartesi, Mart 31, 2014

İki günders sonra benhava sözünü tuttu ve biz birkaç gün duyurduğu bu hafif ve hoş bir zaman korumuştur söyleyebiliriz .

ben yaptım , bitti , bu kadar !

Meudon Gözlemevi Rallydurum için son derece açık .

BirçoğumuzGözlemevi öndekıyısında sabırsızlık Piaffe aslında çok çok uzak değil 3000 değil .

Ben arkadaşım Fabrice bulundu ve bizstart ( ben ... en kısa süredeyarış başlayacak gibi onu tekrar görmek için bir şans var biliyorum ) kadar bir arada kalmak .

Biz de Thomas geçti ve biz de rapor değil diğer yeşillikleri ve sarılar karşılaşma inanıyorum .

Başlangıç ​​dalga aralık 3000 , bazı koşucular verir ama biz bir şekilde taşlar kayalar sinek , aşağı gider , arada gider , Saint Cloud körüklüyor kadar birlikte iyi hala.

Builk bölümü içinorman içinde yollarçeşittirkısa yüzüne şube alır .

Tabii ki biz de bir kaç yollar ve bazı yerleşim alanları geçmek gerekiyor amaders iyi seçilmiş ve çok güzel.

Irk üzerinde sıcak halegüzel hava birçok aynı zamanda.

Benilk yakıt ikmali kendine yeterlilik için 10 ila 12 km yapar ve benikinci dilimine açık olarak ( benilk kez kısa sürede unutmak istiyorum kendimi 10 KM / H Kurunhedefi belirledi bölge ) .

Beklendiği gibi kilometre 10 ben aradayız , ceketimi veçanta mağazaları kaldırıldı ve bir de dolu kabı , bir tahıl bar ve sol alarak .

Bazı bölümleri sıkışıklık var yürümek beni gerektirir ve bengerek nearzu ne vardı ve ben yardım edemem ama yürüyemiyorum zaman pişman olacağım bana daha sonra anlatacağım .

Tekrar gider Saint Cloud , birparkınterasındantek kaynağı , ben başladı ama ben tutuyorum .

Biz Kraliyet avı geniş alanlar geçmeyefırsat vardı dek Saint Cloud , Saint Cloudvurgulayın.

Ben kraliyet arazi üzerinde bir iz söz nedeni budur !

Deniz seviyesinden 160 m bir zirve ile , St Cloudulusal alana sahip , ayrıcalıklı konumu ile ,sermaye ve çevresi üzerinde olağanüstü manzarası .

On yedinci yüzyılda Le Notre tarafından tasarlananklasik dönem bu etki özelliği , aynı zamanda eski hidrolik teknikleri deposudur .

Eski Taç ,Milli Domaine de Saint - Cloud önemli bütün Fransız tarihsel ve sanatsal miras .
Mösyö , Louis XIV kardeşi , büyütmek ve Paris ve Versailles arasındakikale süslemek için mimarlar , Le Pautre ve Hardouin - Mansart ve ressam Mignard çağırdı. 1785 yılında OrleansDukesmimar Mique dönüştürülmüş ve dekore edilmiş Kraliçe Marie - Antoinettekale sattı. Yaz cetvelleron dokuzuncu yüzyıl konutunda ,Château de Saint - Cloud 1870 yılında yakıldı ve 1892 yılında yerle bir etmiş.
Duvarları ve kapıları ile kapalı , heykellerle süslenmiş 460 hektarlıkalan , Le Notre ( 1660-1690 ) sırasını tuttu. Yaz aylarında , genişhavzalarda su oyun veBüyük Cascade :hidrolik sistemyedinci yüzyılda unsurları içerir. Tarihi Müzesiyenilenmiş odalarkale ve onun gerekçesiylealtın çağını çağrıştırıyor .
Nehri yakınında ,alt bahçe , düz bir yüzey flowerbeds , çimler ağaçlıklı caddeleri ,ormanlık yamaçkenarından geliştiGrande Cascade ev ile kesişmektedir . Jetler , et suları, şelaleler , su şamdanlar kase ya da yüzünü buruşturarak maske uzun 92 m üzerinde uzanan bu muhteşem hidrolik yapıyı noktalamak .

Yamaç ağaçlara tırmanma sarp yollar , ziyaretçifazla 40 m yüksekliğe ve ulaşmak için yükselir Büyük Havzası Jet , borçlanma alley Küpeşte , la Lanterne'deki geldi . Pavilion de BRETEUIL bakanparkın en yolları , Noktayı yaymak organı , FenerSeine , Paris ve banliyöleri ,Bois de Boulogne Clamart ve Meudon'daki üzerinde benzersiz bir panoramasını sunar .

Büyükşehir Jet havuzu , bir merdiven şimdi kayboldukale , durduteras yol açar . Görünüm kalır . Buradan havuzlar ve çeşmelerarkaya görebilirsiniz .

KesinlikleFransız bahçe konuşan , ziyaretçilerinkaleninkonumu üzerinde bulunanİngilizce Trocadero Bahçeleri , tercih edebilir . Burada ,samimi bir atmosfer Syringa ve mahonias dağların arasında dolambaçlı yollarıntakdirine yürümek istiyorum yapar , ya da bir gölet ile animasyonlu düzensiz konturlu bir büyük çim , çevredeki uzun boylu ağaçlar arasında .


Doğa severleryoğun parke ağaçlandırma gözrafta ziyaret etmeye devam edebilirsiniz .


Maine her türlü spor için harika bir oyun olduğunu.

Kendimi 10 dakika sormak vepilleri şarj ve yakıt ikmali Aurélien bir gönüllü olan bir triathlete arkadaşı ile etkileşim içinfırsat aldı .

Parkı girişindeiniş kolay '''' ama olmuyor değil.

Aksine , oSeinekenarında bir parçası ve bu gitmeme ve alternatif yürüyüş ve koşu başlayalım yapmak yürümek giderek daha önemli binicilerinsayısıdır .

Birçok dakika zaten fazla içmek ve özellikle serpiştirdiği için, beni de beni korumaksabah ya da benim yeni güneş gözlüğü Fabrice getirdisiperliğini pişman değilim .

Çevredeki manzara giderek kentsel olduğunu bile Paris'e dönmeden önce Sevr , Meudon'daki , l'île Saint Germainparkları ilerota .

Ben beni yenilemek içinparkları ve su kaynaklarının zevk ve

Ajanslar ,benim aynı zamanda diğer biniciler bu mücadele , ve sık sık yürümek içinseçenek gerekli olur .

Bu, bazı gücünü başlamak ve kazanmak için yardımcı olur .

Nihayet ,son satırı beklenenden daha hızlı , sadece turistler ve seyirciinanmaz gözlerinin altında Jenaköprü önce olan varışta bizi götürür .

Bent-shirt almak ve geriyolunu zevkyol almak .

Ve üç hafta sonra ben haladüz sezon düşünüyordum çok iyi başlar ve vaat dolu görünen bir maraton ile kısa bir süre devam edecek .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire