dimanche 4 mai 2014

Chodník na kráľovskom pozemku : to je robené a dobre !

Pondelok 24 marec 2014

Je to pieseň o neuveriteľné krásy , ktorá začne odpočítavanie začiatok chodníku , ktorá je držiteľom osobitné miesto v mojom golfe športy .

Toto je môj druhý týkajúce sa účasti mne a druhýkrát krásny príbeh o priateľstve .

J - 5 , ako je uvedené v príjme dneska organizácie správy .

Prvýkrát po rokoch som nadšený , že vrhnem na cestách a potom tieto cesty , ktoré mi dal toľko pred dvoma rokmi : ich podiel emócií , uspokojenie a malé potešenie .

Z mojej prvej účasti v roku 2012 som bol podmanil si pestrú a známej cesty :

 Vzdialenosť : 31 km

% Z ciest a chodníkov : 82 %

Nadmorská výška : 600 D +
  
Od Avenue du Château ( Meudon 92 ) , prechádzajúcej pred Meudon Observatory , krásne miesta , neoprávneným verejnosti , potom lesom Meudon , les False opierky , Domaine national de Saint cloud , Ile Saint - Germain , Seine a Eiffelova veža :

Obce skrížené * :

Km 0 Odlet : Mesto Meudon ( 92 )
Km 9 Spoločný Chaville ( 92 )
13 km City Ville d' Avray ( 92 )
17 km Mesto Marnes - la - Coquette ( 92 )
20 km Domaine National de Saint - Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sèvres ( 92 )
27 km Mesto Meudon ( Holandsko ) ( 92 )
28km Zadanie Park Ile Saint - Germain ( 92 )
29 km Mesto Issy - les - Moulineaux ( 92 )
30 km City of Paris XV ( 75 )
31 km Príchod Cesta na terase Mail Branly nad Port Suffren - Paris VII predné Eiffelovej veže ( 75 )

Obrázky , ktoré som udržať zriedkavo spája potešenie z ciest , ktorý nemá rovnakú krásu lesov , ktorými prechádza.

Utorok 25.března 2014

Prvý starostí dňa platí len v tom , čo si vyhradzujeme meteorológie a jej výhľad za deň :

So . 29. marca
Sobotu v Paríži oblohy podmienok zostávajú premenlivé . Veľké mraky a dážď . Bez zrážok . Mierny vietor . Spoľahlivosť je veľmi nízka , pretože rozsah oblačnosti je ťažké posúdiť . Na noc zo soboty na nedeľu , čiastočne zamračené stáva premennou . Mierny vietor .

A to bude rovnaká každé ráno až do dňa pred pretekmi .

Keby som si mohol vybrať , okamžite som sa prihlásiť na nejaký čas , ako je táto , chladné ráno bez dažďa a prehrieva ako miesto dňa .

10 - kilometer závod včera ma uistil o svojom stave formy a dal mi ďalšiu motiváciu pre svoju reláciu VMA minulú noc .

To je vždy čas intenzívneho zdieľanie s priateľom ( y ) na klubu a ja som si z týchto cvičení uložených úplne spláchnutý , ale tak šťastná .

Tak šťastná , že som , že moja firma bude pripravená aj pred deň pred pretekmi ...

Streda 26 marca : J - 3

To je stále bližšie a musím priznať , že mám mravce v nohách , všetko som napísal tesne nad potvrdené !

Vždy rovnaké obavy z počasia pred ... :

Taška je vonku a pripravená byť vyplnené .

Zajtra večer stavím sa , že bude potrebné urobiť .

A teraz musíme premýšľať o tom , ísť do postele vybudovať zásoby energie .











Pondelok 31.marca 2014

Dva dni po tom , čo v priebehu môžem povedať , že počasie má stále svoje slovo a konzervované tento mierne a príjemné chvíle , ktoré sme oznámili niekoľko dní .

to je to , že to urobil , že som to urobil !

Rally na Meudon Observatory výnimočne otvorené pre túto príležitosť .

Mnohí z nás nie sú v skutočnosti veľmi veľa nie je ďaleko od 3000 do piaffy netrpezlivosť na brehu vedie na rozhľadňu .

Zistil som , môj priateľ Fabrice a my zostali spolu až do začiatku ( viem , že nemám šancu , aby ho znovu, keď závod začne vidieť ... ) .

Tiež sme prekročili Thomas a verím , že by sme mohli tiež stretnúť s ďalšími zelenej a žltej , ktoré neboli hlásené .

Rozteč začína vlna umožňuje niektoré 3000 bežcov , ale stále je to dobre dohromady , kým tankovanie Saint Cloud , zatiaľ to ide , to ide dole , letíme nejako kamene skaly .

Trvá pobočky v krátkom tváre je rad ciest v lese pri prvej časti .

Samozrejme musíme tiež prejsť niekoľko ciest a niektoré obytné oblasti , ale samozrejme je dobre vybraný a veľmi pekné .

Pekné počasie zahriať na preteku je tiež pre mnohých .

Aj Robí 10 - 12kilometrů prvom tankovaní sebestačnosti a nastaviť sám cieľ rýchlosťou 10 km / h ( chcem prvýkrát zabudnúť , akonáhle som prešiel na druhú tranžu zóna ) .

Na kilometri 10 som na prestávku , ako sa očakávalo , odstrániť bundu a uloží ju do vrecka a pri dobre naplnený kontajner , cereálne tyčinky a vľavo .

Dopravné zápchy na niektorých častiach vyžadujú , aby som tam chodiť a mal som ani potrebu ani túžbu a bude mi neskôr , že budem ľutovať , keď nemôžem si pomôcť , ale pešo .

Na jednu dodávku z terasy parku Saint Cloud , to ide znova , začal som sa , ale držím .

Saint Cloud , kým sme mali príležitosť prekročiť veľké plochy kráľovských lovov , Saint Cloud je vrcholom .

To je dôvod , prečo hovorím o trase na kráľovskej pôde !

S vrcholom na 160 metrov nad morom , národnej oblasť St Cloud má svoju výsadné postavenie , výnimočný výhľad na hlavné mesto a jeho okolie .

Táto doména charakteristika klasického obdobia , prebudovaný Le Notre v sedemnástom storočí , je tiež úložisko starých hydraulickej techniky .

Bývalý Crown , Národné Domaine de Saint - Cloud je hlavným celý francúzsky historické a umelecké dedičstvo .
Pane , brat Ľudovíta XIV , tzv architekti Le Pautre a Hardouin - Mansart a maliar Mignard pre zväčšenie a ozdobiť hrad medzi Parížom a Versailles . V roku 1785 , Dukes of Orleans predal hrad kráľovnej Márie - Antoinetty , ktorá je transformovaná a zdobené architektom Mique . Letné vládcovia v devätnástom storočí pobytu , Château de Saint - Cloud bol upálený v roku 1870 a zbúraný v roku 1892 .
Uzavretý múrmi a bránami , plocha 460 ha , zdobené sochami , držal poradí Le Notre ( 1660-1690 ) . Hydraulický systém obsahuje prvky sedemnásteho storočia : v lete , veľký hracie vody v povodí a Veľkej Cascade . Zrekonštruované izby Historického múzea pripomínajú rozkvet zámku a jeho areálu .
V blízkosti rieky , dolnej záhrady , plochý povrch záhony , trávniky pretkaná alejí , domov pre Grande Cascade ktorý prekvital od okraja zalesnenom svahu . Trysky , bujóny , vodopády , vodné misky na svietniky alebo uškierajúce sa masku prerušujú tento báječný hydraulické konštrukciu , ktorá sa tiahne cez 92 metrov dlhý .

Strmými chodníkmi lezenie svahu stromy , návštevník príde na Grand Basin Jet , ktorý sa týči do viac ako 40 m na výšku a dosah , pôžičky aleje zábradlia , la Lanterne . Organ, kde väčšina cesty v parku , s výhľadom na Pavilion de Breteuil vyžarovať bod , Lucerna ponúka jedinečný výhľad cez Seine , Paríž a jeho predmestia , Bois de Boulogne Clamart a Meudon .

Väčšia Jet bazén , schodisko vedie na terasu , kde stál hrad , teraz zmizol . Výhľad zostáva . Odtiaľ môžete vidieť postupnosť rybníkov a fontán .

Prísne vzaté francúzsku záhradu , návštevníci môžu dávať prednosť anglické Trocadero záhrady , ktorá sa nachádza nad mieste hradu . Tu , intímna atmosféra robí chcete ísť na uvážení ciest vinutia medzi horami Syringa a mahonias , alebo medzi vysokými stromami , ktoré obklopujú veľký trávnik s nepravidelnými obrysmi , animovaný u rybníka .


Milovníci prírody môžu aj naďalej navštevovať na polici prechádzať hustú tvrdého zalesňovanie .






Táto oblasť je nádherné ihrisko pre športy všetkého druhu .

Pýtam sa sám seba 10 minút a využil príležitosť na dobitie batérie a komunikovať s Aurélien triatlonistov kamaráta , ktorý je dobrovoľník na tankovanie .

Zostup ku vchodu do parku nie je '' '' ľahké , ale stane .

Trochu, to je časť okraja rieky Seiny a počet stále významnejšie jazdcov , ktorí chodia , že ma nechal ísť a začať striedať chôdzu a beh .

Pre mnoho minút už som piť viac a ja som hlavne postrekovačov , neľutujem hľadí , ktorý ma priviedol Fabrice ráno alebo svoje nové slnečné okuliare , ktoré ma chráni dobre .

Okolitá krajina je stále viac miest , a to aj v prípade , že trasa cez parky Sèvres , Meudon , L' Ile Saint - Germain , než sa vráti do Paríža .

Baví ma parkov a vodných zdrojov , aby ma aktualizovať a

Agentúry , moja , ale aj ostatných jazdcov sa snaží , a často možnosť prejsť sa stáva zásadný .

To pomáha začať a získať nejakú silu .

Konečne , posledný riadok je rýchlejší , než sa očakávalo , vedie nás pri príchode , ktorý je tesne pred mostom Jeny pod neveriacky oči turistov a divákov .

Som si tričko a vziať cestu späť sa teší na cestu .

A o tri týždne neskôr som bol stále na mysli ploché sezóny začína tak dobre a bude pokračovať čoskoro sa maratónu , ktorý vyzerá plná prísľubov .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire