dimanche 4 mai 2014

Руту на краљевској земљи : то је урађено и урађено добро !

Понедељак , 24. март , 2014

То јепесма од невероватне лепоте који ће почети одбројавање почетак стазе која заузима посебно место у мом голф спорту .

Ово је моја друга партиципација у вези мене и други путлепа прича о пријатељству .

Ј - 5 као што је наведено у пријему вечерас организације поруци .

По први пут у годинама сам узбуђена да се бацам на стазама и онда ови путеви који су ми дали толико пре две године : њихов удео емоција , задовољства и малим задовољствима .

Од мог првог учешћа у 2012 сам био освојен од стране разноврстан и познатом путу :

 Удаљеност : 31км

% Стаза и стаза : 82 %

Надморска висина : 600 Д +
 
Из Авенуе ду Цхатеау ( 92 ) Меудон , пролазећи испред Меудон опсерваторије , прелепој локацији , неовлашћеног јавности , затим шуме Меудон ,шума од лажних почива ,Домаине де Саинт национални Цлоуд , Иле Саинт - Гермаин ,Сена иАјфелова кула :

Општине цроссед * :

0 км Одлазак : Град Медону ( 92 )
9 км Заједнички Цхавилле ( 92 )
13 км Град Вилле д'Авраи ( 92 )
17 км Град Марнес - ла-Цокуетте ( 92 )
20 км Домаине Натионал де Саинт-Цлоуд ( 92 )
26 км комуна Севр ( 92 )
27 км Град Медону ( Холандија ) ( 92 )
28 км Улазак у парк Иле Саинт- Гермаин ( 92 )
29 км Град Исси-лес- Моулинеаук ( 92 )
30 км Град Парис КСВ ( 75 )
31 км стаза Долазак на тераса Маил Бранли изнад Порт Суффрен - Париз ВИИ предњи од Ајфелове куле ( 75 )

Слике Стално драгоцено комбинује задовољство стаза која нема премца лепоту шума прешао .

Уторак , 25. март , 2014

Прва брига дана држи само у оно што ми задржавамо метеорологију и прогнозу за тај дан :

Суб , 29. март
Субота у Паризу небо условима остају променљив . Велики облаци и киша . Без падавина . Средње ветар . Поузданост је посебно низак, јер је степен облака поклопац је тешко проценити . За ноћи суботе на недељу , делимично облачно постаје променљива . Средње ветар .

И то ће бити исто сваког јутра до дан пре трке .

Ако бих могао да бирам , ја одмах потписати за ово време , хладан ујутро без кише и загрева Као месту дана .

Трка10 километра јуче ме је уверио о мом стању форме и дао ми додатну мотивацију за моју дужином ВМА синоћ .

То је увеквреме интензивног дељење са пријатељем (и) у клубу и ја изађем из ових вежби наметнутих потпуно испран , али тако срећна .

Тако срећна што мислим да је мој посао ће бити готов и пре него дан пре трке ...

Среда , 26. март : Ј - 3

То је све ближе и ја признајем да имам мраве у ногама , све сам написао изнад је потврђено !

Увекиста брига времену напред ... :

Торба је напоље и спреман да буде испуњен .

Сутра вече Кладим се да ће бити учињено .

И сад ми треба да мислимо о одласку у кревет да се изгради резерве енергије .











Понедељак , 31. март , 2014

Два дана након курса могу да кажем даје време одржао реч и сачувао ову благу и пријатну време које смо најавили за неколико дана .

да је , готово је , ја то урадио !

Рели у Меудон опсерваторије изузетно отворен за ту прилику .

Многи од нас нису у ствари веома много недалеко од 3000 до пиаффе нестрпљење у обалу води до опсерваторије .

Нашао сам свог пријатеља и Фабрице смо заједно остати до почетка (знам да немам шансе поново чим ће почетитрка да га видим ... ) .

Такође смо прешли Томас и ја верујем да смо такође може сусрести друге зелене и жуте које нису пријављене .

Почев талас размак дозвољава неке 3000 тркача , али то је још увек добро заједно док пуњење Саинт Цлоуд , у међувремену то иде , иде доле , ми смо некако лети камење камење .

Потребно гране у кратком лице јеразноврсност стаза у шуми за првог дела .

Наравно, ми такође треба да пређу неколико путеве и неке стамбене области , алинаравно није добро одабран и веома лепо .

Лепо време да се загреју током трке је и за многе .

Ја чини 10 до 12 км за први бензинској самодовољности и поставити себи циљ брзини од 10 км / х ( ја желимпрви пут да се забораве чим сам се пребацио на друге транше зона ) .

На километар 10 Ја сам на паузи као што се очекивало , склонио своју јакну и складишти је у торбу и узимање добро испуњен контејнер , а житарица бар и лево .

Загушења на неким деловима ме захтевају да тамо ходам и ја имао ни потребу ни жељу и да ће ми касније рећи да ћу зажалити кад ја не могу а да не хода .

На једном од снабдевања тераси парку Саинт Цлоуд , то опет иде , почео сам али држим .

Саинт Цлоуд док смо имали прилику да пређу велике површине краљевских лова , Саинт Цлоуд јеврхунац .

Зато говорим о рута на краљевском земљи !

Са врха на 160 м надморске висине ,национални простор Св Цлоуд има , по свом повлашћеном положају , изузетне погледа преко престоници и околини .

Овај домен карактеристика класичног периода , редизајниран од стране Ле Нотре у седамнаестом веку , такође јескладиште древних хидрауличних техника .

Бивши Круна ,Национални Домаине де Саинт - Цлоуд јеглавни цео француски историјско и уметничко наслеђе .
Господине , брат Луја КСИВ , позвао архитекте Ле Паутре и Хардоуин - Мансарт и сликар Мигнард за увећање и уљепшавају замак између Париза и Версаиллес . У 1785 ,Дукес оф Орлеанс продао дворац краљице Марие-Антоинетте који претвара и украшен од стране архитекте Микуе . Летњи владари у резиденцији деветнаестог века ,Цхатеау де Саинт-Цлоуд је спаљен у 1870 и сравњена 1892 .
У прилогу по зидовима и вратима ,површине 460 хектара , украшен статуама , чува редослед Ле Нотре ( 1660-1690 ) . Хидраулични систем садржи елементе из седамнаестог века : у лето , велика плаи вода у сливовима иВелика каскада. Отремонтированние номера Историјског музеја евоцирају врхунац дворца и његових основа .
У близини реке ,нижи врт , стан површине цветне леје , травњаци испресецан са дрворедима путеве , куће на Гранде Цасцаде која је цветала од ивице шумовите брду . Јетс , чорбе , водопади , вода зделе до свећњака или гримасе маска упасти ову фантастичну хидраулички структуру која се простире преко 92 м дужине .

По стрмим стазама пењање брду дрвеће ,посетилац стигне на Гранд Јет басена , који се уздиже на више од 40 метара висине и до , задуживање уличици балустраде , Ла Лантерне . Органа где већина стазе парка , са погледом на павиљон де Бретеуил зрачити Поинт , фењер нуди јединствену панораму над Сене , Паризу и његовим предграђима , Боис де Боулогне Цламарт и Медону .

Велике Јет базен ,степениште води на терасу где је стајао дворац , сада нестала . Перспектива остаје . Одавде можете видети сукцесије барама и фонтане .

Строго говорећи француски врт , посетиоци могу да воле енглеске Троцадеро баштама, које се налазе изнад локације замка . Ево ,интимна атмосфера чини да желите да хода по нахођењу стазе кривудавим међу планинама Сиринга и махониас , или међу високим дрвећем окружују велики травњак са неправилним контурама , анимиране стране рибњак .


Љубитељи природе могу да наставе да посетите на полици да претражујете густу тврд пошумљавање .






Ово подручје једивно игралиште за спортове свих врста .

Питам се 10 минута и искористио прилику да напуните батерије и интеракцију са АурелиенТриатхлете пријатељ који јеволонтер на досипања горива .

Силазак до улаза у парк није '' лако '' , али се дешава .

Уместо тога, она је део ивице Сене иброј све више важних возача који ходају да ме пусти и почне да наизменично шетњу и трчање .

За многе минута већ пијем више, а ја посебно фрост , ја не жалим визир који је донео ми Фабрице ујутру или моје нове наочаре за сунце да ме добро штити .

Околни пејзаж је све више урбана , чак и акотраса кроз парковима Севрес , Медону , Л'Иле Саинт Гермаин пре повратка у Париз .

Уживам у паркове и изворе воде да ме освежи и

Агенције ,али и рудник оних других возача се боре , а честоопција да хода постаје неопходно .

Ово помаже да се почне и поврати неке снаге .

Коначно ,последња линија је брже него што се очекивало , што нас доводи на доласку који је непосредно пре моста у Јени под невјероватним очима туриста и гледалаца .

Ја добити мајицу и узме пут назад уживајући пут .

А три недеље касније сам увек мислио равног сезоне почиње тако добро и да ће ускоро наставити са маратона која изгледа пуна обећања .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire