lundi 21 avril 2014

Un ruta a terra real : el que es fa i es fa bé !


Dilluns, març 24, 2014

Compte enrere per l'inici d'un camí que té un lloc especial en els meus esports golf .

Aquesta és la meva segona participació en el segon temps i una gran història d'amistat .

J - 5 com s'indica en el missatge de l'organització d'aquesta nit rebut.

Per primera vegada en molts anys que estic emocionat de llançar- en els senders i després aquests camins que m'han donat tant fa dos anys : la seva quota d'emocions , satisfaccions i plaers petits .

Des de la meva primera participació en 2012 havia estat conquerida pel camí variat i familiar :

 Distància : 31 quilòmetres

% De camins i senders : el 82%

Altitud : 600 D +
  
A partir de l'Avenue du Château ( Meudon 92 ) , passant per davant de l'Observatori de Meudon , bell lloc , pública no autoritzada , a continuació , el bosc de Meudon , el bosc de silencis falsos , Domaine National de Saint- núvol , Ile Saint - Germain , el Sena i la Torre Eiffel :

Municipis creuats * :

Km 0 Sortida : Ciutat de Meudon ( 92 )
Km 9 Chaville comú ( 92 )
13 quilòmetres de la ciutat de Ville d'Avray ( 92 )
17 quilòmetres de Ciutat de Marnes -la- Coquette ( 92 )
20 quilòmetres Domaine National de Saint - Cloud ( 92 )
26 quilòmetres Commune de Sèvres ( 92 )
27 quilòmetres de la ciutat de Meudon ( Països Baixos) ( 92 )
28 quilòmetres d'entrar al Parc Ile Saint - Germain ( 92 )
29 quilòmetres de la ciutat de Issy - les- Moulineaux ( 92 )
30 km Centre ciutat de Paris XV ( 75 )
31 quilòmetres Trail arribada a la terrassa correu Branly dalt Port Suffren - París VII davant la Torre Eiffel ( 75 )

Les imatges que guardo preciosament combina el plaer de camins que no té igual la bellesa dels boscos travessats .

Dimarts, març 25, 2014

La primera preocupació del dia manté només en el que ens reservem la meteorologia i les seves perspectives per al dia :

Ds , 29 de març

Dissabte en condicions de cel de París continuen sent canviables . Grans núvols i la pluja . Cap precipitació . Vent moderat . La fiabilitat és particularment baix, a causa de l'extensió de la cobertura de núvols és difícil d'avaluar . Per a la nit de dissabte a diumenge , parcialment ennuvolat convertir variable . Vent moderat .

I serà el mateix cada matí fins el dia abans de la cursa .


Si pogués triar, em subscric immediatament per un moment com aquest , fresc al matí sense pluja i s'escalfa Com el lloc del dia .

La cursa de 10 quilòmetres d'ahir em va tranquil · litzar sobre el meu estat de forma i em va donar una motivació extra per la meva sessió de VMA ahir a la nit .

Aquest és sempre un moment d'intens intercanvi amb l'amic ( s ) del club i sortir d'aquests exercicis imposades completament aclarides , però tan feliç .

Tan feliç que crec que el meu negoci estarà a punt molt abans que el dia abans de la cursa ...

Dimecres, 26 març : J - 3

Està cada vegada més a prop i jo confesso que no tinc formigues a les cames , tot el que vaig escriure just a sobre es confirma !

Sempre la mateixa preocupació de temps per davant ... :

La bossa està fora i llest per ser omplert .

Demà a la nit Aposto a que va a fer.

I ara hem de pensar en anar al llit per incrementar les seves reserves d'energia .

Dilluns, març 31, 2014

Dos dies després del curs , puc dir que el temps ha mantingut la seva paraula i preservat aquest temps suau i agradable que vam anunciar durant diversos dies .

això és tot , ja està fet , ho vaig fer !

Ral · li a l'Observatori de Meudon excepcionalment obert per a l'ocasió .

Molts de nosaltres no estem realment molt molts no molt lluny de 3000 a piaffé impaciència a la riba que resulta en l'observatori .

Vaig trobar al meu amic Fabrice i seguim junts fins al començament ( sé que no tinc l'oportunitat de veure-ho de nou tan aviat com la carrera començarà ... ) .

També ens creuem Thomas i crec que també podríem trobar altres verds i grocs que no es van informar .

La separació a partir d'ona permet que alguns corredors de 3000 però tot i així junts fins alimentant Saint Cloud , mentre que va, que va cap avall , volem alguna manera pedres roques .

Pren les branques a la cara curta és la varietat de senders al bosc de la primera part .

Per descomptat, també hem de creuar un parell de carrers i algunes zones residencials , però el camp està ben escollit i molt agradable .

El bon temps s'escalfi més de la carrera és també per a molts .

I fa 10 a 12 km en el cas del primer l'autosuficiència de proveïment i vaig posar la meta d'una taxa de 10 KM / H ( Vull que la primera vegada que s'oblidi tan aviat com em passa a la segona part zona) .

Al quilòmetre 10 Estic en el meu descans com s'esperava , es va treure la jaqueta i l'emmagatzema en la borsa i prendre un recipient ben ple , una barra de cereal i d'esquerra .

La congestió en algunes parts m'obliguen a caminar allà i vaig tenir ni la necessitat ni el desig i em dirà més tard que em vaig penedir quan no puc deixar de caminar .

Per al subministrament sol des de la terrassa del parc de Saint Cloud , va una altra vegada , vaig començar , però m'estic sostenint .

Saint Cloud fins que vam tenir l'oportunitat de creuar grans extensions de caceres reals , Saint Cloud és el punt culminant .

És per això que parlo d'un mapa a terra real!

Amb un pic a 160 m sobre el nivell del mar , la superfície nacional de St Cloud té , per la seva posició privilegiada , vistes excepcionals sobre el capital i els seus voltants .

Aquest domini característic de l'època clàssica , redissenyat per Le Nôtre al segle XVII , també és un repositori d'antigues tècniques hidràuliques .

L'ex de la Corona , el Nacional Domaine de Saint - Cloud és un patrimoni històric i artístic francès sencera important .

Monsieur , germà de Lluís XIV , anomenat arquitectes Li Pautre i Hardouin - Mansart i pintor Mignard d'ampliar i embellir el castell entre París i Versalles .

En 1785 , els ducs d'Orleans va vendre el castell a la reina Maria Antonieta que es transforma i decorat per l'arquitecte Mique . Governants d'estiu a la residència del segle XIX , el castell de Sant- Cloud es va cremar el 1870 i van arrasar en 1892 .
Envoltada per muralles i portes , l'àrea de 460 hectàrees , decorats amb estàtues , va mantenir l'ordre de Le Nôtre ( 1660-1690 ) .

El sistema hidràulic conté elements del segle XVII : a l'estiu, jocs d'aigua gran en les conques i la Gran Cascada . Les habitacions renovades del Museu Històric evoquen l'època daurada del castell i els seus jardins .

A prop del riu, la part baixa del jardí , parterres de superfície plana , gespa solcada per avingudes arbrades , la llar de la Cascada Gran, que va florir des de la vora del turó arbrada. Jets , brous , cascades , bols d'aigua a canelobres o màscara ganyotes puntuen aquesta estructura hidràulica fabulosa que s'estén a més de 92 m de llarg .

Per senders costeruts que pugen els arbres del vessant , el visitant arriba a la Gran Conca del Jet , que s'eleva a més de 40 m d'alçada i profunditat , camp per a l'endeutament Balustrada , la Lanterne . Organ on la majoria dels camins del parc , amb vistes al Pavelló de Breteuil irradien Point , llanterna ofereix un panorama únic sobre el Sena , París i la perifèria , el Bois de Boulogne Clamart i Meudon .

La piscina Gran Jet , una escala condueix a la terrassa on es trobava el castell , ara desaparegut . La perspectiva es manté . Des d'aquí es pot veure la successió d'estanys i fonts .

En sentit estricte el jardí a la francesa , els visitants poden preferir els jardins de Trocadero en anglès, que es troba per sobre de la ubicació del castell . Aquí, l' ambient íntim fa que vols caminar a discreció de sinuosos senders entre les muntanyes de syringa i mahonias , o entre els alts arbres que envolten una àmplia zona de gespa amb contorns irregulars , animat per un estany .

Els amants de la natura poden continuar visitant a la lleixa per navegar per la densa repoblament de fusta dura .

Aquesta zona és un parc meravellós per als esports de tota mena .

Em pregunto a mi mateix 10 minuts i vaig aprofitar l'oportunitat per recarregar les bateries i interactuar amb Aurélien un amic triatleta que és un voluntari d abastiment de combustible .

El descens a l'entrada del parc no és '' fàcil '' , però succeeix.

Més aviat , és part de la riba del Sena i el nombre de corredors cada vegada més importants que caminen Això em deixo anar i començar a caminar alternativa i en funcionament .

Durant molts minuts ja que bec més i sobretot em ruixa , no em penedeixo de la visera que em va portar Fabrice matí o les meves noves ulleres de sol que em protegeix també .

El paisatge és cada vegada més urbà , encara que la ruta a través dels parcs de Sèvres , Meudon , l' il Saint Germain , abans de tornar a París .

Gaudeixo dels parcs i les fonts d'aigua per refrescar i

Agències , la mina , sinó també els d'altres pilots estan lluitant , i sovint l'opció de caminar esdevé essencial .

Això ajuda a iniciar i recuperar una mica de força .

Finalment , l'última línia és més ràpid del que s'esperava , ens porta a l'arribada, que està just abans del pont de Jena sota la mirada incrèdula dels turistes i espectadors .

Tinc la samarreta i prendre el camí de tornada gaudint del camí .

I tres setmanes més tard encara estava pensant en la temporada plana comença tan bé i continuarà en breu amb una marató que sembla ple de promeses .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire