mercredi 23 avril 2014

Takas į karališkosios žemės : tai daroma ir padaryta gerai !

Pirmadienis, kovas 24, 2014

Countdown prie tako , kad turi ypatingą vietą mano golfo sporto pradžios .

Tai mano antrasis dalyvavimas antrą kartą ir puiki istorija apie draugystę.

J - 5 , kaip nurodyta gavimo vakarą organizacijos pranešime.

Pirmą kartą per daugelį metų aš džiaugiamės , kad mesti sau ant trasos ir tada šie keliai , kurie man davė tiek daug, prieš dvejus metus : jų dalį emocijų, pasitenkinimo ir mažų malonumų .

Nuo savo pirmojo dalyvavimo 2012 man buvo užkariauta įvairios ir pažįstamą kelią :

 Atstumas: 31km

% Iš keliai ir takai : 82 %

Aukštis: 600 D +
  
Nuo Avenue Du Chateau ( Meudon 92 ) , einančios priešais Meudon observatorija, gražioje vietoje , neteisėto visuomenei , tada Meudon miške,netikrų tenka miško,Domaine national de Sent Cloud Ile Saint-Germain ,Senos irEifelio bokštas:

Savivaldybės kirto *:

Km 0 Išvykimas: Miestas Meudon ( 92 )
Km 9 Bendra Chaville ( 92 )
13 km Miestas Ville d' Avray ( 92 )
17 km Miestas Marnes -la- Coquette ( 92 )
20 km Domaine National de Saint- Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sèvres ( 92 )
27 km Miestas Meudon (Nyderlandai) ( 92 )
28 km įvedimas Park Ile Saint-Germain ( 92 )
29 km Miestas Issy-les- Moulineaux ( 92 )
30 km Miestas Paris XV ( 75 )
31 km Atvykimas takas terasoje Mail Branly virš Port Suffren - Paryžius VII priešais Eifelio bokšto ( 75 )

Vaizdai aš nuolat preciously sujungia kelių malonu, kad neturi lygių su miškų keliavote grožį.

Antradienis kovas 25, 2014

Pirmasis rūpestis dienos turi tik tai, ką mes pasiliekame meteorologiją ir jos perspektyvas diena :

Sat kovo 29

Šeštadienis Paryžiuje dangaus sąlygos išliks permainingi . Dideli debesys ir lietus . Be kritulių . Vidutinio vėjo . Patikimumas yra ypač žemas, nesiš debesų danga mastą sunku įvertinti . Dėl šeštadienio naktį į sekmadienį debesuota tampa kintama. Vidutinio vėjo .

Ir tai bustas pats , kiekvieną rytą , kol vieną dieną prieš lenktynes.


Jei galėčiau pasirinkti , aš pasirašyti iš karto , pavyzdžiui, šiuo metu, kietas ryte be lietaus ir šildo Kadangi dieną vietoje.

10 kilometrų lenktynes ​​vakar patikino mane, apie mano būklę forma ir man papildomos motyvacijos mano sesijos VMA praėjusią naktį.

Tai visadaintensyvaus dalijimosi su draugus (-ų) klubo laikas ir man iš šių pratimų nustatytų visiškai Plautosios bet tokia laiminga .

Taigi džiaugiamės , kad aš manau, kad mano verslas bus pasiruošęs gerai, kol vieną dieną prieš lenktynes ​​...

Trečiadienis, 26 Kov : J - 3

Tai vis arčiau ir aš prisipažinti , kad aš turiu skruzdėlės kojų, viskas, ką aš parašiau virš patvirtinta !

Visadatas pats rūpestis oras į priekį ... :

Maišas yra, ir pasirengusi būti užpildyti.

Rytoj vakare aš bet tai bus daroma .

Ir dabar mes turime galvoti apie miegą sukurti energijos rezervus .

Pirmadienis, kovas 31, 2014

Dvi dienas po kurso Galiu pasakyti, kadoras buvo laikomi savo žodį išsaugojo lengvas ir malonus laikas , kad mes paskelbėme keletą dienų ir .

Štai ir viskas , tai padaryti, aš tai padariau !

Ralio metu Meudon observatorijos itin atvira proga.

Daugelis iš mūsų iš tikrųjų nėra labai daug ne toli nuo 3000 iki piaffe nekantrumą į krantą , vedančio į observatoriją .

Radau mano draugas Fabrice ir mes gyventi kartu iki pradžios ( aš žinau, aš neturiu galimybės jį pamatyti dar kartą , kailenktynes ​​pradės ... ).

Mes taip pat kirto Thomas ir aš tikiu, kad mes taip pat gali susidurti su kitomis žali ir geltoni , kad nebuvo pranešta .

Pradedant bangos tarpai leidžia kai 3000 bėgikų , tačiau jis vis dar gerai kartu iki neapykantos Saint Cloud , tuo tarpu jis eina , jis krinta , mes skristi kažkaip akmenys uolų.

Tai užtrunka filialus trumpą veidotakai miške pirmą dalį įvairovė.

Žinoma, mes taip pat reikia kirsti keletą kelius ir kai kurias gyvenvietes , betžinoma, yra gerai parinkti ir labai gražus.

Gražus oras įkaista per lenktynes ​​taip pat daug.

Aš daro nuo 10 iki 12 km pirmą degalinėse savarankiškumas ir nustatyti sau , kad nuo 10 km / h greičiu tikslą (Aš noriupirmą kartą pamiršti , kai aš perėjo prie antros dalies zona) .

Tuo kilometre 10 Aš mano pertrauka , kaip tikimasi , pašalinti mano švarkas ir jį saugo maišą ir imant gerai užpildytas konteineris, javų juostą ir kairę .

Spūstys dėl kai kurių dalių reikalauja man ten eiti , ir aš neturėjo nei būtina , nei noro ir man pasakys vėliau , kad aš apgailestauju , kai aš negaliu padėti, bet vaikščioti.

Į vieną tiekimą iš Saint Cloud , jis eina vėl parko terasoje , aš pradėjau , bet aš ūkyje.

Saint Cloud , kol mes turėjo galimybę kirsti didelius plotus karališkųjų medžioklės , Saint Cloudparyškinti.

Štai kodėl aš kalbu takas į karališkosios žemės!

Su tuo 160 m virš jūros lygio viršūnę,nacionalinę teritoriją Sent Klaudas turi pagal savo privilegijuotą padėtį , išskirtiniai vaizdai į kapitalo ir jo apylinkėse.

Šis domenas būdinga klasikinio laikotarpio , pertvarkyta Le Notre XVII amžiuje , taip patsenovės hidraulinių metodų saugykloje .

Buvęs Crown ,Nacionalinė Domaine de Saint- Cloudpagrindinis visa prancūzų istorinio ir meninio paveldo .

Monsieur brolis Liudvikas XIV , vadinamas architektų Le Pautre ir Hardouin - Mansart ir dailininkas Mignard padidinti ir pagražinti tarp Paryžiaus ir Versalio pilies.

1785Orleano kunigaikštis pardavė pilį karalienės Marie- Antoinette , kuris transformuojamas ir papuoštas pagal architekto Mique . Vasaros valdovai XIX amžiuje gyvena,Château de Saint- Cloud sudegė 1870 ir sugriautas 1892 m .
Apsuptas sienomis ir vartais ,iš 460 hektarų , puošia statula sritis, išlaikė Le Notre ( 1660-1690 ) tvarka.

Hidraulinė sistema yra elementų XVII amžiuje : vasarą, didelis vandens žaisti baseinuose irDidžiosios kaskados. Atnaujintuose kambariai istorijos muziejaus sukelti pilies ir jos priežasčių klestėjo .

Netoli upėsmažesnis sodas, lygaus paviršiaus gėlynai , vejos kertasi su medžio liniuotas būdus , namų į Grande Cascade kuri klestėjo nuo miškingų kalvos krašto. Jets , sultiniai , kriokliai, vandens dubenėliai į žvakidės ar grimasos kaukė skyrybos šį Pasakų hidraulinės struktūrą , kuri tęsiasi daugiau kaip 92 m ilgio .

Kietas takai laipiojimo kalvos medžių ,lankytojas atvyksta Didžiosios baseino Jet , kuri pakyla iki daugiau nei 40 m aukščio ir pasiekti , skolinimasis takų baliustrada , la Lanterne . Organų kur dauguma takai parke , su vaizdu Pavilion de Breteuil spinduliuoja Point , Žibintų siūlo unikalią panoramą per Senos , Paryžiuje ir jo priemiesčiuose , Bois de Boulogne Clamart ir Meudon .

Didesnis Jet baseinas,laiptai veda į terasą , kur stovėjo pilis , o dabar dingo . Perspektyvos išlieka . Iš čia galite pamatyti Tvenkinių ir fontanų paveldėjimą .

Griežtai kalbant Prancūzijos sodas , lankytojai gali pasirinkti anglų Trocadero sodai, virš pilies vietoje. Čia ,intymūs atmosfera norisi vaikščioti į kelius likvidavimo tarp Syringa ir mahonias kalnuose nuožiūra arba tarp aukštų medžių aplink didelį vejos su netinkamomis kontūrų , gaivinami tvenkinys.

Dėl gamtos mylėtojai gali toliau lankytis ant lentynos naršyti tankus lapuočių miškų įveisimą .

Ši sritis yranuostabi žaidimų aikštelė sporto visų rūšių.

Aš klausiu savęs 10 minučių ir pasinaudojo galimybe įkrauti baterijas ir bendrauti su Aurélientriathlete draugui , kuris yrasavanoris pildant automobilių bakus degalais .

Nusileidimas įėjimo į parką yra ne '' lengva '' , bet atsitinka .

Greičiau, jis yra dalis Senos krašto iriš vis svarbesniais vairuotojai, kurie vaikšto , kad man atleiskite ir pradėti pakaitinį vaikščioti ir veikia skaičius.

Daug minučių jau aš geria daugiau ir man ypač drožlių , aš nesigailiu skydelis , kad atnešė man Fabrice ryte arba mano naujų akinių nuo saulės , kad apsaugotų man gerai .

Aplinkinių kraštovaizdžio vis miestų , net jeimaršrutas per Sèvres , Meudon , L'Ile Saint Germain parkų prieš grįžtant į Paryžių.

Man patinka parkų ir vandens šaltinius atnaujinti mane ir

Agentūros,kasykla , bet ir kitų lenktynininkų kovoja , o dažnai irgalimybė vaikščioti tampa labai svarbus.

Tai padeda pradėti ir atgauti tam tikrą jėgą.

Galiausiai,paskutinė eilutė yra spartesnis, nei tikėtasi, ji veda mus atvykus, ir tai yra tik iki Jenos tiltas pagal skeptiškas akis turistams ir žiūrovų .

Man marškinėlius ir imtis kelią atgal mėgautis kelią .

Ir po trijų savaičių aš vis dar galvoju apie fiksuoto sezono prasideda taip gerai ir netrukus tęsti maratoną , kuris atrodo daug žadantis .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire