lundi 21 avril 2014

Staza na kraljevskom zemljišta : to je učinio i učinio dobro !

Ponedjeljak, 24. ožujka, 2014

Odbrojavanje do početka staze koja ima posebno mjesto u mom golf sportova .

Ovo je moj drugi sudjelovanje po drugi put i veliku priču o prijateljstvu .

J - 5 , kao što je navedeno u primane večeras organizacije poruke .

Po prvi put u nekoliko godina Uzbuđen sam što ću se baciti na stazama i onda ti putevi koji su mi dali toliko prije dvije godine : Njihov udio emocija , zadovoljstvima i malim zadovoljstvima .

Od mog prvog sudjelovanja u 2012 sam bio pobijeđena raznolik i poznati put :

 Udaljenost : 31 km

% Staza i staza : 82 %

Visina : 600 D +
  
Od Avenue du Château ( Meudon 92 ) , koja prolazi ispred Meudon opservatorija , lijepom mjestu , neovlaštenog javnosti , zatim šume Meudon ,šuma neistinitih počiva ,Domaine de Saint nacionalni Cloud , Ile Saint - Germain ,Seine iEiffelovog tornja :

Općine su prešli * :

Km 0 Polazak : Grad Meudon ( 92 )
9 km Zajednički Chaville ( 92 )
13 km City Ville d' Avray ( 92 )
17 km Grad Marnes - la- koketa ( 92 )
20 km Domaine National de Saint - Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sčvres ( 92 )
27 km Grad Meudon ( Nizozemska ) ( 92 )
28km Ulazak u park Ile Saint -Germaina ( 92 )
29km Grad Issy -les- Moulineaux ( 92 )
30 km od grada Paris XV ( 75 )
31 km Dolazak Trail na terasi Mail Branly iznad Port Suffren - Paris VII ispred Eiffelovog tornja ( 75 )

Snimke držim preciously kombinira zadovoljstvo staze koje nema premca u ljepoti šume prolazio.

Utorak 25. ožujka, 2014

Prva briga dan ima samo u tome što mi zadržavamo meteorologiju i njegove izglede za dan :

Sub , 29. ožujka

U subotu u Parizu uvjetima neba ostati promjenjivi . Veliki oblaci i kiša . Ne padaline . Umjereno vjetar . Pouzdanost je posebno niska , jer jeopseg naoblake je teško procijeniti . Za noći od subote na nedjelju , djelomično oblačno postaje promjenjiva . Umjereno vjetar .

I to će biti isti svako jutro do dana prije utrke .


Ako bih mogao birati , odmah sam se prijaviti za ovo vrijeme , svjež u jutarnjim satima bez kiše i zagrijava kao mjesto dana .

10 - kilometar utrke jučer me uvjeravali o mom stanju forme i dao mi je dodatni motiv za moje prijave VMA sinoć .

To je uvijekvrijeme intenzivnog dijeljenja s prijateljem (e) u klubu , a ja se iz ovih vježbi nametnutih potpunosti isprati , ali tako sretna .

Tako sretni da mislim da je moj posao će biti spreman i prije nego dan prije utrke ...

Srijeda 26. ožujka : J - 3

To je sve bliže , a ja priznajem da imam mrave u nogama , sve što sam napisao iznad je potvrđeno !

Uvijekista briga vremena unaprijed ... :

Torba je i spreman da se napuni .

Sutra navečer , kladim se da će biti učinjeno .

A sada moramo razmišljati o odlasku u krevet za izgradnju energetskih rezervi .

Ponedjeljak 31. ožujka, 2014

Dva dana nakon što je , naravno, mogu reći da jevrijeme je održao riječ i očuvali to blago i ugodno vrijeme koje smo najavili za nekoliko dana .

to je to , to je učinio , ja to učinio !

Rally na Meudon opservatorija iznimno otvoren za ovu prigodu .

Mnogi od nas nisu zapravo vrlo mnogo nedaleko od 3000 do piaffe nestrpljenje u obalu vodi do zvjezdarnice .

Našao sam prijatelja Fabrice i mi ostati zajedno do početka ( znam da nema šanse da ga opet vidjeti čimUtrka će početi ... ) .

Također smo prešli Thomas i vjerujem da ćemo se također može naići na druge zelje i yellows koji nisu bili prijavljeni .

Razmakpočinje val omogućuje neke 3000 trkača , ali to je još uvijek dobro zajedno sve dok gorivo Saint Cloud , u međuvremenu to ide , to ide dolje , letimo nekako kamenje stijene .

Potrebno grane u kratkom lice jeraznovrsnost staza u šumi za prvi dio .

Naravno, mi također treba prijeći nekoliko cesta i neke stambene četvrti , alistaza je dobro odabrao i jako lijepo .

Lijepo je vrijeme postalo vruće tijekom utrke je i za mnoge .

I čini 10-12 km po prvi benzinskoj samodostatnost i postavio sebi za cilj stopi od 10 km / h ( želimprvi put da se zaboravi čim sam se prebacio na druge tranše zona ) .

Na kilometru 10 Ja sam na pauzi kako se i očekivalo , uklonjeni jaknu i sprema ga u vrećicu i uzimanje dobro ispunjen kontejner , bar žitarica i otišao.

Zagušenja na nekim dijelovima mi je potrebna da hoda tamo i imao sam ni potrebu ni želju i da će mi reći kasnije da ću požaliti kad ja ne mogu pomoći, ali hodati .

U jednom opskrbe s terase parku Saint Cloud , to ide opet, počeo sam , ali držim .

Saint Cloud dok smo imali priliku da preko velike površine kraljevskih lova , Saint Cloud jevrhunac .

To je razlog zašto sam govoriti o stazi na kraljevskom zemljišta !

S vrha na 160 m nadmorske visine ,nacionalno područje St. Cloud je , po njenog privilegiranog položaja , izuzetni pogled na glavni grad i njegovu okolicu .

Ova karakteristika domena klasičnom razdoblju , redizajnirana Le Notre u sedamnaestom stoljeću , jeriznica drevnih hidrauličkih tehnika .

Bivši Kruna ,Nacionalni Domaine de Saint - Cloud jeglavna cijeli francuski povijesne i umjetničke baštine .

Monsieur , brat Luja XIV , pozvao arhitekte Le Pautre i Hardouin - Mansart i slikar Mignard ati i ukrasiti dvorac između Pariza i Versaillesa .

Godine 1785 ,Dukes of Orleansu prodao dvorac kraljice Marie- Antoinette , koji je pretvoren i ukrašen arhitekta Mique . Ljetne vladari u devetnaestom stoljeću prebivališta ,Château de Saint - Cloud je izgorio 1870 , a srušena je 1892 .
Ograđen zidovima i vratima ,površine 460 hektara , ukrašen kipovima , čuva redoslijed Le Notre ( 1660-1690 ) .

Hidraulički sustav sadrži elemente sedamnaestom stoljeću : ljeti , veliki vodeni igrati u bazenima iVelika Cascade . Obnovljene sobe u Povijesnom muzeju dočarati zenit dvorca i njegovim temeljima .

U blizini rijeke ,manji vrt , stan površine cvjetnih gredica , travnjaci ispresijecani stablo - postrojilo avenues , kuće u Grande Cascade koji je procvjetao od ruba šumovitoj padini . Jets , mesa, slapovi, posude za vodu na svijećnjake ili grimase maska ​​punktirati ovaj nevjerojatan hidrauličke strukture koja se proteže preko 92 m duljine .

Strmim stazama penjanje padina stabala ,posjetitelj dolazi na Grand Save Jet, koji se uzdiže na više od 40 metara u visinu, alley zaduživanje ograda, la Lanterne . Organ kojem je većina staze parka , s pogledom na Paviljon de Breteuil zrače Point, Lantern nudi jedinstvenu panoramu preko Seine , Pariza i njegovih predgrađa , Bois de Boulogne Clamart i Meudon .

Veća Jet bazen ,stepenice vode na terasu gdje je stajao dvorac , sada nestao . Izgledi i dalje . Odavde se vidi slijed ribnjake i fontane .

Strogo govoreći francuski vrt , posjetitelji mogu radije engleske Trocadero Gardens , koji se nalazi iznad mjesto u dvorcu . Evo ,intimna atmosfera čini želite hodati po nahođenju stazama krivudavim među planinama jorgovan i mahonias , ili među visokim drvećem okolnim veliki travnjak s nepravilnim obrisima , pokrenuta ribnjak .

Ljubitelji prirode mogu posjetiti i dalje na polici za pregledavanje gustu tvrdo pošumljavanje .

Ovo područje jeprekrasno igralište za sportove svih vrsta .

Pitam se samo 10 minuta i iskoristio priliku za punjenje baterije i interakciju s Aurelientriatlonac prijatelj koji jevolonter na benzinskoj .

Spuštanje do ulaza u park ne '' lako '' , ali se događa .

Umjesto toga, to je dio uz rub Seine ibroj sve više važnih vozače koji hodaju da bi me pustio i početi alternativni hodanja i trčanja .

Za mnoge minuta već pijem više , a posebno posuto , ne žalim vizir koji mi je donio Fabrice ujutro ili moje nove sunčane naočale koje me štititi dobro .

Okolni krajolik je sve više urban , čak i ako jepravac kroz parkove Sèvres , Meudon , L'Île Saint Germain prije povratka u Pariz .

Uživam u parkove i izvore vode me osvježiti i

Agencije ,mine , ali i onih drugih jahača se bore , a često iizbor hodati postaje bitan .

To pomaže da se početak i vratiti neke snage .

Konačno ,zadnja linija je brže nego što se očekivalo , što nas dovodi na dan dolaska koja je neposredno prije mosta u Jeni pod nevjerice očima turista i gledatelja .

Ja dobiti majicu i uzeti put natrag uživajući put .

A tri tjedna kasnije sam još uvijek mislila na ravnom sezone počinje tako dobro i uskoro će se nastaviti s maratona koji izgleda puno obećanja .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire