mercredi 23 avril 2014

Ślad na ziemi królewskiej : to jest zrobione i zrobione dobrze !

Poniedziałek, 24 marca 2014

Odliczanie do początku szlaku , który zajmuje szczególne miejsce w moim sporcie golfowych .

To jest mój drugi udział po raz drugi i wielkiej historii o przyjaźni .

J - 5 , jak określono w komunikacie dziś wieczór organizacji odbioru .

Po raz pierwszy od wielu lat jestem podekscytowany , aby rzucić się na trasy , a następnie te drogi , które dały mi tyle dwa lata temu : ich udział emocji, satysfakcji i małych przyjemności .

Od mojego pierwszego udziału w 2012 został zdobyty przez urozmaicone i znajome ścieżki :

 Odległość : 31 km

% Ścieżek i szlaków : 82 %

Wysokość: 600 D +
  
Od Avenue du Château ( Meudon 92 ) , przechodząc przed Obserwatorium Meudon , pięknym miejscu , nieuprawnionym publicznej, to las Meudon ,las fałszywych wypoczywa,Domaine National de Saint- chmura, Ile Saint - Germain ,Sekwany i Wieży Eiffla :

Gminy skrzyżowane * :

Km 0 wyjazdu : Miasto Meudon ( 92 )
Km 9 Wspólne Chaville ( 92 )
13 km Miasto Ville d' Avray ( 92 )
17 km Miasto Marnes -la- Coquette ( 92 )
20 km Domaine National de Saint-Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sèvres ( 92 )
27 km Miasto Meudon ( Holandia ) ( 92 )
28 km Wprowadzanie Park Ile Saint- Germain ( 92 )
29 km miasta Issy-les- Moulineaux ( 92 )
30 km Miasto Paris XV ( 75 )
31 km Szlak przyjazdu na taras Poczta Branly powyżej Port Suffren - Paris VII przodu wieży Eiffla ( 75 )

Obrazy trzymam preciously łączy przyjemność ścieżek, które nie ma sobie równych piękno lasów ciągnie .

Wtorek, 25 marca 2014

Pierwsza część dnia koncern posiada tylko to, co zastrzegamy Meteorologii i jego perspektyw na dzień :

Sat , 29 marca

Sobotę w Paryżu warunkach niebo pozostanie zmienny . Duże chmury i deszcz . Bez opadów . Umiarkowany wiatr . Niezawodność jest szczególnie niski , ponieważstopień zachmurzenia jest trudna do oszacowania . Na noc z soboty na niedzielę , niewielkie zachmurzenie coraz zmienna . Umiarkowany wiatr .

I będzie tosamo co rano , aż do dnia przed wyścigiem .


Jeśli mógłbym wybierać , to od razu do podpisania takich czasach , fajne rano bez deszczu i rozgrzewa Jako miejsce dnia.

10 - kilometrowy wyścig wczoraj zapewnił mnie, o moim stanie formie i dał mi dodatkową motywację do mojej sesji VMA wczoraj .

To jest zawszeczas intensywnego dzielenia się z przyjacielem (-ów) w klubie i wydostać się z tych ćwiczeń nałożonych całkowicie wypłukanych ale tak szczęśliwy .

Tak szczęśliwy , że myślę, że moja firma będzie gotowa na długo przed dzień przed wyścigiem ...

Środa, 26 Marzec: J - 3

Jest coraz bliżej i muszę przyznać , że mam mrówki w nogach , po prostu wszystko, co napisałem powyżej jest potwierdzone !

Zawsze ten sam problem pogody przed ... :

Torba jest obecnie i gotowy do wypełnienia .

Jutro założę to będzie zrobione .

A teraz musimy myśleć o pójściu do łóżka na tworzenie rezerw energetycznych .

Poniedziałek, 31 marca 2014

Dwa dni po czasie mogę powiedzieć, żepogoda nie dotrzymał słowa i zachował ten łagodny i przyjemny czas , że ogłoszony przez kilka dni .

to jest to , to się robi , to zrobiłem !

Rajd w Obserwatorium Meudon wyjątkowo otwarty na tę okazję .

Wielu z nas nie jest w rzeczywistości bardzo wiele , nie daleko od 3000 do Piaff niecierpliwość w brzegu prowadzenie do obserwatorium .

Uważam, że mój przyjaciel Fabrice i zostaniemy razem do początku (wiem, nie mam okazję zobaczyć go ponownie , gdy tylko rozpocznie się wyścig ... ) .

Mamy również przekroczył Thomas i wierzę możemy również spotkać inne zielenie i żółcie , które nie zostały zgłoszone .

Rozstaw fali począwszy umożliwia pewne 3000 biegaczy , ale nadal dobrze się razem aż do tankowania Saint Cloud , tymczasem to idzie , to idzie w dół , lecimy jakoś kamienie skały .

Zajmuje oddziały w krótkim twarzy jestwiele szlaków w lesie w pierwszej części .

Oczywiście trzeba też przejechać kilka dróg i niektóre dzielnice mieszkaniowe , aleoczywiście jest dobrze dobrane i bardzo ładne .

Ładna pogoda się nagrzać na wyścigu jest także dla wielu.

I sprawia, że ​​10 do 12 km dla pierwszego tankowania samowystarczalności i postawiłem sobie za cel z szybkością 10 km / h ( chcę po raz pierwszy zapomnieć tak szybko, jak przeszedłem do drugiej transzy strefa ) .

W km 10 jestem w przerwie , jak się spodziewano, zdjąłem marynarkę i zapisuje go w torbie i przy dobrze wypełniony pojemnik, pasek zbóż i lewo .

Zatory na niektórych częściach wymaga mi tam chodzić i nie miałem ani potrzeby , ani chęci i powie mi później, że będę żałować , kiedy nie mogę pomóc, ale chodzić .

Do jednej dostawy z tarasu parku Saint Cloud , to idzie znowu zacząłem , ale ja trzymam .

Saint Cloud , dopóki mieliśmy okazję do przekraczania dużych obszarów królewskich polowań , Saint Cloud jestatrakcją .

Dlatego mówię o szlaku na ziemi królewskiej !

Z maksimum w 160 m npm ,powierzchnia krajowy Cloud ma ze swej uprzywilejowanej pozycji , wyjątkowe widoki na stolicy i jej okolicach .

Ta cecha domeny okresu klasycznego , przebudowany przez Le Notre w XVII wieku , jest równieżskarbnicą dawnych technik hydraulicznych .

Była Korona ,Krajowy Domaine de Saint-Cloud jest głównym cały francuski dziedzictwo historyczne i artystyczne .

Monsieur , brat Ludwika XIV , zwany architektów Le Pautre i Hardouin - Mansart i malarz Mignard aby powiększyć i upiększyć zamek między Paryża i Wersalu .

W 1785 r. książęta Orleanu sprzedał zamek królowej Marii Antoniny , która przemienia i urządzone przez architekta Mique . Władcy letnie w XIX -wiecznej rezydencji ,Château de Saint-Cloud został spalony w 1870 roku i zrównane w 1892 roku .
Otoczone murami i bramami ,obszar 460 hektarów , ozdobione rzeźbami , przechowywane kolejność Le Notre ( 1660/90 ) .

Układ hydrauliczny zawiera elementy XVII wieku : w lecie , duża woda zabawa w basenach iWielka Kaskada . Odnowione pokoje z Muzeum Historycznego przywołują świetności zamku i jego przyczyn .

W pobliżu rzeki ,niższe ogrodowe, kwietniki płaskiej powierzchni trawników krzyżowały się aleje , domu do Grande Cascade , które rozkwitły od krawędzi zalesionym wzgórzu . Jets , buliony , wodospady , miski wody do świeczników lub skrzywiony maska ​​przerwać tę wspaniałą konstrukcję hydraulicznego , która rozciąga się ponad 92 m długości .

Strome szlaki wspinaczkowe drzewa na zboczu wzgórza,odwiedzających przyjeżdża na Grand Basin Jet , która wznosi się ponad 40 m wysokości i osiągnięcia , pożyczki aleja Balustrada , la Lanterne . Narządów , w których większość ścieżki parku , z widokiem na Pavilion de Breteuil emitować Point, Lantern oferuje wyjątkową panoramę na Sekwanie w Paryżu i na przedmieściach , w Bois de Boulogne Clamart i Meudon .

Basen Wielkopolska Jet ,schody prowadzą na taras , gdzie stał zamek, teraz zniknął. Perspektywa pozostaje . Stąd można zobaczyć sukcesji stawy i fontanny .

Ściśle mówiąc francuski ogród , goście mogą preferować angielskich Trocadero Gardens , położone powyżej lokalizacji zamku . Tutaj ,kameralna atmosfera sprawia, że ​​chcesz chodzić w gestii krętymi ścieżkami wśród gór Lilak i mahonias , czy wśród wysokich drzew otaczających duży trawnik z nieregularnych kształtów , animowane przez staw .

Miłośnicy przyrody mogą nadal znaleźć na półce , aby przeglądać gęstego liściastego zalesianie .

Obszar ten jestwspaniały plac zabaw dla wszelkiego rodzaju sportów .

Zadaję sobie 10 minut i skorzystał z okazji , aby naładować baterie i interakcji z Aurélientriatlonistą znajomego , który jestwolontariuszem na tankowanie .

Zejście do wejścia do parku nie jest '' łatwe '' ale się zdarza.

Przeciwnie, jest to część krawędzi Sekwany iliczba coraz bardziej ważnych zawodników , którzy chodzą , że mnie puścić i zacząć alternatywnej chodzenia i biegania .

Przez wiele minut już mam pić więcej i szczególnie kropi , nie żałuję wizjer , który przyniósł mi Fabrice rano lub moje nowe okulary , które chroni mnie dobrze .

Otaczający krajobraz jest coraz bardziej miejski , nawet jeślitrasa przez parkach Sèvres, Meudon , L'Ile Saint Germain przed powrotem do Paryża .

I cieszyć się parki i źródeł wody i odświeżania mnie

Agencji,kopalnia , ale także innych zawodników walczą , i częstostaje się opcja chodzić istotne .

Pozwala to na uruchamianie i odzyskać część siły.

Wreszcie ,ostatnia linia jest szybszy niż oczekiwano , to prowadzi nas w dniu przyjazdu , który jest tuż przed mostem w Jenie pod niedowierzaniem oczy turystów i kibiców.

I dostać koszulkę i zabrać z powrotem korzystających ścieżkę .

I trzy tygodnie później nadal myśli o płaskiej sezonu rozpoczyna się tak dobrze i będzie wkrótce z maratonu , który wygląda pełne obietnic .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire