mercredi 23 avril 2014

Sebuah jejak di tanah diraja : ia dilakukan dan dilakukan dengan baik !


Isnin Mac 24, 2014

Detik bermulanya jejak yang memegang tempat yang istimewa dalam sukan golf saya.

Ini merupakan penyertaan kedua saya untuk kali kedua dan cerita yang hebat persahabatan.

J - 5 seperti yang dinyatakan dalam resit malam ini mesej organisasi.

Untuk pertama kalinya dalam beberapa tahun saya teruja untuk membuang diri saya pada laluan dan kemudian jalan-jalan ini yang telah memberikan saya begitu banyak dua tahun yang lalu: bahagian mereka daripada emosi, kepuasan dan keseronokan kecil.

Daripada penyertaan pertama saya pada tahun 2012 saya telah ditawan oleh jalan yang berbeza-beza dan biasa:

 Jarak: 31km

% Daripada laluan dan laluan : 82 %

Kenaikan : 600 D +
  
Dari Avenue du Château ( Meudon 92) , lulus di hadapan Balai Cerap Meudon , laman yang indah , orang ramai tidak dibenarkan, maka hutan Meudon , hutan terletak palsu, Domaine de Saint negara awan , Ile Saint- Germain, Seine dan Menara Eiffel:

Majlis perbandaran melintasi *:

Km 0 berlepas : City of Meudon ( 92)
Km 9 Chaville Bersama ( 92)
13 km Bandar Ville d' Avray ( 92)
17 km Bandar Marnes -la- wanita genit ( 92)
20 km Domaine National de Saint- Cloud ( 92)
26 km Commune de Sèvres ( 92)
27 km Bandar Meudon (Belanda ) (92)
28 km Memasuki Park Ile Saint- Germain ( 92)
29 km Bandar Issy- les- Moulineaux ( 92)
30 km City of Paris XV (75)
31 km Trail Ketibaan di teres Mail Branly atas Port Suffren - Paris VII depan Menara Eiffel (75)

Imej-imej yang saya terus dijunjung dan menggabungkan keredaan laluan yang tidak mempunyai sama keindahan hutan dilalui .

Selasa, 25 Mac, 2014

Kebimbangan pertama hari memegang hanya dalam apa yang kita menempah meteorologi dan unjurannya untuk Hari:

Sat , 29 Mac

Sabtu di Paris keadaan langit kekal berubah . Awan besar dan hujan. Tiada hujan. Angin sederhana. Kebolehpercayaan adalah rendah, kerana tahap perlindungan awan adalah sukar untuk menilai. Untuk malam Sabtu hingga Ahad , sebahagiannya mendung menjadi berubah-ubah. Angin sederhana.

Dan ia akan menjadi yang sama setiap pagi sehingga hari sebelum perlumbaan.


Jika saya boleh pilih, saya mendaftar dengan segera untuk masa seperti ini , sejuk pada waktu pagi tanpa hujan dan panas kerana tempat hari.

Perlumbaan 10 kilometer semalam memberi jaminan saya tentang negeri saya bentuk dan memberikan saya motivasi tambahan untuk VMA sesi saya malam tadi.

Ini adalah sentiasa masa perkongsian sengit dengan rakan (s) kelab dan saya keluar dari senaman ini dikenakan sepenuhnya dicuci tetapi begitu gembira.

Begitu gembira yang saya rasa perniagaan saya akan siap dengan baik sebelum hari sebelum perlumbaan ...

Rabu, 26 MAC : J - 3

Ia semakin hampir dan saya mengaku bahawa saya mempunyai semut di kaki, semua yang saya telah menulis di atas disahkan !

Sentiasa kebimbangan yang sama cuaca hadapan ... :

Beg itu adalah keluar dan sedia untuk diisi .

Malam esok saya yakin ia akan dilakukan .

Dan sekarang kita mesti berfikir tentang tidur untuk membina rizab tenaga.

Isnin Mac 31, 2014

Dua hari selepas kursus saya boleh mengatakan bahawa cuaca telah menepati janjinya dan dipelihara kali ini yang lembut dan menyenangkan yang kami mengumumkan selama beberapa hari.

itu sahaja, ia dilakukan , saya berjaya!

Rally dalam pemerhatian Meudon sangat terbuka untuk majlis itu.

Ramai di antara kita tidak benar-benar sangat banyak tidak jauh dari 3000 untuk piaffe sabar di pantai yang membawa kepada balai cerap.

Saya dapati kawan saya Fabrice dan kami tinggal bersama-sama sehingga permulaan (saya tahu saya tidak mempunyai peluang untuk melihat dia sekali lagi sebaik sahaja perlumbaan akan bermula ...).

Kami juga melintasi Thomas dan saya percaya kita juga boleh menghadapi hijau dan kuning lain yang tidak dilaporkan.

Bermula jarak gelombang membolehkan sekitar 3,000 pelari tetapi ia masih baik bersama-sama sehingga menjadi bahan api Saint Cloud , sementara itu ia pergi, ia pergi ke bawah, kita terbang entah bagaimana batu batu.

Ia mengambil cawangan di muka pendek adalah pelbagai laluan di hutan untuk bahagian pertama.

Sudah tentu kita juga perlu menyeberangi jalan raya dan beberapa kawasan perumahan tetapi kursus ini adalah dipilih dengan baik dan sangat bagus.

Cuaca baik menjadi panas lebih perlumbaan juga bagi banyak.

Saya Membuat 10 hingga 12 km untuk mengisi bahan bakar pertama sara diri dan menetapkan diri matlamat kadar 10 KM / H (Saya mahu kali pertama lupa sebaik sahaja saya beralih kepada bahagian kedua zon).

Di kilometer 10 Saya sedang bercuti saya seperti yang dijangkakan, dikeluarkan jaket dan kedai-kedai di dalam beg saya dan mengambil satu bekas yang penuh dengan baik , bar bijirin dan kiri.

Kesesakan di beberapa bahagian memerlukan saya untuk berjalan di sana dan saya mempunyai tidak keperluan mahupun keinginan dan akan memberitahu saya kemudian bahawa saya akan menyesal apabila saya tidak boleh membantu tetapi berjalan.

Untuk bekalan tunggal dari teres taman Saint Cloud , ia pergi lagi , saya mula tetapi saya memegang .

Saint Cloud sehingga kita mempunyai peluang untuk menyeberangi kawasan-kawasan memburu diraja, Saint Cloud adalah kemuncak .

Itulah sebabnya saya bercakap tentang jejak di atas tanah diraja !

Dengan puncak pada 160 m di atas paras laut , kawasan kebangsaan St Cloud telah, dengan kedudukan istimewa , pemandangan yang luar biasa ke atas modal dan sekitarnya .

Ini ciri-ciri domain zaman klasik, direka semula oleh Le Notre pada abad ketujuh belas , juga merupakan repositori teknik hidraulik purba.

Bekas Crown , Negara Domaine de Saint -Cloud adalah warisan sejarah dan seni Perancis keseluruhan utama.

Tuan , saudara Louis XIV , yang dipanggil arkitek Le Pautre dan Hardouin - Mansart dan pelukis Mignard untuk membesarkan dan memperindah istana antara Paris dan Versailles.

Pada 1785 , Duke-duke Orleans dijual istana untuk Permaisuri Marie- Antoinette yang berubah dan dihiasi oleh arkitek Mique itu. Pemerintah musim panas di kediaman abad kesembilan belas, Château de Saint -Cloud telah dibakar pada tahun 1870 dan dibakar pada tahun 1892.
Tertutup oleh dinding dan pintu pagar, kawasan seluas 460 hektar , dihiasi dengan patung-patung , memelihara perintah Le Notre ( 1660-1690 ).

Sistem hidraulik mengandungi unsur-unsur abad ketujuh belas : pada musim panas , bermain air besar dalam besen dan Cascade Besar. Bilik-bilik yang telah diubahsuai di Muzium Sejarah yang membangkitkan zaman kegemilangan istana dan alasan .

Berhampiran sungai, taman yang lebih rendah, bunga permukaan rata , rumput bersimpang-siur dengan jalan yang dibarisi pokok, rumah kepada Grande Cascade yang berkembang dari tepi lereng bukit berhutan. Jets, broths , air terjun , mangkuk air untuk candlestick atau topeng grimacing mewarnai struktur ini yang hebat hidraulik yang menjangkau lebih 92 m panjang.

Oleh jejak curam mendaki pokok-pokok di kawasan lereng bukit , pelawat tiba di Grand Lembangan Jet , yang naik ke lebih daripada 40 m tinggi dan mencapai , lorong pinjaman langkan , la Lanterne . Organ di mana kebanyakan laluan taman, menghadap ke Pavilion de Breteuil menyinarkan Point, Lantern menawarkan panorama yang unik ke atas Sungai Seine , Paris dan pinggir bandar , Bois de Boulogne Clamart dan Meudon .

Kolam Greater Jet, tangga membawa kepada teres di mana berdiri istana, kini hilang. Prospek kekal. Dari sini anda boleh melihat penggantian kolam dan air pancut.

Sebenarnya taman Perancis , pengunjung boleh memilih bahasa Inggeris Trocadero Gardens, terletak di atas lokasi istana. Di sini , suasana intim membuat anda mahu berjalan mengikut budi bicara laluan penggulungan antara pergunungan syringa dan mahonias , atau di kalangan pokok-pokok tinggi sekitar rumput besar dengan kontur yang tidak teratur, animasi oleh sebuah kolam.

Pencinta alam semula jadi boleh terus melawat di atas rak untuk menyemak imbas kayu keras penanaman semula hutan yang tebal .

Kawasan ini adalah taman permainan menarik untuk sukan semua jenis.

Saya bertanya kepada diri sendiri 10 minit dan mengambil peluang untuk mengecas semula bateri dan berinteraksi dengan Aurélien rakan triathlete yang merupakan sukarelawan pada mengisi minyak.

Keturunan ke pintu masuk taman ini tidak mudah '' '' tetapi berlaku.

Sebaliknya, ia adalah sebahagian daripada pinggir Seine dan bilangan pelumba yang semakin penting yang berjalan yang membuat saya melepaskan dan mula berjalan kaki ganti dan berjalan.

Bagi kebanyakan minit sudah saya minum lagi dan saya terutamanya sprinkles , saya tidak menyesal visor yang membawa saya Fabrice waktu pagi atau cermin mata hitam baru saya yang melindungi saya juga.

Landskap sekitar semakin bandar, walaupun laluan melalui taman-taman Sèvres , Meudon , l' ile Saint Germain sebelum kembali ke Paris.

Saya menikmati taman-taman dan sumber air untuk menyegarkan saya dan

Agensi , lombong itu tetapi juga orang-orang pelumba lain sedang berjuang , dan sering pilihan untuk berjalan menjadi penting .

Ini membantu untuk memulakan dan mendapatkan kembali beberapa kekuatan.

Akhirnya, barisan terakhir adalah lebih cepat daripada yang dijangkakan, ia membawa kita semasa ketibaan yang hanya sebelum jambatan Jena di bawah mata amat tidak boleh dipercayai pelancong dan penonton.

Saya mendapat t -shirt dan mengambil perjalanan pulang menikmati jalan.

Dan tiga minggu kemudian saya masih berfikir musim ini rata bermula dengan baik dan akan terus lama dengan maraton yang kelihatan penuh dengan janji.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire