lundi 21 avril 2014

Rada on royal maa : see on tehtud ja hästi !

Esmaspäev 24 märts, 2014

Countdown algustrada, mis on eriline koht minu golf sport .

See on mu teine ​​osalemine teist korda jasuur lugu sõprusest .

J - 5 , nagu on märgitud kättesaamise täna organisatsiooni sõnum .

Esimest korda aastate jooksul ma olen põnevil , et viska ise suusarajad ja siis need teed, mis on andnud mulle nii palju ja kaks aastat tagasi oma osa emotsioonide satisfactions ja väikesed naudingud.

Minu esimene osalemine 2012 I oli vallutatudvaheldusrikas ja tuttav tee :

 Kaugus: 31km

% Radade ja suusarajad : 82 %

Kõrgus : 600 D +
  
Alates Avenue du Château ( Meudon 92 ) , mis kulgeb eesMeudon Observatory, kaunis kohas , keelatud avaliku , siis metsa Meudon , metsa False Jäägid ,Domaine national de Saint Cloud , Ile Saint- Germain ,Seine ja Eiffeli torn :

Omavalitsuste ületanud *:

Km 0 Väljumine: City of Meudon ( 92 )
Km 9 Ühine Chaville ( 92 )
13 km City Ville d' Avray ( 92 )
17 km linnast Marnes -la- Coquette ( 92 )
20 km Domaine National de Saint- Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sèvres'i ( 92 )
27 km linna Meudon ( Holland ) ( 92 )
28 km sisestaminePark Ile Saint- Germain ( 92 )
29 km linna Issy -les- Moulineaux ( 92 )
30 km City of Paris XV ( 75 )
31 km Saabumine Trail terrassil Mail Branly eespool Port Suffren - Paris VII ees Eiffeli torn ( 75 )

Pilte Hoian preciously ühendab rõõm teid, mis ei ole võrdne ilu metsad läbimist.

Teisipäev 25 märts, 2014

Esimene mure päeval omab vaid see, mida me jätame meteoroloogia ja tema väljavaatedDay :

Sat, 29 märts

Laupäev Pariisis taevas tingimused jäävad muutlik . Suured pilved ja vihma . Sademe . Mõõdukas tuul . Usaldusväärsus on väga madal , sest ulatuses pilvkatte on raske hinnata . Sest öö laupäev vastu pühapäeva , vahelduva pilvisusega ilm muutub muutuja . Mõõdukas tuul .

Ja see on sama igal hommikul kuni päev enne võistlust .


Kui ma saaks valida , ma kirjutada koheniimoodi , cool hommikul ilma vihm ja soojendab Kuna koht päeval .

10 kilomeetri sõidus eile kindel mulle minu riik vormi ja andis mulle lisamotivatsiooni oma istungil VMA eile .

See on alatiaega intensiivset jagamist friend ( s ) klubi ja ma saan välja need harjutused on kehtestatud täielikult loputatud kuid nii õnnelik .

Nii hea meel, et ma arvan, et minu äri on valmis aegsasti enne päev enne võistlust ...

Kolmapäev 26 märts : J - 3

On lähemale ja ma tunnistan , et mul on sipelgadjalad, kõik, mis ma kirjutasin napilt kinnitab !

Alati sama mure ilm käia ... :

Kott on läbi ja valmis olema täidetud .

Homme õhtul ma vean kihla, et see ära teha.

Ja nüüd me peame mõtlema magamaminekut ehitada energiavarusid .

Esmaspäev 31 märts, 2014

Kaks päeva pärast seda, kui ma muidugi ei saa öelda , et ilm on hoidnud tema sõna ja säilinud see kerge ja mõnus aeg, et teatas mitu päeva.

see on see , see on tehtud , ma tegin seda !

RalliMeudon Observatory erakordselt avatud korraga.

Paljud meist ei ole tegelikult väga palju ei ole kaugeltki 3000 piaffe kannatamatus kaldast viibobservatoorium .

Ma leidsin oma sõbrale Fabrice ja me jääme kokku alguseni ( ma tean, et ei ole mingit võimalust , et teda näha jälle niipea kuisõit algab ... ) .

Meil on ka ületanud Thomas ja ma usun, et me võiks ka kohtumine teiste rohelised ja kollased mis ei teatatud .

Alustades laine vahe võimaldab mõned 3000 jooksjad , kuid see on ikka hästi kokku, kuni tankimine Saint Cloud , vahepeal ta läheb, see läheb alla , me lendame kuidagi kivid kivid.

See võtab filiaalidlühike nägu onerinevaid radu metsas esimest osa .

Muidugi peame ületama mõned teed ja mõned elamurajoonides kuid muidugi on hästi valitud ja väga kena .

Ilus ilm kuumeneda ülevõistlus on ka palju.

Ma Teeb 10-12 km esimest tankimist iseseisvamaks ja seadsin endaleeesmärgiks kiirusega 10 km / h (I soovivad esmakordselt unustada niipea kui ma läinud teise osa zone ) .

At kilomeetri 10 Ma olen break ootuspäraselt eemaldatud minu jope ja salvestab sellekotti ja võtabhästi täis konteineribatoon ja vasakule.

Ummikud mõned osad vajavad mind kõndima seal ja ma ei olnud ei vajadust egasoovi ja ütleb mulle hiljem, et ma kahetsen , kui ma ei saa aidata, kuid kõndida .

Ühe tarne terrassiltpark Saint Cloud , see läheb jälle hakkasin aga ma hoian .

Saint Cloud , kuni meil oli võimalus läbida suuri alasid royal jahib, Saint Cloud on väljapaistev .

Sellepärast ma rääginrada royal maa !

Mispiik 160 m üle merepinna, riigi pindala St Cloud on juba oma eelisolukorda , erakordne vaade pealinna ja selle ümbrus .

See domeen iseloomulikklassikaline periood , ümber Le Notre ndatel , on kahoidla iidse hüdrauliline tehnikat.

Endine Crown National Domaine de Saint- Cloud on suur kogu Prantsuse ajaloolise ja kunstilise pärandi .

Monsieur , vend Louis XIV , nn arhitektid Le Pautre ja Hardouin - Mansart ja maalikunstnik Mignard suurendamiseks ja kaunistadaloss Pariisi ja Versailles .

Aastal 1785 ,Dukes of Orleans müüdud lossi kuninganna Marie- Antoinette , kes muutub ja kaunistatud arhitekt Mique . Summer valitsejad XIX sajandi elukoht ,Château de Saint- Cloud põles 1870 ja hävitati 1892.
Ümbritsevad seinad ja väravad, ala 460 hektaril , mis on kaunistatud kujude , peetakse järjekorras Le Notre ( 1660-1690 ) .

Hüdrosüsteemi sisaldab elemente ndatel : suvel suur veemängud vannides ja Suur Cascade . Renoveeritud ruumidesajaloomuuseum tekitada õitseaeg lossi ja selle põhjused .

Lähedal jõgi, alumine aed , tasasele pinnale lillepeenarde , muru ristusid koos puu vooderdatud puiesteede , koduGrande Cascade mis õitses äärestmetsamaa nõlval . Jets , puljongid , kosed , vee potid küünlajalad või grimassitavaks mask kirjavahemärgistama see vapustav hüdrauliline struktuur , mis ulatub üle 92 m pikk .

Järsud rajad ronida nõlval puid ,külastaja saabubGrand Basin Jet , mis tõuseb üle 40 m kõrgune ja jõuda , laenamine alley Vanade , la Lanterne . Organ , kus enamik radadelpark , vaatega Pavilion de Breteuil kiirata Point, Lantern pakub ainulaadset panoraami üleSeine , Pariis ja selle eeslinnades ,Bois de Boulogne Clamart ja Meudon .

Suurem Jet bassein,trepp viibterrass, kus seisislossi, nüüd kadunud. Väljavaade on . Siit näete järjest tiikide ja purskkaevud.

Rangelt võttesprantsuse aed , külastajad võivad eelistadainglise Trocadero Gardens , mis asub ülal asukoha lossi . Siinintiimne atmosfäär muudab soovite kõndida äranägemisel tee mähis seas mägedes syringa ja mahonias või vahel suured puud ümbritsevsuur muruplats ebaregulaarne kontuurid , hingestatudtiik .

Loodushuvilistele saab jätkuvalt külastada riiulil sirvida tiheda lehtpuu metsastamine .

See ala on suurepärane mänguväljak sport igasuguseid.

Ma küsin endalt, 10 minutit ja võttis võimaluse laadida patareisid ja suhelda Aurélientriathlete sõber, kes on vabatahtlikuna tankimisel .

Laskuminepark sissepääs ei '' kerge '' aga juhtub.

Pigem on see osa serva Seine ja arv järjest olulisemaks ratturid, kes kõndida , mis teeb mind lahti lasta ja hakata asendusliikme kõndimine ja jooksmine .

Paljude minutit juba ma juua rohkem ja ma eriti sprinkles , ma ei kahetse visiir , mis tõi mulle Fabrice hommikul või minu uus päikeseprillid et kaitsta mind hästi .

Ümbritsev maastik on järjest linna , isegi kuitee läbi pargid Sèvres'i , Meudon , l' ile Saint Germain naasid Pariisi.

Naudinpargid ja veeallikate värskendada mind ja

Ametid ,minu , vaid ka teiste ratturid on hädas , ja sagelivõimalus kõndida muutub oluliseks .

See aitab alustada ja võita mõned tugevust.

Lõpuks viimane rida on oodatust kiirem , see viib meid saabumisel, mis on vahetult enne silla Jena alluskmatu silmad turiste ja pealtvaatajad .

Ma saant- särk ja teha teed tagasi nautides teed.

Ja kolm nädalat hiljem olin ikka mõelnudkorter hooaeg algab nii hästi ja jätkab peatseltmaraton , mis tundub väga paljulubav .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire