mercredi 23 avril 2014

Een kaart op koninklijke land : het is gedaan en goed gedaan !

Maandag 24 maart, 2014

Aftellen naar het begin van een pad dat een speciale plaats in mijn golf sport houdt .

Dit is mijn tweede deelname voor de tweede keer en een geweldig verhaal van vriendschap .

J - 5 zoals vermeld in de ontvangst vanavond organisatie bericht .

Voor het eerst in jaren ben ik enthousiast om mezelf te werpen op de paden en dan zijn deze wegen die me zo veel twee jaar geleden hebben gegeven : hun aandeel van emoties , bevrediging en kleine genoegens .

Vanaf mijn eerste deelname in 2012 Ik had veroverd door de gevarieerde en vertrouwde pad:

 Afstand : 31km

% Van de paden en routes : 82%

Hoogte : 600 D +
  
Van de Avenue du Château ( Meudon 92) , in het voorbijgaan van het Observatorium Meudon , mooie locatie , ongeoorloofde publiek , dan is het bos van Meudon , het bos van Valse Rusten , het Domaine National de Saint Cloud, Ile Saint- Germain , de Seine en de Eiffeltoren :

Gemeenten gekruist * :

0 km Vertrek : Stad van Meudon (92 )
Km 9 Gemeenschappelijk Chaville (92 )
13 km Stad Ville d' Avray (92 )
17 km Town van Marnes - la - Coquette (92 )
20 km Domaine National de Saint - Cloud (92 )
26 km Commune de Sèvres (92 )
27 km Stad van Meudon ( Nederland ) (92 )
28 km Het invoeren van het Park Ile Saint - Germain (92 )
29 km Stad van Issy -les - Moulineaux (92 )
30 km Stad Parijs XV ( 75 )
31 km Aankomst Trail op het terras Mail Branly boven Port Suffren - Paris VII voorkant van de Eiffeltoren ( 75 )

De beelden die ik houden preciously combineert het plezier van paden die zijn gelijke niet de schoonheid van de bossen doorkruist heeft .

Dinsdag 25 maart, 2014

De eerste zorg van de dag houdt alleen in wat we behouden meteorologie en de vooruitzichten voor de dag:

Za , 29 maart

Zaterdag in Parijs hemel omstandigheden blijven veranderlijk. Grote wolken en regen . Geen neerslag . Matige wind . De betrouwbaarheid is bijzonder laag , omdat de mate van bewolking is moeilijk te beoordelen . Voor de nacht van zaterdag op zondag , gedeeltelijk bewolkt steeds variabel. Matige wind .

En het zal hetzelfde elke ochtend tot de dag voor de race.


Als ik kon kiezen , heb ik meteen in de ochtend aanmelden voor een moment als dit , cool zonder regen en opwarmt als de plaats van de dag .

De 10 - kilometer lange wedstrijd gisteren gerustgesteld me over mijn staat van vorm en gaf me extra motivatie voor mijn sessie VMA gisteravond.

Dit is altijd een tijd van intense delen met vriend (en ) van de club en ik uit deze oefeningen opgelegd volledig gespoeld maar zo gelukkig .

Zo blij dat ik denk dat mijn bedrijf zal klaar ruim voor de dag voor de race ...

Woensdag 26 maart : J - 3

Het komt steeds dichterbij en ik moet bekennen dat ik mieren in de benen , is alles wat ik schreef net boven bevestigd!

Altijd dezelfde zorg van weer op komst ... :

De tas is uit en klaar om te worden gevuld .

Morgenavond Ik wed dat het zal gebeuren .

En nu moeten we nadenken over het naar bed gaan te bouwen energie reserves .

Maandag 31 maart, 2014

Twee dagen na de cursus kan ik zeggen dat het weer zijn woord heeft gehouden en bewaard deze mild en aangenaam tijd dat we voor enkele dagen aangekondigd .

dat is het, het is gebeurd , ik heb het gedaan!

Rally op de Meudon Observatorium uitzonderlijk open voor de gelegenheid .

Velen van ons zijn niet echt heel veel , niet ver van 3000 tot ongeduld piaffe in de kust die tot de sterrenwacht .

Ik vond mijn vriend Fabrice en we blijven samen tot het begin ( ik weet dat ik geen kans om hem , zodra de race begint opnieuw te zien ... ) .

We hebben ook gekruist Thomas en ik geloof dat konden we ook tegenkomen andere groen en geel die niet werden gemeld .

Het uitgangspunt golf afstand maakt zo'n 3000 lopers , maar het is nog steeds goed samen tot tanken Saint Cloud , ondertussen het gaat , het gaat omlaag , we vliegen ergens stenen rotsen.

Het duurt vestigingen in de korte gezicht is de verscheidenheid aan routes in het bos voor het eerste deel .

Natuurlijk moeten we ook een paar wegen en sommige woongebieden kruisen maar de cursus is goed gekozen en erg leuk.

Het mooie weer warm geworden in de race is ook voor velen.

Ik Maakt 10 tot 12 km voor het eerst tanken zelfvoorziening en stel mezelf het doel van een snelheid van 10 km / h ( ik wil het eerst zo snel vergeten als ik overgestapt naar de tweede tranche zone ) .

Bij kilometerpaal 10 Ik heb pauze zoals verwacht , verwijderde mijn jas en slaat deze op in de zak en het nemen van een goed gevulde container , een bar en links ontbijtgranen .

Congestie op sommige gedeelten vereisen mij om daar te lopen en ik had noch de noodzaak noch de wens en zal me later vertellen dat ik spijt dat ik niet kan helpen, maar lopen .

Om de enkele levering vanaf het terras van het park van Saint Cloud , het weer gaat , begon ik maar ik ben bedrijf .

Saint Cloud totdat we hadden de kans om grote delen van de koninklijke jachtpartijen oversteken, Saint Cloud is het hoogtepunt .

Daarom spreek ik van een kaart op koninklijke land !

Met een piek op 160 m boven de zeespiegel , het nationale gebied van St. Cloud is door haar bevoorrechte positie , een uitzonderlijk uitzicht over de hoofdstad en haar omgeving.

Dit domein kenmerk van de klassieke periode , ontworpen door Le Nôtre in de zeventiende eeuw , is ook een opslagplaats van oude hydraulische technieken .

Voormalig Kroon , de Nationale Domaine de Saint - Cloud is een grote geheel Franse historische en artistieke erfgoed .

Monsieur , de broer van Lodewijk XIV , de zogenaamde architecten Le Pautre en Hardouin - Mansart en schilder Mignard om te vergroten en verfraaien het kasteel tussen Parijs en Versailles .

In 1785 , de hertogen van Orleans verkocht het kasteel aan koningin Marie - Antoinette , die wordt omgezet en ingericht door de architect Mique . Zomer heersers in de negentiende -eeuwse residentie , de Château de Saint - Cloud werd verbrand in 1870 en afgebroken in 1892 .
Omsloten door muren en poorten , het gebied van 460 hectare , versierd met beelden , hield de orde van Le Nôtre ( 1660-1690 ) .

Het hydraulische systeem bevat elementen van de zeventiende eeuw : in de zomer , grote water spelen in de bekkens en de Grote Cascade . De gerenoveerde kamers van het Historisch Museum roepen de hoogtijdagen van het kasteel en de gronden .

In de buurt van de rivier , de lager gelegen tuin , vlak oppervlak bloembedden , gazons doorkruist met bomen omzoomde lanen , de thuisbasis van de Grande Cascade die bloeide vanaf de rand van de beboste helling . Jets , bouillons , watervallen, water kommen te kandelaars of grimassen masker accentueren dit fantastische kunstwerk dat meer dan 92 m lang uitstrekt .

Door steile paden beklimmen de heuvel bomen , de bezoeker op de Grote Bassin Jet , die stijgt tot meer dan 40 m in hoogte en diepte , lenen steegje Balustrade , la Lanterne . Orgel waar de meeste paden van het park , met uitzicht op het Paviljoen de Breteuil uitstralen Point , Lantaarn biedt een uniek panorama over de Seine , Parijs en zijn voorsteden , het Bois de Boulogne Clamart en Meudon .

The Greater Jet zwembad , een trap leidt naar het terras waar stond het kasteel , nu verdwenen . De vooruitzichten blijven . Vanaf hier kunt u de opeenvolging van vijvers en fonteinen .

Strikt genomen is de Franse tuin , kunnen bezoekers de Engels tuinen van Trocadero , boven de plaats van het kasteel gelegen voorkeur . Hier , de intieme sfeer maakt dat u wilt lopen naar het oordeel van kronkelen tussen de bergen van Syringa en mahonias , of tussen hoge bomen rond een groot grasveld met onregelmatige contouren , geanimeerd door een vijver .

De natuurliefhebbers kunnen blijven bezoeken op de plank om de dichte hardhouten bebossing bladeren.

Dit gebied is een prachtige speeltuin voor sport van alle soorten.

Ik vraag me 10 minuten en nam de gelegenheid om de batterijen op te laden en de interactie met Aurelien een triatleet vriend die een vrijwilliger op het tanken .

De afdaling naar de ingang van het park is niet '' makkelijk '' maar er gebeurt .

Integendeel, het is een deel van de rand van de Seine en het aantal steeds belangrijker renners die lopen die me laten gaan en worden afwisselend wandelen en hardlopen .

Voor vele minuten al drink ik meer en ik heb vooral hagelslag , heb ik geen spijt het vizier dat bracht me de ochtend of mijn nieuwe zonnebril die me goed beschermen Fabrice .

Het omliggende landschap is steeds meer stedelijke , zelfs als de route door de parken van Sèvres , Meudon , L'Ile Saint Germain alvorens terug te keren naar Parijs.

Ik geniet van de parken en waterbronnen om me verfrissen en

Agencies , de mijne, maar ook die van andere rijders worstelen , en vaak ook de mogelijkheid om te lopen wordt essentieel .

Dit helpt om te beginnen en wat op krachten te komen .

Ten slotte is de laatste regel is sneller dan verwacht , het leidt ons bij aankomst dat is net voor de brug van Jena onder de ongelovige ogen van de toeristen en toeschouwers .

Ik krijg de t-shirt en neem de weg terug genieten van het pad .

En drie weken later was ik nog steeds denken aan de platte seizoen begint zo goed en zal binnenkort verder met een marathon die vol belofte ziet .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire