lundi 21 avril 2014

ბილიკი სამეფო მიწის კეთდება და კეთდება კარგად!


ორშაბათი , 24 მარტი, 2014

Countdown დაწყების ბილიკი , რომელიც ფლობს განსაკუთრებული ადგილი ჩემს გოლფის სპორტული თამაშები.

ეს არის ჩემი მეორე მონაწილეობის მეორედ და დიდი ამბავი მეგობრობა.

J - 5 განაცხადა მიღების დღეს ორგანიზაცია გაგზავნა.

პირველად , მრავალი წლის შემდეგ , მე აღფრთოვანებული იმისათვის, რომ თავს ბილიკების და მაშინ ეს გზები რომ არ მომცა იმდენად ორი წლის წინ მათი წილი ემოციები, satisfactions და მცირე pleasures.

ჩემი პირველი მონაწილეობით 2012 წელს მე უკვე დაიპყრეს მრავალფეროვანი და ნაცნობი გზა:

 მანძილი: 31km

% ბილიკები და ბილიკების : 82%

სიმაღლე: 600 D +
 
საწყისი Avenue du შატო ( Meudon 92) გავლით თვალწინ Meudon ობსერვატორია, ლამაზი საიტი , არასანქცირებული საჯარო , მაშინ ტყეში Meudon , ტყის ცრუ დასადგამები ,Domaine ეროვნული დე სენტ Cloud, Ile Saint-Germain ,Seine და ეიფელის კოშკი :

მუნიციპალიტეტების გადაკვეთა *:

Km 0 გაფრენა: ქალაქი Meudon (92)
Km 9 საერთო Chaville (92)
13 კმ City Ville d' Avray (92)
17 კმ ქალაქი Marnes -la- Coquette (92)
20 კმ Domaine ეროვნული de Saint- Cloud ( 92)
26 კმ კომუნის de SEVRES (92)
27 კმ ქალაქი Meudon (ნიდერლანდები) (92)
28 კმ შესვლის Park Ile Saint-Germain (92)
29 კმ ქალაქი issy -les- Moulineaux (92)
30 კმ ქალაქის Paris XV (75)
31 კმ ჩამოსვლის Trail ტერასაზე Mail Branly ზემოთ პორტი Suffren - Paris VII წინა ეიფელის კოშკი (75)

სურათები მე შენარჩუნება preciously აერთიანებს სიამოვნება ბილიკები, რომ არ აქვს თანაბარი სილამაზე ტყე გადიოდა .

სამშაბათი, მარტი 25, 2014

უპირველეს დღის ფლობს მხოლოდ ის, რაც ჩვენ ვიტოვებთ მეტეოროლოგია და მისი პერსპექტივები დღე:

შაბათი , 29 მარტი

შაბათი პარიზში sky პირობები კვლავ ცვალებადია. დიდი ღრუბლები და წვიმა. არარის ნალექებით. ზომიერი ქარი. საიმედოობის განსაკუთრებით დაბალი , რადგან რამდენად Cloud Cover რთულია შეაფასოს . ღამით შაბათი კვირა, ნაწილობრივ მოღრუბლული ხდება ცვლადი. ზომიერი ქარი.

და ეს იქნება იგივე ყოველ დილით , სანამ ერთი დღით ადრე რასის.


თუ შეიძლება აირჩიონ , მე მოაწეროს დაუყოვნებლივ დრო მოსწონს, cool დილით წვიმის გარეშე და ათბობს up როგორც ადგილზე ყოველდღე.

10 კილომეტრიანი რასის გუშინ დაარწმუნა ჩემს სახელმწიფოს ფორმა და მომცა ზედმეტი მოტივაცია ჩემი სხდომა VMA ღამით.

ეს არის ყოველთვის დრო ინტენსიური გაზიარება მეგობარი (s) კლუბის და მე გავიდნენ ეს წვრთნები დაკისრებული მთლიანად გაირეცხოს მაგრამ ისე ბედნიერი.

ასე ბედნიერი, რომ მე ვფიქრობ, ჩემი საქმე იქნება მზად , სანამ ერთი დღით ადრე რასის ...

ოთხშაბათი, მარტი 26 : J - 3

ის დღითიდღე უფრო და ვაღიარებ , რომ მე ანტს ფეხები , ყველაფერი დავწერე მაღლა დასტურდება ,

ყოველთვის ერთი და იგივე საზრუნავი ამინდი წინ ... :

ტომარა არის და მზად იყოს შევსებული.

ხვალ მე დადებს ეს მოხდება.

და ახლა ჩვენ უნდა ვიფიქროთ აპირებს საწოლი დაამყარონ ენერგეტიკული რეზერვები.

ორშაბათი, მარტი 31, 2014

ორი დღის შემდეგ, რა თქმა უნდა, შემიძლია ვთქვა, რომ ამინდის ასრულებდა თავის სიტყვას და შემონახული ამ რბილი და სასიამოვნო დრო , რომ ჩვენ განაცხადა რამდენიმე დღის განმავლობაში.

რომ ის, კეთდება, მე ეს !

აქცია Meudon ობსერვატორიის უაღრესად ღია შემთხვევაა.

ბევრი ჩვენგანი არ არის რეალურად ძალიან ბევრი არ არის შორს 3000 დან piaffe მოუთმენლობა in სანაპიროზე მიმავალი ობსერვატორია.

მივხვდი, ჩემი მეგობარი Fabrice და ჩვენ დარჩნენ ერთად სანამ დაწყება ( მე ვიცი, მე არ მაქვს შანსი, რომ მას ერთხელ , როგორც კი რასის დაიწყება ...).

ჩვენ ასევე გადმოკვეთა თომას და მე მჯერა, რომ ჩვენ შეგვიძლია აგრეთვე ექმნებათ სხვა მწვანილი და ყვითელი , რომლებიც არ ვრცელდება.

საწყის ტალღა ინტერვალი საშუალებას აძლევს ზოგიერთი 3000 მორბენალი მაგრამ მაინც კარგად ერთად , სანამ დაუდო Saint Cloud , იმავდროულად იგი მიდის , ის მიდის ქვემოთ, ჩვენ ფრენა რატომღაც ქვები კლდეები.

იგი იღებს ფილიალები მოკლე სახე არის მრავალფეროვანი ბილიკი ტყეში პირველი ნაწილი.

რა თქმა უნდა, ჩვენ ასევე უნდა გადაკვეთოს რამოდენიმე გზები და გარკვეული საცხოვრებელ ადგილებში , მაგრამ , რა თქმა უნდა კარგად არის შერჩეული და ძალიან ლამაზი.

ლამაზი ამინდის გახდა hot მეტი რასის არის ასევე მრავალი.

I იღებს 10 დან 12 კმ პირველი ბენზინგასამართ თვითმმართველობის ჩამოყალიბება და მითითებული თავს მიზანი განაკვეთი 10 KM / H ( მინდა პირველად უნდა დაგვავიწყდეს, როგორც კი გადავიდა მეორე ტრანში ზონა).

ერთი კილომეტრი 10 მე ჩემს შესვენების როგორც მოსალოდნელია, ამოღებულ ჩემი ქურთუკი და ინახავს მას ტომარა და აღების კარგად შევსებული კონტეინერი, მარცვლეულის ბარი და მარცხენა.

შეშუპება გარკვეული ნაწილი მოითხოვს, ჩემთვის ფეხით იქ და მე არც საჭიროება , არც სურვილი და გეტყვით ჩემს შემდეგ რომ მე ვნანობ , როდესაც მე ვერ დაეხმარება, მაგრამ სიარული.

ერთჯერადი მიწოდების ტერასაზე პარკი Saint Cloud , ის მიდის ისევ დავიწყე , მაგრამ მე ჩატარების.

Saint Cloud სანამ ჩვენ გვქონდა საშუალება გადაკვეთს დიდი ტერიტორიები სამეფო hunts , Saint Cloud არის შედეგი .

ამიტომ, საუბარი ბილიკი სამეფო მიწის!

ერთად პიკი 160 მ ზღვის დონიდან , ეროვნული ნაკვეთი ქ Cloud აქვს , თავისი პრივილეგირებული პოზიცია , განსაკუთრებული მოსაზრებები დედაქალაქში და მის შემოგარენში.

ამ დომენის დამახასიათებელი კლასიკური პერიოდის , დიზაინი by Le Notre მეჩვიდმეტე საუკუნეში , ასევე საცავი უძველესი ჰიდრავლიკური ტექნიკა.

ყოფილი Crown , ეროვნული Domaine de Saint- Cloud მთავარ მთელი საფრანგეთის ისტორიული და მხატვრული მემკვიდრეობა.

Monsieur ძმა, ლუი XIV , ე.წ. არქიტექტორები Le Pautre და Hardouin - Mansart და მხატვარი Mignard გასადიდებლად და შეავსებს ციხე შორის პარიზში და Versailles.

1785,Dukes of Orleans საქონლის ციხე Queen Marie- Antoinette რომელიც გარდაიქმნება და შემკული არქიტექტორი Mique . საზაფხულო მმართველები მეცხრამეტე საუკუნის რეზიდენციაში, შატო დე სენტ Cloud დაიწვა 1870 წელს და მოსავალი 1892 წელს .
შემოღობილი კედლები და გეითსმა , ფართობი 460 ჰა, ამშვენებს ქანდაკებები, ინახება ბრძანებით Le Notre ( 1660-1690 ).

ჰიდრავლიკური სისტემის შეიცავს მეჩვიდმეტე საუკუნეში : ზაფხულში , დიდი წყლის პიესა აუზების და დიდი კასკადი . გარემონტებულ ოთახში ისტორიული მუზეუმი რეზონანსი heyday ციხე და მისი საფუძველი.

მდინარის პირას , ქვედა ბაღში, სიბრტყეზე flowerbeds , გაზონების crisscrossed ხე გაფორმებულია გამზირის , სახლში Grande Cascade რომელიც აყვავდა ზღვარზე ხის HILLSIDE. Jets, broths, ჩანჩქერები, წყლის bowls to candlesticks ან grimacing ნიღაბი punctuate ამ ზღაპრული ჰიდრავლიკური სტრუქტურა, რომელიც ვრცელდება 92 m ხანგრძლივი.

ციცაბო ბილიკების საფეხურზე HILLSIDE ხეები, სტუმარი მიიღწევა დიდი აუზის Jet , რომელიც იზრდება მეტი 40 მ სიმაღლე და მიაღწიოს , სესხის ხეივანი Balustrade , la Lanterne . Organ სადაც ყველაზე ბილიკები პარკის ხედით Pavilion de Breteuil გასცემს Point, Lantern გთავაზობთ უნიკალური ხედებით მეტი Seine , პარიზსა და მის შემოგარენში,Bois de Boulogne Clamart და Meudon .

დიდი Jet აუზი, კიბე მივყავართ ტერასა , სადაც იდგა ციხე , ახლა გაქრა. მსოფლმხედველობა რჩება. აქ შეგიძლიათ ნახოთ მემკვიდრეობას ponds და შადრევნები.

მკაცრად რომ ვთქვათ , ფრანგული ბაღი, სია შეიძლება ურჩევნია English trocadero Gardens, მდებარეობს ზემოთ მდებარეობა ციხე. აქ, ინტიმური ატმოსფერო რაც გსურთ სიარული შეხედულებისამებრ ბილიკები ლიკვიდაცია შორის მთებში Syringa და mahonias , ან შორის სიმაღლის ხეები მიმდებარე დიდი გაზონის ერთად არარეგულარული კონტურები, ანიმაციური მიერ აუზით.

ბუნების მოყვარულებს შეუძლიათ გააგრძელონ ეწვევა თაროზე დაათვალიეროთ მკვრივი hardwood გაშენების .

ეს ტერიტორია არის შესანიშნავი მოედანი სპორტის ყველა სახის.

საკუთარ თავს ვეკითხები 10 წუთი და აიღო შესაძლებლობა გადაიხადოთ ბატარეები და ურთიერთქმედება Aurélientriathlete მეგობარს, რომელიც არის მოხალისე refueling .

წარმოშობის პარკის შესასვლელი არ არის '' ადვილი '' მაგრამ მოხდება.

პირიქით, ეს არის ნაწილი ზღვარზე Seine ნომერი და მეტად მნიშვნელოვანი riders , რომლებიც ფეხით რომ მე გაუშვებენ და დაიწყება ალტერნატიული სეირნობისა და გაშვებული.

მრავალი წუთებში უკვე მე ვსვავ უფრო და განსაკუთრებით sprinkles , მე არ ვნანობ visor რომ მომიყვანე Fabrice დილით ან ჩემი ახალი სათვალე რომ დაიცვას ჩემთვის კარგად.

მიმდებარე პეიზაჟი უფრო ციკლში , თუნდაც მარშრუტის გავლით პარკებში SEVRES , Meudon , l' ile Saint Germain სანამ პარიზში.

მე სარგებლობენ პარკები და წყლის წყაროები ამოცნობა ჩემთვის და

სააგენტოები, ნაღმი, არამედ სხვა Riders იბრძვიან და ხშირად ვარიანტი ფეხით ხდება აუცილებელია.

ეს დაგეხმარებათ დაიწყოს და დაიბრუნოს ზოგიერთი ძალა.

საბოლოოდ, ბოლო ხაზი არის სწრაფად, ვიდრე მოსალოდნელია, ეს იწვევს us ჩამოსვლის რომელიც ადრე ხიდი Jena ფარგლებში incredulous თვალში ტურისტი და მაყურებელი.

მივიღებ მაისური და მიიღოს გზა უკან მოსარგებლე გზა.

და სამი კვირის შემდეგ მე მაინც ვფიქრობ ბინა სეზონი იწყება ასე კარგად და გაგრძელდება მალე ერთად მარათონი , რომელიც გამოიყურება სავსეა დაპირებებით.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire