lundi 21 avril 2014

A пътека в царските земи : това е направено и се представя добре !


Понеделник, 24-ти Март 2014

В навечерието на началото на пътека, която заема специално място в моя голф спорта.

Това е второто ми участие за втори път и една страхотна история за приятелството .

J - 5 , както е посочено в получаване довечера организация съобщението .

За първи път от години насам аз съм развълнуван да се хвърля на пътеките , а след това тези пътища, които са ми дали толкова много преди две години : тяхната акция на емоции, удовлетворение и малки удоволствия.

От първото ми участие през 2012 г. бях завладян от разнообразна и познатия път :

 Разстояние: 31 km

% Of алеи и пътеки : 82%

Надморска височина: 600 D +

От Avenue Du Château ( Meudon 92 ) , минавайки пред Обсерваторията Meudon , красивата местност , неразрешено обществеността , тогава гората на Meudon , гората на Фалшиви почива , на Domaine национален дьо Сент Cloud , Ile Saint- Germain , Сена и Айфеловата кула :

Общини палци *:

Km 0 Отпътуване : Град Meudon (92 )
Km 9 Общата Chaville (92 )
13 km City Ville d' Avray (92 )
17 km Град Marnes - ла - Кокетен (92 )
20 km Domaine National де Saint -Cloud (92 )
26 km комуна дьо Севр (92 )
27 km Град Meudon ( Холандия ) (92 )
28 km Въвеждане на Park Ile Saint- Germain (92 )
Двадесет и девет милиона км City на Issy -ле- Moulineaux (92 )
30 km от City Paris XV (75 )
31 km Пристигане Trail на Бранли терасата Mail над Port Suffren - Paris VII пред Айфеловата кула (75 )

Изображенията I пазят preciously съчетава удоволствието от пътеки, които няма равен на красотата на горите , през които преминава .

Вторник, 25 мар 2014

Първата грижа на ден държи само в това, което ние си запазваме метеорология и прогнозата си за деня:

Sat, 29 Мар

Събота в Париж условия небето остане променливо. Големи облаци и дъжд. Не валежи. Умерен вятър . Надеждността е особено ниска , тъй като степента на облачна покривка е трудно да се оцени . За нощта на събота до неделя , частично облачно превръща променлива. Умерен вятър .

И това няма да е същото всяка сутрин до деня преди състезанието.


Ако можех да избирам , аз подпише веднага за момент като този , хладно сутрин , без дъжд и затопля като мястото на ден .

Състезанието на 10 - км вчера ме успокои за моето състояние на формата и ми даде допълнителна мотивация за моята сесия VMA снощи .

Това винаги е време на интензивен споделяне с приятел (и ) на клуба и аз се измъкнем от тези упражнения , наложени напълно изплакнати , но толкова щастлив .

Така че се радвам, че аз мисля, че бизнесът ми ще бъде готов много преди деня преди състезанието ...

Сряда, 26-ти март : J - 3

Той е все по-близо и аз признавам, че имам мравки в краката , всичко, което съм написал по-горе просто се потвърждава !

Винаги същата загриженост от време напред ...:

Чантата е навън и са готови да бъдат запълнени.

Утре вечер Обзалагам се, че ще бъде направено.

И сега ние трябва да мислим за лягане , за да изградят енергийни резерви.

Понеделник, 31 март 2014 г.

Два дни след курса мога да кажа , че времето е удържал на думата си и запазен този мек и приятен път , че ние обявихме в продължение на няколко дни.

това е, това е направено , аз го направих !

Рали в обсерваторията Meudon изключително отворена за случая.

Много от нас не са всъщност много и не е далеч от 3000 до пиафе нетърпението в брега , което води до обсерваторията.

Намерих си приятел Фабрис и ние останем заедно до началото ( аз знам, че нямат шанс да го видя отново , веднага след като състезанието ще започне ...).

Ние също премина Томас и аз вярвам, че ние също може да срещнете други зелени и жълти цветове , които не са били отчетени .

Започвайки разстоянието The вълна позволява на някои 3000 пътеки , но тя все още е добре заедно , докато подхранва Saint Cloud , междувременно тя отива , тя отива надолу, летим някак камъни скали.

Това отнема клонове в краткосрочен лицето , е многообразието от пътеки в гората за първата част .

Разбира се, ние също трябва да премине няколко пътища и някои жилищни райони, но курса е добре подбрано и много хубаво.

Хубавото време да се загреят над състезанието е също така и за мнозина.

I прави от 10 до 12 km за първото зареждане с гориво самодостатъчност и себе си е поставил за цел на ставка от 10 KM / H (Искам първи път да забравят веднага след като аз преминах на втория транш зона) .

На 10 км съм в почивка , както се очаква , отстранени якето си и го съхранява в чантата и да спазвате добре попълнено контейнер , зърнено блокче и лявата .

Задръстванията по някои части изискват от мен да ходя там и аз нямаше нито необходимостта , нито желанието и ще ми кажеш по-късно , че ще съжалявате , когато не мога да помогна, но ходи.

Към една доставка от терасата на парка на Saint Cloud , тя отива отново , аз започнах , но аз държа .

Saint Cloud , докато имахме възможност да преминат големи области на кралски лов , Saint Cloud е връхната точка .

Ето защо аз говоря за една пътека на кралското земя!

С връх на 160 м над морското равнище, на национална площ на Св. Cloud има , от привилегированото си положение , изключителни гледки към столицата и околностите му.

Този домейн характеристика на класическия период , преработени от Le Notre през седемнадесети век , също е хранилище на древни хидравлични техники.

Бившият Crown , Националната Domaine де Saint- Cloud е основен цялата френска историческо и художествено наследство .

Мосю , брат на Луи XIV , наречен архитекти Le Pautre и Hardouin - Mansart и художник Mignard Увеличи и украсявам замъка между Париж и Версай.

През 1785 г. херцозите на Орлеан продава замъка на кралица Мария - Антоанета , който се трансформира и украсена от архитекта Mique . Летни владетели в резиденцията деветнадесети век , на Шато де Saint- Cloud бе изгорени през 1870 г. и съборени през 1892 .
Оградена от стени и порти , площта от 460 хектара, украсени със статуи , воден от порядъка на Le Notre ( 1660-1690 ) .

Хидравличната система съдържа елементи на седемнадесети век: през лятото , голяма игра на водата в басейните и на Голямата каскада . Обновените стаи на Историческия музей предизвикват разцвета на замъка и неговите основания .

Близо до реката , долната градина , равна повърхност, цветни лехи , тревни площи, пресечени с дървета булеварди, дом на Grande каскада , която процъфтява от ръба на гористата склона. Джетове, бульони , водопади , водни чаши за свещници или гримаси маска точковиден тази приказна хидравличната структура, която се простира над 92 м дължина .

По стръмните пътеки катерене Хилсайдските дърветата , посетителят пристига в Басейнова Jet Grand, който се издига на повече от 40 м височина и дълбочина , заеми алея балюстрада , ла Lanterne . Organ където повечето пътеки на парка , с изглед към Pavilion де Breteuil излъчват Point, Lantern предлага уникална панорама към Сена , Париж и неговите предградия , Булонския лес Clamart и Meudon .

Басейнът Greater Jet , стълбище води към терасата , където стоеше замъка , сега изчезна. Перспективата остава . От тук можете да видите на наследяването на изкуствени езера и фонтани.

Строго погледнато френската градина , посетителите могат да предпочетат английските Трокадеро градини, разположени над мястото на замъка. Тук, интимна атмосфера ви кара да искате да ходите по преценка на ликвидация пътеки сред планините на люляк и mahonias , или сред високи дървета , обграждащи голям морава с неправилни контури , анимирани с езерце.

Любителите на природата могат да продължат да посетите на рафта , за да сърфирате в гъста широколистна залесяването .

Тази област е една прекрасна детска площадка за спорт от всякакъв вид.

Питам се 10 минути и се възползваха от възможността да презареди батериите и да си взаимодействат с Орелиан триатлонист приятел, който е доброволец по време на зареждане .

Слизането до входа на парка не е '' лесно '' , но се случва .

Напротив, то е част от ръба на Сена , а броят на все по-важни състезатели , които се разхождат , че ме накара да се отпусне и да започне да се редуват ходене и тичане .

В продължение на много минути вече съм пият повече и Особено ми ръси , аз не съжалявам за козирката , че ми донесе Фабрис сутрин или новите си слънчеви очила, които ме защитават добре .

Околният пейзаж е все по- градски, дори ако по маршрута през парковете на Севр , Meudon , l' Ile Saint Germain преди да се върне в Париж.

Наслаждавам се на паркове и водни източници, да ме освежи и

Агенции , мината , но и тези на другите състезатели се борят , а често и на възможността да ходят все по-важно .

Това помага да се започне и да си възвърне някои сила.

И накрая, последната линия е по-бързо , отколкото се очакваше, тя ни води на пристигане, което е точно преди моста на Jena при скептично очите на туристи и зрители .

Получа фланелка и да вземат обратния път , наслаждавайки се на пътя .

И три седмици по-късно аз все още мисля за плоския сезон започва така добре и ще продължи малко с един маратон , който изглежда обещаващо .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire