mercredi 23 avril 2014

А патека на кралското земјиште : тоа е направено и направи добро !

Понеделник 24 март, 2014

Одбројувањето до почетокот на патека која има специјално место во моето голф спортови.

Ова е мое второ учество по втор пат и голема приказна за пријателството.

Ј - 5 како што е наведено во приемот вечерва организација порака.

За прв пат по многу години јас сум возбуден за да си фрли на патеки и тогаш овие патишта кои ми даде толку многу пред две години : нивниот удел на емоции, задоволувања и мали задоволства.

Од моето прво учество во 2012 година бев освоен од страна на различни и запознаен со патот :

 Растојание: 31km

% На патеки и патеки : 82 %

Висина: 600 Г +
 
Од авенијата Du Chateau ( Meudon 92 ) , минувајќи пред опсерваторија Meudon , убава сајт , неовластено јавноста, а потоа шумата на Meudon , шумата на лажни почива, на Domaine национален де Сен облак , Иле Сен Жермен , Сена и Ајфеловата кула :

Општини преминал *:

Км 0 Заминување : Град Meudon (92)
Km 9 Заеднички Chaville (92)
13 км Град Ville Слоновата Avray (92)
17 км Место на Marnes -ла- Coquette (92)
20 км Domaine Националниот де Сен- Облак ( 92 )
26 км комуна де Sèvres Подредено (92)
27 км Град Meudon (Холандија) и (92)
28 км Внесување на Парк Иле Сен Жермен (92)
29 км Град Issy -les- Moulineaux (92)
30 км на градот на Париз XV ( 75 )
31 км Пристигнување Трага на терасата Пошта Branly над Порт Suffren - Париз VII пред Ајфеловата кула ( 75 )

Слики Продолжувам preciously комбинира задоволство на патеки кои нема еднаков на убавината на шумите поминува .

Вторник 25 март, 2014 година

Првата загриженост на денот има само во она што ние го задржуваме метеорологија и нејзините изгледи за ден:

Sat, 29 март

Сабота во Париз небото услови остануваат променливи . Големи облаци и дожд. Нема врнежи. Умерен ветар. Сигурноста е особено ниска, бидејќи степенот на облак покритие е тешко да се процени . Во текот на ноќта од сабота до недела , делумно облачно станува променлива. Умерен ветар.

И тоа нема да биде иста секое утро до денот пред трката.


Дали би можел да изберат, јас се регистрирате веднаш за време вака , кул во утринските часови без дожд и се загрева како место на денот.

Трка на 10 километри вчера ме увери за мојата состојба на форма и ми даде дополнителна мотивација за мојата сесија ВМА минатата ноќ.

Ова е секогаш време на интензивни споделување со пријател (и) на клубот и ќе излезам од овие вежби наметнати целосно да се исплакнат но толку среќен.

Толку среќен што мислам дека мојот бизнис ќе биде подготвен и пред денот пред трката ...

СРЕДА 26 март : J - 3

Тоа е добивање поблиску и признавам дека имам мравки во нозете , сè што сум го напишала над се потврдува !

Секогаш иста грижа на времето пред ...:

Кесата е и подготвени да бидат пополнети.

Утревечер Се обложувам дека ќе биде направено.

А сега ние мора да се размислува за одење во кревет да се изгради енергетски резерви.

Понеделник Март 31, 2014

Два дена по курсот што може да се каже дека времето има чуваат својот збор и зачувани оваа лесна и пријатен пат дека ние објави за неколку дена.

тоа е тоа, тоа е направено, јас го направив тоа !

Митинг на Meudon опсерваторија исклучително отворени за оваа прилика.

Многумина од нас не се всушност многу многу не е далеку од 3000 до piaffe нетрпеливост во брегот води до опсерваторијата.

Го најдов мојот пријател Фабрис и ние да останат заедно до почетокот ( знам дека немаат шанса да го види повторно веднаш штом трката ќе започне ...).

Ние , исто така, ја преминал Томас и јас верувам дека ние исто така може да се судрите со други зелена и жолта кои не биле пријавени.

Почетна бран проред им овозможува на некои 3000 тркачи , но тоа е уште добро заедно до разгорување на Свети Облак , во меѓувреме оди, тоа оди надолу, летаме некако камења карпи.

Таа ги зема гранки во краток лице е сорта на патеки во шумата за првиот дел.

Се разбира, ние исто така треба да поминат неколку патишта и некои населени места , но се разбира, е добро избрани и многу убаво.

На убаво време стана жешко во текот на трката е , исто така, за многумина.

Јас прави 10-12 км за прв гориво само доволност и си поставив цел стапка од 10 км / ч ( Сакам прв пат да се заборави веднаш штом се префрлив на втората транша зона ) .

На километар 10 Јас сум на мојот паузата како што се очекуваше , отстранети јакната и продавници се во торбата и земање добро пополнети сад, житни бар и лево.

Метеж на некои делови бараат од мене да одиме таму и имав ниту потреба, ниту желба и ќе ми каже подоцна дека јас ќе жалам кога не можам да им помогне, но да одиме .

На една набавка од терасата на паркот на Свети Облак, тоа оди повторно , почнав , но јас сум држи .

Свети Облак додека имавме можност да ја премине големи области на кралската лови, Свети Облак е врв .

Тоа е зошто јас се зборува за патека на кралската земја!

Со врвот на 160 метри надморска височина , националните областа на Св Облак е, од страна на неговиот привилегирана позиција , исклучителни пати во текот на главниот град и неговата околина.

Овој домен карактеристика на класичниот период , редизајниран од Ле Нотр во XVII век , исто така е складиштето на антички хидраулична техники.

Поранешниот Краун , Националниот Domaine de Saint - Cloud е голем целото францускиот историското и уметничкото богатство .

Monsieur , брат на Луј XIV , наречен архитекти Ле Pautre и Hardouin - Мансар и сликар Mignard да зголемиш и облагородување на замокот меѓу Париз и Версај.

Во 1785 година, на Војводи од Орлеанс продаваат на замокот за да кралицата Марија Антоанета , кој се трансформира и украсени од страна на архитектот Mique . Лето владетели во резиденцијата на деветнаесеттиот век, Шато де Сен- Облак гореше во 1870 и срамнети во 1892 година.
Ограден со ѕидови и порти , од областа на 460 хектари , украсени со статуи , се чуваат редот на Ле Нотр ( 1660-1690 ).

Хидрауличниот систем ги содржи сите елементи на XVII век : во лето, големи водни игра во котлините и Големата каскада. Реновираните простории на Историскиот музеј потсетуваат на најславни на замокот и неговата основа.

Во близина на реката , на долниот градина, рамна површина цвеќе , тревниците испресечен со дрво обложената авении, дом на Гранде Каскада кој цветаше од работ на пошумениот ридот. Авиони, чорби , водопади, вода чинии да свеќници или гримаси маска означете овој прекрасен хидраулични структура која се протега над 92 метри .

Со стрмни патеки се качувам на ридот дрвја , посетителот ќе пристигне во Големиот Басен Џет, што се издига на повеќе од 40 метри во височина и да го достигне , улица позајмување оградата , ла Lanterne . Орган каде што повеќето патеки на паркот , со поглед на Комора De Breteuil зрачи Точка, Фенер нуди уникатна панорама во текот на Сена, Париз и неговите предградија, Bois де Булоњ Clamart и Meudon .

Голема Џет базен, скали води до терасата , каде што стоеше на замокот, сега исчезна. Изгледите останува. Од тука можете да видите на сукцесијата на езерца и фонтани.

Поточно кажано францускиот двор, посетителите можат да преферираат англиски Трокадеро градини , кој се наоѓа над локацијата на замокот. Тука, интимна атмосфера го прави сакате да одиме во дискреција на патеки ликвидација меѓу планините на syringa и mahonias , или меѓу високи дрвја околните голем тревник со неправилни контури, анимирани од езерцето.

Љубители на природата може да продолжи да ја посетите на полица да пребарувате на густа дрвени предмети пошумување.

Оваа област е прекрасен игралиште за спортски од сите видови.

Се прашувам 10 минути и ја искористи можноста за надополнување на батериите и да комуницирате со Aurélien на triathlete пријател кој е волонтер на гориво.

Слегувањето на влезот на паркот не е'' лесно '', но се случува.

Напротив, тоа е дел од работ на Сена и бројот на повеќе важни велосипедисти кои одат дека ме прости и да почне да Алтернативен одење и трчање.

За многу минути веќе пијам повеќе и јас особено sprinkles , јас не жалам за стакло што ме донесе Фабрис наутро или мојот нов очила за сонце што ме заштити и.

Околниот пејзаж е повеќе урбани, дури и ако на пат низ паркови на Sèvres, Meudon , јас ile Сен-Жермен пред да се врати во Париз.

Јас уживам во паркови и изворите на вода за мене се освежи и

Агенции, рудникот, но исто така и оние на другите возачи се борат , и често опција да одиме станува од суштинско значење .

Ова помага да се започне и да поврати некои сила .

Конечно, последната линија е побрзо од очекуваното , тоа не води при пристигнувањето , која е само пред мостот на Јена под скептичен очите на туристите и гледачите.

Јас го добиете маица и да ги преземат на патот назад уживање на патот.

И три недели подоцна бев уште размислува на станот сезона започнува толку добро и ќе продолжи наскоро со маратон што изгледа полна со ветувања .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire