lundi 21 avril 2014

Сцежка на каралеўскай зямлі : гэта робіцца і зроблена добра !


Панядзелак, 24 сакавіку 2014

Зваротны адлік да пачатку след , які займае асаблівае месца ў маіх палёў спорту.

Гэта мой другі ўдзел ў другі раз і вялікай гісторыі дружбы .

J - 5 , як паказана ў квітанцыі сёння ўвечары арганізацыі паведамленні.

Упершыню за многія гады я ўсхваляваны , каб кінуцца на маршрутах , а затым гэтыя дарогі , якія далі мне так шмат яшчэ два гады таму : іх доля эмоцый , задавальнення і маленькіх радасцяў .

Ад майго першага ўдзелу ў 2012 годзе я быў ​​заваяваны разнастайнай і знаёмай сцежцы :

 Адлегласць : 31km

% Шляхоў і сцежак : 82 %

Вышыня над узроўнем мора: 600 D +
 
Ад авеню дзю Шато ( Meudon 92) , праходзячы міма абсерваторыі Медон , прыгожы сайт , несанкцыянаванага грамадскасці , то лес Медоне , лес ілжывых адпачывае , Domaine нацыянальнай дэ Сэнт воблака , Ці Сен- Жермен , Сена і Эйфелева вежа :

Муніцыпалітэты скрыжаваныя * :

0 км вылету: Горад Медоне ( 92)
Km 9 Агульныя Шавиль ( 92)
13 км Горад Ville Давре ( 92)
17 км горад Marnes - ла- Кокетка ( 92)
20 км Domaine Нацыянальны дэ Сен- Клу ( 92)
26 км Камуна дэ Сеўр ( 92)
27 км Горад Медоне ( Нідэрланды ) ( 92)
28 км Увод Park Ile Saint - Germain ( 92)
29 км Горад Исси -ле- мулінэ ( 92)
30 км Горад Paris XV ( 75)
31 км Прыбыццё Trail на тэрасе пошты бранль вышэй Порт Сюффрена - Парыж VII пярэдняй частцы Эйфелевай вежы ( 75)

Вобраз я трымаю каштоўна спалучае ў сабе задавальненне ад шляхоў , якія не мае сабе роўных прыгажосць лясоў , пройдзеных .

Аўторак, 25 сакавіка 2014

Першае неспакой дня мае месца толькі ў тым , што мы пакідаем за сабой метэаралогіі і прагноз на дзень :

Сб , 29 Сакавіка

Субота ў Парыжы умоў неба застаюцца зменлівая. Вялікія аблокі і дождж . Няма ападкаў. Ўмераны вецер. Надзейнасць з'яўляецца асабліва нізкім , паколькі ступень воблачнасці цяжка ацаніць. На ноч з суботы на нядзелю пераменная воблачнасць становіцца зменнай . Ўмераны вецер.

І гэта не будзе тое ж самае кожную раніцу да дня перад гонкай .


Калі б я мог выбіраць , я падпісаць адразу для такі час , выдатна раніцай без дажджу і разагравае У якасці месца дня .

10- кіламетровай гонцы ўчора запэўніў мяне аб маім стане форме і даў мне дадатковую матывацыю для майго сеансу VMA мінулай ноччу.

Гэта заўсёды час інтэнсіўнага абмену з адным ( ы ) клуба , і я атрымліваю з гэтых практыкаванняў , уведзеных цалкам прамыта , але так шчаслівая.

Так шчаслівая , што я думаю , што мой бізнес будзе гатовы задоўга да дня перад гонкай ...

Серада 26 сакавіка : J - 3

Гэта становіцца ўсё бліжэй , і я прызнаюся , што ў мяне ёсць мурашкі ў нагах , усё , што я напісаў крыху вышэй пацвярджаецца !

Заўсёды ж заклапочанасць надвор'я наперадзе ... :

Сумка , і гатовыя быць запоўненыя.

Заўтра ўвечары я трымаў заклад , гэта будзе зроблена.

І зараз мы павінны думаць аб сном , каб стварыць запасы энергіі.

Панядзелка , 31 сакавіку 2014

Праз два дні пасля , вядома , я магу сказаць , што надвор'е стрымаў слова і захаваў гэтую мяккі і прыемны час , што мы абвясцілі некалькі дзён.

вось і ўсё , справа зроблена , я зрабіў гэта!

Ралі на Meudon абсерваторыі выключна адкрытым для гэтага выпадку.

Многія з нас на самай справе не вельмі шмат недалёка ад 3000 да Пиаффе нецярпенне ў берага прыводзіць да абсерваторыі.

Я знайшоў мой сябар Фабрыс і мы не застанемся разам да пачатку ( я ведаю , што няма ніякіх шанцаў убачыць яго зноў , як толькі гонка пачнецца ... ) .

Мы таксама перайшлі Томас і я лічу , што мы маглі б таксама сутыкаюцца з іншымі зялёных і жоўтых , якія не былі ў справаздачнасці.

Зыходнае адлегласць хвалі дазваляе некаторыя 3000 бегуноў , але гэта ўсё яшчэ добра разам , пакуль запраўкі Saint Cloud , тым часам яна ідзе , яна ідзе ўніз , мы ляцім неяк камяні камяні.

Яна займае філіялы ў кароткатэрміновай асоба з'яўляецца разнастайнасць трас ў лесе для першай часткі.

Вядома , мы таксама павінны перасекчы некалькі дарог і некаторыя жылыя раёны , але вядома гэта добра падабраныя і вельмі прыемна.

Добрае надвор'е нагрэцца на гонцы таксама для многіх .

Я Робіць 10 да 12 км для першай заправачнай самадастатковасці і паставіў сабе мэта з хуткасцю 10 км / г (я хачу ў першы раз , каб забыцца , як толькі я перайшоў на другі транш зона) .

У кіламетры 10 Я на перапынак , як і чакалася , зняў куртку і захоўвае яго ў сумцы і з добра запоўнены кантэйнер , бар збожжавых і налева .

Заторы на некаторых участках патрабуюць ад мяне , каб ісці туды і мяне не было ні патрэбы , ні жадання і скажа мне пазней , што я буду шкадаваць , калі я не магу не ісці .

Да адной крыніцы з тэрасы парку Сен- Клу , яна ідзе зноў , я пачаў , але я трымаю .

Сен- Клу , пакуль мы не мелі магчымасць перасекчы вялікія плошчы каралеўскай палявання , Сен- Клу з'яўляецца асноўным момантам .

Вось чаму я кажу пра сцежцы на каралеўскай зямлі!

З піку ў 160 м над узроўнем мора , нацыянальны плошча Сен- Клу мае ў сваім прывілеяваным становішчы , выключныя віды на сталіцу і яе наваколлі.

Гэты дамен характарыстыка класічнага перыяду , перапрацаваны Ленотра ў сямнаццатым стагоддзі , таксама сховішча старажытных гідраўлічных метадаў.

Былы Карона , Нацыянальны Дамен дэ Сен- Клу з'яўляецца адным з асноўных ўся французская гістарычнага і мастацкага спадчыны .

Месье , брат Людовіка XIV , называецца архітэктары Ле Pautre і Хардуин - Mansart і мастак Міньяр каб павялічыць і ўпрыгожыць замак паміж Парыжам і Версалем .

У 1785 герцагі Арлеане прадаў замак каралевы Марыі- Антуанеты , які трансфармуецца і ўпрыгожаныя архітэктарам Mique . Летнія кіраўнікі ў рэзідэнцыі дзевятнаццатага стагоддзя , Шато- дэ Сен- Клу быў спалены ў 1870 годзе і знесена ў 1892 годзе.
Заключаны сценамі і варотамі , плошчу 460 га , аздобленыя статуямі , трымалі парадак Ленотра ( 1660-1690 ) .

Гідраўлічная сістэма змяшчае элементы семнаццатага стагоддзя: летам , вялікая гульнявая вады ў басейнах і Вялікі каскад . Адрамантаваныя нумары Гістарычнага музея выклікаюць росквіт замка і яго заснавання.

Побач з ракой , Ніжні сад , плоскай паверхні клумбы , газоны , спярэшчаная цяністых алей , дома на Grande Cascade якая квітнела ад краю схіле ўзгорка. Самалёты , булёны , вадаспады , водныя чары да падсвечнікаў або моршчачыся маска акцэнтаваць гэты казачны гідратэхнічнага збудавання , якая распасціраецца больш за 92 м у даўжыню.

Па крутых сцежках ўзыходжання схіле пагорка дрэвы , наведвальнік прыходзіць у Вялікім басейне Jet , якая падымаецца на больш чым на 40 м у вышыню і дасягнуць , запазычанні завулка балюстрады , ла Lanterne . Орган , дзе большасць шляху парку , з выглядам на павільён дэ Бретейлю выпраменьваць Point , Ліхтар прапануе унікальную панараму праз Сену , Парыж і яго прыгарады , Булонскі лес Кламаре і Медоне .

Басейн Вялікі Джет , лесвіца вядзе на тэрасу , дзе стаяў замак, зараз знік. Прагноз па рэйтынгах застаецца . Адсюль вы можаце ўбачыць пераемнасць сажалкамі і фантанамі.

Строга кажучы , французскі сад , наведвальнікі могуць аддаць перавагу ангельскія садоў Тракадэра , размешчаных вышэй размяшчэння замка. Тут , інтымная атмасфера робіць вы хочаце ісці па меркаванні шляхоў звілістых сярод гор Бэз і mahonias або сярод высокіх дрэў , навакольных вялікі газон з няроўнымі контурамі , аніміраваныя у сажалкі.

Аматары прыроды могуць працягваць наведваць на паліцу , каб праглядаць шчыльную аблясення лісцяных .

Гэтая вобласць з'яўляецца выдатным пляцоўка для спорту ўсіх відаў .

Я задаю сабе 10 хвілін і скарыстаўся магчымасцю , каб перазарадзіць батарэі і ўзаемадзейнічаць з Арэльён триатлет сябар, які з'яўляецца добраахвотнікам на запраўку .

Спуск да ўваходу ў парк не '' проста '' але бывае .

Хутчэй , гэта частка беразе Сены і колькасць больш важных гоншчыкаў , якія ходзяць , што прымусіць мяне адпусціць і пачаць чаргаваць хады і бегу.

Для многіх хвілін ужо п'ю больш , і я асабліва пырскае , я не шкадую , брыль , які прынёс мне Фабрыс раніцай ці мае новыя акуляры , якія абараняюць мяне добра .

Навакольны пейзаж становіцца ўсё больш гарадской , нават калі маршрут па парках Сеўр , Медоне , L'Ile Saint Germain , перш чым вярнуцца ў Парыж.

Я атрымліваю асалоду ад паркі і водныя крыніцы , каб абнавіць мяне і

Агенцтва , шахта , але і ў іншых гоншчыкаў змагаюцца , і часта опцыя хадзіць становіцца неабходным.

Гэта дапамагае пачаць і аднавіць некаторую сілу .

Нарэшце , апошняя радок хутчэй , чым чакалася , яна вядзе нас па прыбыцці , якое з'яўляецца як раз перад мостам Йена пад недаверлівымі вачыма турыстаў і гледачоў.

Я атрымліваю футболку і ўстаць на шлях назад , атрымліваючы асалоду ад шлях .

І тры тыдні праз я ўсё яшчэ думаю пра плоскай сезону пачынаецца так добра і будзе працягваць неўзабаве з марафону , які выглядае шматабяцальным .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire