lundi 21 avril 2014

A trag na kraljevskom zemljišta : to radi i dobro!


PONEDJELJAK, 24. mart, 2014

Odbrojavanje do početka staze koja ima posebno mjesto u mom golf sport .

Ovo je moj drugi učešće po drugi put i veliku priču o prijateljstvu .

J - 5 kao što je navedeno u večeras organizaciji primanje poruka .

Po prvi put u godinama sam uzbuđen da se bacim na stazama , a onda ovi putevi koji su mi dali toliko prije dvije godine : njihov udio emocija , zadovoljstva i mala zadovoljstva .

Od mog prvog učešća u 2012 sam bio osvajaju raznolika i poznate staze :

 Udaljenost : 31km

% Od staze i staze : 82 %

Nadmorska visina : 600 D +
 
Od Avenue du Château ( Medona 92 ) , prolazi ispred Medona opservatorije , prekrasan site , neovlašteno javnosti , a zatim šumu Medona , šumu False ruke, Domaine nacionalne de Saint Cloud , Ile Saint - Germain , u Seine i Eiffelovog tornja :

Opštine prešli * :

Km 0 Odlazak : Grad Meudon ( 92 )
Km 9 Common Chaville ( 92 )
13 km Grad Ville d' Avray ( 92 )
17 km Grad Marnes - la - Coquette ( 92 )
20 km Domaine National de Saint - Cloud ( 92 )
26 km Commune de Sèvres ( 92 )
27 km Grad Meudon ( Nizozemska ) ( 92 )
28 km Ulazak u Park Ile Saint - Germain ( 92 )
29 km Grad Issy - les - Moulineaux ( 92 )
30 km Grad Paris XV ( 75 )
31 km Dolazak Trail na terasi Mail Branly iznad Port Suffren - Paris VII ispred Ajfelovog tornja ( 75 )

Slike Stalno dragoceno kombinira zadovoljstvo staze koje nema jednaku ljepotu šuma prošli .

Utorak, 25 Mart, 2014

Prva briga dan drži samo u ono što mi zadržavamo meteorologiju i svoje prognoze za Dan :

Sat , 29 Mar

Subote u Parizu uvjetima nebu ostati promjenjiv . Veliki oblaci i kiša . Nema padavina . Umjeren vjetar . Pouzdanost je posebno niska , jer je obim oblaka je teško procijeniti . Za noći subote do nedjelja , djelomično oblačno postaje varijabla . Umjeren vjetar .

I to će biti isti svako jutro dok se dan prije utrke .


Ako bih mogao birati , ja potpisati odmah za ovakvom trenutku , hladno jutro bez kiše i zagrevanju kao mjesto dana .

Trke u 10 - kilometara me jučer uvjereni o mom stanju forme i dao mi dodatnu motivaciju za moju sesiju VMA sinoć .

To je uvijek vrijeme intenzivnog dijeljenja s prijateljem ( e ) kluba i ja izađem iz ovih vježbi nametnuti potpuno ispran , ali tako sretna .

Tako sretna da mislim da moj posao će biti spreman i prije nego dan prije trke ...

Srijeda 26. mart : J - 3

To je sve bliže i ja priznajem da imam mrave u nogama , sve što sam napisao iznad je potvrđeno !

Uvijek ista zabrinutost vrijeme ispred ... :

Torba je van i spreman da bude ispunjena .

Sutra noći Kladim se da će biti učinjeno .

A sada moramo razmišljati o ide u krevet za izgradnju energetskih rezervi .

PONEDJELJAK, 31. mart, 2014

Dva dana nakon što je , naravno , mogu reći da je vrijeme je zadržao svoju riječ i očuvana ove blage i ugodno vrijeme koje smo najavili za nekoliko dana .

to je to , gotovo je , ja sam ga !

Rally na Medona Observatory izuzetno otvoreni za tu priliku .

Mnogi od nas nisu zapravo mnogo nedaleko od 3000 do piaffe nestrpljenje u obalu vodi do opservatorija .

Našao sam moj prijatelj Fabrice i ostanemo zajedno do početka ( znam da nemam šanse da ga vidim čim trku će početi ... ) .

Također smo prešli Thomas i mislim da smo mogli i susresti druge zelene i žute koje nisu prijavljeni .

Polazna talas razmak omogućuje neke 3000 trkača , ali to je još uvijek dobro zajedno sve dok potpiruje Saint Cloud , u međuvremenu to ide , ide dolje , letimo nekako kamenje kamenje .

Potrebno je grana u kratkom lice raznolikost staza u šumi za prvi dio .

Naravno, također moramo prijeći nekoliko puteva i nekim stambenim područjima , ali u toku je dobro odabrana i vrlo lijepo .

U lijepo vrijeme vruće postala preko trka i za mnoge .

I čini 10-12 km po prvi punjenje goriva samodovoljnosti i postaviti sebi cilj stopi od 10 km / h ( želim prvi put da zaborave čim sam prešao na drugu tranšu zoni ) .

Na kilometru 10 Ja sam na pauzi kao što se očekuje , skinuo jaknu i čuva ga u torbu i izvodi dobro ispunjen kontejner , bar žitarice i lijevo .

Zagušenja na nekim dijelovima mi je potrebno da hoda tamo i ja imala ni potrebu ni želju i da će mi reći kasnije da ću zažaliti kad ja ne mogu pomoći , ali hoda .

Za jednu napajanje sa terase parka Saint Cloud , to opet ide , počela sam , ali držim .

Saint Cloud dok smo imali priliku da pređu velika područja kraljevskog lova , Saint Cloud je vrhunac .

Zato govorim o trag na kraljevskom zemljištu !

Sa vrha na 160 m nadmorske visine , nacionalni području St Cloud ima , po svojoj privilegovan položaj , izuzetan pogled na glavni grad i okolinu .

Ova domena karakteristika klasičnog perioda , redizajniran od Le Nôtre u sedamnaestom stoljeću , je i spremište starih hidrauličnih tehnika .

Bivši Crown , Nacionalnog Domaine de Saint - Cloud je glavni cijelu francuskog povijesnog i umjetničkog nasljeđa .

Monsieur , brat Luja XIV , nazvan arhitekte Le Pautre i Hardouin - Mansart i slikar Mignard za povećanje i uljepšati dvorca između Pariza i Versailles .

U 1785 , u Dukes of Orleans prodao dvorac kraljice Marie - Antoinette , koji je transformiran i uređen od strane arhitekta Mique . Ljeto vladari u rezidenciji XIX stoljeća , u Château de Saint - Cloud je spaljena 1870 i sravnjena 1892 .
U prilogu zidovima i kapije , na području 460 hektara , ukrašen kipovima , zadržao bi Le Nôtre ( 1660-1690 ) .

Hidraulički sistem sadrži elemente sedamnaestog stoljeća : u ljeto , velika igra vode u bazenima i Velike Cascade . U renovirane sobe Historijskog muzeja evociraju vrhuncu dvorca i njegove osnove .

U blizini rijeke , donji vrt , stan površine leja , travnjaci ispresijecanim drvoredom avenije , kuće u Grande Cascade koji cvjetala od ruba šumovitih brda . Jets , čorbe , vodopada , vode zdjele na svijećnjake ili grimase masku punktirati ovoj fantastičnoj hidrauličke strukture koje dugo se proteže preko 92 m .

Strmim stazama penjanje na padini drveća , posjetitelj stigne na Grand sliva Jet , koji se uzdiže na više od 40 m visine i do , zaduživanje uličicu Balustrade , la Lanterne . Organ gdje je većina staze parka , s pogledom na paviljon de Breteuil zrači Point , Lantern nudi jedinstvenu panoramu preko Seine , Parizu i pašnjacima , u Bois de Boulogne Clamart i Medona .

U Velikoj Jet bazen, a stepenice vode na terasu gdje je stajao dvorac , sada je nestao . U Outlook ostaje . Odavde možete vidjeti sukcesije ribnjaka i fontana .

Strogo govoreći francuski vrt , posjetioci mogu radije engleskog Trocadero Gardens , koji se nalazi iznad lokaciji dvorca . Ovdje , u intimnoj atmosferi čini želite da hoda po nahođenju staze navijanje među planinama Syringa i mahonias , ili među visokim drvećem okružuje veliki travnjak sa neregularnim konturama , animirani od strane bare .

Ljubitelji prirode mogu nastaviti u posjetu na polici da pregledate guste Pilana pošumljavanja .

Ovo područje je prekrasan igralište za sportove svih vrsta .

Pitam se 10 minuta i iskoristio priliku za punjenje baterije i interakciju sa Aurélien je triatlonac prijatelja koji je volonter na punjenja goriva.

U spuštanje do ulaza u park ne '' lako '' , ali se događa .

Umjesto toga , to je dio ruba Seine i broj sve važnije vozače koji hoda da me pusti i počeli da se alternativni hodanje i trčanje .

Za mnoge minuta već pijem više , a ja posebno mrvicama , ne žalim vizir koji me je doveo Fabrice ujutro ili moj novi sunčane naočale da me dobro štite .

Okolni krajolik je sve više urbana , čak i ako je put kroz parkove Sèvres , Medona , l' Ile Saint Germain prije povratka u Pariz .

I uživati ​​u parkovima i izvori vode mi osvježiti i

Agencije, rudnika , ali i onih drugih vozači se bore , a često i opciju da hoda postaje bitno .

To pomaže da se počne i povrati neke snage .

Konačno , zadnja linija je brže nego što se očekivalo , to nas vodi na dolasku koja je neposredno prije mosta za Jena pod nevjerici očima turista i gledatelja .

Ja dobiti majicu i uzeti u povratku uživati ​​put .

I tri tjedna kasnije sam još razmišljao stana sezone počinje tako dobro i uskoro će nastaviti s maratona koji izgleda puno obećava .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire