dimanche 15 décembre 2013

10000 пъти благодаря!

10000 Благодарение като 10 000 показвания на страниците от 04 август, 2011 г. , Когато започнах този блог, непретенциозен, но с желанието да споделя живота си с скромен спортист , начинаещ триатлонист , съпруг и баща , активист и наследствена .

Този блог е преведена на 25 езика , които са били добавени през различни pubications :

френски
английски
немски
испански
португалски
италиански
украински
руски
корейски
чешки
полски
холандски
японски
арабски
израелският
литовски
словенски
китайски
естонски
шведски
норвежки
фински
исландски
датски
индийски

25 езика трябва същества обогатени повод на публикуването на този пост '' Special '' 10000 и отразяват географския произход на големите държави или са играчи :


Изгледи по държава
Графика на най-популярните страни сред читателите на блога

показвания на страници
САЩ 3356
Франция 1864
Норвегия 979
Германия 764
Холандия 490
Русия 483
Украйна 458
UK 85
Люксембург 64
Южна Корея 47


Този списък от страни, може да бъде допълнен със следния текст :
Полша
Австралия
Испания
Канада
Швейцария
Белгия
Италия
Перу
срещата
Индонезия
Латвия
Словения
Дания
Китай
Япония
Бразилия
Южна Африка
Колумбия
Мароко
Молдова
Малайзия
Puerto Rico
Беларус
Израел
Финландия
Саудитска Арабия
Нова Зеландия
Иран
Сингапур
Алжир
Египет
Кения
Венецуела
Австрия
Турция
Филипини
Тайван
Хонконг
Либия
Пакистан
Албания
Уругвай
Казахстан

във всички 53 държави, които ме правят удоволствието от четенето на моите скромни спортни приключения чрез статии , толкова разнообразни, като:


http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2011/08/au-jour-le-jour.html

http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2012/04/hibernation-sportive.html

http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2012/12/le-syndrome-de-lazare_31.html

Последният пост на синдрома Лазар е много лично и е този, който ме докосне най-много , защото тя със сигурност ме описва най-добре.

Той описва най-точно , колкото е възможно най- ужасните последици от рак на семейната и социалната среда на пациента или този , в ремисия , която се казва, че вече не е болен .

Статистиката на този блог са , всеки ден , като награда за лична инвестиция, която е моя.

Този блог е най-лесният начин за мен да станем свидетели на шанс е за мен да се движи напред през дните, в начина на живот и сложи единия си крак пред другия , когато толкова много хора биха искали направи , но нямат възможност .

Така че всеки ден е да жонглирам всички мои дейности и поддържането на баланс .

Ето защо идеята за маратон сезон, който мина през ума ми беше далеч по-бързо , тъй като е пристигнал .

Оттук и важността и желанието ми да правилно предвиждане на сезона и напълно ориентира триатлон с пробна леща, която може да бъде по-дълго от обикновено и да се предшества от подготовка много повече в съответствие с тази цел.

Това включва възможността да се обучават по-редовно, сега най-вече под наем , но също така да бъде в състояние да управлява съня и умората , тъй като това ще бъде ключът към успеха.

Всички тези параметри са от съществено значение в практиката на спорта . Да не говорим за хранене , а не като ограничение е станал истински начин на живот.

Подготовката на новия сезон е също така възможност да се помисли за сътрудничество, което ще преобрази моя спорт в дълбочина ...

И този път е, когато аз започнах там една година като триатлонист клуб Нантер , клубът е търсил от началото на моята практика три дисциплини.

Club , с която вече бях направил опит да се обърне през 2009 г. , но в крайна сметка се откажете за друг .

Това беше добре добър, колкото всяка изминала седмица ме кара да се радвам да намерите цялата банда и дори малък новия номер в тази есен 2013 .

Така щастлив да практикува индивидуално спорт трансформира в отборните спортове със силни връзки са подправени и несравним емулация ни даде възможност да ни сублимира .

Това е, което прави живота ми и това, което не може да направи без мен.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire