dimanche 15 décembre 2013

10000 раз дзякуй !

10000 Дзякуй , як 10000 праглядаў старонак з 4 жніўня 2011 года, калі я пачаў гэты блог непераборлівыя , але з жаданнем падзяліцца сваім жыццём са пакорным спартсмена , пачаткоўца плыўца , мужа і бацькі , актывіст і выжыў .

Гэты блог транслюецца на 25 моў , якія былі дададзеныя ў працягу розных pubications :

французская
англійская
Нямецкі
іспанскі
партугальская
італьянскі
Украінскі
руская
карэйская
Чэшскі
Польскі
галандскі
японскі
арабскі
ізраільскі
літоўскі
славенская
кітайскі
эстонскі
шведскі
нарвежская
фінскі
ісландская
дацкая
індыйскі

25 моў павінны істот ўзбагацілі нагоды публікацыі гэтага паста '' Спецыяльнага '' 10000 і адлюстроўваюць геаграфічнае паходжанне буйных краін або з'яўляюцца гульцы :


Колькасць праглядаў па краінах
Графік з самых папулярных краін сярод чытачоў блога

прагляды старонак
ЗША 3356
Францыя 1864
Нарвегія 979
Германія 764
Нідэрланды 490
Расія 483
Украіна 458
Вялікабрытанія 85
Люксембург 64
Паўднёвая Карэя 47


Гэта спіс краін можа быць дапоўненая наступным :
Польшча
Аўстралія
Іспанія
Канада
Швейцарыя
Бельгія
Італія
Перу
сустрэча
Інданезія
Латвія
Славенія
Данія
Кітай
Японія
Бразілія
ПАР
Калумбія
Марока
Малдова
Малайзія
Пуэрта -Рыка
беларускі
Ізраіль
Фінляндыя
Саудаўская Аравія
Новая Зеландыя
Іран
Сінгапур
Алжыр
Егіпет
Кенія
Венесуэла
Аўстрыя
Турцыя
Філіпіны
Тайвань
Ганконг
Лівія
Пакістан
Албанія
Уругвай
Казахстан

ва ўсіх 53 краінах , якія робяць мне задавальненне чытаючы мае сціплыя спартыўныя прыгоды праз артыкулы , як разнастайныя , як:


http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2011/08/au-jour-le-jour.html

http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2012/04/hibernation-sportive.html

http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2012/12/le-syndrome-de-lazare_31.html

Апошняе паведамленне ад сіндрому Лазара з'яўляецца вельмі асабістым і з'яўляецца той , які кранае мяне больш за ўсё , паколькі гэта , вядома , апісвае мяне лепш.

Ён апісвае як мага дакладней жудасныя наступствы рака на сем'і і сацыяльнага асяроддзя пацыента або , што, у стадыі рэмісіі , якая , як кажуць , больш не хворы.

Статыстыка на гэтым блогу , кожны дзень , у якасці ўзнагароды за асабісты ўклад , які мая .

Гэты блог таксама самы просты спосаб для мяне , каб засведчыць шанец маё рухацца наперад за дні ў шляху жыцця і паставіць адну нагу перад іншай , калі так шмат людзей хацелі б зрабіць , але не маюць магчымасці .

Так кожны дзень гэта жангляваць ўсе мае дзеянні і падтрымліваць баланс .

Менавіта таму ідэя марафону сезону , што прыходзіла мне ў галаву было так жа хутка , як гэта было прыбыў .

Адсюль важнасць і маё жаданне правільна прадбачыць сезон і цалкам арыентаваць трыятлоне з выпрабавальным лінзы , якія могуць быць даўжэй , чым звычайна , і папярэднічаць прэпарата значна больш у адпаведнасці з гэтым мэта .

Гэта ўключае ў сябе здольнасць трэніравацца больш рэгулярна зараз у асноўным ровар , але і быць у стане кіраваць сон і стомленасць , так як гэта будзе ключом да поспеху.

Усе гэтыя параметры неабходныя ў практыцы спорту. Не кажучы ўжо пра харчаванні , а не абмежаванні стаў сапраўдным лад жыцця.

Падрыхтоўка да новага сезону таксама магчымасць разгледзець супрацоўніцтва , якое ператворыць маю спорту ў глыбіні ...

І на гэты раз , калі я пачаў там год у якасці плыўца клуба Нантэр , клуба я шукаў з пачатку маёй практыцы 3 дысцыплін.

Клуб , з якім я ўжо зрабіў спробу наблізіцца ў 2009 годзе , але ў канчатковым выніку выбар на карысць іншай.

Гэта было добра добра , як з кожным тыдзень прымушае мяне радавацца знайсці ўсю групу і нават невялікі новы нумар гэтай восенню 2013 года.

Так шчаслівы практыкуем індывідуальны від спорту ператвораны ў камандных відах спорту з моцнымі сувязямі з'яўляюцца падробленымі і не мае аналагаў эмуляцыі даць нам магчымасць сублімаваць нас .

Гэта тое , што робіць маё жыццё і тое , што я не мог абысціся без мяне.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire