dimanche 15 décembre 2013

10.000 puta thanks !

10,000 Zahvaljujući kao 10.000 pregledanih stranica od 4 Avg 2011 , kada sam počeo ovaj blog nepretenciozan , ali sa željom da dijele svoj ​​život sa skromnom sportista , početnik triatlonac , suprug i otac , aktivista i preživjeli .

Ovaj blog je preveden na 25 jezika koje su dodane preko različitih pubications :

francuski
engleski
njemački
španski
portugalski
italijanski
ukrajinski
ruski
korejski
češki
poljski
holandski
japanski
arapski
izraelski
litvanski
slovenački
kineski
estonski
švedski
norveški
finski
islandski
danski
Indijanac

25 jezika treba bića obogaćena povodom objavljivanja ovog post '' Posebna '' 10.000 i odražavaju geografsko porijeklo velikih zemalja ili su igrači :


Pregled stranica po zemljama
Grafikon od najpopularnijih zemalja među čitaocima bloga

Pageviews
Sjedinjene Američke Države 3356
Francuska 1864
Norveška 979
Njemačka 764
Nizozemska 490
Rusija 483
Ukrajina 458
UK 85
Luksemburg 64
Južna Koreja 47


Ova lista zemalja može biti dopunjen sljedeće :
Poljska
Australija
Španija
Kanada
Švajcarska
Belgija
Italija
Peru
sastanak
Indonezija
Letonija
Slovenija
Danska
Kina
Japan
Brazil
Južna Afrika
Kolumbija
Maroko
Moldavija
Malezija
Portoriko
Bjeloruski
Izrael
Finska
Saudijska Arabija
Novi Zeland
Iran
Singapur
Alžir
Egipat
Kenija
Venezuela
Austrija
Turska
Filipini
Tajvan
Hongkong
Libija
Pakistan
Albanija
Urugvaj
Kazahstan

u svim 53 zemalja koje me čine zadovoljstvo čitanja mojih skromnih atletske avanture kroz članke koje su uključivale :


http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2011/08/au-jour-le-jour.html

http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2012/04/hibernation-sportive.html

http://lebleutriathlete.blogspot.fr/2012/12/le-syndrome-de-lazare_31.html

Posljednji post na Lazarov sindrom je vrlo lična i onaj koji me dira najviše jer sigurno me najbolje opisuje .

On opisuje što je moguće tačnije strašne posljedice raka na porodičnom i društvenom okruženju pacijenta ili da , u remisiji , što je rekao više nije bolesna .

Statistika ovog bloga su , svaki dan , kao nagradu za osobnu investicija koja je moja .

Ovaj blog je i najlakši način za mene da prisustvuju priliku je moja da se krene naprijed preko dana na način života i staviti jednom nogom ispred druge , kada toliko ljudi bi mi se učiniti , ali nemaju priliku .

Dakle, svaki dan je žonglirati sve moje aktivnosti i održavati ravnotežu .

Zato je ideja o maraton sezone koja palo na pamet je dalje jednako brzo kao što je i došao .

Stoga je važnost i moja želja da se pravilno predvidi sezone i potpuno orijentirati na triatlon sa suđenja objektiv koji bi mogao biti duži nego što je uobičajeno i da prethodi priprema mnogo više u skladu s ovim cilj .

To uključuje sposobnost da se sada više redovno treniraju uglavnom bicikla , ali i biti u mogućnosti da upravlja sna i umor , jer će to biti ključ uspjeha .

Svi ovi parametri su bitni u praksi sporta . Da ne spominjem ishrane , a ne ograničenje je postao pravi način života.

U pripremi nova sezona je i prilika da se razmotri suradnji koja će transformirati moj sport u dubini ...

I ovaj put je kad sam počeo tu godinu kao triatlonac kluba Nanterre , klub Tražio sam od početka moje prakse 3 discipline .

Klub s kojim sam već napravio pokušaj da se pristup u 2009 , ali na kraju se odluče za neku drugu .

Bilo je i dobro što svakim tjedan čini mi se radujemo pronaći sve bend , pa čak i male novi broj u ove jeseni 2013 .

Dakle, rado prakticirati individualni sport transformiran u timskim sportovima sa jake veze su kovani i bez premca emulacija daju nam priliku da nas sublimira .

To je ono što čini moj život i ono što ja ne mogu bez mene .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire