vendredi 10 mai 2013


Viikossa voi muuttaa kaiken ...

Maanantai 04 maaliskuu 2013 19 H 00
                         
Olen takaisin minun Rdv Pariisin osteopaatti suositellut Barnabas (iso kiitos hänelle!) Ja ainakin voin sanoa, että olen, tiedäthän ... hämmästynyt!

Tunti runsaat 20 minuuttia Rdv vaihtoa kaikista pikku asioita, jotka olivat merkityksettömiä tavaramerkin viimeinen vuosina edistynyt urheiluvammat myös minun hevonen putoaa ...

Peili ampui viime vuosina jotka ovat sallineet hänet ristiin, mitä olen kertonut hänelle, ja hän voisi itse nähdä, kontraktuuria leuan alaselän kautta kalvo ja kahdestoista kylkiluun, mutta psoas joka aiheutti kipua niin vahva, jolla se kaikki alkoi.

Artikla ote site: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Mitä kontraktuura?

Kontraktuura on tahaton lihasten supistuminen lihassyiden sisällä lihas-tai lihas ryhmä. Contracture on ominaista sen poikkeuksellisen pitkä kesto, se on usein kivulias ja yleensä liittyy lihasten vaurioita.

Kontraktuura voi esiintyä lihakset vasikat, reidet, pakarat, vesikourut selkärangan ja kaulan. Heidän tuskansa on samanlainen kramppi, mutta kestävät paljon pidempään. Contractured lihas lyhenee ja on jatkuvasti jännitteitä. Se voi aiheuttaa tulehdus, jos se kestää liian.

Syyt kontraktuura?

Lihaskrampit voi johtua kolme pääsyytä:

Jälkeen urheilulliseen liian voimakas: lihas on käytetty liian pitkään ilman palautus joten hän väsyy ja sopimuksia!
Seurauksena lihas. Lihaskontraktuura tässä tapauksessa estää vahinkoja jo.
Kuten puolustusmekanismi taistelemaan trauma: lihaskontraktuura on puolustusmekanismi loukkaantuneita yhteisiä, lihaskontraktuura lopettaa sen artikulaatio ja tukossa suojella ja vahingoittaa enemmän.
On parempi ehkäistä kontraktuuria venyttely ja hoitoon nyrjähdyksiä ja kyyneleitä tehokkaasti. On kuitenkin olemassa useita hoitoja vastaan ​​kontraktuuria joiden tehokkuus vaihtelee potilaasta toiseen.

Tehokkuus osteopaattisen

Hoitoon kontraktuuria, perinteisen lääketieteen tarjoaa ennen kuin kaikki loput lihasrelaksantit ja tehokas (joka on se etu, että vahva, mutta ei missään tapauksessa käsitellä syy contracture.
Osteopatia voi olla todellista vaikutusta hoitoon kontraktuuria.

Osteopaatti pyrkii ensisijaisesti korjaamaan epätasapainoa, joka aiheuttaa kontraktuura ja tahra voittaa nämä syyt. Tämä mahdollistaa sekä vähentää kipua, mutta myös vähentää riskiä toistumisen (jotka eivät salli rentouttavat).

Avulla perusteellista tarkastelua ja katsaus teidän nivelet, osteopaatti pyrkii ymmärtämään, miksi ja miten supistuminen ilmestyi.
Ole tieteellistä näyttöä siitä, että osteopaatin hoito yksinään riitä hoitoon kontraktuura, se on yleensä tarkoituksenmukaista pari osteopaattisen lähestymistapa lääke.


Tämä on ennen kaikkea lihaksikas ongelma!

Se alkoi kipu kuin kivulias puolella ommel jatkuvasti 8 päivää ennen vierailuni osteopaatti ja haluan kuvitella useita skenaarioita vaihtelevat Benin pahinta, että voisin pelätä: paluu kasvain.

Tämä pelko on hälventää ultraääni kahden päivän kuluttua kivun alkamisen mutta auttaa minua nimenomaan alkuperää ja mahdollista hoitoa.

Tämä on, jos lääke on rajansa, puhumattakaan mahdollisuudesta lihaskipua.

Olen velkaa minun pelastukseni, että refleksi osteopaatti ystävä, joka ohjasi minut oikealle henkilölle, toinen osteopaatti.

I alkaa nähdä ja tuntea ensimmäiset vaikutukset hänen manipulointi ja tämä on vasta alkua.

Hänen mukaansa minun pitäisi edes voi mennä ilman kenkiä minun seuraava retki käynnissä ja huomaan, että en voi tehdä ilman sitä kokonaan ....

Täällä minun on tunnustettava, että olen sanaton, mutta ei kirjoittamatta lähes ...

Hänelle Olen tosi urheilija! Ne, joihin kaikki dian myös vahvin sokki!

Olen ehdottomasti vakuuttunut siitä, että tämä vaihe merkitsee minulle pitkään ja haluan harjoitella urheilu elämään aivan uuden ulottuvuuden!

21 huhtikuu 2013 ...

Tämä vaihe on jo muuttanut kaiken vaikka en uskaltanut ottaa minua Pariisin maratonin ilman minun kuntoutusosasto ja siellä suuri virhe minun olisi pitänyt kuunnella minun vaisto käski aloittaa tämän rodun kanssa minun normaali kengät ja mahdollisesti muuttaa niitä tarvittaessa ...

Kipu tuntui 30 km hyvin tuntuu, että tuki on kehittynyt

Joten en tarvitse nähdä Jalkaterapeutti koska tilini saldo on vaikuttanut manipulointi minun osteopaatti, se liittyi mitä hän kertoi minulle vierailuni aikana edellä.

Kaikki ei ole täysin palautunut normaaliksi, mutta kehoni palautetaan kunnossa ja tajusin kuinka paljon tämä urheilu on tärkeää minulle ja jopa välttämättömiä.

Ei triathlon kilpailuja En ole laittanut minun Butt satula my bike.

Aion myös rakentaa minulle ohjelma, joka antaa minun tehdä jopa hyvä osa minun viivästymisestä tällä alueella lisäksi tarvittavat päivitys minun edistymisestä uinnissa.

Progress? Minulla on vaikeuksia käyttää tätä sanaa, mutta mikä on varma on, että Minulla on suuri ilo uida ja erityisesti jakaa istuntoja seuran kanssa.

Ruokalaput Running?

Säästeliäästi jottei piilottaa puutteita pyörä, joten nyt se on ruokalappu triathlon (sprintti, esimerkiksi) tai ei mitään.

Minä muutan teidän jalat upouusi DKN, jonka avulla voit laittaa jalat tarvitsematta mennä ulos, se ei riitä, vaan se auttaa löytämään eleet ja valmistella jalat hyvä kausi!


 
Kuvaus polkupyöräergometrillä Sähkömagneettinen DKN AM-5 i


UUSI MALLI ergometri DKN AM-5 i

- Tiivistetty tyyliä ja tekniikkaa
- Yhteensopiva iPad ja Android Tabletit
- Parempi seuranta suorituskykyä DKN Motion

Estetiikka on merkittävä rooli yhteiskunnassamme, ja tämä on etusijalla DKN.
AM-5 i kehittyy ja saa uuden ulottuvuuden!

PÄÄTÖSLAUSELMAESITYS DKN DKN AM-5 i

Polkupyöräergometritesti Sähkömagneettinen DKN AM-5 i sopii iPad ja Android-tabletit
Voit käyttää tabletin sijasta perinteisen konsolin tämä pyörä.
Täysin hyödyntämään järjestelmän suorituskyvyn, vain ladata ilmainen ohjelmisto DKN Motion.
Voit ladata tämän sovelluksen DKN-liikkeen kautta Apple iTunes tai Google Play for Android.

DKN-motion sisältää erilaisia ​​harjoituksia ja kytkee tabletti ergonominen laitteet ja optimoi katselun.
Lisäksi integroituu toiminto i-tiet ", jonka avulla voit uppoutua kengät pyöräilijän useita maailmanlaajuisia suuria rotuja.
Haasta itsesi päällystetyillä kappaleet Tour de France, Italia, Espanja ja monet muut ...
Kun sovellus on ladattu, kytke tabletti tai langaton (Bluetooth-yhteys) ja sarjakonsolilta on teidän polkupyöräergometrillä Sähkömagneettinen DKN AM-5 i

Voit pitää teidän hyllylle kaikki harjoitukset, aika, ja seurata kuntosaliharjoittelu!

PERINTEINEN CONSOLE

Polkupyöräergometritesti Sähkömagneettinen DKN AM-5 i on varustettu väri LED-konsoli sukupolvi, uusi intuitiivinen taustavalaistu.
Tämä "perinteinen" konsoli tarjoaa tukea ja motivaatiota tarpeen optimaalista yksilöllistä koulutusta.
Joten jos sinulla ei ole tabletti, voit silti käyttää tätä konsoli hallita liikuntaa.

Ja varmistaa entistä tehokkaan seurannan, makaavat polkupyöräergometritesti DKN AM-5 i on yhteensopiva sydän rinnassa vyö DKN.

Tämä ergometri yhdistää teknologia ja muotoilu. Kaikki on kautta AM-5 I tämä uusi malli tulee tosi vertailuarvo laadullisesti.
LCD 16 ohjelmaa, 4 käyttäjäprofiilit. 24 tasoa resistenssin "käsin". Antureita ohjaustangon syke. Säädettävä geelisatula kahdessa suunnassa.


Motivoituneita kuin koskaan ja usein neuvoja ystäviä, jotka kellot tarkasti voimatasapaino (erityinen omistautuminen Ludo varten pyörä!)

Seuraava artikkeli on omistettu ohjelma hyvin pian seuraavan 6 kuukauden kilpailevat koulutukseen!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire