vendredi 10 mai 2013


Uken kan forandre alt ...

Monday, 4 mars 2013 19 H 00

Jeg er tilbake i min RDV parisisk osteopat anbefalt av Barnabas (en stor takk til ham!) Og det minste jeg kan si er at jeg er, vet du ... overrasket!

En time med en god 20 minutter RDV utveksling på alle de små tingene som var ubetydelig mark mine siste årene når det gjelder idrettsskader inkludert min hest faller ...

Et speil skutt av de senere årene som har tillatt ham å krysse det jeg har fortalt ham, og han kunne se for seg, kontrakturer i kjeven til korsryggen gjennom membranen og den tolvte rib, men psoas som forårsaket smerten så sterk der det hele begynte.

Artikkel utdrag fra nettstedet: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Hva er kontraktur?

Kontraktur er en ufrivillig muskel sammentrekning av muskelfibre i en muskel eller muskelgruppe. Kontraktur er preget av sin uvanlig lang varighet, er det ofte smertefullt og vanligvis ikke forbundet med muskelskade.

Kontraktur kan oppstå i musklene i leggene, lår, rumpe, takrenner rygg og nakke. Deres smerte er lik en krampe, men varer mye lenger. Contractured muskelen forkorter og er i konstant spenning. Det kan føre til senebetennelse hvis det varer også.

Årsakene til kontraktur?

Muskelspasmer kan oppstå på grunn av tre hovedårsaker:

Etter en sports trening for intens: muskelen ble brukt for lang tid uten bedring, så han får sliten og kontrakter!
Som et resultat av muskel-skade. Muskel kontraktur i dette tilfellet vil hindre ytterligere skade allerede er til stede.
Som en forsvarsmekanisme for å kjempe mot traumer: muskel kontraktur er en forsvarsmekanisme av skadde ledd, vil muskel kontraktur stoppe sin artikulasjon og blokkerte den beskyttende å skade mer.
Det er bedre å forebygge kontrakturer stretching og behandling av forstuinger og tårer effektivt. Det finnes imidlertid en rekke behandlinger mot kontrakturer som effektiviteten varierer fra en pasient til en annen.

Effektiviteten av osteopatisk

For behandling av kontrakturer, tilbyr konvensjonell medisin før resten av muskelavslappende og kraftig (som har fordelen av å være sterk, men ikke i noe tilfelle behandle årsaken til kontraktur.
Osteopati kan være et reelt bidrag i behandling av kontrakturer.

Osteopat vil søke først og fremst å rette opp skjevhetene som forårsaker sammentrekning og beis for å overvinne disse årsakene. Dette gjør det mulig både å redusere smerte, men også redusere risikoen for tilbakefall (som ikke tillater midler).

Ved hjelp av en grundig undersøkelse og en gjennomgang av leddene, vil osteopat søke å forstå hvorfor og hvordan sammentrekning dukket opp.
Ingen vitenskapelig bevis som tyder på at osteopatisk behandling alene tilstrekkelig til å behandle kontraktur, er det som regel hensiktsmessig å kople osteopatisk tilnærming til medisin.


Dette er først og fremst en muskuløs problem!

Det begynte med en smerte som undersøkte side sting kontinuerlig åtte dager før mitt besøk til osteopat og la meg tenke flere scenarier som spenner fra Benin det verste som jeg kunne frykte: avkastningen av en tumor.

Denne frykten har blitt fordrevet av en ultralyd to dager etter utbruddet av smerte, men hjelpe meg spesifikt om opprinnelse og mulig behandling.

Det er der medisin har sine grenser, ikke engang nevne muligheten for muskelsmerter.

Jeg skylder min frelse at refleks osteopat venn som ledet meg til rett person, en annen osteopat.

Jeg begynner å se og føle de første effektene av sine manipulasjoner og dette er bare begynnelsen.

Ifølge ham skal jeg selv være i stand til å gå uten sko for min neste utflukt løping og finner ut at jeg kan gjøre uten den helt ....

Her må jeg innrømme at jeg er målløs, men ikke uten å skrive nesten ...

For ham er jeg en ekte sportsmann! De på der all lysbildet inkludert den sterkeste sjokk!

Jeg er definitivt overbevist om at dette trinnet vil markere meg i lang tid, og tillate meg å praktisere min sportslige liv på en helt ny dimensjon!

21 april 2013 ...

Dette trinnet har allerede forandret alt, selv om jeg ikke tør ta meg på Paris maraton uten mine orthotics og det stor feil jeg burde ha lyttet til mitt instinkt fortalte meg til å starte dette løpet med mine vanlige sko og muligens endre dem om nødvendig ...

Smerten følte på den 30. km er godt å føle at min støtte har utviklet seg

Så jeg trenger ikke å se min podiatrist fordi min balanse har blitt påvirket av manipulering av osteopat min, sluttet det hva han fortalte meg under mitt besøk nevnt ovenfor.

Alt er ikke helt tilbake til det normale, men kroppen min er returnert i orden og jeg innså hvor mye denne sporten er viktig for meg, og selv avgjørende.

Ingen triathlon konkurranser som jeg ikke har satt min rumpe på setet på sykkelen min.

Jeg har også tenkt å bygge meg et program som vil tillate meg å gjøre opp en god del av min forsinkelse i dette området i tillegg den nødvendige oppdateringen på min fremgang i svømming.

Fremgang? Jeg har problemer med å bruke dette ordet, men hva som er sikkert er at jeg tar stor glede å svømme og spesielt å dele økter med klubben.

Smekker Running?

Sparsomt ikke å skjule min mangler sykkel, så nå vil det være en smekke triathlon (en sprint, for eksempel) eller ingenting.

Jeg vil slå bena med vår splitter nye DKN som lar deg sette bena uten å måtte gå utenfor, det er ikke nok, men det hjelper å finne de gester og forberede bena for en flott sesong!



Beskrivelse Bike Ergometer Elektromagnetisk DKN AM-5 i


NY MODELL ergometer DKN AM-5 i

- Fortettet stil og teknologi
- Kompatibel med iPad og Android tabletter
- Forbedret sporing ytelse med DKN Motion

Estetikk spiller en viktig rolle i vårt samfunn, og dette blir prioritert i DKN.
AM-5 jeg utvikler seg og tar på seg en ny dimensjon!

BEVEGELSE FOR DKN DKN AM-5 i

Den ergometersykkel Elektromagnetisk DKN AM-5 jeg passer til iPad og Android tabletter
Du kan bruke din tablett i stedet for den tradisjonelle konsoll denne sykkelen.
For å dra full nytte av ytelsen til systemet, bare laste ned gratis programvare DKN Motion.
Du kan laste ned dette programmet DKN-motion via Apple iTunes eller Google Play for Android.

DKN-motion inneholder en rekke treningsøkter og gjør din tabletten i en ergonomisk utstyr og optimal visning.
I tillegg integrerer programmet funksjonen i-veier "som vil tillate deg å fordype deg i skoene til en syklist på flere globale store løp.
Utfordre deg selv på asfalterte spor av Tour de France, Italia, Spania og mange andre ...
Når søknaden er lastet ned, kan du koble nettbrettet eller trådløst (Bluetooth-tilkobling) til den serielle konsollen har på din sykkel ergometer Elektromagnetisk DKN AM-5 i

Du kan holde på hyllen alle dine oppgaver, tid og spore dine treningsøkter!

TRADISJONELL CONSOLE

Den ergometersykkel Elektromagnetisk DKN AM-5 jeg er utstyrt med en farge LED-konsoll generasjon, nye intuitive bakgrunnsbelyst.
Denne "tradisjonelle" konsollen vil gi støtte og motivasjon er nødvendig for optimal individuell trening.
Så hvis du ikke har en tablett, kan du fortsatt bruke denne konsollen til å administrere dine treningsøkter.

Og for å sikre en stadig mer effektiv overvåking, tilbakelent ergometersykkel DKN AM-5 jeg er kompatibel med cardio brystsele DKN.

Dette ergometer kombinerer teknologi og design. Alt er gjennom AM-5 jeg for denne nye modellen blir en sann benchmark når det gjelder kvalitet.
LCD 16 programmer, 4 brukerprofiler. 24 nivåer av motstand i "manuell". Sensorer integrert styret hjerterytme. Justerbar gel-sete høyde og dybde.


Motivert enn noen gang og så ofte etter råd fra venner som klokker tett balansen av krefter (spesiell dedikasjon til Ludo for sykkelen!)

Den neste artikkelen vil bli dedikert til programmet ganske snart neste 6 månedene som konkurrerer i trening!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire