vendredi 10 mai 2013


Ugen kan ændre alt ...

Mandag, marts 4, 2013 19 H 00
                       
Jeg er tilbage i min RDV parisisk kiropraktor anbefalet af Barnabas (en stor tak til ham!) Og det mindste, jeg kan sige er, at jeg er, du ved ... forbavset!

En time med en god 20 minutter RDV udvekslinger om alle de små ting, der var ubetydelige mærke mine sidste år med hensyn til sportsskader, herunder min hest falder ...

Et spejl skudt af de seneste år, der har tilladt ham at krydse, hvad jeg har fortalt ham, og han kunne se for sig selv, kontrakturer i kæben til lænden igennem mellemgulvet og det tolvte ribben, men psoas der forårsagede smerterne så stærke, som det hele begyndte.

Artikel uddrag fra webstedet: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Hvad er kontraktur?

Kontraktur er en ufrivillig muskelsammentrækning af muskelfibre inden for en muskel eller muskel gruppe. Kontraktur er kendetegnet ved sin usædvanlig lang varighed, er det ofte smertefulde og normalt ikke forbundet med muskelskader.

Kontraktur kan forekomme i musklerne i læggene, lår, balder, tagrender spinal og nakke. Deres smerte ligner en krampe men holder meget længere. Contractured muskel forkorter og er i konstant spænding. Det kan forårsage senebetændelse, hvis det varer også.

Årsagerne til kontraktur?

Muskelkramper kan opstå på grund tre hovedårsager:

Efter en sportstræning for intens: musklen blev brugt for lang tid uden genanvendelse så han får træt og kontrakter!
Som et resultat af muskelskader. Muskel kontraktur i dette tilfælde vil forhindre yderligere skade allerede er til stede.
Som en forsvarsmekanisme for at bekæmpe traume: muskel kontraktur er en forsvarsmekanisme for sårede fælles, vil muskel kontraktur stoppe sin artikulation og blokerede beskytter til skade mere.
Det er bedre at forebygge kontrakturer stretching og behandle forstuvninger og tårer effektivt. Der er imidlertid en række behandlinger mod kontrakturer hvis effektivitet varierer fra den ene patient til den anden.

Effektiviteten af ​​osteopatisk

Til behandling af kontrakturer, tilbyder konventionel medicin før resten af ​​muskelafslappende midler og kraftfulde (der har den fordel af at være stærk, men i intet tilfælde behandle årsagen til kontraktur.
Osteopati kan være et reelt bidrag i behandlingen af ​​kontrakturer.

Den osteopat vil først og fremmest at rette op på de ubalancer, der forårsager kontraktur og plette at overvinde disse årsager. Dette gør det muligt både at mindske smerter, men også reducere risikoen for recidiv (som ikke tillader Relaxants).

Ved hjælp af en grundig undersøgelse og en gennemgang af dine led, vil kiropraktor forsøge at forstå, hvorfor og hvordan sammentrækning dukkede op.
Ingen videnskabelige beviser for, at osteopatisk behandling alene tilstrækkelig til at behandle kontraktur, er det generelt hensigtsmæssigt at koble osteopatisk tilgang til medicin.


Dette er primært en muskuløs problem!

Det begyndte med en smerte som en smertefuld side søm kontinuerligt 8 dage før mit besøg i osteopat og lad mig forestille flere scenarier lige fra Benin det værste, jeg kunne frygte: tilbagelevering af en tumor.

Denne frygt er blevet fjernet af en ultralyd to dage efter udbrud af smerte, men hjælp mig specifikt om oprindelse og mulige behandling.

Det er her medicin har sine begrænsninger, ikke engang, hvori muligheden for muskelsmerter.

Jeg skylder min frelse, som refleks osteopat ven, der instrueret mig til den rigtige person, en anden kiropraktor.

Jeg begynder at se og føle de første virkninger af sine manipulationer, og det er kun begyndelsen.

Ifølge ham, at jeg skulle endda være i stand til at gå uden sko til min næste udflugt kører og opdager, at jeg kan undvære det helt ....

Her må jeg tilstå, at jeg er målløs, men ikke uden at skrive næsten ...

For ham er jeg en ægte sportsmand! Dem, som al slide, herunder den stærkeste chok!

Jeg er fuldstændig overbevist om, at dette skridt vil markere mig i lang tid, og tillade mig at øve min sportslige liv i en helt ny dimension!

April 21, 2013 ...

Dette skridt har allerede ændret alt, selvom jeg ikke turde tage mig på Paris-marathon uden mine indlæg og der stor fejl Jeg skulle have lyttet til min instinkt fortalte mig at starte dette kapløb med mine normale sko og muligvis ændre dem, hvis nødvendigt ...

Smerten mærkes på den 30. km er godt føle, at min støtte har udviklet sig

Så jeg behøver ikke at se min ortopæd fordi min balance er blevet påvirket af den manipulation af min kiropraktor, det tiltrådte, hvad han fortalte mig under mit besøg er nævnt ovenfor.

Alt er ikke helt tilbage til normal, men min krop er returneret i orden, og jeg indså, hvor meget denne sport er afgørende for mig, og endda afgørende.

Ingen triathlon konkurrencer, som jeg ikke har sat min røv på sadlen af ​​min cykel.

Jeg har også til hensigt at bygge mig et program, der vil tillade mig at gøre op en god del af min forsinkelse på dette område ud over den nødvendige opdatering på mine fremskridt i svømning.

Fremskridt? Jeg har problemer med at bruge dette ord, men hvad der er sikker, er, at jeg tager en stor fornøjelse at svømme og især at dele sessions med klubben.

Hagesmække Running?

Sparsomt for ikke at skjule min mangler cykel, så nu bliver det en hagesmæk triathlon (en sprint, for eksempel) eller intet.

Jeg vil vende dine ben med vores helt nye DKN der giver dig mulighed for at sætte benene, uden at det er nødvendigt at gå udenfor, er det ikke nok, men det hjælper at finde de fagter og forberede dine ben for en stor sæson!


 
Beskrivelse ergometer Elektromagnetisk DKN AM-5 i


NY MODEL ergometer DKN AM-5 i

- Condensed stil og teknologi
- Kompatibel med iPad og Android tabletter
- Forbedret sporing ydeevne med DKN Motion

Æstetik spiller en stor rolle i vores samfund, og dette prioriteres i DKN.
AM-5 i udvikler sig, og tager på en ny dimension!

FORSLAG TIL DKN DKN AM-5 i

Cyklen ergometer elektromagnetisk DKN AM-5 i passer til iPad og Android-tabletter
Du kan bruge din tablet i stedet for den traditionelle konsol denne cykel.
At få fuldt udbytte af systemets ydeevne, bare downloade den gratis software DKN Motion.
Du kan downloade dette program DKN-motion via Apple iTunes eller Google Play til Android.

DKN-motion omfatter en bred vifte af træning og forvandler din tablet i et ergonomisk udstyr og optimal visning.
Desuden integrerer programmet den funktion i-veje ", som vil give dig mulighed for at fordybe dig i skoene af en cyklist på flere globale store løb.
Udfordre dig selv på asfalterede spor af Tour de France, Italien, Spanien og mange andre ...
Når ansøgningen er downloadet, skal du tilslutte din tablet eller trådløs (Bluetooth-forbindelse) til den serielle konsol har på din cykel ergometer Elektromagnetisk DKN AM-5 i

Du kan holde på din hylde alle dine øvelser, tid og spore dine gym sessioner!

TRADITIONELLE CONSOLE

Cyklen ergometer elektromagnetisk DKN AM-5 i er udstyret med en farve LED konsol generation, nye intuitive baggrundsbelysning.
Denne "traditionelle" konsol vil yde den støtte og motivation nødvendige for optimal individualiseret træning.
Så hvis du ikke har en tablet, kan du stadig bruge denne konsol til at administrere din træning.

Og for at sikre en stadig mere effektiv overvågning, liggende cykel ergometer DKN AM-5 i er kompatibel med cardio brystet bælte DKN.

Denne ergometer kombinerer teknologi og design. Alt er gennem AM-5 i for denne nye model bliver en sand benchmark med hensyn til kvalitet.
LCD 16 programmer, 4 brugerprofiler. 24 niveauer af resistens i "manual". Sensorer integreret styr hjerteslag. Justerbar gel sadel højde og dybde.


Motiveret som nogensinde, og så ofte på råd fra venner, der våger nøje magtbalancen (særlig dedikation til Ludo til cyklen!)

Den næste artikel vil være dedikeret til programmet meget snart næste 6 måneder som konkurrerer i træning!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire