vendredi 10 mai 2013


U tjednu može promijeniti sve ...

Ponedjeljak Mart 4, 2013 19 H 00
                         
Vratio sam se u mom RDV pariškog osteopatu preporučuje Barnabas (velika hvala mu!), A najmanje što mogu reći je da sam, znaš ... zaprepašteni!

Jedan sat sa dobrim 20 minuta RDV razmjene na sve male stvari koje su bile beznačajne oznaka moje zadnje godine u smislu sportskih povreda, uključujući moj konj padne ...

A ogledalo snimak posljednjih godina koje su mu dozvoljeno da pređe ono što sam mu rekao i on mogao vidjeti za sebe, kontrakture vilice na donjem natrag kroz dijafragmu i dvanaestog rebra, ali psoas koji je izazvao bol toliko jaka kojim je sve počelo.

Član izvod iz site: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Što je kontraktura?

Kontraktura je nevoljne mišićne kontrakcije mišićnih vlakana unutar mišića ili mišića grupe. Kontraktura odlikuje neuobičajeno dugo trajanje, to je često bolno i obično nisu povezani s oštećenja mišića.

Kontraktura može pojaviti u mišiće teladi, bedara, stražnjice, oluci spinalna i vratu. Njihova bol je slična grč, ali traje znatno duže. Contractured mišića i skraćuje je u stalnoj napetosti. To može uzrokovati tendinitis ako traje previše.

Uzroci kontraktura?

Grčenja mišića može nastati zbog tri osnovna uzroka:

Nakon sportskog treninga previše intenzivan: mišić je korišten predugo bez oporavka tako da on dobiva umoran i ugovore!
Kao rezultat mišićne ozljede. Muscle kontraktura u ovom slučaju će spriječiti daljnje štete već prisutni.
Kao obrambeni mehanizam za borbu protiv traume: kontraktura mišića je obrambeni mehanizam oštećenog zgloba, mišića kontraktura će se zaustaviti svoju artikulaciju i blokirao štiti do oštećenja više.
Bolje je spriječiti kontrakture istezanje i liječenje uganuća i suze učinkovito. Međutim, postoji niz tretmana protiv kontraktura čija djelotvornost varira od jednog do drugog pacijenta.

Djelotvornost Osteopathic

Za tretman kontraktura, konvencionalna medicina nudi pred svim ostalim za opuštanje mišića i moćne (koji imaju prednost jer je jak, ali ni u kom slučaju tretiraju uzrok kontraktura.
Osteopatija može biti pravi doprinos u liječenju kontrakture.

U osteopatu će tražiti prvenstveno ispraviti neuravnoteženosti koje uzrokuju kontraktura i mrlja za prevazilaženje tih uzroka. Ovo omogućava da i da se smanji bol, ali i smanjuju rizik od recidiva (koji ne omogućavaju opuštanje).

Pomoću temeljito ispitivanje i pregled vaše zglobove, a osteopatu će nastojati razumjeti zašto i kako kontrakcije pojavio.
Nema znanstvenih dokaza koji ukazuju da Osteopathic tretman sama dovoljna za liječenje kontraktura, to je obično prikladno da se par Osteopathic pristup medicini.


To je prije svega mišićna problem!

Sve je počelo s boli kao bolnu stranu šav kontinuirano 8 dana prije mog posjeta osteopat i pusti me da zamislim višestrukih scenarija u rasponu od Benina najgore što sam mogao bojati: povratak na tumor.

Ovaj strah je raspršio po ultrazvuk dva dana nakon pojave boli, ali mi pomogne konkretno o porijeklu i mogući tretman.

Ovo je mjesto gdje medicina ima svoje granice, da ne govorimo mogućnost bolova u mišićima.

Dugujem moje spasenje koje refleks osteopatu prijatelj koji me je uputio na pravu osobu, drugi osteopatu.

Ja početi vidjeti i osjetiti prvi efekti njegove manipulacije, a ovo je tek početak.

Prema njemu trebalo čak biti u mogućnosti da ide bez cipele za moju sljedeći izlet trčanje i smatraju da mogu ja bez njega u potpunosti ....

Ovdje moram priznati da sam bez teksta, ali ne i bez pisanja skoro ...

Za njega sam istinski sportista! One na kojoj su svi slide uključujući najjače udara!

Definitivno sam uvjeren da će ovaj korak obilježiti me dugo vremena i dopustite mi da se bave mog sportskog života u potpuno novu dimenziju!

April 21, 2013 ...

Ovaj korak je već promijenio je sve, iako nisam usudio da me na Pariz maraton bez mog ortoza a postoji velika greška trebao sam slušao moj instinkt mi je rekao da počne ovoj trci sa svojim normalnim cipele i eventualno promijeniti ih, ako je potrebno ...

Bol osjetio na 30. km se dobro osjećaju da moja podrška je evoluirala

Tako da ne moram da vidim stopala jer mi je ravnoteža je pogođena manipulaciju mog osteopat, on se pridružio mi je rekao za vrijeme moje posjete gore navedenih.

Nije sve u potpunosti vratiti u normalan, ali moje tijelo se vraća u radnom stanju i shvatila sam koliko je ovaj sport je važno za mene, pa čak i od suštinskog značaja.

Nema triatlon natjecanja kao što nisam stavio dupe na sedlu mog bicikla.

I također namjeravaju graditi mi program koji će omogućiti da čine dobar dio mog kašnjenja na ovom području pored potrebne ažuriranja na mom napretku u plivanju.

Napredak? Imam problema koristeći ovu riječ, ali ono što je sigurno je da sam uzeti veliko zadovoljstvo da pliva, a posebno podijeliti sa sjednice kluba.

Portikle Trčanje?

Štedljivo kako ne bi sakrijem nedostatke bicikl, tako da sada to će biti BIB triatlon (sprint, na primjer), ili ništa.

Ja ću okrenuti noge s našim potpuno novi DKN koji vam omogućuje da stavite noge bez potrebe da ide van, to nije dovoljno, ali to pomaže da pronađete geste i pripremaju noge za sjajnu sezonu!


 
Opis Bike ergometru Elektromagnetska DKN AM-5 i


NOVI MODEL ergometru DKN AM-5 i

- Sažeti stil i tehnologiju
- Kompatibilan sa iPad i Android tablete
- Poboljšana praćenje performanse sa DKN Motion

Estetika igra glavnu ulogu u našem društvu, a to je prioritet u DKN.
U AM-5 i razvija i poprima novu dimenziju!

ZAHTJEV ZA DKN DKN AM-5 i

Bicikl ergometru Elektromagnetska DKN AM-5 i odgovara iPad i Android tablete
Možete koristiti svoj tablet umjesto tradicionalnih konzole ovaj bicikl.
Da biste u potpunosti iskoristili performanse sistema, samo preuzeti besplatan softver DKN Motion.
Možete preuzeti ovu aplikaciju DKN-motion putem Apple iTunes ili Google Play za Android.

DKN-motion uključuje niz treninga i pretvara vaš tablet u ergonomsku opremu i optimalno gledanje.
Osim toga, aplikacija integrira funkciju i-putevi ", koji će vam omogućiti da uronite u cipele od biciklista na nekoliko globalnih velikih trka.
Izazov se na asfaltiranoj tragovima Tour de France, Italiji, Španjolskoj i mnogi drugi ...
Kada je aplikacija preuzeta, povežite tablet ili bežične (Bluetooth veze) u serijski konzole ima na bicikl ergometru Elektromagnetska DKN AM-5 i

Možete držati na polici sve svoje vježbe, vrijeme, i pratiti svoje teretana sjednice!

TRADICIONALNI KONZOLA

Bicikl ergometru Elektromagnetska DKN AM-5 i opremljen je LED boja konzole generacije, novi intuitivnim pozadinskim osvjetljenjem.
Ovaj "tradicionalnih" konzole će pružiti podršku i motivaciju potrebno za optimalno individualizirani trening.
Dakle, ako nemate tablet, još uvijek možete koristiti ovu konzolu za upravljanje treninga.

I kako bi se osiguralo sve efikasan nadzor, pri ležanju bicikla ergometru DKN AM-5 i kompatibilan je sa kardio prsima pojasom DKN.

Ova ergometru kombinira tehnologije i dizajna. Sve je kroz AM-5 I za ovaj novi model postaje pravi presedan u pogledu kvalitete.
LCD 16 programa, 4. korisničkih profila. 24 nivoa otpora na "manual". Senzori integrirani rukohvata otkucaje srca. Podesiva gel sedlo visine i dubine.


Motivirani kao i uvijek i što češće na savjet prijatelja koji gleda usko odnos snaga (posebna posvećenost Ludo za bicikl!)

Naredni članak će biti posvećen programu vrlo brzo narednih 6 mjeseci takmiči na treningu!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire