vendredi 10 mai 2013


Tydzień może zmienić wszystko ...

Poniedziałek, 04 marca 2013 19 H 00

Jestem z powrotem w moim rdv osteopath paryskiej zalecanego przez Barnaby (wielkie podziękowania dla niego!) I co mogę powiedzieć, to to, że jestem, wiesz ... zdumiony!

Godziny z dobrym 20 minut wymiany rdv na wszystkich małych rzeczy, które były nieistotne zapytania mój ostatni rok w zakresie urazów sportowych, w tym mojego konia spadnie ...

Lusterka strzał ostatnich lat, które pozwoliło mu przejść, co mam mu powiedzieć i nie mógł zobaczyć na własne oczy, przykurcze żuchwy do dolnej części pleców poprzez membranę i dwunastego żebra, ale psoas które spowodowały ból tak silny, przez którego wszystko się zaczęło.

Fragment artykułu ze strony: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Co przykurcze?

Przykurcz to mimowolne skurcze mięśni włókien mięśniowych w obrębie mięśnia lub grupy mięśni. Przykurcz charakteryzuje się wyjątkowo długi czas, często jest bolesne i zazwyczaj nie są związane z uszkodzeniem mięśnia.

Przykurcz może wystąpić w mięśniach łydek, ud, pośladków, rdzenia rynien i szyi. Ich ból jest podobny do skurczu, ale znacznie dłużej. Contractured się skraca mięśni i jest w ciągłym napięciu. Może to spowodować zapalenie ścięgna, jeśli trwa zbyt.

Przyczyny przykurczu?

Skurcze mięśni mogą wystąpić ze względu na trzech głównych przyczyn:

Po treningu sportowego zbyt intensywny: mięśni użyto zbyt długo bez odzysku więc dostaje zmęczony i kontrakty!
W wyniku urazu mięśnia. Przykurcze mięśni w tym przypadku będzie zapobiec dalszym szkodom już obecny.
Jako mechanizm obronny do walki z traumą: przykurcze mięśni jest mechanizm obrony kontuzjowanego stawu, przykurcze mięśni zatrzyma swoją artykulację i zablokowane ochrony do uszkodzenia więcej.
Lepiej jest zapobiegać przykurcze rozciągające i leczeniu skręcenia i łzy skutecznie. Jednakże, istnieje wiele metod leczenia przykurczów przeciwko którego skuteczność zależy od różnych pacjentów.

Skuteczność osteopathic

W leczeniu przykurczów, medycyna konwencjonalna oferuje przed całą resztą zwiotczających i potężny (które mają tę zaletę, że jest silny, ale w żadnym przypadku nie leczenia przyczyny przykurczu.
Osteopatia może być prawdziwy wkład w leczeniu przykurczów.

Osteopatii będzie dążyć przede wszystkim do skorygowania nierównowagi, które powodują przykurcze i plam w celu przezwyciężenia tych przyczyn. Dzięki temu zarówno w celu zmniejszenia bólu, ale również zmniejsza ryzyko nawrotu (które nie pozwalają zwiotczające).

Dzięki gruntownej analizy i przeglądu stawów, osteopatii stara się zrozumieć, dlaczego i jak kurczenie się.
Brak naukowych dowodów na to, że osteopathic leczenie wystarcza w leczeniu przykurczów, jest ogólnie właściwe, aby kilka z osteopathic podejście do medycyny.


Jest to przede wszystkim mięśni problem!

Zaczęło się od bólu, jak bolesne szew bocznej nieprzerwanie 8 dni przed moją wizytą do kręgarza, pozwól mi sobie wyobrazić wiele scenariuszy, począwszy od Beninu najgorszego może się boję: powrót guz.

Strach ten został rozwiane przez USG dwa dni po wystąpieniu bólu, ale pomóż mi konkretnie o pochodzenie i traktowanie możliwości.

To jest, gdy lek ma swoje granice, nie wspominając nawet o możliwości bólu mięśni.

Zawdzięczam moje zbawienie, które reflex znajomego osteopatii, który skierował mnie do właściwej osoby, innego osteopatii.

I zaczyna widzieć i czuć pierwsze efekty jego manipulacje i to jest dopiero początek.

Według niego powinien być nawet w stanie iść bez butów do kolejnej biegu wycieczka i stwierdzić, że można zrobić bez niego całkowicie ....

Tu muszę przyznać, że jestem oniemiały, ale nie bez pisania prawie ...

Dla niego jestem prawdziwym sportowcem! Ci, na których wszystko slide tym najsilniejszym prądem!

Jestem zdecydowanie przekonany, że ten krok będzie obchodzić mnie długo i pozwala mi ćwiczyć sportowe życie w zupełnie nowym wymiarze!

21 kwietnia 2013 ...

Ten etap już się wszystko zmieniło, mimo że nie odważył się mnie w Paryżu maratonu bez moich ortezy i tam wielka pomyłka Powinienem słuchał mój instynkt kazał mi rozpocząć ten wyścig z moich normalnych butów i ewentualnie razie potrzeby zmienić je ...

Ból poczuł na 30 km są dobrze czuć, że moje wsparcie ewoluowała

Tak więc nie mam do mojej podiatrę ponieważ moja waga została wpływ manipulacji mojej osteopaty, to połączone, co powiedział mi podczas mojej wizyty wymienionych powyżej.

Wszystko nie jest całkowicie wróciło do normy, ale moje ciało wraca sprawne i zdałem sobie sprawę, jak bardzo ten sport jest niezbędny do mnie, a nawet niezbędne.

Brak konkursów triathlon jak nie umieścić mój tyłek na siodełku mojego roweru.

Zamierzam także stworzyć mi program, który pozwoli mi nadrobić znaczną część mojego opóźnienia w tej dziedzinie, oprócz niezbędnej aktualizacji w moich postępów w pływaniu.

Progress? Mam problem z użyciem tego słowa, ale to, co jest na pewno to, że mam wielką przyjemność pływania, a zwłaszcza akcji sesje z klubu.

Śliniaki Running?

Trudno, żeby nie schować rower braki, więc teraz będzie to bib triathlon (sprint, na przykład), albo nic.

Zamienię nogi z naszej marki DKN nowego, który pozwala umieścić nogi bez potrzeby wychodzenia na zewnątrz, to nie wystarczy, ale to pomaga znaleźć gesty i przygotować nogi do wielkiego sezonu!



Opis Rower Ergometr elektromagnetyczna DKN AM-5 i


NEW MODEL ergometr DKN AM-5 i

- Skrócone styl i technologia
- Kompatybilny z tabletek iPada i ANDROID
- Lepsza wydajność śledzenia z DKN Motion

Estetyka odgrywa ważną rolę w naszym społeczeństwie, a to ma pierwszeństwo w DKN.
AM-5 i ewoluuje i nabiera nowego wymiaru!

PROJEKT DKN DKN AM-5 i

Elektromagnetyczny ergometr rowerowy DKN AM-5 i pasuje do iPad i Android tabletki
Możesz używać tabletu w miejsce tradycyjnej konsoli tego roweru.
Aby w pełni skorzystać z działania systemu, wystarczy pobrać bezpłatny Projekt DKN oprogramowania.
Możesz pobrać tę aplikację DKN-motion przez Apple iTunes lub Google Play dla Androida.

DKN-motion zawiera szereg ćwiczeń i zmienia tablet do ergonomicznego sprzętu i oglądanie optymalnego.
Ponadto, aplikacja integruje funkcję i-drogi ", która pozwoli Ci zanurzyć się w buty rowerzysta na kilku światowych ras dużych.
Zmierz się na utwardzonych ścieżek Tour de France, Włoch, Hiszpanii i wielu innych ...
Po pobraniu aplikacji, podłączyć tablet lub bezprzewodowej (połączenie Bluetooth) do konsoli szeregowej ma na rower ergometr elektromagnetyczna DKN i AM-5

Możesz mieć na półce wszystkie ćwiczenia, czas, a także śledzić sesje siłownię!

Tradycyjnej konsoli

Ergometr rower elektromagnetyczny DKN AM-5 i jest wyposażony w kolorze LED generacji konsoli, nowy, intuicyjny podświetlany.
Ten "tradycyjny" konsola zapewni wsparcie i motywację niezbędne do optymalnego indywidualnego treningu.
Więc jeśli nie masz tabletu, można nadal korzystać z tej konsoli do zarządzania treningi.

I w celu zapewnienia coraz skuteczne monitorowanie, leżący Rower Ergometr DKN AM-5 i jest kompatybilny z cardio piersiowej pasa DKN.

Ten ergometr łączy technologię i wzornictwo. Wszystko jest przez-5 ja mam za to nowy model staje się prawdziwym punktem odniesienia pod względem jakości.
LCD 16 programów, 4 profile użytkowników. 24 poziomów oporu w "instrukcji". Czujniki zintegrowane kierownicy bicie serca. Regulowana wysokość siodełka żelowe i głębokość.


Zmotywowani jak nigdy i tak często za radą znajomych, którzy przygląda równowagę sił (specjalna dedykacja dla Ludo na rowerze!)

Następny artykuł będzie poświęcony programowi bardzo szybko kolejne 6 miesięcy, jak konkurować w treningu!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire