vendredi 10 mai 2013


Tjedan može sve promijeniti ...

Ponedjeljak, 4 ožujak, 2013 19 H 00
                       
Vratio sam se u mom RDV pariški osteopat preporučene Barnaba (veliko hvala mu!) I najmanje što mogu reći je da sam, znate ... izvan sebe!

Sat s dobrih 20 minuta RDV razmjene na sve sitnice koje su bile beznačajne Mark moja posljednja godina u smislu sportskih ozljeda, uključujući mog konja pada ...

Ogledalo je pucao od posljednjih godina koji su omogućili su mu da prijeđe ono što sam mu rekao, a on je mogao vidjeti za sebe, kontrakturama vilice na donjem dijelu leđa kroz dijafragmu i dvanaestog rebra, ali slabinski koji su uzrokovali bol toliko jaka kojim je sve počelo.

Članak izvadak sa stranice: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Što je kontraktura?

Kontraktura je prisilno mišića kontrakcije mišićnih vlakana unutar mišića ili mišićnih skupina. Kontraktura odlikuje neobično dugog trajanja, što je često bolno i obično nije povezan s oštećenja mišića.

Kontraktura može pojaviti u mišićima telad, bedrima, stražnjici, oluka leđne i vrat. Njihova bol je slična grč, ali traju mnogo duže. Contractured mišića krati i da je u konstantnom napetosti. To može uzrokovati tendinitis ako to traje previše.

Uzroci kontraktura?

Grčenje mišića može dogoditi zbog tri glavna uzroka:

Nakon sportskog treninga prejakim: mišića je korišten predugo bez oporavka, tako se umori i ugovore!
Kao posljedica ozljede mišića. Mišić kontraktura u ovom slučaju će spriječiti daljnje štete već prisutan.
Kao obrambeni mehanizam za borbu protiv traume: kontraktura mišića je obrambeni mehanizam ozlijeđenog zgloba, mišića kontraktura će zaustaviti njegovo artikulaciju i blokirani štiti se oštećenje više.
Bolje spriječiti kontrakture istezanja i liječenje uganuća i suze učinkovito. Međutim, postoji niz tretmana protiv kontraktura čija učinkovitost se razlikuje od jednog do drugog pacijenta.

Učinkovitost osteopathic

Za liječenje kontraktura, konvencionalna medicina nudi prije svega ostatak opuštanje mišića i moćne (koji ima prednost od bitak jak, ali ni u kojem slučaju liječiti uzrok kontrakture.
Osteopatije može biti pravi doprinos u liječenju kontraktura.

Osteopat će tražiti prvenstveno ispraviti neuravnoteženosti koje uzrokuju kontrakture i mrlja za uklanjanje tih uzroka. To omogućuje i da se smanji bol, ali također smanjuju rizik od recidiva (koja ne dopuštaju relaksansi).

Putem temeljit pregled i pregled vaših zglobova, osteopat će nastojati razumjeti zašto i kako se pojavio kontrakcije.
Nema znanstvenih dokaza koji ukazuju na to da osteopathic tretman sama dovoljna za liječenje kontrakture, to je općenito prikladan za par je osteopathic Pristupi medicine.


To je prije svega mišićna problema!

Ona je započela s boli kao osoblju strani bodom kontinuirano 8 dana prije mog posjeta osteopat i neka mi zamisliti više scenarija u rasponu od Benina najgore što sam mogao bojati: povratak tumora.

Taj strah je odagnati ultrazvuka dva dana nakon pojave boli, ali mi pomoći konkretno o podrijetlu i mogući tretman.

Ovo je mjesto gdje lijek ima svoje granice, ne čak i spomenuti mogućnost bolova u mišićima.

Dugujem svoj spas da refleksno osteopat prijatelj koji me uputio na pravu osobu, druga osteopat.

Ja početi vidjeti i osjetiti prve učinke njegovih manipulacija, a to je tek početak.

Prema njegovim riječima, čak sam trebao biti u mogućnosti otići bez obuće za moj sljedeći izlet trčanja, a da ja mogu učiniti bez njega potpuno ....

Ovdje moram priznati da sam ostao bez riječi, ali ne bez pisanja gotovo ...

Za njega sam istinski sportaš! Oni na koje sve slide uključujući i najjačeg udara!

Ja sam definitivno uvjeren da je ovaj korak će me obilježiti za dugo vremena i dopustiti mi da prakticiraju svoju športski život u potpuno novu dimenziju!

21. travnja 2013 ...

Ovaj korak je već sve promijenilo, iako se nisam usudila me na pariškom maratonu bez moje orthotics i postoji velika pogreška Trebao sam slušao moj instinkt mi je rekao da otpočnu utrku s mojim normalne cipele i eventualno ih promijeniti ako je potrebno ...

Bol osjetio na 30. km se dobro osjećam da je moja podrška je evoluirala

Dakle, ja ne moram vidjeti moj podijatru jer mi se stanje nije bio pod utjecajem manipulacije moj osteopat, pridružila se što mi je rekao za vrijeme mog posjeta je gore spomenuto.

Sve nije u potpunosti vratiti u normalu, ali moje tijelo se vrati u radni nalog i sam shvatio koliko je ovaj sport je bitno za mene, a ni bitna.

Nema triatlon natjecanja kao ja ne stavljam dupe na sjedalo od mog bicikla.

Ja također namjeravaju graditi mi program koji će dopustiti mene to čine dobar dio mog kašnjenja u tom području, osim potrebnog ažuriranja na mom napretku u plivanju.

Napredak? Imam problema s korištenjem ove riječi, ali ono što je sigurno je da sam se veliko zadovoljstvo za kupanje, a posebno podijeliti sa sjednice kluba.

Bibs trčanje?

Štedljivo kako ne skrivati ​​svoje nedostatke bicikl, pa sad to će biti startni triatlon (sprint, na primjer) ili ništa.

Okrenut ću svoje noge s našeg novog DKN koji vam omogućuje da stavite noge bez potrebe da ide van, to nije dovoljno, ali to pomaže da pronađete geste i pripremiti svoje noge za veliku sezonu!


 
Opis Bike ergometrima Elektromagnetsko DKN AM-5 i


NOVI MODEL ergometrima DKN AM-5 i

- Usko stil i tehnologiju
- Kompatibilan sa iPad i Android tablete
- Poboljšano praćenje performansi s DKN Motion

Estetika igra važnu ulogu u našem društvu, a to je prioritet DKN.
AM-5 i razvija i poprima novu dimenziju!

Zahtjev za DKN DKN AM-5 i

Elektromagnetski bicikla ergometrima DKN AM-5 i uklapa iPad i Android tablete
Možete koristiti svoj tabletu umjesto tradicionalnih konzole ovaj bicikl.
Da biste u potpunosti iskoristili performanse sustava, samo skinuti besplatni softver Zahtjev DKN.
Možete preuzeti ovu aplikaciju DKN-motion putem Apple iTunes ili Google igrati za Android.

DKN-motion uključuje niz treninga i pretvara vaše tableta u ergonomsku opremu i optimalno gledanje.
Osim toga, program se integrira funkciju i-ceste "koja će vam omogućiti da uronite u cipele od biciklist na nekoliko globalnih velike utrke.
Izazov se na popločenim stazama na Tour de France, Italiji, Španjolskoj i mnogi drugi ...
Nakon što je prijava skinuti, povezivanje tableta ili bežične (Bluetooth veze) na serijske konzole ima na bicikl ergometru elektromagnetskoj DKN AM-5 i

Možete držati na polici sve svoje vježbe, vrijeme, i pratiti svoje teretana sjednice!

TRADICIONALNI KONZOLA

Bicikl ergometrima Elektromagnetsko DKN AM-5 i opremljen je LED boja konzole generacije, novi intuitivno pozadinskim osvjetljenjem.
Ovaj "tradicionalna" konzole će pružiti podršku i motivaciju potrebnu za optimalnu individualnu obuku.
Dakle, ako nemate tableta, još uvijek možete koristiti ovu konzolu za upravljanje treninga.

A kako bi osigurali još učinkovitije praćenje, ležećih bicikala ergometrima DKN AM-5 i kompatibilan je s kardio prsnog pojasa DKN.

Ovo ergometrima kombinira tehnologiju i dizajn. Sve je kroz AM-5 I za ovaj novi model postaje pravi presedan u pogledu kvalitete.
LCD 16 programa, 4 profile korisnika. 24 razina otpora u "priručniku". Senzori integrirani uvijeni srca. Pokretni gel sjedalo po visini i dubini.


Motivirani kao i uvijek, a što se često na savjet prijatelja koji gleda usko na ravnotežu snaga (posveta Ludo za bicikl!)

Sljedeći članak će biti posvećen programu vrlo brzo narednih 6 mjeseci, kao natječu na treningu!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire