vendredi 10 mai 2013


Tento týždeň môže všetko zmeniť ...

Pondelka 4.03.2013 19 H 00

                       
Som späť vo svojom parížskom RDV chiropraktika odporúčanej Barnabáša (veľké vďaka jemu!) A najmenšie, čo môžem povedať je, že som, vieš ... diviť!

Hodinu s dobrým 20minut výmeny RDV na všetky tie veci, ktoré boli len zanedbateľné známky moja posledná roky v oblasti športových úrazov, vrátane môjho koňa spadne ...

Zrkadlo strieľal z posledných rokov, ktoré mu umožnilo prekročiť to, čo som mu povedal, a on mohol vidieť sám pre seba, kontraktúry čeľuste dolnej časti chrbta cez membránu dvanástej rebro, ale psoas, ktoré spôsobili bolesť tak silná, ktorým to všetko začalo.

Článok výňatok z webu: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Čo je kontraktúra?

Kontraktúra je mimovoľné svalové kontrakcie svalových vlákien vo svale alebo svalové skupiny. Kontraktúra sa vyznačuje neobvykle dlhú dobu, to je často bolestivé a zvyčajne nie je spojená s poškodením svalov.

Kontraktúra môže nastať vo svaloch lýtka, stehná, zadok, žľaby spinálnej a krku. Ich bolesť je podobná kŕč, ale vydrží oveľa dlhšie. Contractured svalovej skracuje a je v neustálom napätí. To môže spôsobiť zápal šliach, ak to trvá príliš.

Príčiny kontraktúra?

Svalové kŕče môžu nastať v dôsledku troch hlavných príčin:

Po športový tréning príliš intenzívne: sval bol použitý príliš dlho bez využitia a tak sa unaví a zmluvy!
V dôsledku svalové zranenia. Svalové kontrakcie v tomto prípade zabráni ďalšiemu poškodeniu už súčasnosť.
Ako obranný mechanizmus pre boj proti traume: svalovej kontrakcie je obranný mechanizmus poškodeného kĺbu, svalové kontrakcie sa zastavia jeho artikuláciu a zablokovaný chrániť, aby škodlivý viac.
Je lepšie, aby sa zabránilo kontraktúry strečing a liečbe podvrtnutie a slzy efektívne. Avšak, existuje mnoho spôsobov liečby proti kontraktúr, ktorých účinnosť sa mení od jedného pacienta k druhému.

Účinnosť Osteopathic

Pre liečbu kontraktúr, konvenčná medicína ponúka pred všetkými ostatnými myorelaxancií a výkonný (ktoré majú tú výhodu, že silná, ale v žiadnom prípade považovať príčinu kontraktúry.
Osteopatia môže byť skutočný prínos v liečbe kontraktúr.

Osteopat bude usilovať predovšetkým k náprave nerovnováhy, ktoré spôsobujú kontraktúry a škvrna na prekonanie týchto príčin. To umožňuje jednak za účelom zníženia bolesti, ale tiež znížiť riziko recidívy (ktoré neumožňujú relaxanciá).

Prostredníctvom dôkladného preskúmania a revízie kĺbov, bude osteopat snažiť pochopiť, prečo a ako sa objavila kontrakcie.
Žiadny vedecký dôkaz o tom, že Osteopat liečba samotným stačí na liečbu kontraktúry, je vo všeobecnosti vhodné, aby spojil Osteopat prístup k liekom.


Jedná sa predovšetkým o svalová problém!

Začalo to ako bolesť bolestivé vedľajšie stehu plynulo 8 dní pred mojou návštevou chiropraktika a dovoľte mi predstaviť niekoľko scenárov, od Benin to najhoršie, čo som mohol obávať: návrat tumor.

Tento strach bol rozptýlil ultrazvukom dva dni po nástupe bolesti, ale pomôž mi konkrétne o pôvode a možnej liečbe.

To je miesto, kde medicína má svoje medze, a to ani, kde je možnosť bolesti svalov.

Dlhujem spasenie, že reflex Osteopat kamarát, ktorý riadil ma na správnu osobu, ďalšie chiropraktika.

Začínam vidieť a cítiť prvé účinky svojich manipuláciou, a to je len začiatok.

Podľa neho som mal dokonca byť schopní ísť bez topánok na moje ďalšie vychádzkovú chod a zistíte, že môžem robiť, bez toho by to úplne ....

Tu musím priznať, že nemám slov, ale nie bez písania skoro ...

Pre neho som naozajstný športovec! Tí, na ktorý sa snímku vrátane najsilnejším prúdom!

Rozhodne som presvedčený, že tento krok bude znamenať ma na dlhú dobu, a dovoľte mi, aby som trénovať svoj športový život úplne nový rozmer!

21 apríla 2013 ...

Tento krok sa už zmenilo všetko, aj keď som sa neodvážil ma na parížskej maratónu bez môjho protetika a tam veľká chyba, mal som počúval môj inštinkt mi povedal, že sa tento závod so svojimi normálnymi topánky a prípadne prípade potreby ho zmeňte ...

Bolesť cítil na 30. km sa dobre cíti, že má podporu sa vyvinula

Takže nemám vidieť môj pedikér, pretože moja bilancia je ovplyvnená manipuláciou môjho chiropraktika, to sa pripojilo, čo mi povedal počas svojej návštevy bolo uvedené vyššie.

Všetko nie je úplne vráti do normálu, ale moje telo sa vráti v poriadku a ja si uvedomil, ako veľmi tento šport je dôležité pre mňa, a dokonca nevyhnutné.

Žiadne triatlon súťaže, ako som sa dať môj zadok na sedle svojho bicykla.

Mám tiež v úmysle postaviť mi program, ktorý mi umožní tvoria veľkú časť mojej oneskorenie v tejto oblasti okrem potrebnej aktualizácie na mojom pokroku v plávaní.

Pokrok? Mám problémy s použitím tohto slova, ale čo je isté je to, že som s veľkou radosťou plávať a hlavne zdieľanie relácie s klubom.

Podbradníky zobrazovať?

Mierne tak, aby sa skryť nedostatky na bicykli, takže teraz to bude podbradník triatlon (šprint, napríklad), alebo nič.

Obrátim vaše nohy našom novom DKN, ktorá vám umožní dať nohy, bez toho aby ste museli ísť von, to nie je dosť, ale pomáha nájsť gestá a pripravte si nohy za skvelú sezónu!



Popis Bike Ergometer DKN AM Elektromagnetická-5 i


NOVÝ MODEL Ergometer DKN AM-5 i

- Kondenzované štýl a technológie
- Kompatibilný s iPad a Android tablety
- Zlepšenie výkonnosti s DKN Motion

Estetika zohráva dôležitú úlohu v našej spoločnosti, a to prednostne DKN.
AM-5 aj vyvíja a získava nový rozmer!

NÁVRH DKN DKN AM-5 i

Kolo ergometer Elektromagnetická DKN AM-5 i sa zmestí iPad a Android tablety
Môžete použiť svoj tablet namiesto tradičnej konzoly tento motocykel.
Ak chcete plne ťažiť z výkonu systému, stačí stiahnuť free software DKN Motion.
Tu si môžete stiahnuť túto aplikáciu DKN-motion cez Apple iTunes alebo Google Play pre Android.

DKN-motion obsahuje množstvo cvičení a premení váš tabliet na ergonomickú zariadení a optimálne prezeranie.
Okrem toho aplikácia integruje funkciu i-cesty ", ktoré vám umožní ponoriť sa do topánky cyklista na niekoľkých veľkých svetových pretekov.
Challenge sami na spevnených stopách Tour de France, Taliansku, Španielsku a mnoho ďalších ...
Akonáhle je aplikácia na prevzatie, pripojenie tabletu alebo bezdrôtové (Bluetooth) na sériovú konzolu má na elektromagnetické bicykli ergometri DKN AM-5 i

Môžete mať na poličke všetky vaše cvičenia, čas, a sledovať svoje fitness sedenie!

TRADIČNÉ CONSOLE

Kolo ergometer Elektromagnetická DKN AM-5 je vybavený aj farbou LED obrazovka generácie, nový intuitívny podsvietený.
Tento "tradičný" konzola bude poskytovať podporu a motiváciu potrebnú pre optimálny individuálny tréning.
Takže ak nemáte tabliet, môžete aj naďalej používať tento konzola pre správu vašich tréningov.

A zabezpečiť stále účinné monitorovanie, lehociped Ergometer DKN AM-5 i je kompatibilný s hrudný pás kardio DKN.

Tento ergometer spája technológie a dizajn. Všetko je cez AM-5 aj pre tento nový model stáva skutočným meradlom z hľadiska kvality.
LCD 16 programov, 4 užívateľské profily. 24 úrovní odporu na "Manual". Senzory integrované rukoväte srdca. Nastaviteľná výška sedla gél a hĺbku.


Motivovaný ako vždy a ako často na radu priateľov, kto sleduje pozorne rovnováhu síl (špeciálne venovanie Človeče, nehnevaj sa na bicykli!)

Budúci článok bude venovaný programu veľmi skoro ďalších 6 mesiacov, ako súťažiť v príprave!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire