vendredi 10 mai 2013


Tento týden může vše změnit ...

Pondělka 4.03.2013 19 H 00

                       
Jsem zpátky ve svém pařížském RDV chiropraktika doporučené Barnabáše (velké díky jemu!) A nejmenší, co můžu říct je, že jsem, víš ... divit!

Hodinu s dobrým 20minut výměny RDV na všechny ty věci, které byly jen zanedbatelné známky moje poslední roky v oblasti sportovních úrazů, včetně mého koně spadne ...

Zrcadlo střílel z posledních let, které mu umožnilo překročit to, co jsem mu řekl, a on mohl vidět sám pro sebe, kontraktury čelisti dolní části zad přes membránu dvanácté žebro, ale psoas, které způsobily bolest tak silná, kterým to všechno začalo.

Článek výňatek z webu: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Co je kontraktura?

Kontraktura je mimovolní svalové kontrakce svalových vláken ve svalu nebo svalové skupiny. Kontraktura se vyznačuje neobvykle dlouhou dobu, to je často bolestivé a obvykle není spojena s poškozením svalů.

Kontraktura může nastat ve svalech lýtka, stehna, hýždě, žlaby spinální a krku. Jejich bolest je podobná křeč, ale vydrží mnohem déle. Contractured svalové zkracuje a je v neustálém napětí. To může způsobit zánět šlach, pokud to trvá příliš.

Příčiny kontraktura?

Svalové křeče mohou nastat v důsledku tří hlavních příčin:

Po sportovní trénink příliš intenzivní: sval byl použit příliš dlouho bez využití a tak se unaví a smlouvy!
V důsledku svalové zranění. Svalové kontrakce v tomto případě zabrání dalšímu poškození již současnost.
Jako obranný mechanismus pro boj proti traumatu: svalové kontrakce je obranný mechanismus poškozeného kloubu, svalové kontrakce se zastaví jeho artikulaci a zablokován chránit, aby škodlivý víc.
Je lepší, aby se zabránilo kontraktury strečink a léčbě podvrtnutí a slzy efektivně. Nicméně, existuje řada způsobů léčby proti kontraktur, jejichž účinnost se mění od jednoho pacienta k druhému.

Účinnost osteopathic

Pro léčbu kontraktur, konvenční medicína nabízí před všemi ostatními myorelaxancií a výkonný (které mají tu výhodu, že silná, ale v žádném případě považovat příčinu kontraktury.
Osteopatie může být skutečný přínos v léčbě kontraktur.

Osteopat bude usilovat především k nápravě nerovnováhy, které způsobují kontraktury a skvrna na překonání těchto příčin. To umožňuje jednak za účelem snížení bolesti, ale také snížit riziko recidivy (které neumožňují relaxancia).

Prostřednictvím důkladného přezkoumání a revize kloubů, bude osteopat snažit pochopit, proč a jak se objevila kontrakce.
Žádný vědecký důkaz o tom, že osteopata léčba samotným stačí k léčbě kontraktury, je zpravidla vhodné, aby spojil osteopata přístup k lékům.


Jedná se především o svalová problém!

Začalo to jako bolest bolestivé vedlejší stehu plynule 8 dnů před mou návštěvou chiropraktika a dovolte mi představit několik scénářů, od Benin to nejhorší, co jsem mohl obávat: návrat tumor.

Tento strach byl rozptýlil ultrazvukem dva dny po nástupu bolesti, ale pomoz mi konkrétně o původu a možné léčbě.

To je místo, kde medicína má své meze, a to ani, kde je možnost bolesti svalů.

Dlužím spasení, že reflex Osteopat kamarád, který řídil mě na správnou osobu, další chiropraktika.

Začínám vidět a cítit první účinky svých manipulací, a to je jen začátek.

Podle něj jsem měl dokonce být schopni jít bez bot na mé další vycházkovou chod a zjistíte, že můžu dělat, aniž by to úplně ....

Zde musím přiznat, že nemám slov, ale ne bez psaní skoro ...

Pro něj jsem opravdový sportovec! Ti, na který se snímek včetně nejsilnějším proudem!

Rozhodně jsem přesvědčen, že tento krok bude znamenat mě na dlouhou dobu, a dovolte mi, abych trénovat svůj sportovní život zcela nový rozměr!

21 dubna 2013 ...

Tento krok se již změnilo všechno, i když jsem se neodvážil mě na pařížské maratonu bez mého protetika a tam velká chyba, měl jsem poslouchal můj instinkt mi řekl, že se tento závod se svými normálními boty a případně případě potřeby je změňte ...

Bolest cítil na 30. km se dobře cítí, že má podporu se vyvinula

Takže nemám vidět můj pedikér, protože moje bilance je ovlivněna manipulací mého chiropraktika, to se připojilo, co mi řekl během své návštěvy bylo uvedeno výše.

Vše není zcela vrátí do normálu, ale moje tělo se vrátí v pořádku a já si uvědomil, jak moc tento sport je důležité pro mě, a dokonce nezbytné.

Žádné triatlon soutěže, jak jsem se dát můj zadek na sedle svého kola.

Mám také v úmyslu postavit mi program, který mi umožní tvoří velkou část mé zpoždění v této oblasti kromě potřebné aktualizace na mém pokroku v plavání.

Pokrok? Mám potíže s použitím tohoto slova, ale co je jisté je to, že jsem s velkou radostí plavat a hlavně sdílení relace s klubem.

Bryndáčky zobrazovat?

Mírně tak, aby se skrýt nedostatky na kole, takže teď to bude bryndáček triatlon (sprint, například), nebo nic.

Obrátím vaše nohy našem novém DKN, která vám umožní dát nohy, aniž byste museli jít ven, to není dost, ale pomáhá najít gesta a připravte si nohy za skvělou sezónu!



Popis Bike Ergometr DKN AM Elektromagnetická-5 i


NOVÝ MODEL Ergometr DKN AM-5 i

- Kondenzované styl a technologie
- Kompatibilní s iPad a Android tablety
- Zlepšení sledování výkonnosti s DKN Motion

Estetika hraje důležitou roli v naší společnosti, a to přednostně DKN.
AM-5 i vyvíjí a získává nový rozměr!

NÁVRH DKN DKN AM-5 i

Kolo ergometr Elektromagnetická DKN AM-5 i se vejde iPad a Android tablety
Můžete použít svůj tablet místo tradiční konzoly tento motocykl.
Chcete-li plně těžit z výkonu systému, stačí stáhnout free software DKN Motion.
Zde si můžete stáhnout tuto aplikaci DKN-motion přes Apple iTunes nebo Google Play pro Android.

DKN-motion obsahuje řadu cvičení a promění váš tablet na ergonomickou zařízení a optimální prohlížení.
Kromě toho aplikace integruje funkci i-silnice ", které vám umožní ponořit se do boty cyklista na několika velkých světových závodů.
Challenge sami na zpevněných stopách Tour de France, Itálii, Španělsku a mnoho dalších ...
Jakmile je aplikace ke stažení, připojení tabletu nebo bezdrátové (Bluetooth) na sériovou konzoli má na elektromagnetické kole ergometru DKN AM-5 i

Můžete mít na poličce všechny vaše cvičení, čas, a sledovat své fitness sezení!

TRADIČNÍ CONSOLE

Kolo ergometr Elektromagnetická DKN AM-5 je vybaven i barvou LED obrazovka generace, nový intuitivní podsvícený.
Tento "tradiční" konzole bude poskytovat podporu a motivaci nezbytnou pro optimální individuální trénink.
Takže pokud nemáte tablet, můžete i nadále používat tento konzole pro správu vašich tréninků.

A zajistit stále účinné sledování, lehociped Ergometr DKN AM-5 i je kompatibilní s hrudní pás kardio DKN.

Tento ergometr spojuje technologie a design. Vše je přes AM-5 i pro tento nový model stává skutečným měřítkem z hlediska kvality.
LCD 16 programů, 4 uživatelské profily. 24 úrovní odporu na "Manual". Senzory integrované rukojeti srdce. Nastavitelná výška sedla gel a hloubku.


Motivovaný jako vždy a jako často na radu přátel, kdo sleduje pozorně rovnováhu sil (speciální věnování Člověče, nezlob se na kole!)

Příští článek bude věnován programu velmi brzy dalších 6 měsíců, jak soutěžit v přípravě!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire