vendredi 10 mai 2013


Savaitę gali pakeisti viską ...

Pirmadienis, kovas 4, 2013 19 H 00

Aš atgal į mano RDV Paryžiaus Osteopata rekomenduojamą Barnabo (didelis ačiū jam!) Ir jau galiu pasakyti, kad aš, žinote, kad ... nustebinti!

Su gera 20 minučių RDV biržų visų mažai dalykų, kurie buvo nereikšmingi ženklas paskutiniai mano metai, kalbant apie sporto traumas, įskaitant mano arklys patenka valandą ...

Veidrodis fotografiją pastaraisiais metais, kurie leido jam kirsti, ką aš jam pasakė, ir jis gali pamatyti save, kontraktūros, žandikaulio į apatinę nugaros dalį per diafragmos ir dvyliktoji šonkaulio, tačiau Psoas kad sukelia skausmas toks stiprus, kuriais visa tai prasidėjo.

Straipsnis ištrauka iš svetainės: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Kas kontraktūra?

Kontraktūra yra nevalingi raumenų susitraukimo raumeninių skaidulų per raumens ar raumenų grupės. Kontraktūra pasižymi neįprastai ilgą laiką, dažnai skausmingas ir paprastai nėra susijęs su raumenų pažeidimo.

Kontraktūra gali atsirasti dėl veršelių, šlaunų, sėdmenų, latakai nugaros ir kaklo raumenis. Jų skausmas yra panašus į mėšlungis, bet paskutiniais daug ilgiau. Contractured raumenų sutrumpina ir yra nuolatinėje įtampoje. Tai gali sukelti sausgyslių jei jis trunka per daug.

Iš kontraktūros priežastys?

Raumenų spazmai gali atsirasti dėl trijų pagrindinių priežasčių:

Po sporto mokymo per stiprus: raumenų buvo naudojamas per ilgai be atsigavimo, todėl jis pavargsta ir sutartys!
Kaip raumenų sužalojimo. Raumenų kontraktūra šiuo atveju bus užkirstas kelias tolesnei žalai jau esamą.
Kaip gynybos mechanizmas kovoti su traumos: raumenų kontraktūra yra gynybos mechanizmas nukentėjusiosios sąnario raumenų kontraktūros nustos savo artikuliacija ir blokavo apsaugoti, kad kenkia labiau.
Tai geriau, kad būtų išvengta kontraktūrų tempimo ir gydyti patempimų ir ašaros efektyviai. Tačiau yra gydymo nuo kontraktūrų, kurių veiksmingumas skiriasi nuo vieno paciento į kitą numerį.

Iš osteopathic efektyvumas

Dėl kontraktūros gydymo tradicinės medicinos siūlo prieš visą raumenų atpalaiduojančių poilsio ir galingas (kurie turi galimybę būti stiprus naudą, tačiau jokiu būdu gydyti į kontraktūra priežastis.
Osteopatija gali būti realus indėlis į kontraktūrų gydymui.

Osteopatas bus pirmiausia siekia ištaisyti disbalansą, kuris sukelia kontraktūra ir dėmių įveikti šias priežastis. Tai leidžia tiek sumažinti skausmą, bet ir sumažinti pasikartojimo rizika (kad neleidžia atpalaiduojantys).

Naudojant išsamų tyrimą ir dėl sąnarių peržiūros, osteopatas sieks suprasti, kodėl ir kaip susitraukimo atsirado.
Nėra mokslinių įrodymų, leidžiančių manyti, kad osteopathic gydymą vien gydyti pakanka kontraktūra, paprastai yra tikslinga, į porą su osteopathic požiūris į vaistą.


Tai visų pirma raumenų problema!

Ji prasidėjo kaip suteikti jam pagalbą pusėje dygsnio skausmo nuolat 8 dienų iki mano vizito į Osteopata ir leiskite man įsivaizduoti kelis scenarijus, pradedant nuo Benino ir blogiausia, kad galėčiau bijoti: iš grąža navikas.

Ši baimė buvo išsklaidyti ultragarsu dvi dienas po skausmo pradžios, bet man padėti konkrečiai apie kilmės ir galimo gydymo.

Tai kur medicina turi savo ribas, net paminėtas, kad raumenų skausmas galimybę.

Esu skolingas savo išgelbėjimą, kad refleksas osteopatas draugas, kuris nukreiptas man reikiamam asmeniui, kitas Osteopath.

Aš pradedu matyti ir jausti pirmuosius poveikį jo manipuliacijų, ir tai yra tik pradžia.

Pasak jo aš net galėtų eiti be batų mano kitą gegužinė veikia ir pamatysite, kad aš galiu padaryti be jo visiškai ....

Čia turiu prisipažinti, kad aš be žado, bet be rašymo beveik ...

Jam aš esu tikras sportininkas! Tie, kurie visi skaidrių įskaitant stipriausiu šoko!

Aš tikrai įsitikinęs, kad šis žingsnis bus pažymėtas manęs ilgą laiką ir leiskite man praktikuoti savo sportinį gyvenimą visiškai naują dimensiją!

Bal 21, 2013 ...

Šis žingsnis jau pasikeitė viskas net nedrįsau imtis mane Paryžiaus maratonas be mano ortopediniai ir yra didelė klaida, turėčiau jau klausėsi mano instinktas liepė man pradėti šias lenktynes ​​su mano normalus batai ir galbūt juos keisti, jei reikia ...

Skausmas jaučiamas 30 km yra gerai, kad mano parama vystėsi

Taigi aš neturiu matyti mano podiatrist nes mano balansas turėjo įtakos mano Osteopata manipuliacijos, jis prisijungė, ką jis man pasakė mano vizito metu minėta pirmiau.

Dar ne visiškai grįžti į normalų, bet mano kūnas yra grąžinamas tvarkingi ir supratau, kiek šis sportas yra labai svarbus man ir net būtina.

Nėra Triatlonas varžybos kaip aš ne įdėti mano užpakalis ant mano dviračio balnelio.

Aš taip pat ketina statyti man programa, kuri leis man sudaro gerą dalį savo delsimo šioje neskaitant būtino atnaujinti informaciją apie savo pažangą plaukimo srityje.

Pažanga? Turiu problemų naudojant šį žodį, bet, kas yra tikras, kad aš labai malonu plaukti, o ypač praleisite sesijas su klubu.

Seilinukai veikia?

Blogai, kad nebūtų slėpti trūkumus dviratį, todėl dabar ji bus seilinukas Triatlonas (sprintas, pavyzdžiui), arba nieko.

Aš pakelsiu savo kojas su mūsų naują DKN, kuri leidžia jums įdėti kojas, nereikia išeiti į lauką, tai nėra pakankamai, bet ji padeda rasti gestų ir parengti savo kojas labai sezonui!



Aprašymas Dviračių Ergometrai Elektromagnetinis DKN AM-5 i


NAUJAS MODELIS ergometras DKN AM-5 i

- Kondensuotas stilius ir technologija
- Suderinamas su iPad ir Android tablečių
- Pagerinti stebėjimo rezultatus su DKN Pasiūlymas

Estetika vaidina svarbų vaidmenį mūsų visuomenėje, ir tai yra teikiama pirmenybė DKN.
AM-5 i vystosi ir įgauna naują dimensiją!

PASIŪLYMAS DĖL DKN DKN AM-5 i

Veloergometro Elektromagnetinis DKN AM-5 i tinka iPad ir Android tablečių
Galite naudoti savo tabletę vietoj tradicinės konsolės tai dviratis.
Norėdami pilnai pasinaudoti sistemos efektyvumą, tiesiog atsisiųskite nemokamą programinę įrangą DKN Pasiūlymas.
Jūs galite atsisiųsti šią programą DKN eigos per Apple iTunes ar "Google" žaisti "Android".

DKN-motion apima treniruočių įvairovė ir paverčia jūsų tabletę į ergonomiška įranga ir optimalaus žiūrėjimo.
Be to, programa yra įdiegta funkcija i-keliai ", kuri leis jums pasinerti į dviratininkas batų keletą pasaulio didžiųjų rasių.
Iššūkis sau grįstais takelius "Tour de Prancūzijoje, Italijoje, Ispanijoje ir daugelyje kitų ...
Kai paraiška yra atsisiuntė, prijunkite savo tabletę ar belaidžio ("Bluetooth" ryšys) nuoseklųjį konsolės savo dviratį ergometras Elektromagnetinio DKN AM-5 i

Galite išsaugoti ant jūsų lentynoje visus pratimus, laikas ir sekti savo sporto užsiėmimus!

TRADICINIS CONSOLE

Veloergometro Elektromagnetinis DKN AM-5 i įrengtas spalvos LED konsolės kartos, naujos intuityvus apšvietimu.
Šis "tradicinis" konsolės teiks paramą ir motyvaciją, reikalingą optimaliai individualizuoti mokymą.
Taigi, jei jūs neturite tabletę, vis tiek galite naudoti šią konsolę valdyti savo treniruotes.

O kad vis veiksmingą stebėseną, Gulintį veloergometro DKN AM-5 i suderinama su širdies krūtinės diržo DKN.

Tai ergometras vienija technologijos ir dizainas. Viskas yra per AM-5 I šis naujas modelis tampa tiesa etalonu kokybės požiūriu.
LCD 16 programos, 4 vartotojų profilių. 24 lygio atsparumas "vadovas". Jutikliai integruoti vairo širdies plakimas. Reguliuojamas gelio balnelis aukštis ir gylis.


Motyvuotus, kaip ir anksčiau ir taip daþnai, dėl draugų, kurie laikrodžiai glaudžiai jėgų pusiausvyrą patarimai (ypatingas atsidavimas Ludo už dviratį!)

Kitas straipsnis bus skirtas programos labai greitai ateinančius 6 mėnesius, kaip konkuruoti mokymo!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire