vendredi 10 mai 2013


Săptămână poate schimba totul ...

Luni patru/03/2013 19 H 00

                       
M-am întors în mea osteopat parizian Rdv recomandat de Barnaba (un mare mulțumesc pentru el!) Și cel puțin eu pot să spun este că eu sunt, stii ... uimit!

O oră cu un bun 20 minute schimburile RDV pe toate micile lucruri care au fost marca nesemnificativ ultimii mei ani în ceea ce privește leziuni sportive, inclusiv calul meu cade ...

O oglinda împușcat din ultimii ani, care au permis să treacă ceea ce I-am spus și el a putut vedea pentru el însuși, contracturi ale maxilarului la partea inferioara a spatelui prin diafragma și coasta XII-lea, dar psoas care a cauzat durerea atât de puternic prin care a inceput totul.

Articolul extras de pe site-ul: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Ce este contractura?

Contractura este o contracție musculară involuntară a fibrelor musculare în cadrul unui mușchi sau grup de mușchi. Contractura este caracterizat prin durata neobișnuit de lungă, este de multe ori dureroase și, de obicei nu sunt asociate cu leziuni musculare.

Contractura poate produce în mușchi de viței, coapse, fese, jgheaburi coloanei vertebrale și a gâtului. Durerea lor este similar cu o crampe, dar dura mult mai mult. Contractured a scurtează musculare și este în tensiune constantă. Aceasta poate provoca tendinită dacă durează prea.

Cauzele contractura?

Spasmele musculare pot apărea ca urmare a trei cauze principale:

După un antrenament sportiv prea intens: mușchiul a fost folosit prea mult timp fără recuperare, astfel el devine obosit și contracte!
Ca rezultat al leziuni musculare. Contracturi musculare, în acest caz, se va preveni deteriorarea in continuare deja prezent.
Ca un mecanism de aparare a lupta împotriva trauma: contracturi musculare este un mecanism de apărare de comun vătămate, contracturi musculare se va opri articularea și a blocat proteja de deteriorarea mai mult.
Este mai bine pentru a preveni contracturilor întindere și tratarea în mod eficient entorse și rupturi. Cu toate acestea, există o serie de tratamente împotriva contracturilor căror eficiență variază de la un pacient la altul.

Eficacitatea Osteopatic

Pentru tratamentul de contracturi, medicina conventionala oferă înainte de toate celelalte relaxante musculare și puternic (care au avantajul de a fi puternice, dar în nici un caz trata cauza contractura.
Osteopatie poate fi o contribuție reală în tratamentul de contracturi.

Osteopat va căuta în primul rând pentru a corecta dezechilibrele care cauzeaza contractura si pata pentru a depăși aceste cauze. Acest lucru va permite atât pentru a reduce durerea, dar, de asemenea, reduce riscul de reaparitie (care nu permit relaxante).

Printr-o examinare aprofundată și o revizuire a articulatiilor, osteopat va încerca să înțeleagă de ce și cum a apărut contracție.
Nu există dovezi științifice care să sugereze numai ca tratamentul osteopat suficient pentru a trata contractura, în general, este necesar să cuplu abordarea Osteopatic la medicina.


Aceasta este în primul rând o problemă musculară!

A început cu o durere ca o cusatura secundare dureroase continuu 8 zile înainte de vizita mea la osteopat și să-mi imaginez mai multe scenarii, de la Benin cel mai rău lucru pe care am putut teamă: de a returna o tumorii.

Această teamă a fost înlăturată de o ecografie la două zile după debutul de durere, dar ajută-mă în mod special cu privire la originea și tratament posibil.

Acest lucru este în cazul în care medicamentul are limitele sale, nici măcar menționează posibilitatea de dureri musculare.

Îi datorez salvarea mea ca prieten osteopat reflex care ma îndreptat către persoana potrivită, un alt osteopat.

Încep să vadă și să simtă primele efecte ale manipulărilor sale și acesta este doar începutul.

Potrivit acestuia ar trebui să fie chiar posibilitatea de a merge fără pantofi pentru urmatorul meu funcționare excursie și pentru a găsi pe care le pot face fără să-l complet ....

Aici trebuie să mărturisesc că eu sunt mut, dar nu fără a scris aproape ...

Pentru el, eu sunt un sportiv adevărat! Cei pe care toate diapozitiv, inclusiv cel mai puternic șoc!

Sunt cu siguranta convins că acest pas mă va marca pentru o lungă perioadă de timp și permiteți-mi să practice viața sportivă într-o dimensiune cu totul nou!

Douăzeci și unu aprilie 2013 ...

Acest pas a schimbat deja totul, chiar dacă nu am îndrăznit să mă ia cu privire la maraton la Paris, fără orteze mele și acolo mare greșeală pe care am să-am ascultat instinctul mi-a spus să încep această cursă cu pantofii mei normale și, eventual, schimbați-le dacă este necesar, ...

Durerea resimțită la 30 km sunt bine simt că sprijinul meu a evoluat

Așa că nu trebuie pentru a vedea podiatrist mea, pentru că echilibrul meu a fost afectată de manipulare a osteopat mea, sa alaturat ceea ce mi-a spus în timpul vizitei mele menționate mai sus.

Toate nu este din nou complet la normal, dar corpul meu este returnat în stare de funcționare și am realizat cât de mult este esențială pentru mine și chiar esențial acest sport.

Nicio competiție triatlon ca nu am pus fundul meu pe șaua de bicicletă.

De asemenea, intenționez să-mi construiesc un program care va permite-mi să fac o bună parte din întârziere mea în acest domeniu, pe lângă actualizarea necesară la progresul meu de înot.

Progres? Am probleme cu utilizarea acestui cuvânt, dar ceea ce este sigur este că am face mare plăcere să înoate și mai ales de a împărtăși sesiuni cu clubul.

Bavete Rularea?

Moderație astfel încât să nu ascundă bicicleta mea neajunsuri, asa ca acum va fi un triatlon salopete (un sprint, de exemplu) sau nimic.

Eu va transforma picioarele cu nostru DKN brand nou, care vă permite de a pune picioarele fără a fi nevoie de a merge afară, nu este suficient, dar vă ajută să găsiți gesturile și să se pregătească picioarele pentru un sezon mare!



Descriere Bike Ergometru electromagnetică DKN AM-5 i


NOU MODEL Ergometru DKN AM-5 i

- Stil condensat si tehnologie
- Compatibil cu tablete iPad și Android
- O performanță îmbunătățită de urmărire cu DKN Motion

Estetica joacă un rol major în societatea noastră, iar acest lucru are prioritate în DKN.
AM-5 i evoluează și ia pe o nouă dimensiune!

PROPUNERE DE DKN DKN AM-5 i

Ergometru electromagnetică bicicleta DKN AM-5 i se potrivește comprimate iPad și Android
Puteți folosi tableta în loc de consola tradiționale bicicleta asta.
Pentru a beneficia pe deplin de performanță a sistemului, trebuie doar să descărcați software-ul gratuit DKN Motion.
Puteți descărca această aplicație DKN-mișcare prin intermediul iTunes de la Apple sau Google Play pentru Android.

DKN-Propunerea include o varietate de antrenamente și se transformă tableta într-un echipament ergonomic si optimă de vizionare.
În plus, aplicația integrează funcția i-drumuri ", care vă va permite să vă cufunda în pantofi de un ciclist pe mai multe curse la nivel mondial mari.
Challenge-te pe piste pavate din Turul Franței, Italia, Spania si multe altele ...
Odată ce aplicația este descărcată, conectați tableta sau fără fir (conexiune Bluetooth) la consola serial are pe bicicleta ergometrica electromagnetică DKN AM-5 i

Puteți păstra pe raft toate exercițiile, timp, și să urmăriți sesiuni de sală de gimnastică!

CONSOLE TRADITIONAL

Bicicleta ergometrica electromagnetică DKN AM-5 i este echipat cu un LED de culoare generație consolă, noua iluminare din spate intuitiv.
Aceasta consola "tradiționale" va oferi sprijin și motivația necesară pentru formarea optimă individualizată.
Deci, dacă nu aveți o tabletă, puteți utiliza în continuare această consolă pentru a gestiona antrenamentele.

Și pentru a asigura o monitorizare mai eficiente, culcate biciclete Ergometru DKN AM-5 i este compatibil cu cardio piept centura DKN.

Acest ergometru combină tehnologie și design. Totul este prin AM-5 i pentru acest nou model devine un punct de referință valabil în ceea ce privește calitatea.
LCD 16 programe, 4 profiluri de utilizator. 24 de niveluri de rezistență în "manualul". Senzori integrate inimii ghidon. Reglabil pe înălțime șa gel și profunzime.


Motivat ca niciodată și, de multe ori pe sfatul prietenilor care urmărește cu atenție echilibrul de forțe (dedicație specială pentru Ludo pentru biciclete!)

Următorul articol va fi dedicat program foarte curând urmatoarele 6 luni ca concurente în formare!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire