vendredi 10 mai 2013


Nedēļā, var mainīt visu ...

Pirmdiena, marts 4, 2013 19 H 00
                        
Es esmu atpakaļ savā RDV Parīzes osteopāta ieteikto Barnabas (Liels paldies viņam!) Un vismaz es varu teikt, ir tas, ka es esmu, jūs zināt ... pārsteigts!

Stunda ar labu 20 minūtes RDV apmaiņu par visiem sīkumiem, kas bija nenozīmīga zīme mana pēdējo gadu attiecībā uz sporta traumām, ieskaitot manu zirgu iekrīt ...

Spogulis shot pēdējos gados, kas ļāva viņam šķērsot to, ko esmu teicis viņam, un viņš varēja redzēt par sevi, kontraktūrām žokļa uz muguras caur diafragmu un divpadsmitā ribas, bet jostas, kas izraisa sāpes tik spēcīga, ar ko tas viss sākās.

Pants izraksts no vietas: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Kas ir kontraktūra?

Kontraktūra ir neapzinātas muskuļu kontrakcijas muskuļu šķiedras ietvaros muskuļu vai muskuļu grupas. Kontraktūra ir raksturīga neparasti ilgu laiku, bieži tas ir sāpīgi un parasti nav saistītas ar muskuļu bojājumiem.

Kontraktūra var rasties no teļiem, augšstilbiem, sēžamvieta, teknes mugurkaula un kakla muskuļus. Viņu sāpes ir līdzīgs krampji, bet pēdējā daudz ilgāk. Contractured muskuļu saīsināts, un ir pastāvīga spriedze. Tas var izraisīt tendinīts, ja tas ilgst pārāk.

Cēloņi kontraktūra?

Muskuļu spazmas var rasties sakarā ar trim galvenajiem cēloņiem:

Pēc sporta treniņu pārāk intensīva: muskuļu tika izmantots pārāk ilgi bez atgūšanas, lai viņš kļūst noguris un līgumiem!
Kā rezultātā muskuļu traumas. Muskuļu kontraktūra šajā gadījumā novērsīs turpmāku kaitējumu, ko jau klāt.
Tā kā aizsardzības mehānisms, lai cīnītos pret traumu: muskuļu kontraktūra ir aizsardzības mehānisms ievainoto locītavu, muskuļu kontraktūra pārtrauks savu kustību un bloķēja aizsargāt to bojāt vairāk.
Tas ir labāk, lai novērstu kontraktūras stiepšanās un ārstēšanai sastiepumiem un asaras efektīvi. Tomēr ir ārstēšanas pret kontraktūras, kuru efektivitāte svārstās no viena pacienta uz otru numuru.

Efektivitāte osteopātijas

Ārstējot kontraktūras, parasto zāles piedāvā pirms visu to muskuļu relaksanti atpūtas un spēcīgs (kas ir priekšrocība ir spēcīgs, bet nekādā gadījumā ārstēt cēloni kontraktūras.
Osteopātijas var būt reāla ieguldījums, ārstējot kontraktūras.

Osteopāts centīsies galvenokārt, lai novērstu nelīdzsvarotību, kas izraisa kontraktūra un traipu pārvarēt šos cēloņus. Tas ļauj gan samazināt sāpes, bet arī samazinātu risku recidīva (kas neļauj relaksanti).

Ar rūpīgu pārbaudi un jūsu locītavām pārskatīšanu, osteopāts centīsies saprast, kāpēc un kā kontrakcijas parādījās.
Nav zinātnisku pierādījumu, kas liecinātu, ka osteopātu ārstēšanu vien pietiek, lai ārstētu kontraktūra, tas parasti ir lietderīgi pāris Osteopātijas pieeja medicīnā.


Tas galvenokārt muskuļu problēma!

Tā sākās ar sāpēm, piemēram, sāpīgu sānu valdziņu nepārtraukti 8 dienas pirms manas vizītes osteopāta un ļaujiet man iedomāties vairākus scenārijus, sākot no Beninas sliktākais, ka es varētu bailes: atgriešanās audzējs.

Šīs bailes ir kliedētas ar ultraskaņu divas dienas pēc iestāšanās sāpēm, bet man palīdzēt konkrēti par izcelsmi un iespējamo ārstēšanu.

Tas ir, ja zāles ir savas robežas, nav pat minēts iespēju muskuļu sāpes.

Es parādā savu pestīšanu, ka reflekss osteopāts draugs, kas aizveda mani uz labo personai, vēl osteopāta.

Es sāku redzēt un sajust pirmos rezultātus, viņa manipulācijām, un tas ir tikai sākums.

Pēc viņa teiktā es pat varētu iet bez apaviem savu nākamo izbrauciens vadīšanu, un uzskatu, ka es varu darīt bez tā pilnībā ....

Šeit man jāatzīstas, ka es esmu mēms, bet ne nerakstot gandrīz ...

Viņam es esmu īsts sportists! Tiem, kas visi slide ieskaitot spēcīgāko šoks!

Es esmu noteikti pārliecināts, ka šis solis būs zīme mani uz ilgu laiku, un ļaujiet man praktizēt savu sporta dzīvi pilnīgi jaunu dimensiju!

21 aprīlis 2013 ...

Šis solis jau ir mainījies viss, lai gan es neuzdrošinājos ņemt mani uz Parīzes maratonā bez manas Orthotics un tur liela kļūda, es esmu noklausījies manu instinkts man teica, lai sāktu šo spēli ar saviem parastiem apaviem un, iespējams, tos mainīt, ja nepieciešams ...

Sāpes juta pie 30 km ir labi jūtu, ka mans atbalsts ir attīstījies

Tāpēc man nav, lai redzētu savu podiatrist, jo mans atlikums ir skārusi manipulācijas manas osteopāta, tā pievienojās ko viņš man teica, laikā mana apmeklējuma minēts iepriekš.

Ne viss ir pilnīgi atpakaļ uz normālo, bet mans ķermenis tiek atgriezts darba kārtībā, un es sapratu, cik daudz šis sports ir būtiska, lai mani un pat būtiska.

Nav triathlon sacensības, jo man nav likts manu butt uz sēdekļa manu velosipēdu.

Es arī plānoju veidot man programmu, kas ļaus man veido labu daļu no mana kavēšanās šajā jomā līdzās nepieciešamo atjauninājumu par manu progresu peldēšanu.

Progress? Es esmu, kam problēmas, izmantojot šo vārdu, bet to, kas ir pārliecināts, ka man ir liels prieks, lai peldēt un, jo īpaši, lai dalītos sesijas ar klubu.

Priekšautiņi Running?

Taupīgi tā, lai slēpt trūkumus velosipēds, tāpēc tagad tas būs priekšautiņš triatlons (sprints, piemēram) vai neko.

Es savukārt jūsu kājas ar mūsu pavisam jaunu DKN, kas ļauj jums, lai kājas, bez nepieciešamības iet ārā, tas nav pietiekami, bet tas palīdz atrast žestus un sagatavotu jūsu kājas par lielisku sezonu!



Apraksts Bike Ergometer Elektromagnētiskā DKN AM-5 i


Jaunais modelis Ergometer DKN AM-5 i

- Saīsinātais stila un tehnoloģiju
- Savietojams ar iPad un Android tabletes
- Uzlabota uzskaites darbības ar DKN Motion

Estētika spēlē nozīmīgu lomu mūsu sabiedrībā, un tas ir prioritāri DKN.
AM-5 i attīstās un iegūst jaunu dimensiju!

PRIEKŠLIKUMS DKN DKN AM-5 i

Velosipēdu Ergometer Elektromagnētiskā DKN AM-5 i fits iPad un Android tabletes
Jūs varat izmantot savu tableti vietā tradicionālo konsole šis velosipēds.
Lai pilnībā gūtu labumu no sistēmas darbību, tikai lejupielādēt bezmaksas programmatūru DKN Motion.
Jūs varat lejupielādēt šo pieteikumu DKN kustības caur Apple iTunes vai Google Play par Android.

DKN-motion ietver dažādus treniņu un pārvērš savu tableti ergonomisku aprīkojumu un optimālu skatīšanās.
Turklāt pieteikumā integrē funkciju i-ceļi ", kas ļaus jums, lai iegremdēt sevi par riteņbraucējs kurpes vairāki pasaules lielo sacīkstēm.
Challenge sevi ar bruģētiem dziesmas no Tour de France, Itālijā, Spānijā un daudzi citi ...
Pēc tam, kad pieteikums ir lejupielādēta, pievienojiet savu tableti vai bezvadu (Bluetooth savienojumu) ar sērijas konsole ir uz jūsu velosipēds ergometer elektromagnētisko DKN AM-5 i

Jūs varat saglabāt jūsu šelfā visas jūsu vingrinājumi, laiku, un izsekot savu sporta nodarbības!

TRADICIONĀLAIS CONSOLE

Velosipēdu Ergometer Elektromagnētiskā DKN AM-5 i ir aprīkots ar krāsu LED konsole paaudze, jauna intuitīva izgaismots.
Šī "tradicionālo" konsole sniegs atbalstu un motivāciju nepieciešamo optimālai individualizētu apmācību.
Tātad, ja jums nav tableti, jūs joprojām varat izmantot šo konsoli, lai pārvaldītu savu treniņu.

Un, lai nodrošinātu aizvien efektīvu uzraudzību, atgāzies velosipēdu Ergometer DKN AM-5 i ir saderīgs ar kardio krūškurvja jostas DKN.

Tas Ergometer apvieno tehnoloģiju un dizainu. Viss ir ar AM-5 Es šo jauno modeli kļūst patiess kritērijs kvalitātes ziņā.
LCD 16 programmas, 4 lietotāja profili. 24 līmeņi rezistenci pret "rokasgrāmata". Sensori integrētas stūres sirdsdarbība. Regulējams želeja seglu sīklietu.


Motivēts kā jebkad, un tik bieži, par padomu draugiem, kuri Pulksteņi cieši līdzsvaru spēku (īpašs veltījums Ludo par velosipēdu!)

Nākamais raksts būs veltīts programmas ir ļoti ātri nākamo 6 mēnešu laikā, kas konkurē apmācībā!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire