vendredi 10 mai 2013


Nädal võib kõike muuta ...

Esmaspäev, märts 4, 2013 19 H 00
                       
Olen tagasi minu RDV Pariisi osteopath soovitatud Barnabas (suur aitäh talle!) Ja vähemalt ma ei saa öelda, et ma olen, tead ... üllatunud!

Tund hea 20 minutit RDV vahetamist kõik vähe asju, mis on väike märk mu viimaste aastate poolest spordivigastuste sealhulgas minu hobune kukub ...

Peegel tulistas viimastel aastatel, mis on võimaldanud tal läbida mida ma ütlesin talle, ja ta ei näe ise, kontraktuure lõualuu alaseljale läbi membraani ja kaheteistkümnes ribi, kuid psoas mis põhjustas valu nii tugev, millega see kõik algas.

Artikkel väljavõte site: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Mis kontraktuur?

Kontraktuur on tahtmatud lihaste kontraktsioon lihaskiud jooksul lihaste või lihaste rühma. Kontraktuur iseloomustab ebaharilikult pikaks ajaks, siis on sageli valus ja tavaliselt ei ole seotud lihaste kahjustusi.

Kontraktuur võivad esineda lihastes vasikad, reied, tuharad, vihmaveetorude lülisamba ja kaela. Nende valu on sarnane kramp kuid palju kauem. Contractured lihas lüheneb ning on pidev pinge. See võib põhjustada kõõlusepõletik, kui see kestab liiga.

Põhjuste kontraktuur?

Lihasspasmid võib tekkida kolm peamist põhjust:

Pärast sport treening liiga intensiivne: lihas oli kasutatud liiga kaua ilma taastumine nii et ta saab väsinud ja lepingute!
Selle tulemusena lihaste vigastusi. Lihaskontraktuur sel juhul vältida edasisi kahjustusi juba praegu.
Selle kaitsemehhanismi võidelda trauma: lihaskontraktuur on kaitsemehhanism kahjustatud liigeste, lihaste kontraktuur peatub selle jagunemine ja blokeeritud kaitsta kahjustavate rohkem.
On parem, et vältida kontraktuure venitades ja nikastuse ja pisarad tõhusalt. Siiski on mitmeid ravimeid vastu kontraktuure mille tõhusus erineb patsient teisele.

Tõhusust osteopaatia

Raviks kontraktuure, traditsioonilise meditsiini pakub enne, kui kõik ülejäänud müorelaksandid ja võimas (mis on eeliseks on tugev, kuid mitte mingil juhul kohelda põhjus kontraktuur.
Osteopaatia saab tõeline panus ravis kontraktuure.

Osteopath püüab eelkõige tasakaalustamatuse korrigeerimiseks, mis põhjustavad kontraktuur ja plekk ületada need põhjused. See võimaldab nii vähendada valu, vaid ka vähendada kordumise (mis ei võimalda lõõgastavate).

Abil põhjalikku analüüsi ja läbivaatamise liigestele osteopath püüab mõista, miks ja kuidas kokkutõmbumine ilmunud.
Puuduvad teaduslikud tõendid selle kohta, et osteopaatia ravi üksi piisab kontraktuur, on üldjuhul asjakohane, et paar osteopaatia lähenemine meditsiinis.


See on peamiselt lihaste probleem!

See algas valu nagu valus pool õmblema pidevalt 8 päeva enne oma visiiti osteopath ja las ma kujutan ette, mitu stsenaariumi, alates Benin hullem, et ma võiks karta: tagasipöördumist kasvaja.

See hirm on hajutanud ultraheli kaks päeva pärast algav valu aga mind aidata konkreetselt umbes päritolu ja võimaliku ravi.

See on koht, kus ravim on oma piirid, rääkimata võimalusest lihasvalu.

Ma võlgnen mu pääste, et refleks osteopath sõber, kes juhatasid mind õigele isikule, teine ​​osteopath.

Ma hakkan näha ja tunda esimesi mõjusid tema manipulatsioonid ja see on alles algus.

Tema sõnul ma isegi oleks võimalik minna ilma kingad minu kõrval väljasõit töötab ja leiavad, et ma saan teha, ilma seda täielikult ....

Siin ma pean tunnistama, et ma olen sõnatu, kuid mitte ilma kirjaliku peaaegu ...

Temale olen tõeline sportlane! Need, millele kõik slide sealhulgas tugevam šokk!

Olen kindlalt veendunud, et see samm tähistab mind pikka aega ja lubage mul harjutada oma spordi elu täiesti uue mõõtme!

21. aprill 2013 ...

See samm on juba muutunud kõik, kuigi ma ei julgenud mind Pariisi maraton ilma minu ortopeedia ja seal suur viga ma olen kuulanud mu vaist ütles mulle, et alustada seda sõitu minu tavaline kingad ja võimalik neid muuta vajadusel ...

Valu tunda 30. km on ka tunne, et minu abi on arenenud

Nii et ma ei ole näha minu pediaater sest mu tasakaal on mõjutanud manipuleerimine minu osteopath, ta liitus ta mulle ütles ajal minu külastada eespool mainitud.

Kõik ei ole täielikult tagasi normaalseks kuid mu keha on tagasi töökorras ja sain aru, kui palju see sport on oluline, et mind ja isegi hädavajalik.

No triatloni võistlustel nagu ma ei pane mu tagumik sadul minu jalgrattaga.

Samuti kavatsen ma luua minu programm, mis võimaldab mul teha up hea osa minu viivitus selles valdkonnas peale vajalike update minu edu ujumine.

Progress? Mul on probleeme, kasutades seda sõna, aga mis on kindel, on see, et ma võtan väga meeldiv ujuda ja eriti jagada istungid klubi.

Pudipõlled tööta?

Halvasti, et mitte varjata oma puudusi bike, nii et nüüd on see trakside triatloni (sprint, näiteks) või midagi.

Ma muudan oma jalad meie uhiuue DKN et saate panna jalad ilma et oleks vaja minna, see ei ole piisav, kuid see aitab leida žeste ja valmistada oma jalgu suurepärane hooaeg!


 
Kirjeldus Bike Vattmeetrid Elektromagnetiline DKN AM-5 i


Uus mudel ergometri DKN AM-5 i

- Kondenspiim stiili ja tehnoloogia
- Ühildub iPad ja Android tabletid
- Parem jälgimine jõudlust DKN Motion

Esteetika mängib suurt rolli meie ühiskonnas, ning seda eelistatakse DKN.
AM-5 i areneb ja võtab uue mõõtme!

RESOLUTSIOONI DKN DKN AM-5 i

Jalgratas ergometri Elektromagnetiline DKN AM-5 i sobib iPad ja Android tabletid
Te saate kasutada oma tablett asemel traditsiooniline konsool seda bike.
Et täielikult osa saada süsteemi tulemuslikkust, lihtsalt alla laadida tasuta tarkvara DKN Motion.
Võite alla laadida selle taotluse DKN-motion kaudu Apple iTunes või Google Play for Android.

DKN-motion sisaldab erinevaid treeninguid ja pöördub oma tableti ergonoomilised seadmed ja optimaalseks vaatamiseks.
Lisaks taotluse integreerib funktsioon i-teed ", mis võimaldab teil sukeldu kingad jalgrattur mitmel globaalse suur võistlused.
Challenge ennast sillutatud rajad Tour de Prantsusmaa, Itaalia, Hispaania ja paljud teised ...
Kui taotlus on alla laetud, ühendage oma tablett või traadita (Bluetooth-ühendus), et serial konsool on oma jalgratta ergometri Elektromagnetiline DKN AM-5 i

Saate hoida oma riiulil kõik oma harjutused, aega ja jälgi oma jõusaalitreeninguid istungid!

TRADITIONAL CONSOLE

Jalgratas ergometri Elektromagnetiline DKN AM-5 i on varustatud värvi LED konsooli põlvkond, uus intuitiivne taustvalgustusega.
See "traditsiooniline" konsool annab tuge ja motivatsiooni vaja optimaalne individuaalne koolitus.
Nii et kui teil ei ole tablett, saate endiselt kasutada seda konsooli hallata oma treeningu.

Ja, et tagada üha tõhusam järelevalve, lamav Bicycle Vattmeetrid DKN AM-5 i ühildub cardio pulsivöö DKN.

See ergometri ühendab tehnoloogia ja disain. Kõik on läbi AM-5 i jaoks see uus mudel saab tõeline võrdlusalus kvaliteedi.
LCD 16 programmi, 4 kasutajaprofiilid. 24 tase resistentsuse "käsitsi". Andurid integreeritud juhtraua südamelööke. Reguleeritav geel sadul kõrgus ja sügavus.


Motiveeritud kui kunagi varem, ja nii tihti nõuandel sõbrad, kes jälgib tähelepanelikult jõudude (eriline pühendumus Ludo for bike!)

Järgmine artikkel on pühendatud programm peagi järgmise 6 kuu jooksul võistlevad koolitus!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire