vendredi 10 mai 2013


La setmana pot canviar-ho tot ...

Dilluns, 4 març, 2013 19 H 00
                       
Ja estic de tornada en el meu RV osteòpata parisenc recomanat per Bernabé (un gran agraïment a ell!) I el mínim que puc dir és que estic, ja saps ... sorprès!

Una hora amb un bon 20 minuts RDV intercanvis en totes les petites coses que eren marca insignificant meus últims anys en termes de lesions esportives, com el meu cavall cau ...

Un mirall de tir dels últims anys que li han permès creuar el que li he dit i ell podia veure per si mateix, les contractures de la mandíbula a la zona lumbar a través del diafragma i la dotzena costella, però el psoes que van causar el dolor tan gran pel que tot va començar.

Article extracte del lloc: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Què és la contractura?

La contractura és una contracció muscular involuntària de les fibres musculars dins d'un múscul o grup muscular. Contractura es caracteritza per la seva inusualment llarga durada, sovint és dolorosa i en general no està associat amb dany en el múscul.

La contractura pot ocórrer en els músculs de les cames, les cuixes, les natges, els canals vertebrals i el coll. El seu dolor és similar a una rampa, però duren molt més temps. Contracturats el múscul s'escurça i es troba en constant tensió. Pot causar tendinitis si dura massa.

Les causes de la contractura?

Els espasmes musculars poden ocórrer a causa de tres causes principals:

Després d'un entrenament esportiu molt intens: el múscul s'utilitza massa temps sense recuperació fins que es cansa i contractes!
Com a resultat d'una lesió muscular. Contractura muscular en aquest cas evitar més danys ja presents.
Com a mecanisme de defensa per lluitar contra el trauma: contractura muscular és un mecanisme de defensa de l'articulació lesionada, contractura muscular deixarà la seva articulació i va bloquejar la protecció de danyar més.
És millor evitar les contractures d'estirament i el tractament dels esquinços i esquinçaments eficàcia. No obstant això, hi ha una sèrie de tractaments contra contractures l'efectivitat varia d'un pacient a un altre.

L'eficàcia de l'osteopatia

Per al tractament de contractures, la medicina convencional ofereix abans que tota la resta dels relaxants musculars i de gran abast (que tenen l'avantatge de ser fort, però en cap cas el tractament de la causa de la contractura.
L'osteopatia pot ser una contribució real en el tractament de contractures.

L'osteòpata tractarà principalment per corregir els desequilibris que causen la contracció i de la taca per superar aquestes causes. Això permet que tant per reduir el dolor, sinó també reduir el risc de recurrència (que no permeten relaxants).

Per mitjà d'un examen complet i una revisió de les articulacions, l'osteòpata tractarà de comprendre per què i com va aparèixer la contracció.
No hi ha evidència científica que suggereixi que el tractament osteopàtic sola suficient per tractar la contractura, generalment és apropiada per acoblar l'enfocament de la medicina osteopàtica.


Aquest és principalment un problema muscular de!

Va començar amb un dolor com una puntada costat dolorós contínua 8 dies abans de la meva visita a l'osteòpata i m'ho dius a mi imaginar diversos escenaris que van des del Benín el pitjor que podia témer: el retorn d'un del tumor.

Aquesta por s'ha dissipat per una ecografia dos dies després de l'aparició del dolor, però m'ajuda específica sobre l'origen i possible tractament.

Aquí és on la medicina té els seus límits, ni tan sols s'esmenta la possibilitat de dolor muscular.

Li dec la meva salvació aquest amic osteòpata reflex que em va dirigir a la persona adequada, un altre osteòpata.

Començo a veure i sentir els primers efectes de la seva manipulació i això és només el començament.

D'acord amb el que hauria de ser capaç d'anar sense sabates per la meva pròxima sortida córrer i trobar que puc prescindir-ne per complet ....

Aquí he de confessar que estic sense paraules, però no sense escriure gairebé ...

Per a ell sóc un esportista! Aquells en què totes les diapositives, inclòs el xoc més fort!

Definitivament estic convençut que aquest pas em marcarà durant molt de temps i em permet practicar la meva vida esportiva en una nova dimensió!

21 abril 2013 ...

Aquest pas ja ho ha canviat tot, encara que jo no m'atrevia a portar a la marató de París sense els meus aparells ortopèdics i hi ha gran error que hauria d'haver escoltat el meu instint em va dir que per començar aquesta carrera amb les sabates normals i possiblement canviar-los si cal ...

El dolor que se sent en la 30 km estan bé sento que el meu suport ha evolucionat

Així que no he de veure el meu podòleg perquè el meu equilibri s'ha vist afectada per la manipulació de la meva osteòpata, que unit al que em va dir durant la meva visita abans esmentat.

Tot no ha tornat completament a la normalitat, però el meu cos és retornat en bones condicions i em vaig adonar del molt que aquest esport és essencial per a mi i fins i tot essencial.

No hi ha competicions de triatló, ja que no he posat el meu darrere a la cadira de muntar de la bicicleta.

També tinc la intenció de construir-me un programa que em permeti fer una bona part del meu retard en aquest àmbit, a més de la necessària actualització del meu progrés en la natació.

Progrés? Estic tenint problemes per utilitzar aquesta paraula, però el que és segur és que tinc el gran plaer de nedar i sobretot de compartir sessions amb el club.

Pitets de funcionar?

Amb moderació, per no amagar la meva deficiències en bicicleta, de manera que ara serà un triatló bib (una cursa de velocitat, per exemple) o gens.

Vaig a donar volta a les seves cames amb el nostre nou DKN marca que li permet posar les cames sense necessitat de sortir al carrer, no és suficient però ajuda a trobar els gestos i preparar les cames per a una gran temporada!


 
Descripció Bicicleta ergòmetre electromagnètica DKN AM-5 i


NOU MODEL ergòmetre DKN AM-5 i

- L'estil i la tecnologia condensada
- Compatible amb les tauletes iPad i Android
- Millora del rendiment de rastreig amb DKN Motion

L'estètica juga un paper important en la nostra societat, i això es dóna prioritat a DKN.
El AM-5 i evoluciona i adquireix una nova dimensió!

PROPOSTA DE DKN DKN AM-5 i

El ergòmetre de bicicleta electromagnètica DKN AM-5 i s'adapta a les tauletes iPad i Android
Vostè pot utilitzar la seva tauleta en lloc de la consola tradicional d'aquesta moto.
Per aprofitar al màxim el rendiment del sistema, només cal descarregar el programari gratuït Motion DKN.
Podeu descarregar aquesta aplicació DKN-motion a través d'iTunes d'Apple o Google Joc per Android.

DKN-motion inclou una varietat d'entrenaments i converteix la teva tauleta en un equip ergonòmic i una òptima visualització.
A més, l'aplicació s'integra la funció i-camins "que li permetrà submergir-se en la pell d'un ciclista en diverses grans carreres mundials.
Posa't a prova a les pistes pavimentades de la Tour de França, Itàlia, Espanya i molts altres ...
Una vegada que l'aplicació es descarrega, connectar el tablet o wireless (connexió Bluetooth) a la consola sèrie té en la seva bicicleta ergomètrica electromagnètica DKN AM-5 i

Vostè pot mantenir en la seva prestatgeria tots els seus exercicis, l'hora i el seguiment de les seves sessions de gimnàs!

CONSOLA TRADICIONAL

La bicicleta ergomètrica electromagnètica DKN AM-5 i està equipat amb un LED de color generació de consoles, nou retroil · luminat intuïtiu.
Aquesta consola "tradicional" proporcionarà el suport i la motivació necessària per a la formació individualitzada òptima.
Així que si vostè no té una tauleta, pot usar aquesta consola per administrar els seus entrenaments.

I per garantir un control cada vegada més eficaç, reclinada de la bicicleta ergòmetre DKN AM-5 i és compatible amb cardio pit cinta DKN.

Aquest ergómetre combina tecnologia i disseny. Tot és a través de l'AM-5 i per aquest nou model es converteix en un veritable punt de referència en termes de qualitat.
LCD 16 programes, 4 perfils d'usuari. 24 nivells de resistència en "manual". Sensors integrats batec manillar. Gel ajustable alçada del selló i la profunditat.


Motivat com sempre tan sovint en el consell d'amics que observa de prop la relació de forces (especial dedicació a Ludo per a la moto!)

En el següent article es dedicarà al programa molt aviat propers 6 mesos com competir en l'entrenament!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire