vendredi 10 mai 2013


Javë mund të ndryshojë çdo gjë ...

E hënë, mars 4, 2013 19 H 00
                       
Unë jam kthyer në osteopath RDV tim parizian rekomanduar nga Barnabës (një i madh ju falënderoj për atë!) Dhe paku unë mund të them është se unë jam, ju e dini ... habitur!

Një orë me një shkëmbime të mira 20 minuta RDV mbi të gjitha gjërat e vogla që ishin shenjë e parëndësishme vitet e mia të fundit në aspektin e lëndimeve sportive, duke përfshirë kalin tim bie ...

Një pasqyrë e shtënë e viteve të fundit që kanë lejuar atë që të kalojnë atë që kam thënë atë dhe ai mund të shohin për veten e tij, tkurrje e nofullës në pjesën e prapme të ulët përmes diafragmë dhe brinjën dymbëdhjetë, por psoas që kanë shkaktuar dhimbje kaq të fortë me të cilin ajo filloi të gjithë.

Neni fragment nga faqja: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Çfarë është contracture?

Contracture është një tkurrje e pavullnetshme e muskujve fibrave muskulore brenda një muskul ose grup të muskujve. Contracture karakterizohet nga kohëzgjatja e saj jashtëzakonisht të gjatë, ajo shpesh është e dhimbshme dhe zakonisht nuk shoqërohet me dëmtim të muskujve.

Contracture mund të ndodhë në muskujt të viçat, kofshë, prapanicë, ulluqet kurrizore dhe qafës. Dhimbja e tyre është e ngjashme me një ngërç, por e fundit shumë më të gjatë. Contractured e shkurton muskujve dhe është në tension të vazhdueshëm. Ajo mund të shkaktojë tendonitis nëse ajo zgjat shumë.

Shkaqet e contracture?

Spazma e muskujve mund të ndodhë për shkak të tre shkaqeve kryesore:

Pas një trajnimi sportive shumë intensive: muskujve është përdorur shumë kohë pa shërim kështu që ai merr lodhur dhe kontrata!
Si rezultat i lëndimit të muskujve. Contracture muskujve në këtë rast do të parandalojë dëmtimin e mëtejmë tashmë i pranishëm.
Si një mekanizëm mbrojtës për të luftuar kundër traumave: contracture muskujve është një mekanizëm mbrojtës i përbashkët dëmtuar, contracture muskujve do të ndalet artikulimin e saj dhe bllokoi mbrojtjen e të dëmtuar shumë.
Është më mirë për të parandaluar tkurrje të shtrihen dhe trajtimin e sprains dhe lotët në mënyrë efektive. Megjithatë, ekziston një numër i trajtimeve kundër tkurrje të cilëve efektiviteti ndryshon nga një pacient tek tjetri.

Efektiviteti i osteopathic

Për trajtimin e tkurrje, mjekësia konvencionale ofron para të gjithë pjesën tjetër të relaxants muskujve dhe të fuqishme (të cilat kanë avantazhin e të qenit i fortë, por në asnjë rast nuk trajtojnë shkakun e contracture.
Osteopathy mund të jenë një kontribut reale ne trajtimin e tkurrje të qëndrueshme.

Osteopath do të kërkojë kryesisht për të korrigjuar pabarazitë që shkaktojnë kontrakturë dhe njollë për të kapërcyer këto shkaqe. Kjo lejon të dy për të ulur dhimbjen, por edhe të zvogëlojë rrezikun e rishfaqjes së (që nuk lejojnë relaxants).

Me anë të një ekzaminim të plotë dhe një shqyrtim të nyjeve tuaja, osteopath do të kërkojë për të kuptuar pse dhe si tkurrje shfaq.
Nuk ka prova shkencore për të sugjeruar se trajtimi Osteopatike vetëm të mjaftueshme për të trajtuar një kontrakturë, ajo në përgjithësi është e përshtatshme për çift qasjen e Osteopatike në mjekësi.


Kjo është kryesisht një problem muskulor!

Ajo filloi me një dhimbje si një syth dhemb vazhdimisht 8 ditë para vizitës sime në osteopath dhe më lejoni të imagjinojmë skenarë të shumta duke filluar nga Benini keqe që unë mund të keni frikë: kthimi i një tumor.

Kjo frikë ka qenë dispelled nga një ultrazërit dy ditë pas fillimit të dhimbjes, por të më ndihmojë në mënyrë specifike në lidhje me origjinën dhe trajtim të mundshme.

Kjo është ajo ku mjekësia ka kufijtë e saj, jo përmendur edhe mundësinë e dhimbjeve të muskujve.

Unë detyrohem shpëtimin tim se shoku refleks osteopath i cili drejtoi mua me personin e duhur, një tjetër osteopath.

Unë të fillojnë të shohin dhe të ndjehen efektet e para të manipulimeve e tij dhe ky është vetëm fillimi.

Sipas tij unë duhet edhe të jenë në gjendje të shkojnë pa këpucë për drejtimin e ardhshme e mia shëtitje dhe për të gjetur se unë mund të bëjë pa atë plotësisht ....

Këtu unë duhet të rrëfej se unë jam i pagojë, por jo pa shkruar pothuajse ...

Për atë unë jam një sportist i vërtetë! Ata në të cilin të gjithë duke përfshirë edhe rrëshqitje të tronditjes të fortë!

Unë jam i bindur definitivisht se ky hap do të shënojë mua për një kohë të gjatë dhe më lejoni të praktikojnë jetën time sportive në një dimension krejt të ri!

21 Pri 2013 ...

Ky hap ka ndryshuar tashmë çdo gjë edhe pse unë nuk guxoj të marrë mua në maratonë Parisit pa orthotics mi dhe aty gabim i madh që unë kam dëgjuar për duhet instinkti im më tha për të filluar këtë garë me këpucët e mia normale dhe ndoshta ndryshojë ato nëse është e nevojshme ...

Dhimbje ndjeu në 30 km janë të mirë mendojnë se mbështetja ime ka evoluar

Kështu që unë nuk kam për të parë rendesi kembeve time, sepse bilanci ime ka qenë e prekur nga manipulimit të osteopath tim, ajo u bashkua me atë që ai e ka thënë gjatë vizitës sime të përmendur më lart.

Të gjitha nuk është plotësisht të kthehet në normale, por trupi im është kthyer në gjendje pune dhe kuptova se sa shumë ky sport është thelbësore për mua dhe madje edhe thelbësore.

Asnjë kompeticion Triathlon si unë nuk e kanë vënë prapanicë time mbi shalë e biçikletë tim.

Unë gjithashtu ndërmend të më ndërtojë një program që do të më lejoni të përbëjnë një pjesë të mirë të vonesës sime në këtë fushë përveç update e nevojshme për progresin tim në not.

Progresi? Unë jam i pasur probleme duke përdorur këtë fjalë, por ajo që është e sigurt është se kam marrë kënaqësi e madhe për të notuar dhe sidomos për të ndarë seanca me klubin.

Bibs Drejtimin?

Masë jo aq sa për të fshehur të metat biçikletë tim, kështu që tani ajo do të jetë një Triathlon bib (a sprint, për shembull), ose asgjë.

Unë do të kthehet në këmbët tuaja me DKN markë tonë të ri që ju lejon për të vënë këmbët, pa nevojën për të shkuar jashtë, ajo nuk është e mjaftueshme, por ajo ndihmon për të gjetur gjeste dhe këmbët tuaja të përgatitur për një sezon të madh!


 
Bike Përshkrimi Ergometer elektromagnetike DKN PD-5 i


Modeli i ri ergometer DKN AM-5 i

- Stili i kondensuar dhe teknologji
- Compatible me tableta iPad dhe Android
- Përmirësimi i performancës ndjekja me DKN Motion

Estetikë luan një rol të madh në shoqërinë tonë, dhe kjo është dhënë prioritet në DKN.
AM-5 Unë transformohet dhe merr një dimension të ri!

Motion PËR DKN DKN AM-5 Unë

Ergometer biçikletë elektromagnetike DKN AM-5 i përshtatet tableta iPad dhe Android
Ju mund të përdorni tabletë tuaj në vend të konsol tradicional këtë biçikletë.
Të përfitojnë plotësisht nga performanca e sistemit, vetëm shkarkoni falas DKN mocionin software.
Ju mund të shkarkoni këtë kërkesë DKN-mocion nëpërmjet iTunes Apple ose të luajë për Google Android.

DKN-mocion përfshin një shumëllojshmëri të workouts dhe kthehet tabletë tuaj në një pajisje ergonomike dhe shikimin optimale.
Përveç kësaj, aplikimi integron funksionin i-Rrugët "që do t'ju lejojë të zhyt veten në këpucë të një çiklist në garat e disa të mëdha globale.
Challenge veten në gjurmët e shtruara të Tour de France, Italia, Spanja dhe shumë të tjerë ...
Pasi aplikacioni është shkarkuar, lidheni tabletë tuaj ose lidhje pa tel (Bluetooth) në tastierë serik ka në DKN ergometer biçikletë tuaj elektromagnetike am-5 i

Ju mund të mbani në raft tuaj të gjitha ushtrimet tuaja, kohën, dhe udhë seanca tuaj palestër!

Console TRADICIONALE

Ergometer biçikletë elektromagnetike DKN AM-5 i është e pajisur me një ngjyrë LED brez konsol, Shkod re intuitive.
Kjo "tradicionale" konsol do të ofrojnë mbështetjen dhe motivimin e nevojshme për trajnim optimale të individualizuar.
Pra, nëse ju nuk keni një tabletë, ju prapë mund të përdorni këtë tastierë për të menaxhuar workouts tuaj.

Dhe për të siguruar një monitorim gjithnjë e më efektiv, i shtrirë Ergometer Biciklete DKN AM-5 i është kompatibil me kardio DKN gjoks rrip.

Kjo ergometer kombinon teknologjisë dhe dizajnit. Çdo gjë është nëpërmjet I-5 jam për këtë model të ri të bëhet një pikë referimi e vërtetë në aspektin e cilësisë.
LCD 16 programe, 4 profilet e përdoruesve. 24 nivelet e rezistencës në "manual". Sensore integruar rrahje zemre timon. Adjustable shalë xhel lartësi dhe thellësi.


Motivuar si kurrë më parë dhe sa më shpesh në këshillat e miqve që shikon nga afër ekuilibrin e forcave (përkushtim të veçantë ndaj Ludo për biçikletë!)

Artikulli i ardhshëm do të jetë i dedikuar për programin shumë shpejt ardhshëm 6 muaj si garojnë në trajnim!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire