vendredi 10 mai 2013


Haftanın her şeyi değiştirebilir ...

Pazartesi, Mart 4, 2013 19 H 00

                       
Ben Barnabas (büyük bir ona teşekkür ederim!) Ve söyleyebileceğim en az ben olmam tarafından tavsiye benim RDV Paris osteopat geri, bilirsin ... hayret!

Atımı düşer dahil olmak üzere spor yaralanmaları açısından benim son yıllarda önemsiz işareti olan tüm küçük şeyler üzerinde iyi bir 20 dakika RDV alışverişi ile bir saat ...

Ona ben söyledim ve o çene kontraktürler diyafram ile alt sırt için, kendisi için görmek ve ne olabilir geçmeye izin son yıllarda shot bir ayna On ikinci kaburga, ancak ağrı çok güçlü neden psoas her şeyin başladığı hangi.

Siteden Madde alıntı: http://www.directosteo.com/ # bookmark1

Kontraktürü nedir?

Kontraktürü bir kas ya da kas grubunda kas liflerinin istemsiz kas kasılması olduğunu. Kontraktür onun olağandışı uzun süre ile karakterize, genellikle ağrılı ve genellikle kas hasarı ile ilişkili değildir.

Kontraktürü baldır, uyluk, kalça, oluklar spinal ve boyun kaslarında ortaya çıkabilir. Onların acı bir kramp ama daha uzun süreli benzer. Kas kısaltır Contractured ve sürekli gerilim içindedir. Çok sürer eğer tendinit neden olabilir.

Kontraktürü nedenleri?

Kas spazmları üç ana nedenlere bağlı oluşabilir:

Bir spor eğitimi yoğun çok sonra: o yorgun alır ve sözleşmeleri böylece kas kurtarma olmadan çok uzun kullanıldı!
Kas yaralanma sonucunda. Bu durumda kas kontraktürü zaten mevcut daha fazla zarar görmesini önleyecektir.
Travma karşı savaşmak için bir savunma mekanizması olarak: kas kontraktürü yaralı ortak bir savunma mekanizmasıdır, kas kontraktürü ile eklemlenme durdurmak ve daha fazla zarar için koruma bloke olacaktır.
Bu kontraktür germe ve etkin burkulma ve gözyaşları tedavi önlemek için daha iyidir. Ancak, etkinliği bir hasta diğerine değişir kontraktür karşı tedaviler vardır.

Osteopatik etkililiği

Kontraktür tedavisi için, geleneksel tıp tüm kas gevşetici dinlenme ve güçlü (güçlü olmanın avantajı var ama hiçbir durumda kontraktürü nedeni tedavi önce hangi sunmaktadır.
Osteopati kontraktür tedavisinde gerçek bir katkı olabilir.

Osteopat kontraktürü neden dengesizlikleri düzeltmek ve bu nedenleri aşmak için leke öncelikle çalışacaktır. Bu (gevşeticiler izin vermez) nüks riskini ağrıyı azaltmak değil, aynı zamanda azaltmak için her iki sağlar.

Bir muayene ve eklemlerin bir yorum sayesinde, osteopat neden ve daralma ortaya çıktı anlamak çalışacaktır.
Tek başına osteopatik tedavi önermek hiçbir bilimsel kanıt kontraktürü tedavi etmek için yeterli, genellikle çift tıp osteopatik yaklaşım uygundur.


Bu öncelikle bir kas sorundur!

Bu 8 gün osteopat ziyaretime önce sürekli acı bir yan dikiş gibi bir ağrı başladı ve bana Benin Korkarım ki en kötü değişen birden fazla senaryo hayal edelim: Bir geri dönüş tümör.

Bu korku iki gün ağrı başlangıcından sonra bir ultrason ile önlenmiştir ancak kökeni ve olası tedavi hakkında özel bana yardım edilmiştir.

Tıp sınırlarını, hatta kas ağrısı olasılığı söz değil sahip yerdir.

Benim kurtuluş doğru kişi, başka bir osteopat beni yönettiği refleks osteopat arkadaşı borçluyum.

Onun manipülasyonlar ilk etkilerini görmek ve hissetmeye başlar ve bu sadece başlangıç.

Ona göre ben bile benim sonraki gezi çalıştırmak için ayakkabı olmadan gitmek ve tamamen onsuz yapabileceği bulmak gerekir ....

İşte Neredeyse yazmadan ben suskun olduğumu itiraf, ama olmamalıdır ...

Ona göre ben gerçek bir sporcu değilim! Bu hangi güçlü şok dahil olmak üzere tüm slayt!

Kesinlikle bu adımı uzun süre beni işaretlemek ve bana yepyeni bir boyut benim spor yaşam uygulama sağlayacak inanıyorum!

21 Nisan 2013 ...

Bu adım zaten her şey değişti benim ortez olmadan Paris maraton beni almak cesaret edemedi ve orada büyük bir hata benim içgüdüsü dinlemeliydin benim normal ayakkabı ile bu yarış başlatmak için söyledi ve muhtemelen bile Gerekirse onları değiştirmek ...

Ağrı, benim destek gelişti hissediyorum olan 30 km hissettim

Bu yüzden benim denge benim osteopat manipülasyonu etkilenmiş, çünkü benim ayak hastalıkları uzmanı görmek zorunda değilsiniz, o yukarıda belirtilen ziyaretim sırasında bana ne katıldı.

Tüm tamamen normale geri değil, bedenim çalışma düzeni içinde döndü ve ben bu sporu bana gerekli ve hatta gereklidir ne kadar fark edilir.

Ben bisiklet eyer benim popo koymak değil gibi hiçbir triatlon yarışmaları.

Ben de bana yüzme benim ilerleme gerekli güncelleme yanı sıra bu alanda benim gecikme bir bölümünü oluşturan sağlayacak bir program kurmak niyetinde.

İlerleme? Ben bu kelimeyi kullanırken sorun yaşıyorum, ama emin ben kulübü ile oturumları paylaşmak için özellikle yüzmek ve büyük zevk almasıdır.

Koşu Önlükler?

Idareli şekilde benim eksiklikleri bisiklet gizlemek için değil, şimdi bir önlük triatlon (bir sprint, örneğin) ya da hiçbir şey olacaktır.

Ben dışarıya çıktıktan gerek kalmadan bacaklar koymanızı sağlar yepyeni DKN ile bacaklarınızı dönecek, yeterli değil ama jestler bulmak ve büyük bir sezon için bacaklarınızı hazırlamak için yardımcı olur!



Açıklama Bisiklet Ergometre Elektromanyetik DKN AM-5 i


YENİ MODEL ergometre DKN AM-5 i

- Yoğun stil ve teknoloji
- IPad ve Android tablet ile uyumlu
- DKN Hareket ile gelişmiş izleme performansı

Estetik toplumumuzda önemli bir rol oynar ve bu DKN öncelik verilir.
AM-5 i geliştikçe ve yeni bir boyut kazanıyor!

DKN DKN AM-5 i İÇİN HAREKET

Bisiklet ergometresi Elektromanyetik DKN AM-5 i iPad ve Android tablet uygun
Eğer geleneksel konsol bu bisiklet yerine tablet kullanabilirsiniz.
Tam olarak sistemin performansını yararlanmak için, sadece özgür yazılım DKN Hareket indirin.
Android için Apple iTunes veya Google Play ile bu uygulama DKN-hareket indirebilirsiniz.

DKN-hareket egzersiz çeşitli içerir ve ergonomik ekipman ve optimum görüntü içine tablet döner.
Buna ek olarak, uygulama birkaç küresel büyük yarış bir bisikletçi ve ayakkabı kendinizi sağlayacak i-yollar "fonksiyonu bütünleştirir.
Tour de France, İtalya, İspanya ve diğerleri asfalt pistlerde Sorun kendinize ...
Uygulama indirildikten sonra, ben senin bisiklet ergometresi Elektromanyetik DKN AM-5 üzerindeki seri konsol vardır için tablet veya kablosuz (Bluetooth bağlantısı) bağlantı

Eğer raf tüm egzersizleri, zamanında tutmak, ve spor salonu oturumları izleyebilirsiniz!

GELENEKSEL KONSOL

Elektromanyetik DKN AM-5 i bir renk ile donatılmıştır bisiklet ergometresi konsol nesil, yeni sezgisel arkadan aydınlatmalı LED.
Bu "geleneksel" konsol en uygun bireyselleştirilmiş eğitim için gerekli olan destek ve motivasyon sağlayacaktır.
Eğer bir tablet yoksa Yani, yine de egzersiz programı yönetmek için bu konsolunu kullanabilirsiniz.

Ve giderek daha etkin bir izleme sağlamak için, Yatay Bisiklet Ergometre DKN AM-5 i kardiyo göğüs bandı DKN ile uyumludur.

Bu ergometre teknoloji ve tasarımı bir araya getiriyor. Bu yeni model kalitesi açısından gerçek bir kriter haline gelir için her şey AM-5 i geçer.
LCD 16 programları, 4 kullanıcı profilleri. "El" in direnç 24 seviyeleri. Sensörler Gidon kalp atışı entegre. Ayarlanabilir jel eyer yükseklik ve derinlik.


Hiç ve sık sık yakından güçler dengesini izler arkadaş tavsiyesi üzerine olarak Motive (bisiklet için Kızma Birader için özel özveri!)

Eğitim konularında rekabet sonraki yazıda gelecek 6 aylık çok yakında programa adanmış olacaktır!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire