vendredi 10 mai 2013


На неделата може да го промени сè ...

Понеделник Март 4, 2013 19 H 00

Јас сум назад во мојата RDV париски osteopath препорачува од страна на Барнаба (голем ви се заблагодарам за него!), А најмалку што можам да кажам е дека јас сум, знаеш ... воодушевени!

Час со добар 20 минути RDV размена на сите мали нешта што биле незначајни марка мојот последните години во однос на спортски повреди вклучувајќи го и мојот коњ паѓа ...

А огледало застрелан во последните години кои му е дозволено да ја премине она што јас го реков и тој можеше да се види за себе, контрактури на вилицата на долниот дел на грбот низ дијафрагмата и дванаесеттиот ребро, но псоас што предизвика болка толку силна со кој сето тоа започна.

Член извадок од сајт: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Што е контрактура?

Контрактура е несакајќи мускулната контракција на мускулните влакна во мускул или мускулна група. Контрактура се карактеризира со својата невообичаено долго траење, често е болна и обично не се поврзани со оштетување на мускулите.

Контрактура може да се случи во мускулите на листовите, бутовите, задникот, сливници спинална и вратот. Нивната болка е слична на грч, но траат многу подолго. Contractured на мускулите скратува и е во постојана тензија. Тоа може да предизвика tendonitis ако тоа трае премногу.

На причините за контрактура?

Мускулни грчеви може да се случи поради три главни причини:

По спортски тренинг премногу интензивен: на мускулите беше искористена премногу долго без обновување, па тој добива уморни и договори!
Како резултат на мускулната повреда. Мускулите контрактура во овој случај ќе се спречи понатамошна штета веќе присутни.
Како одбранбен механизам за борба против траума: мускулна контрактура е одбранбен механизам на повредениот зглоб, мускулите контрактура ќе престане нејзината артикулација и го блокираа заштита на оштетување на повеќе.
Тоа е подобро да се спречи контрактури се протега и лекувањето на sprains и солзи ефективно. Сепак, постојат голем број на третмани против контрактури чија ефективност варира од еден пациент до друг.

Ефективноста на Osteopathic

За третман на контрактури, конвенционалната медицина нуди пред сите останати на мускулни релаксанти и моќна (кои имаат таа предност што е силен, но во никој случај не се третираат причината за контрактура.
Остеопатија може да биде вистински придонес во лекувањето на контрактури.

На osteopath ќе бараат првенствено за да се поправи нерамнотежа што предизвика контрактура и дамки да се надминат овие причини. Ова им овозможува на двете да се намали болката, но, исто така, се намали ризикот од повторна појава (кои не дозволуваат релаксанти).

Со помош на темелно испитување и преглед на вашите зглобови, на osteopath ќе бараат да се разбере зошто и како контракција се појави.
Нема научни докази да покажам дека Osteopathic третман сам доволно да се третираат контрактура, тоа е генерално соодветно да се поврзе на Osteopathic пристап кон медицината.


Тоа е првенствено мускулна проблем!

Таа почна со болка како болна страна бод постојано 8 дена пред мојата посета на osteopath и дозволете ми да се замисли повеќе сценарија кои се движат од Бенин најлошото што би можел да се плашат: враќањето на тумор.

Овој страв е dispelled со ултразвук два дена по почетокот на болка, но ми помогне специјално за потеклото и можен третман.

Ова е местото каде медицина има свои граници, дури и не се спомене можноста за болка во мускулите.

Должам моето спасение, кој рефлекс osteopath пријател кој ме упатија до правото лице, друг osteopath.

Јас почнувам да се види и почувствува првите ефекти од неговата манипулации и ова е само почеток.

Според него јас дури и треба да бидат способни да се оди без чевли за мојата следна прошетка трчање и најдете дека можам да направам без неа целосно ....

Тука морам да признаам дека јас сум без зборови, но не и без пишување речиси ...

Да му Јас сум вистински спортист! Оние на кои сите слајд вклучувајќи најсилниот шок!

Јас сум дефинитивно убеден дека овој чекор ќе ме означи за долго време и дозволете ми да се практикуваат ми спортски живот во една цела нова димензија!

21 Април 2013 ...

Овој чекор веќе е изменета сè иако јас не се осмелуваат преземе мене на Париз маратон без мојот orthotics и таму голема грешка јас треба да го слушаше мојот инстинкт ми рече да започне оваа трка со моите нормални чевли и евентуално ги промените ако е потребно ...

Болката се чувствува на 30-ти км се добро се чувствувам дека мојата поддршка еволуираше

Па јас не треба да се види мојот podiatrist, бидејќи мојата рамнотежа е под влијание на манипулација на моите osteopath, тој се приклучи она што тој ми кажа за време на мојата посета е споменато погоре.

Сите не е целосно се врати во нормала, но моето тело се враќа во работна состојба и сфатив колку овој спорт е од суштинско значење за мене, па дури и од суштинско значење.

Нема триатлон натпревари како што јас не се стави мојот задник на седлото на мојот велосипед.

Јас, исто така имаат намера да ме изгради една програма која ќе ми овозможи да се направи еден добар дел од мојата одложување во оваа област покрај потребно ажурирање на мојот напредок во пливање.

Напредок? Имам проблеми со користење на овој збор, но она што е сигурно е дека јас земам големо задоволство да пливаат, а особено да ги споделат сесии со клубот.

Елечиња Вклучување?

Повремено за да не се сокрие моите недостатоци велосипед, па сега тоа ќе биде лигавче триатлон (спринт, на пример) или ништо.

Јас ќе се претвори вашите нозе со нашите бренд нови DKN кој ви овозможува да се стави нозете, без потреба да оди надвор, тоа не е доволно, но тоа им помага да го најдете гестови и да се подготви вашите нозе за голема сезона!



Опис велосипеди Ergometer Електромагнетна DKN AM-5 i


НОВ МОДЕЛ ergometer DKN АМ-5 i

- Збиена стил и технологија
- Компатибилност со iPad и Андроид таблети
- Подобрена следење на перформансите со DKN движење

Естетика игра голема улога во нашето општество, и ова е даден приоритет во DKN.
На АМ-5 i се развива и добива нова димензија!

Предлог DKN DKN АМ-5 i

Велосипедот ergometer Електромагнетна DKN АМ-5 i одговара на iPad и Андроид таблети
Можете да го користите вашиот таблета на местото на традиционалните конзола овој велосипед.
Целосно да имаат корист од перформансите на системот, само преземете слободен софтвер DKN движење.
Можете да преземете оваа апликација DKN движење преку Епл iTunes или Google игра за Android.

DKN движење вклучува голем број на вежбање и се врти вашиот таблета во ергономски опрема и оптимално гледање.
Покрај тоа, примената интегрира функцијата i-патишта ", кој ќе ви овозможи да Уживајте во чевлите на еден велосипедист на неколку глобални големи раси.
Предизвик себе си на асфалтирани патеки на Тур де Франс, Италија, Шпанија и многу други ...
Откако барањето е симнат, го поврзете вашиот таблета или безжична (Bluetooth конекција) со сериски конзола има на вашиот велосипед ergometer Електромагнетна DKN АМ-5 i

Можете да ги задржи на вашиот полица сите ваши вежби, време, и да ги следи вашите фитнес сесии!

ТРАДИЦИОНАЛНО CONSOLE

Велосипедот ergometer Електромагнетна DKN АМ-5 i е опремен со бои LED конзола генерација, нови интуитивен позадинско осветлување.
Овој "традиционалните" конзола ќе се обезбеди поддршка и мотивација е потребно за оптимална индивидуализирана обука.
Па ако немате една таблета, сеуште можете да ја користите оваа конзола да управуваат со вашето вежбање.

И да се обезбеди повеќе ефективен мониторинг, легната велосипед Ergometer DKN АМ-5 i е компатибилен со кардио градите појас DKN.

Ова ergometer комбинира технологија и дизајн. Сè е преку АМ-5 i за овој нов модел станува вистински репер во однос на квалитетот.
LCD 16 програми, 4 кориснички профили. 24 нивоа на отпор во "рачно". Сензори интегрирани кормило чукање на срцето. Прилагодлив гел седло висина и длабочина.


Мотивирани како и секогаш и толку често по совет на пријатели кој ги гледа одблизу на рамнотежата на силите (специјални посветеност на Ludo за велосипед!)

Следната статија ќе биде посветен на програмата многу наскоро следните 6 месеци да се натпреварува во обука!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire