vendredi 10 mai 2013


Die week alles kan verander ...

Maandag, Maart 4, 2013 19 H 00
                         
Ek is terug in my rdv Paryse osteopaat aanbeveel deur Barnabas ('n groot dankie aan hom!) En die minste wat ek kan sê, is dat ek, jy weet ... verbaas!

'N uur met 'n goeie 20 minute rdv ruil op al die klein dingetjies wat gering merk my laaste jaar in terme van sportbeserings, insluitend my perd val ...

'N spieël geskiet van die afgelope jaar wat hom toegelaat het om oor te steek wat ek vir hom gesê het en hy kon sien vir homself, kontrakture van die kakebeen na die laer terug deur die diafragma en die twaalfde rib, maar die psoas wat veroorsaak het dat die pyn so sterk deur die wat dit alles begin het.

Artikel uittreksel uit die site: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Wat is contractuur?

Contractuur is 'n onwillekeurige spiersametrekking van die spiervesels binne 'n spier of spiergroep. Contractuur word gekenmerk deur sy buitengewoon lang duur is, is dit dikwels pynlike en gewoonlik nie verband hou met spierskade.

Contractuur kan voorkom in die spiere van die kalwers, heupe, boude, geute ruggraat en nek. Hul pyn is soortgelyk aan 'n kramp, maar baie langer. Contractured die spiere verkort en is in konstante spanning. Dit kan veroorsaak tendonitis as dit duur ook.

Die oorsake van contractuur?

Spierspasmas kan as gevolg van drie hoofoorsake voorkom:

Na 'n sport-opleiding te intens: die spiere is te lank gebruik sonder herstel sodat hy moeg en kontrakte!
As 'n gevolg van spiere besering. Spier contractuur in hierdie geval sal verhoed dat verdere skade reeds teenwoordig.
As 'n verdediging meganisme om te veg teen trauma: spier contractuur is 'n verdediging meganisme van die beseerde gewrig, sal spiere contractuur sy artikulasie stop en geblokkeer die beskerming te beskadig meer.
Dit is beter om kontrakture strek en behandeling van verstuitings en trane effektief te voorkom. Maar daar is 'n aantal behandelings teen kontrakture wie se effektiwiteit wissel van 'n pasiënt na 'n ander.

Die doeltreffendheid van osteopatiese

Vir die behandeling van kontrakture, konvensionele medisyne bied voor al die res van die spierverslappers en kragtige (wat die voordeel van 'n sterk, maar in geen geval behandel die oorsaak van die contractuur.
Osteopatie kan 'n wesenlike bydrae in die behandeling van kontrakture wees.

Die osteopaat sal hoofsaaklik poog om die wanbalanse wat veroorsaak contractuur reg te stel en vlek hierdie oorsake te oorkom. Dit laat beide pyn te verminder, maar ook verminder die risiko van herhaling (wat nie spierverslappers toelaat).

Deur middel van 'n deeglike ondersoek en 'n hersiening van jou gewrigte, sal die osteopaat soek om te verstaan ​​hoekom en hoe die inkrimping verskyn.
Geen wetenskaplike bewyse dat osteopatiese behandeling alleen te stel voldoende kontraktuur te behandel, is dit gewoonlik geskik is vir die egpaar osteopatiese benadering tot medisyne.


Dit is hoofsaaklik 'n gespierde probleem!

Dit het begin met 'n pyn soos 'n pynlike kant steek voortdurend 8 dae voor my besoek aan die osteopaat en laat my dink verskeie scenario's wissel van die Benin die ergste wat ek kon vrees: die terugkeer van 'n gewas.

Hierdie vrees is uit die weg geruim deur 'n ultraklank twee dae na die aanvang van pyn, maar help my spesifiek oor die oorsprong en moontlike behandeling.

Dit is waar medisyne het sy grense nie, nie eens te noem die moontlikheid van spierpyn.

Ek skuld my verlossing wat refleks osteopaat vriend wat my na die regte persoon, nog 'n osteopaat.

Ek begin om te sien en voel die eerste gevolge van sy dade en dit is net die begin.

Volgens hom sou ek selfs in staat wees om te gaan sonder skoene vir my volgende uitstappie loop en vind dat ek kan doen sonder dat dit heeltemal ....

Hier moet ek bely dat ek sprakeloos, maar nie sonder die skryf van byna ...

Vir hom ek is 'n ware sportman! Diegene wat op al skyfie insluitend die sterkste skok!

Ek is seker daarvan oortuig dat hierdie stap sal my merk vir 'n lang tyd en toelaat om my lewe sport te beoefen in 'n hele nuwe dimensie!

April 21, 2013 ...

Hierdie stap het reeds alles verander, selfs al het ek het dit nie waag om my op die Parys-marathon sonder my ortotika en daar groot fout Ek behoort het geluister na my instink het vir my gesê om hierdie wedloop te begin met my normale skoene en moontlik verander as dit nodig is ...

Die pyn gevoel aan die 30 km voel goed wat my ondersteun het ontwikkel

So ek het nie my voetheelkundige te sien, want my balans is wat geraak word deur die manipulasie van my osteopaat, het dit by wat hy het vir my gesê tydens my besoek hierbo genoem.

Alles is nog nie heeltemal terug na normaal, maar my liggaam is terug in werkende toestand en ek het besef hoeveel hierdie sport is noodsaaklik vir my en selfs noodsaaklik.

Geen triathlon kompetisies as ek nie my boude op die saal van my fiets.

Ek is ook van plan om te bou vir my 'n program wat jou sal toelaat om my te maak 'n goeie deel van my vertraging in hierdie gebied afgesien van die nodige werk op my vordering in swem.

Vordering? Ek het probleme met die gebruik van hierdie woord nie, maar wat seker is, is dat ek 'n groot plesier om te swem en veral sessies te deel met die klub.

Bibs Running?

Spaarsaam sodat dit nie my tekortkominge fiets weg te steek, so nou is dit sal 'n bib driekamp ('n naelloop, byvoorbeeld) of niks wees nie.

Ek jou bene sal draai met ons splinternuwe DKN wat u toelaat om bene te sit sonder die behoefte om buite te gaan, is dit nie genoeg nie, maar dit help om die gebare te vind en jou bene voor te berei vir 'n groot seisoen!


 
Beskrywing fiets ergometer Elektromagnetiese DKN am-5 i


Nuwe model ergometer DKN am-5 i

- Verkorte styl en tegnologie
- Versoenbaar met iPad en Android-tablette
- Verbeterde dop van die prestasie met DKN Motion

Estetika speel 'n belangrike rol in ons samelewing, en dit word gegee prioriteit in DKN.
Die AM-5 i ontwikkel en neem op 'n nuwe dimensie!

ONTWERP DKN DKN am-5 i

Die fiets ergometer Elektromagnetiese DKN am-5 i pas die iPad en Android-tablette
Jy kan jou tablet te gebruik in die plek van die tradisionele konsole hierdie fiets.
Om ten volle voordeel trek uit die werkverrigting van die stelsel nie, net die gratis sagteware aflaai DKN Motion.
Jy kan hierdie aansoek DKN-motion aflaai via Apple iTunes of Google Play vir Android.

DKN-motion sluit 'n verskeidenheid van workouts en draai jou tablet in 'n ergonomiese toerusting en optimale besigtiging.
Daarbenewens het die aansoek integreer die funksie i-paaie "wat sal toelaat dat jy jouself te dompel in die skoene van 'n fietsryer op verskeie globale groot wedstryde.
Uitdaging om jouself op geplaveide spore van die Tour de France, Italië, Spanje en vele ander ...
Sodra die aansoek afgelaai, maak jou tablet of draadlose (Bluetooth-verbinding) aan die seriekonsole het op jou fiets ergometer Elektromagnetiese DKN am-5 i

Jy kan hou op jou rak al jou oefeninge, tyd, en hou jou gym sessies!

TRADISIONELE CONSOLE

Die fiets ergometer Elektromagnetiese DKN am-5 Ek met 'n kleur toegerus is LED konsole generasie, nuwe intuïtief verligting.
Hierdie "tradisionele" konsole sal die ondersteuning en motivering wat nodig is vir optimale individuele opleiding.
So as jy nie 'n tablet het, kan jy nog steeds gebruik van hierdie konsole jou workouts te bestuur.

En 'n toenemend doeltreffende monitering te verseker, Recumbent fiets ergometer DKN am-5 i versoenbaar is met hart bors gordel DKN.

Dit ergometer kombineer tegnologie en ontwerp. Alles is deur die AM-5 i vir hierdie nuwe model word 'n ware maatstaf in terme van kwaliteit.
LCD 16 programme, 4 gebruikers profiele. 24 vlakke van weerstand in "handleiding". Sensors geïntegreer stuurstang hartklop. Verstelbare gel zadel hoogte en diepte.


Gemotiveer as ooit en so dikwels op die raad van vriende wat baie naby die balans van magte (spesiale toewyding aan Ludo vir die fiets!)

Die volgende artikel sal gewy word aan die program baie gou volgende 6 maande as meeding in opleiding!
Google

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire