vendredi 10 mai 2013


De week kan alles veranderen ...

Maandag 4 maart, 2013 19 H 00
                       
Ik ben terug in mijn Rdv Parijse osteopaat aanbevolen door Barnabas (een grote dank aan hem!) En het minste wat ik kan zeggen is dat ik ben, weet je ... verbaasd!

Een uur met een goede 20 minuten Rdv uitwisselingen op alle kleine dingen die onbelangrijk merk waren mijn laatste jaar op het gebied van sportblessures, waaronder mijn paard valt ...

Een spiegel schot van de afgelopen jaren die hebben toegestaan ​​hem te steken wat ik hem heb verteld en hij kon zien voor zichzelf, contracturen van de kaak aan de onderrug door het diafragma en de twaalfde rib, maar de psoas dat de pijn zo sterk veroorzaakt door die het allemaal begon.

Artikel fragment uit de site: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Wat is contractuur?

Contractuur is een onwillekeurige spier samentrekking van de spiervezels in een spier of spiergroep. Contractuur wordt gekenmerkt door zijn ongewoon lange duur, is het vaak pijnlijk en meestal niet geassocieerd met spierbeschadiging.

Contractuur kan in de spieren van de kuiten, dijen, billen, goten wervelkolom en nek. Hun pijn is vergelijkbaar met een kramp, maar gaan veel langer mee. Verkrampte de spier verkort en is in constante spanning. Het kan tendinitis veroorzaken als het duurt ook.

De oorzaken van de contractuur?

Spierkrampen kunnen optreden als gevolg van drie belangrijke oorzaken:

Na een sporttraining te intens: de spier werd te lang gebruikt zonder herstel zodat hij moe en contracten!
Door spierletsel. Spier contractuur in deze zaak zal voorkomen dat verdere schade al aanwezig.
Als een afweermechanisme om te vechten tegen trauma: spier contractuur is een verdedigingsmechanisme van de geblesseerde gewricht, zal spier contractuur haar articulatie stoppen en blokkeerde de bescherming te beschadigen meer.
Het is beter om contracturen strekken en behandelen verstuikingen en tranen effectief voorkomen. Er zijn echter een aantal behandelingen tegen contracturen waarvan de kwaliteit varieert van patiënt tot patiënt.

De effectiviteit van osteopathie

Voor de behandeling van contracturen conventionele geneeskunde biedt voor de rest van de spierverslappers en krachtig (die het voordeel sterk zijn, maar in geen geval de behandeling van de oorzaak van de contractuur.
Osteopathie werkelijk bijdraagt ​​in de behandeling van contracturen zijn.

De osteopaat zal de eerste plaats naar de onevenwichtigheden die contractuur veroorzaken corrigeren en vlek tot deze oorzaken te overwinnen. Dit laat zowel de pijn het risico van herhaling (die niet toestaan ​​relaxants) te verminderen, maar ook verminderen.

Door middel van een grondig onderzoek en een overzicht van uw gewrichten, zal de osteopaat proberen te begrijpen waarom en hoe de samentrekking verscheen.
Geen wetenschappelijk bewijs te staan ​​dat osteopathie suggereren voldoende om contracturen te behandelen, is het over het algemeen passend te koppelen van de osteopathische benadering van de geneeskunde.


Dit is vooral een gespierde probleem!

Het begon met een pijn als een pijnlijke kant steek continu 8 dagen voor mijn bezoek aan de osteopaat en laat me voorstellen dat meerdere scenario's, variërend van de Benin het ergste dat kon ik vrees: de terugkeer van een tumor.

Deze angst werd verdreven door een echografie twee dagen na het begin van de pijn, maar help me specifiek over de oorsprong en mogelijke behandeling.

Dit is waar de geneeskunde heeft zijn grenzen, nog niet eens over de mogelijkheid van spierpijn.

Ik dank mijn redding die reflex osteopaat vriend die me doorverwezen naar de juiste persoon, een osteopaat.

Ik begin aan de eerste gevolgen van zijn manipulaties zien en voelen en dit is slechts het begin.

Volgens hem zou ik zelfs kunnen gaan zonder schoenen voor mijn volgende uitje lopen en vind dat ik volledig kan doen zonder het in staat ....

Hier moet ik bekennen dat ik ben sprakeloos, maar niet zonder bijna te schrijven ...

Aan hem Ik ben een echte sportman! Die waarop alle dia waaronder de sterkste schok!

Ik ben zeker van overtuigd dat deze stap mij zal in het teken voor een lange tijd en laat me mijn sportieve leven te oefenen in een geheel nieuwe dimensie!

21 april 2013 ...

Deze stap is al alles veranderd, hoewel ik niet durfde te nemen me op de marathon van Parijs zonder mijn steunzolen en er grote fout die ik had moeten luisteren naar mijn instinct vertelde me om deze race te beginnen met mijn gewone schoenen en eventueel ze te veranderen indien nodig ...

De pijn voelde aan de 30 km zijn goed gevoel dat mijn steun heeft ontwikkeld

Dus ik heb niet aan mijn podoloog te zien omdat mijn balans is getroffen door de manipulatie van mijn osteopaat, het werd wat hij vertelde me tijdens mijn hierboven genoemde bezoek.

Alles is niet helemaal terug naar normaal, maar mijn lichaam is terug in orde en ik besefte hoeveel deze sport is voor mij essentieel en zelfs noodzakelijk.

Geen triatlon wedstrijden en ik heb niet mijn kont op het zadel van mijn fiets.

Ik ook van plan om te bouwen me een programma dat me zal toestaan ​​om make-up een groot deel van mijn vertraging op dit gebied naast de noodzakelijke update over mijn vooruitgang in het zwemmen.

Vooruitgang? Ik heb problemen met het gebruik van dit woord, maar wat zeker is, is dat ik met veel plezier om te zwemmen en vooral om sessies te delen met de club.

Slabbetjes Running?

Spaarzaam om niet aan mijn tekortkomingen fiets te verbergen, dus nu zal het een bib triatlon (een sprint, bijvoorbeeld) of niets.

Ik zal uw benen met onze gloednieuwe DKN waarmee je poten zetten zonder de noodzaak om buiten te gaan, het is niet genoeg, maar het helpt om de gebaren te vinden en bereid je benen voor een geweldig seizoen!



Omschrijving Fiets Ergometer Elektromagnetische DKN AM-5 i


NIEUW MODEL ergometer DKN AM-5 i

- Verkorte stijl en technologie
- Compatibel met iPad en Android tablets
- Verbeterde prestaties bijhouden met DKN Motion

Esthetiek speelt een belangrijke rol in onze samenleving, en dit wordt prioriteit gegeven in DKN.
De AM-5 i evolueert en krijgt een nieuwe dimensie!

ONTWERP DKN DKN AM-5 i

De fietsergometer Elektromagnetische DKN AM-5 i past bij de iPad en Android-tablets
U kunt uw tablet te gebruiken in plaats van de traditionele console deze fiets.
Om volledig te profiteren van de prestaties van het systeem, gewoon downloaden van de gratis software DKN Motion.
U kunt deze toepassing DKN-motion te downloaden via de Apple iTunes of Google Play voor Android.

DKN-motion bevat een verscheidenheid aan trainingen en maakt van uw tablet in een ergonomische apparatuur en een optimale weergave.
Daarnaast is de applicatie integreert de functie i-wegen "die u zal toestaan ​​om jezelf onder te dompelen in de schoenen van een fietser op verschillende wereldwijde grote wedstrijden.
Daag jezelf uit op de verharde sporen van de Ronde van Frankrijk, Italië, Spanje en vele anderen ...
Zodra de applicatie is gedownload, sluit u uw tablet of draadloze (Bluetooth-verbinding) op de seriële console heeft op je fiets ergometer Elektromagnetische DKN AM-5 i

U kunt houden op uw plank al uw oefeningen, tijd, en bijhouden van uw sportschool sessies!

TRADITIONELE CONSOLE

De fietsergometer Elektromagnetische DKN AM-5 i is uitgerust met een kleuren LED console generatie, nieuwe intuïtieve, verlichte.
Deze "traditionele" console zal de steun en motivatie die nodig zijn voor een optimale individuele training.
Dus als je niet beschikt over een tablet, kunt u nog steeds gebruik maken van deze console voor het beheren van uw workouts.

En een steeds doeltreffend toezicht te verzekeren, Ligfiets Ergometer DKN AM-5 i is compatibel met cardio borstband DKN.

Deze ergometer combineert technologie en design. Alles is via de AM-5 i voor dit nieuwe model wordt een ware referentie in termen van kwaliteit.
LCD 16 programma's, 4 gebruikersprofielen. 24 niveaus van resistentie in de "manual". Sensoren geïntegreerd stuur hartslag. Verstelbare gelzadel hoogte en diepte.


Gemotiveerd als altijd en zo vaak op advies van vrienden die nauw kijkt naar de balans van krachten (speciale toewijding aan Ludo voor de fiets!)

Het volgende artikel zal worden gewijd aan het programma zeer binnenkort komende 6 maanden als concurrerende in opleiding!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire