vendredi 10 mai 2013


Тыдзень можа змяніць усе ...

Панядзелак 4. Сакавік, 2013 19 H 00
                         
Я вярнуўся ў мой парыжскі Rdv остеопат рэкамендаваныя Варнава (вялікае дзякуй яму!) І меншае, што я магу сказаць, што я, вы ведаеце ... здзіўлены!

Праз гадзіну з добрым 20 хвілін Rdv абмены на ўсіх дробязяў, якія былі нязначнымі спамяні маё апошнія гады з пункту гледжання спартыўных траўмаў у тым ліку мая конь падае ...

Люстэрка стрэліў апошніх гадоў, якія дазволілі яму перасекчы тое, што я сказаў яму, і ён мог бачыць для сябе, контрактуры сківіцы да ніжняй часткі спіны праз дыяфрагму і дванаццатага рэбры, але паяснічная цягліца, якая выклікала боль настолькі моцная, па якой усё гэта пачалося.

Артыкул вытрымка з сайта: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Што контрактура?

Контрактуры міжвольнае скарачэнне цягліц цягліцавых валокнаў ў цягліцы або групе цягліц. Контрактура характарызуецца незвычайна доўгага, часта балючыя і, як правіла, не звязаных з пашкоджанні цягліц.

Контрактура можа адбыцца ў цягліцах ікры, сцёгны, ягадзіцы, жолабаў спіннога і шыі. Іх боль падобная на курчы, але значна даўжэй. Contractured цягліц скарачаецца і знаходзіцца ў пастаянным напружанні. Гэта можа выклікаць тендинит, калі яно доўжыцца занадта.

Прычыны контрактура?

Цягліцавыя спазмы могуць паўстаць у сувязі з трыма асноўнымі прычынамі:

Пасля спартыўнай трэніроўкі занадта інтэнсіўнымі: цягліца была выкарыстаная занадта доўга без аднаўлення, каб ён стамляецца і кантракты!
У выніку траўмы цягліц. Контрактура цягліц у гэтым выпадку прадухіліць далейшае пашкоджанне ўжо прысутнічае.
У якасці ахоўнага механізму для барацьбы з траўмай: цягліцавая контрактура з'яўляецца ахоўным механізмам траўміраванага сустава, цягліцавыя контрактуры спыніць сваю артыкуляцыю і заблакавалі абарону, каб не пашкодзіць больш.
Лепш прадухіліць контрактуры расцяжэння і лячэння расцяжэнняў і слёзы эфектыўна. Аднак існуе шэраг апрацовак супраць контрактуры, эфектыўнасць якіх залежыць ад аднаго пацыента да іншага.

Эфектыўнасць остеопатическими

Для лячэння контрактуры, традыцыйная медыцына прапануе, перш чым усе астатнія міярэлаксанты і магутныя (якія маюць то перавага, што моцны, але ні ў якім разе лячыць прычыну контрактуры.
Остеопатія можа быць рэальным укладам у лячэнні контрактуры.

Остеопат шукае ў першую чаргу, каб выправіць дысбалансы, якія выклікаюць контрактуры і плямы для пераадолення гэтых прычын. Гэта дазваляе не толькі паменшыць боль, але і знізіць рызыку рэцыдыву (якія не дазваляюць міярэлаксанты).

З дапамогай стараннага вывучэння і агляду вашых суставаў, остеопат будзе імкнуцца зразумець, чаму і як скарачэнне з'явілася.
Няма навуковых доказаў таго, што остеопатическими толькі ў лячэнні, дастатковай для лячэння контрактуры, гэта, як правіла, якія адпавядаюць пары остеопатическими падыход да медыцыне.


Гэта ў першую чаргу цягліцавая праблема!

Усё пачалося з болю, як хваравітая бок працягвае сцежка 8 дзён да майго візіту ў остеопат і дазвольце мне прадставіць некалькі сцэнарыяў, пачынаючы ад Беніна самае горшае, што я мог не баяцца: вяртанне пухліна.

Гэты страх быў расьсеяны ультрагукавое два дні пасля з'яўлення болю, але дапамагчы мне ў прыватнасці аб паходжанні і магчымым лячэнні.

Гэта дзе медыцына мае свае межы, не кажучы ўжо пра магчымасці боль у цягліцах.

Я абавязаны сваім выратаваннем, што рэфлекс аднаго остеопат які накіраваў мяне да патрэбнага чалавеку, іншы остеопат.

Я пачынаю бачыць і адчуваць першыя наступствы яго маніпуляцый, і гэта толькі пачатак.

Паводле яго слоў, я павінен яшчэ быць у стане ісці без абутку для майго наступнага ходу шпацыр і выявіць, што я магу абысціся без яго цалкам ....

Тут я павінен прызнацца, што ў мяне няма слоў, але не без напісання амаль ...

Для яго я праўдзівы спартсмен! Тыя, на якой усе слайды у тым ліку мацнейшых шок!

Я вызначана упэўнены, што гэты крок будзе адзначаць мяне на працягу доўгага часу і дазваляе мне займацца маёй спартыўнай жыцця ў зусім новае вымярэнне!

21 красавіка 2013 года ...

Гэты крок ужо ўсё змянілася, хоць я не рашыўся ўзяць мяне ў Парыжы марафон без майго артапедыі і ёсць вялікая памылка, якую я павінен быў выслухаў мой інстынкт падказаў мне пачаць гэтую гонку з маёй нармальнай абутку і, магчыма, пры неабходнасці змяніць іх ...

Боль адчуваецца на 30-ы км, добра адчуваю, што мая падтрымка ператварылася

Так што я не павінен бачыць маіх артапеда, таму што мой баланс пацярпелі ад маіх маніпуляцый остеопатія, ён далучыўся што ён сказаў мне ў час майго візіту, згаданых вышэй.

Усё не цалкам вярнуцца да нармальнага, але маё цела вяртаецца ў працоўным стане і я зразумеў, наколькі гэты від спорту мае важнае значэнне для мяне, і нават неабходна.

Няма трыятлоне спаборніцтвы, як я не паклаў недакурак на сядло майго ровара.

Я таксама мае намер пабудаваць мне праграму, якая дазволіць мне зрабіць добрую частка маёй затрымкі ў гэтай галіне акрамя неабходнасці абнаўлення на маім прагрэсе ў плаванні.

Прагрэс? У мяне паўсталі праблемы з выкарыстаннем гэтага слова, але тое, што ўпэўненая ў тым, што я з вялікім задавальненнем плаваць і асабліва падзяліцца сесій з клубам.

Нагруднік запушчаны?

Умерана, каб не хаваць свае недахопы ровара, так што зараз гэта будзе нагруднік трыятлоне (спрынт, напрыклад), ці нічога.

Ды я вам ногі з нашай новай DKN, што дазваляе паставіць ногі без неабходнасці выходзіць на вуліцу, гэта не дастаткова, але гэта дапамагае знайсці жэсты і падрыхтаваць Вашы ногі выдатны сезон!


 
Апісанне Ровар велаэргаметр электрамагнітны DKN AM-5 I


НОВАЯ МАДЭЛЬ велаэргаметр DKN AM-5 I

- Хуткі стылю і тэхналогіі
- Сумяшчальнасць з IPAD і андроіда таблеткі
- Палепшаная прадукцыйнасць пры удасканаленьні руху DKN

Эстэтыка гуляе важную ролю ў нашым грамадстве, і гэта прыярытэт у DKN.
AM-5 я эвалюцыянуе і набывае новае вымярэнне!

РУХІ ДЛЯ DKN DKN AM-5 I

Электрамагнітны велаэргаметр DKN AM-5 I адпавядае IPad і Android таблеткі
Вы можаце выкарыстоўваць ваш планшэт замест традыцыйнай кансолі гэтым ровары.
Каб скарыстацца ўсімі перавагамі прадукцыйнасці сістэмы, проста запампуйце свабодны рух DKN праграмнага забеспячэння.
Вы можаце спампаваць гэта прыкладанне DKN руху праз Itunes яблык ці Google Play для Android.

DKN руху ўключае ў сябе разнастайныя трэніроўкі і ператварае планшэт ў эрганамічнае абсталяванне і аптымальнага прагляду.
Акрамя таго, дадатак інтэгруецца функцыя I-дарогі », якая дазволіць вам акунуцца ў чаравікі веласіпедыста на некалькі глабальных вялікіх гонках.
Паспрабуйце сябе на асфальтаваных трэках Тур дэ Франс, Італія, Іспанія і многія іншыя ...
Пасля загрузкі прыкладання падключыць планшэт або бесправадной (Bluetooth злучэнне) на паслядоўную кансоль мае на сваім ровары велаэргаметр электрамагнітны DKN AM-5 I

Вы можаце трымаць на паліцы ўсе вашы практыкаванні, часу і адсочваць вашыя сесій спартзалу!

Традыцыйны кансоляў

Велаэргаметр Электрамагнітная DKN AM-5 I абсталявана святлодыёднай пакаленне кансолі, новы інтуітыўна зразумелы падсветкай.
Гэта "традыцыйны" Кансоль будзе забяспечыць падтрымку і матывацыі, неабходных для аптымальнага індывідуалізаванымі навучання.
Так што калі ў вас няма планшэта, вы ўсё яшчэ можаце выкарыстоўваць гэтую кансоль для кіравання вашых трэніровак.

А для забеспячэння больш эфектыўнага маніторынгу, ляжачы велаэргаметр DKN AM-5 I сумяшчальныя з кардыё-грудной пояс DKN.

Гэты велаэргаметр спалучае тэхналогіі і дызайну. Усё праз АМ-5 я для гэтай новай мадэлі становіцца сапраўдным эталонам ў плане якасці.
LCD 16 праграм, 4 карыстацкіх профіляў. 24 узроўняў супраціву ў "ручной". Датчыкі інтэграваныя рулі сэрцабіцце. Рэгуляваная вышыня сядла геля і глыбіню.


Матываваны як заўсёды, і так часта, па радзе сяброў, якія ўважліва сочыць за балансам сілаў (адмысловае прысвячэнне Ludo для разы!)

Наступны артыкул будзе прысвечана праграма вельмі хутка бліжэйшыя 6 месяцаў як канкуруючыя ў навучанні!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire