vendredi 10 mai 2013


בשבוע שיכול לשנות הכל ...

יום שני, מרס 4, 2013 19 H 00
                       
אני שוב באוסטאופת הפריסאית RDV המומלץ על ידי נבא (תודה גדולה לו!) והמעט שאני יכול לומר הוא שאני, אתה יודע ... נדהם!

שעה עם חילופים טובים 20 דקות RDV על כל הדברים הקטנים שהיו חסר משמעות סימן השנים האחרונות שלי במונחים של פציעות ספורט, כולל נופל הסוס שלי ...

מראה נורה בשנים האחרונות, שאפשר לו לעבור את מה שאני אומר לו והוא יכול לראות בעצמו, contractures של הלסת לגב התחתון דרך הסרעפת ו צלע י"ב, אבל psoas שגרם לכאב כה חזק, שבו הכול התחיל.

קטע מאמר מהאתר: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

מה ההתכווצות?

התכווצות היא התכווצות שרירים בלתי רצונית של סיבי השריר בתוך קבוצת שרירים או שריר. התכווצות מאופיינת בתקופה הארוכה מהרגיל שלה, הוא לעתים קרובות כואב, ובדרך כלל אינה קשור לניזק לשרירים.

התכווצות עשויה להתרחש בשרירי שוק, הירכיים, הישבן, עמוד השדרה וצוואר מרזבים. הכאב שלהם הוא דומה להתכווצות שרירים, אלא להימשך עוד זמן רב. Contractured את מקצר את השריר והוא במתח מתמיד. זה יכול לגרום לדלקת גידים, אם זה נמשך יותר מדי.

הסיבות להתכווצות?

התכווצויות שרירים יכולות להתרחש עקב שלושה גורמים עיקריים:

לאחר אימון ספורט אינטנסיבי מדי: השרירים היה בשימוש זמן רב מדי ללא התאוששות ולכן הוא מתעייף וחוזים!
כתוצאה מפגיעה בשרירים. התכווצות שריר במקרה זה למנוע נזק נוסף כבר בהווה.
כמנגנון הגנה להילחם נגד טראומה: התכווצות שרירים הוא מנגנון הגנה של מפרק פגוע, התכווצות שרירים תפסיק הביטוי שלו וחסמה את ההגנה לפגיעה יותר.
עדיף למנוע contractures מתיחה וטיפול בנקעים וקרעים בצורה יעילה. עם זאת, ישנן מספר הטיפולים שיעילותם כנגד contractures משתנה ממטופל אחד למשנו.

היעילות של אוסטאופתיה

לטיפול בcontractures, רפואה קונבנציונלית מציעה לפני שכל שאר שרירים והחזקים (שבו יש את היתרון של להיות חזק, אבל בשום מקרה אין להתייחס לגורם של ההתכווצות.
אוסטאופתיה יכולה להיות תרומה של ממש בטיפול בcontractures.

האוסטאופת תבקש בעיקר כדי לתקן את חוסר האיזון שגורם להתכווצות ואת הכתם כדי להתגבר על גורמים אלה. זה מאפשר גם כדי להפחית את כאב, אלא גם להפחית את הסיכון לחזרת מחלה (שאינו מאפשר מרפי).

באמצעות בחינה מעמיקה וביקורת של המפרקים שלך, האוסטאופת תבקש להבין למה ואיך הופיעה ההתכווצות.
ראיות מדעיות מצביעות על כך שלא לטיפול אוסטיאופתי לבד מספיקה לטיפול בהתכווצות, זה בדרך כלל מתאים לזוג הגישה לאוסטאופתיה לרפואה.


זה בעיקר בעיה שרירית!

זה התחיל עם כאב כמו צד תפר כואב ברציפות 8 ימים לפני הביקור שלי באוסטאופת ותן לי לדמיין תרחישים מרובים החל בנין הגרוע ביותר שאני יכול חושש: חזרתו של גידול.

הפחד הזה כבר הפיג ידי אולטרסאונד שני ימים לאחר תחילת כאב, אבל יעזור לי באופן ספציפי על המקור והטיפול אפשרי.

זה מקום בו יש רפואת גבולותיה, אפילו לא מזכיר את האפשרות של כאבי שרירים.

אני חייב את הישועה שלי כי חבר של האוסטאופת רפלקס שכיוון אותי לאדם הנכון, האוסטאופת אחרת.

אני מתחיל לראות ולהרגיש את ההשפעות הראשונות של המניפולציות שלו וזו היא רק ההתחלה.

לדבריו אני אפילו צריכה להיות מסוגל ללכת בלי נעליים לריצת הטיול הבאה שלי ומגלים שאני יכול לעשות בלי זה לחלוטין ....

כאן אני חייב להודות שאין לי מילים, אבל לא בלי לכתוב כמעט ...

לו אני ספורטאי אמיתי! אלה שבכל השקופית הכולל את ההלם החזק ביותר!

אני בהחלט משוכנע שצעד זה יהיה הסימן לי במשך זמן רב ויאפשר לי להתאמן בחיים הספורטיבי שלי בממד חדש לגמרי!

21 אפריל 2013 ...

צעד זה כבר שינה את הכל למרות שלא העזתי לקחת אותי במרתון פריז בלי המדרסים שלי וטעות גדולה שם הייתי צריך להקשיב לאינסטינקט שלי אמר לי להתחיל במירוץ הזה עם הנעליים הרגילות שלי ואולי לשנות אותם במידת צורך ...

הכאב מורגש בקילומטר ה -30 הם גם מרגישים שהתמיכה שלי התפתחה

אז אני לא צריך לראות רופא הרגליים שלי, כי שיווי המשקל שלי כבר מושפע מהמניפולציה של האוסטאופת שלי, זה מה שהוא הצטרף אמר לי בביקור שלי שהוזכר לעיל.

כל עוד לא חזר לגמרי לקדמותו, אבל הגוף שלי חזר תקין והבנתי עד כמה הספורט הזה הוא חיוני לי ואפילו חיוני.

אין תחרויות טריאתלון כלא הנחית את הישבן שלי על האוכף של האופניים שלי.

אני גם מתכוון לבנות לי תכנית שתאפשר לי לעשות את חלק טוב של העיכוב שלי בתחום זה מלבד צורך העדכון על ההתקדמות שלי בשחייה.

התקדמות? אני מתקשה להשתמש במילה הזאת, אבל מה שבטוח הוא שאני לוקח תענוג גדול לשחות ובמיוחד לחלוק מפגשים עם המועדון.

סינרי ריצה?

במשורה, כדי לא להסתיר את אופני החסרונות שלי, אז עכשיו זה יהיה טריאתלון סינר (ספרינט, למשל) או לא כלום.

אני אהפוך את הרגליים שלך עם DKN המותג החדש שלנו, שמאפשר לך לשים את הרגליים ללא הצורך לצאת מבית, זה לא מספיק אבל זה עוזר למצוא את המחוות ולהכין את הרגליים שלך לעונה גדולה!


 
תיאור האופניים ergometer אלקטרומגנטית DKN AM-5 אני


הדגם החדש ergometer DKN AM-5 אני

- סגנון וטכנולוגיה תמצית
- תואם עם טבליות IPAD ואנדרואיד
- מעקב אחר ביצועים משופרים עם DKN Motion

אסתטיקה משחקת תפקיד מרכזי בחברה שלנו, ואת זה ניתן עדיפות בDKN.
AM-5 אני מתפתח ומקבל ממד חדש!

בקשה לDKN אני DKN AM-5

אלקטרומגנטית ergometer אופני DKN AM-5 אני מתאים את לוחות iPad ו-Android
אתה יכול להשתמש במחשב הלוח שלך במקום של הקונסולה המסורתית האופנוע הזה.
כדי ליהנות באופן מלא מביצועים של המערכת, פשוט להוריד את תוכנת Motion DKN ללא תשלום.
ניתן להוריד יישום זה DKN הילוך דרך iTunes של אפל או גוגל לשחק עבור אנדרואיד.

DKN-תנועה כוללת מגוון רחב של אימונים והופכת את מחשב לוח לציוד ארגונומי וצפייה אופטימלית.
בנוסף, היישום משלב פונקצית i-כבישים "שתאפשר לך לטבול את עצמך בנעליו של רוכב אופניים בכמה גזעים גדולים בעולם.
לאתגר את עצמך על מסלולים סלולים של הטור דה פראנס, איטליה, ספרד ועוד רבים האחרים ...
ברגע שהיישום שהוריד, לחבר את הטבלט או האלחוטי (חיבור Bluetooth) למסוף הטורית יש עליך אופני ergometer אלקטרומגנטית DKN AM-5 אני

אתה יכול לשמור על המדף שלך כל התרגילים שלך, הזמן, ולעקוב אחר פגישות הכושר שלך!

CONSOLE המסורתי

אופני ergometer אלקטרומגנטית DKN AM-5 אני מצויד בצבע LED דור קונסולה, אינטואיטיבי עם תאורה אחורית חדש.
קונסולה זה "מסורתי" תספק את התמיכה והמוטיבציה הדרושה לאימונים אישי אופטימליים.
אז אם אין לך לוח, אתה עדיין יכול להשתמש בקונסולה זה כדי לנהל האימונים שלך.

ועל מנת להבטיח פיקוח יעיל יותר ויותר, שוכב אופניים ergometer DKN AM-5 אני תואם אירובי חזה החגורה DKN.

ergometer זו משלב טכנולוגיה ועיצוב. הכל דרך אני-5 למודל חדש זה הופך להיות אמת מידה אמיתית במונחים של איכות.
תוכניות LCD 16, 4 פרופילי משתמשים. 24 רמות של התנגדות ב" ידני ". חיישנים משולבים פעימות לב כידון. גובה מתכוונן ג'ל אוכף ועומק.


מוטיבציה כתמיד ולעתים קרובות בעצתו של ידידים שצופה באופן הדוק את מאזן הכוחות (הקדשה מיוחדת לודו לאופניים!)

המאמר הבא יוקדש לתכנית בקרוב מאוד 6 חודשים הקרובים כמתחרה באימונים!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire