vendredi 10 mai 2013


კვირაში შეიძლება შეიცვალოს ყველაფერი ...

ორშაბათს, 4 მარტი, 2013 19 H 00

დავბრუნდი ჩემს Rdv პარიზის osteopath მიერ რეკომენდებული ბარნაბა (დიდი მადლობა გადაგიხადოთ მას!) და მაინც შემიძლია ვთქვა, ის არის, რომ მე, თქვენ იცით ... გაოცებული,

საათის კარგი 20 წუთი Rdv გაცვლას ყველა პატარა რამ რომ იყო უმნიშვნელო ნიშნის ჩემი ბოლო წლის თვალსაზრისით სპორტული დაზიანებები მათ შორის ჩემი ცხენი მოდის ...

სარკეში გადაღებული ბოლო წლების განმავლობაში, რომ არ მისცა გადაკვეთა, რაც მე ვუთხარი, და მას შეეძლო ვხედავ თავს, კონტრაქტურა ყბის ქვედა უკან მეშვეობით diaphragm და მეთორმეტე ნეკნი, მაგრამ psoas, რამაც გამოიწვია ტკივილი იმდენად ძლიერი, რომლითაც ეს ყველაფერი დაიწყო.

მუხლი ამონაწერი ადგილზე: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

რა არის კონტრაქტურები?

კონტრაქტურები არის უნებლიე კუნთების contraction of კუნთების ბოჭკოების ფარგლებში კუნთების ან კუნთების ჯგუფი. კონტრაქტურები ახასიათებს მის უჩვეულოდ ხანგრძლივი, ხშირად მტკივნეული და, როგორც წესი, არ ასოცირდება კუნთების დაზიანება.

კონტრაქტურები შეიძლება მოხდეს კუნთების calves, thighs, buttocks, ღარები ზურგის და კისრის. მათი ტკივილი არის მსგავსი კრუნჩხვა, მაგრამ ბოლო ბევრად უფრო. Contractured კუნთების ამოკლებს და არის მუდმივი დაძაბულობის. ეს შეიძლება გამოიწვიოს tendonitis თუ ეს გრძელდება ძალიან.

მიზეზების კონტრაქტურები?

კუნთების spasms შეიძლება მოხდეს იმის გამო, რომ სამი ძირითადი მიზეზი:

მას შემდეგ, რაც სპორტული მომზადების ძალიან ინტენსიური: კუნთების იყო გამოყენებული ძალიან გრძელი გარეშე აღდგენის ასე იგი იღებს დაიღალა და ხელშეკრულებების,
შედეგად კუნთების დაზიანება. კუნთების კონტრაქტურა ამ საქმეს შემდგომი დაზიანების უკვე არის.
როგორც თავდაცვის მექანიზმი წინააღმდეგ ბრძოლის ტრავმა: კუნთების კონტრაქტურა არის თავდაცვის მექანიზმი დაზარალებულ ერთობლივი, კუნთების კონტრაქტურა შეწყდება მისი გახმოვანება და ბლოკირებული დაცვის to დაზიანების სხვა.
უმჯობესია თავიდან ავიცილოთ კონტრაქტურა გაჭიმვა და მკურნალობის sprains და ცრემლები ეფექტურად. თუმცა, არსებობს მთელი რიგი მკურნალობის წინააღმდეგ კონტრაქტურა, რომლის ეფექტურობა მერყეობს ერთი პაციენტი მეორეს.

ეფექტურობის osteopathic

მკურნალობის კონტრაქტურა, ჩვეულებრივი მედიცინის სთავაზობს სანამ ყველა დანარჩენი კუნთების relaxants და ძლიერი (რაც აქვს უპირატესობა აქვს, რამდენადაც ძლიერი, მაგრამ არავითარ შემთხვევაში მკურნალობა მიზეზი კონტრაქტურა.
Osteopathy შეიძლება იყოს რეალური წვლილი მკურნალობის კონტრაქტურა.

Osteopath შეეცდება პირველ რიგში გამოსწორებას დისბალანსი, რომლებიც იწვევენ კონტრაქტურა და stain, რომ გადავლახოთ ეს მიზეზები. ეს საშუალებას აძლევს როგორც ტკივილის შემცირება, არამედ შეამციროს რისკი რეციდივი (რომლებიც არ დაუშვებს relaxants).

საშუალებით საფუძვლიანი შემოწმება და მიმოხილვის თქვენი სახსრების, osteopath შეეცდება მესმის, რატომ და როგორ კლება გამოჩნდა.
არ მეცნიერული მტკიცებულება, რომ osteopathic მკურნალობა მარტო საკმარისია კონტრაქტურები, ეს არის ზოგადად შესაბამისი წყვილი osteopathic მიდგომა მედიცინაში.


ეს არის, პირველ რიგში, კუნთების პრობლემა!

იგი დაიწყო ტკივილი, როგორიცაა მტკივნეული მხარე სტიჩი განუწყვეტლივ 8 დღით ადრე, ჩემი ვიზიტი osteopath და ნება მომეცით წარმოსადგენია მრავალი სცენარი დაწყებული ბენინი უარესი, რომ მე ვერ შიშობენ: დაბრუნებისათვის სიმსივნური.

ეს შიში უკვე dispelled მიერ ულტრაბგერითი ორი დღის შემდეგ დაწყების ტკივილი, მაგრამ დამეხმარება კონკრეტულად წარმოშობის და შესაძლო მკურნალობა.

ეს არის სადაც მედიცინის აქვს თავისი საზღვრები, არც კი ხსენებას შესაძლებლობა კუნთების ტკივილი.

მე მმართებს ჩემი ხსნა, რომ reflex osteopath მეგობარს, რომელიც მიმართული ჩემთვის უფლება პირს, მეორე osteopath.

მე დაიწყოს სანახავად და თავს პირველი ეფექტი მისი მანიპულაცია და ეს მხოლოდ დასაწყისია.

მისივე თქმით, რომ უნდა იყოს შეუძლია წავიდეს ფეხსაცმლის გარეშე, ჩემი მომავალი outing გაშვებული და ნახავთ, რომ შემიძლია მის გარეშე მთლიანად ....

აქ უნდა ვაღიაროთ, რომ მე speechless, მაგრამ არა გარეშე წერა თითქმის ...

მას მე ვარ ჭეშმარიტი სპორტსმენი, იმ, რასაც ყველა slide მათ შორის ყველაზე ძლიერი შოკი,

მე ნამდვილად ვარ დარწმუნებული, რომ ეს ნაბიჯი იქნება ჩემთვის დიდი ხანია და ნება მიბოძეთ პრაქტიკაში ჩემს სპორტულ ცხოვრებას მთელი ახალი განზომილება,

21 აპრილს, 2013 ...

ეს ნაბიჯი უკვე ყველაფერი შეცვალა, მიუხედავად იმისა, რომ მე არ გაბედოს მიიღოს მე Paris მარათონი გარეშე orthotics და იქ დიდი შეცდომა მე უნდა მომისმენია ჩემი ინსტიქტი მითხრა, რომ დაიწყოს ამ რასის, რომ ჩემს ნორმალური ფეხსაცმელი და შესაძლოა მათი შეცვლა, თუ ეს აუცილებელია ...

ტკივილი იგრძნო ზე 30 კმ კარგადაა გრძნობენ, რომ ჩემი მხარდაჭერა პროგრესს მიაღწია

ასე რომ, მე არ მაქვს, რომ ვხედავ podiatrist იმიტომ, რომ ჩემი ბალანსი უკვე დაზარალებული მანიპულირება ჩემი osteopath, იგი შეუერთდა რაც მან მითხრა, ჩემი ვიზიტის დროს აღნიშნული.

ყველა ბოლომდე არ განათავსე მაგრამ ჩემი სხეული დაბრუნდა მუშა მდგომარეობაში და მივხვდი, რამდენად სპორტული უმნიშვნელოვანესია, რომ მე და კიდევ აუცილებელია.

არ სამჭიდი კონკურსების როგორც მე არ დააყენა ჩემი სვეტი on saddle, ჩემი წერილები.

მე ასევე აპირებენ აშენებას me პროგრამა, რომელიც ნებას მომცემს შეადგინოს კარგი ნაწილი ჩემი დაგვიანების ამ სფეროში გარდა აუცილებელია განახლება ჩემს პროგრესს საცურაო.

წინსვლა? ვერ ვაყენებ უბედურება ამ სიტყვას ვიყენებთ, მაგრამ რა დარწმუნებულია იმაში მდგომარეობს, რომ მე დიდი სიამოვნებით ბანაობა და განსაკუთრებით გაუზიაროს სესიები კლუბი.

Bibs მიმდინარე?

Sparingly ისე, რომ არ დავმალო ხარვეზები ველოსიპედით, ასე რომ, ახლა ეს იქნება bib სამჭიდი (sprint, მაგალითად) ან არაფერი.

მე აქციოს თქვენი ფეხები ჩვენს ახალი DKN, რომელიც საშუალებას გაძლევთ დააყენა ფეხები გარეშე გარეთ, ეს არ არის საკმარისი, მაგრამ ეს ხელს უწყობს მოძიების ჟესტები და მოამზადოს თქვენი ფეხები დიდი სეზონი!


 
აღწერა Bike Ergometer ელექტრომაგნიტური DKN am-5 ი


ახალი მოდელი ergometer DKN AM-5 ი

- შედედებული სტილი და ტექნიკა
- თავსებადია iPad და Android დაფები
- გაუმჯობესებული თვალთვალის შესრულების DKN Motion

Aesthetics უკრავს მნიშვნელოვანი როლი ჩვენს საზოგადოებაში, და ეს მოცემულია პრიორიტეტი DKN.
AM-5 i ვითარდება და იძენს ახალ განზომილებას,

შუამდგომლობა DKN DKN AM-5 ი

Bicycle ergometer ელექტრომაგნიტური DKN AM-5 ი შეესაბამება iPad და Android დაფები
შეგიძლიათ აბი ადგილის ტრადიციული კონსოლების წერილები.
სრულად ისარგებლოს შესრულების სისტემა, მხოლოდ ჩამოტვირთოთ უფასო პროგრამული DKN Motion.
თქვენ შეგიძლიათ ეს პროგრამა DKN-შუამდგომლობა მეშვეობით Apple iTunes ან Google თამაში Android.

DKN-შუამდგომლობა მოიცავს სხვადასხვა workouts და თურმე თქვენი აბი შევიდა ერგონომიული ტექნიკა და ოპტიმალური მაყურებელი.
გარდა ამისა, განაცხადის აერთიანებს ფუნქცია i-გზების ", რომელიც საშუალებას გაძლევთ immerse თავს ფეხსაცმელი cyclist რამდენიმე გლობალური დიდი რბოლები.
გამოწვევას თავს დაგებული სიმღერები და Tour de France, იტალია, ესპანეთი და მრავალი სხვა ...
ერთხელ განაცხადის გადმოწერილი, თქვენი აბი ან უკაბელო (Bluetooth კავშირი) რომ სერიული კონსოლის აქვს თქვენი წერილები ergometer ელექტრომაგნიტური DKN AM-5 ი

შეგიძლიათ შენარჩუნება თქვენი შელფზე ყველა თქვენი წვრთნები, დრო, და აკონტროლოთ თქვენი სპორტული დარბაზი სხდომებს,

ტრადიციული Console

Bicycle ergometer ელექტრომაგნიტური DKN AM-5 ი აღჭურვილია ფერადი LED console თაობა, ახალი ინტუიციური ფონური.
ეს "ტრადიციული" console უზრუნველყოფს მხარდაჭერას და მოტივაცია საჭირო ოპტიმალური ინდივიდუალური სასწავლო.
ასე რომ, თუ თქვენ არ გაქვთ აბი, თქვენ მაინც გამოიყენონ ეს კონსოლი მართვის workouts.

და უზრუნველყოს უფრო და უფრო ეფექტური მონიტორინგი, Recumbent Bicycle Ergometer DKN AM-5 ი არის თავსებადი გულ მკერდზე ქამარი DKN.

ეს ergometer აერთიანებს ტექნოლოგია და დიზაინი. ყველაფერი მეშვეობით AM-5 მე ამ ახალ მოდელს ხდება ნამდვილი ნიშნული ხარისხის თვალსაზრისით.
LCD 16 პროგრამები, 4 მომხმარებლის პროფილები. 24 დონეზე წინააღმდეგობის "სახელმძღვანელო". სენსორები ინტეგრირებული Handlebar heartbeat. რეგულირებადი ლარი saddle სიმაღლე და სიღრმე.


მოტივირებული, როგორც არასდროს და როგორც ხშირად რჩევა მეგობარი, რომელიც უყურებს მჭიდროდ ძალთა ბალანსს (სპეციალური მიძღვნილი Ludo for ველოსიპედით!)

მომდევნო სტატიაში დაეთმობა პროგრამა ძალიან მალე მომდევნო 6 თვის, როგორც კონკურენტი სასწავლო,

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire