vendredi 10 mai 2013


Тази седмица може да промени всичко ...

Понеделник, 4 Март, 2013 19 00 H
                         
Върнах се в RDV ми парижки osteopath препоръчано от Варнава (едно голямо благодаря за него!) И на малкото, което мога да кажа е, че аз съм, нали знаеш ... изумени!

Един час с добър обмен 20 минути RDV на всички малки неща, които са незначителни марки последните ми години по отношение на спортни травми, включително коня ми пада ...

A огледало застрелян от последните години, които са му позволили да премине това, което съм му казал, и той можеше да види за себе си, контрактури на челюстта до долната част на гърба през диафрагмата и дванадесетия ребро, но псоасния, причинили болка толкова силна, с което започна всичко.

Член откъс от сайта: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Какво е контрактура?

Контрактури е принудителна мускулна контракция на мускулните влакна в рамките на един мускул или мускулна група. Контрактури се характеризира с необичайно дълъг неговата продължителност, често е болезнено и обикновено не се свързва с увреждане на мускулите.

Контрактури може да се случи в мускулите на прасците, бедрата, седалището, улуци гръбначния и шията. Тяхната болка е подобен на спазъм, но последната много по-дълго. Contractured мускулните скъсява и е в постоянно напрежение. Това може да доведе до тендинит, ако продължава прекалено.

Причините за контрактура?

Мускулни спазми могат да възникнат поради три основни причини:

След спортната тренировка твърде силен: мускулите се използва прекалено дълго без възстановяване, така че той се уморява и договори!
В резултат на мускулна травма. Muscle контрактура в този случай ще се предотврати по-нататъшно увреждане вече съществува.
Като защитен механизъм за борба с травма: мускулна контрактура е защитен механизъм на пострадалото съвместно, контрактура на мускулите ще спре своята артикулация и блокира защитата на увреждане повече.
По-добре е да се предотврати контрактури стречинг и лечение на навяхвания и сълзи ефективно. Въпреки това, съществуват редица процедури срещу контрактури, чиято ефективност варира от пациент на друг.

Ефективността на остеопатично

За лечение на контрактури, традиционната медицина предлага преди всичко останалите мускулни релаксанти и мощен (които имат предимството, че е силен, но в никакъв случай не лекува причината за контрактура.
Osteopathy може да даде реален принос за лечение на контрактури.

The osteopath ще се стреми преди всичко да коригират дисбаланси, които причиняват контрактура и петно ​​за преодоляване на тези причини. Това дава възможност както за намаляване на болката, но също и намаляване на риска от рецидив (които не позволяват релаксанти).

С помощта на задълбочен преглед и преглед на вашите стави, на osteopath ще се стреми да разбере защо и как свиването появи.
Няма научни доказателства, които да предполагат, че остеопатично лечение само достатъчно за лечение на контрактура, подходящо е изобщо да съчетае остеопатично подход към медицината.


Това е преди всичко мускулна проблем!

Тя започна с болка, като болезнена шев страна непрекъснато 8 дни преди посещението ми в osteopath и ме остави да си представя множество сценарии, вариращи от Бенин най-лошото, че мога да се страхуват: връщане на тумор.

Този страх е била отстранена от ултразвук два дни след появата на болката, но да ми помогне конкретно за произхода и евентуално лечение.

Това е мястото, където лекарство си има граници, дори не се споменава възможността за мускулни болки.

Дължа моето спасение, че рефлекс osteopath приятел, който ме насочи към правилния човек, друг osteopath.

Аз започвам да видят и почувстват първите резултати от далаверите му и това е само началото.

Според него трябва дори да могат да отидат без обувки за следващия си излет бягане и откриете, че мога да го направя, без да го напълно ....

Тук трябва да призная, че аз съм безмълвен, но не и без да пишете почти ...

За него аз съм истински спортист! Тези, на които всички слайд включително най-силният удар!

Аз съм категорично убеден, че тази стъпка ще ми марка за дълго време и да ми позволи да упражнявам спортен живот в цяло ново измерение!

21 Април 2013 ...

Тази стъпка вече всичко се промени, въпреки че аз не смея ме вземат на Париж маратон без моите Ортези и има голяма грешка Трябваше да послушам инстинкта ми каза да започнете това състезание с моите нормални обувки и евентуално ги промените, ако е необходимо ...

Болката усети и на 30-ия км са добре се чувствам, че моята подкрепа се разви

Така че аз не трябва да виждат моя педиатър, защото балансът ми е била засегната от манипулирането на моя osteopath, тя се присъедини, което той ми каза, че по време на посещението ми споменато по-горе.

Не всичко е напълно обратно към нормалното, но тялото ми се връща в работен режим и аз осъзнах колко много този спорт е от съществено значение за мен и дори от съществено значение.

Не триатлона състезания, тъй като не са приложили задника на седалката на колелото си.

Аз също възнамерявам да си построя една програма, която ще ми позволи да се направи една добра част от забавяне ми в тази област, освен необходимата актуална информация за постигнатия си в плуването.

Прогрес? Имам проблеми с използването на тази дума, но това, което е сигурно е, че изпитват голямо удоволствие да плува и най-вече да споделят сесии с клуба.

Лигавници за бягане?

Умерено така че да не скрия недостатъците мотоциклети, така че сега тя ще бъде лигавник триатлон (спринт, например), или нищо.

Аз ще обърна краката си с нашата нова DKN, че ви позволява да поставите краката без да е необходимо да излезем навън, това не е достатъчно, но това помага да намерите жестове и да се подготвят краката си за един страхотен сезон!


 
Описание Bike ергометър Електромагнитна DKN AM-5 I


NEW MODEL ергометър DKN AM-5 I

- Сгъстено стил и технология
- Съвместим с IPAD и андроид таблетки
- Подобрена проследяване изпълнението с DKN Motion

Естетика играе важна роля в нашето общество, и това се дава приоритет в DKN.
The AM-5 и се развива и придобива ново измерение!

ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА DKN DKN AM-5 I

The Електромагнитна велосипеди ергометър DKN AM-5 и се вписва на IPAD и Android таблети
Можете да използвате таблета си на мястото на традиционния конзола този мотор.
За да се възползвате напълно от работата на системата, просто да изтеглите безплатно Предложение DKN софтуер.
Можете да изтеглите това приложение DKN движение направо качи Apple или Google игра за Android.

DKN движение включва разнообразие от тренировки и се превръща таблета в ергономична оборудване и оптимално гледане.
В допълнение, прилагането интегрира функцията I-пътища ", която ще ви позволи да се потопите в обувките на един колоездач на няколко големи световни състезания.
Предизвикателство себе си по павирани писти на Тур дьо Франс, Италия, Испания и много други ...
След като молбата е свален, свържете таблета или безжична (Bluetooth връзка) към серийната конзола има на колелото ергометър Електромагнитна DKN AM-5 I

Можете да запазите на вашия шелф всичките си упражнения, време и следите фитнес сесии!

ТРАДИЦИОНЕН CONSOLE

Велосипедът ергометър Електромагнитна DKN AM-5 и е оборудвана с цветен LED поколение конзола, нов интуитивен подсветка.
Това "традиционния" конзолата ще осигури подкрепа и мотивация необходими за оптимално индивидуално обучение.
Така че, ако не разполагате с таблет, можете да използвате тази конзола за управление на вашите тренировки.

И за да се гарантира все по-ефективен мониторинг, Полегнал велосипеди ергометър DKN AM-5 и е съвместим с кардио гърдите колан DKN.

Това ергометър комбинира технология и дизайн. Всичко е чрез AM-5 и за този нов модел става истински еталон по отношение на качеството.
LCD 16 програми, 4 потребителски профили. 24 нива на резистентност в "ръчно". Датчици интегрирани кормилото пулс. Регулируема височина гел седлото и дълбочина.


Мотивиран от всякога и толкова често, по съвет на приятели, който гледа внимателно баланса на силите (специално посвещение на Не се сърди човече за мотор!)

В следващата статия ще бъде посветена на програмата много скоро следващите 6 месеца като конкуриращи се в обучението!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire