vendredi 10 mai 2013


Η εβδομάδα μπορεί να αλλάξει τα πάντα ...

Τη Δευτέρα, 4, Μαρτίου 2013 19 h 00
                       
Είμαι πίσω στο rdv παρισινό οστεοπαθητικός μου συνέστησε από Βαρνάβα (ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτόν!) Και το λιγότερο που μπορώ να πω είναι ότι είμαι, ξέρεις ... εκπλαγείτε!

Μια ώρα με μια καλή 20 λεπτά ανταλλαγές rdv σε όλα τα μικρά πράγματα που ήταν ασήμαντες σήμα τελευταία χρόνια μου την άποψη των αθλητικών τραυματισμών συμπεριλαμβανομένων άλογό μου πέφτει ...

Ένας καθρέφτης shot των τελευταίων ετών που του επέτρεψε να περάσουν ό, τι έχω πει και θα μπορούσε να δει για τον εαυτό του, συσπάσεις της γνάθου στο κάτω μέρος της πλάτης μέσω του διαφράγματος και το δωδέκατο πλευρά, αλλά οι ψοΐτη που προκάλεσε ο πόνος τόσο ισχυρή, με την οποία ξεκίνησαν όλα.

Απόσπασμα από άρθρο στην ιστοσελίδα: http://www.directosteo.com/ # Σελιδοδείκτης1

Τι είναι σύσπαση;

Σύσπαση είναι μια ακούσια σύσπαση των μυών των μυϊκών ινών μέσα σε ένα μυ ή μυϊκή ομάδα. Σύσπαση χαρακτηρίζεται από ασυνήθιστα μακρά διάρκεια της, είναι συχνά επώδυνες και συνήθως δεν συσχετίζεται με μυϊκή βλάβη.

Σύσπαση μπορεί να παρουσιαστούν και στους μυς των μόσχων, τους μηρούς, τους γλουτούς, υδρορροές σπονδυλικής στήλης και το λαιμό. Ο πόνος τους είναι παρόμοια με μια κράμπα, αλλά διαρκούν πολύ περισσότερο. Contractured τους μυς μικραίνει και να είναι σε διαρκή ένταση. Μπορεί να προκαλέσει τενοντίτιδα αν διαρκεί πολύ.

Οι αιτίες της σύσπαση;

Μυϊκοί σπασμοί μπορεί να συμβεί οφείλεται σε τρεις βασικές αιτίες:

Μετά από μια αθλητική κατάρτιση πολύ έντονη: ο μυς χρησιμοποιήθηκε πάρα πολύ καιρό χωρίς ανάκτηση έτσι παίρνει κουρασμένος και συμβάσεις!
Ως αποτέλεσμα του τραυματισμού των μυών. Σύσπαση μυών στην περίπτωση αυτή θα αποτρέψει την περαιτέρω ζημία που ήδη υπάρχουν.
Ως ένας μηχανισμός άμυνας για την καταπολέμηση του τραύματος: σύσπαση των μυών είναι ένας μηχανισμός άμυνας του τραυματισμένη άρθρωση, σύσπαση των μυών θα σταματήσει την άρθρωσή της, και να μπλοκάρει την προστασία για την καταστροφή περισσότερο.
Είναι καλύτερο να αποφευχθεί συσπάσεις τέντωμα και τη θεραπεία διαστρέμματα και δάκρυα αποτελεσματικά. Εντούτοις, υπάρχουν μια σειρά από θεραπείες κατά των συσπάσεων των οποίων η αποτελεσματικότητα ποικίλλει από ασθενή σε ασθενή.

Η αποτελεσματικότητα των οστεοπαθητική

Για τη θεραπεία των συσπάσεις, η συμβατική ιατρική προσφέρει πριν από όλα το υπόλοιπο των μυοχαλαρωτικών και ισχυρά (τα οποία έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι ισχυρή, αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντιμετωπίζουν την αιτία της σύσπαση.
Οστεοπαθητική μπορεί να είναι μια πραγματική συμβολή στην αντιμετώπιση των συσπάσεων.

Ο οστεοπαθητικός θα επιδιώκει πρωτίστως να διορθώσει τις ανισορροπίες που προκαλούν σύσπαση και λεκέ για να ξεπεραστούν αυτά τα αίτια. Αυτό επιτρέπει και να μειώσει τον πόνο, αλλά επίσης να μειώσει τον κίνδυνο υποτροπής (που δεν επιτρέπουν χαλαρωτικά).

Μέσω της ενδελεχούς εξέτασης και επανεξέτασης των αρθρώσεων σας, η οστεοπαθητικός θα επιδιώξει να καταλάβουν γιατί και πώς η συρρίκνωση εμφανίστηκε.
Δεν υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να υποδηλώνουν ότι οστεοπαθητική θεραπεία μόνο αρκεί για τη θεραπεία σύσπαση, είναι γενικώς σκόπιμο να συνδυάσει την οστεοπαθητική προσέγγιση στην ιατρική.


Αυτό είναι πρωτίστως ένα μυϊκό πρόβλημα!

Ξεκίνησε με ένα πόνο σαν μια οδυνηρή βελονιά πλευρά συνεχώς 8 ημέρες πριν την επίσκεψή μου στο οστεοπαθητικός και επιτρέψτε μου να φανταστώ πολλαπλά σενάρια που κυμαίνονται από το Μπενίν το χειρότερο που θα μπορούσε να φοβούνται: Η επιστροφή του όγκου.

Αυτός ο φόβος έχει διαλυθεί από ένα υπερηχογράφημα δύο ημέρες μετά την έναρξη του πόνου, αλλά να με βοηθήσει ειδικά για την προέλευση και την πιθανή θεραπεία.

Αυτό είναι όπου το φάρμακο έχει τα όριά της, δεν αναφέρει καν τη δυνατότητα του πόνου των μυών.

Χρωστάω τη σωτηρία μου ότι reflex φίλο οστεοπαθητικός που μου απευθύνονται στο σωστό πρόσωπο, άλλο οστεοπαθητικός.

Αρχίζω να δείτε και να αισθανθείτε τα πρώτα αποτελέσματα των χειρισμών του και αυτό είναι μόνο η αρχή.

Σύμφωνα με τον ίδιο θα έπρεπε να είναι καν σε θέση να πάει χωρίς παπούτσια για τρέξιμο επόμενη εκδρομή μου και να βρω ότι μπορώ να κάνω χωρίς αυτό εντελώς ....

Εδώ οφείλω να ομολογήσω ότι είμαι άφωνος, αλλά όχι χωρίς γραπτή σχεδόν ...

Για αυτόν Είμαι μια αληθινή αθλητής! Εκείνα για τα οποία όλα τα συρόμενα όπως το ισχυρότερο σοκ!

Είμαι σίγουρα πεπεισμένος ότι αυτό το βήμα θα με σημαδέψουν για μεγάλο χρονικό διάστημα και επιτρέψτε μου να ασκούν αθλητική ζωή μου σε μια εντελώς νέα διάσταση!

21η Απριλίου 2013 ...

Αυτό το βήμα έχει ήδη αλλάξει τα πάντα, ακόμη κι αν δεν τολμούν να μου πάρει στο Παρίσι μαραθώνιο χωρίς ορθωτικά μου και υπάρχει μεγάλο λάθος Θα έχω ακούσει το ένστικτό μου μου είπε να ξεκινήσει τον αγώνα με την κανονική παπούτσια μου και, ενδεχομένως, αλλάξετε, αν είναι απαραίτητο ...

Ο πόνος αισθητός στο 30ο χλμ. είναι καλά αισθάνονται ότι η υποστήριξή μου έχει εξελιχθεί

Γι 'αυτό και δεν πρέπει να δούμε podiatrist μου, γιατί το υπόλοιπό μου έχει επηρεαστεί από τη χειραγώγηση της οστεοπαθητικός μου, εντάχθηκε ό, τι μου είπε κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου παραπάνω.

Όλα δεν είναι εντελώς πίσω σε κανονικό, αλλά το σώμα μου επιστρέφεται σε κατάσταση λειτουργίας και συνειδητοποίησα πόσο πολύ αυτό το άθλημα είναι σημαντικό για μένα και απαραίτητο.

Δεν υπάρχουν αγώνες τριάθλου, όπως δεν έχω βάλει πισινό μου πάνω στη σέλα του ποδηλάτου μου.

Σκοπεύω επίσης να οικοδομήσουμε μου ένα πρόγραμμα που θα επιτρέψτε μου να κάνω ένα καλό μέρος της καθυστέρησής μου σε αυτόν τον τομέα, εκτός από την απαραίτητη ενημέρωση για την πρόοδο μου στην κολύμβηση.

Πρόοδος; Είμαι έχοντας προβλήματα με αυτή τη λέξη, αλλά αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι παίρνω μεγάλη χαρά να κολυμπήσουν και ιδίως με την ανταλλαγή συνεδρίες με τον σύλλογο.

Σαλιάρες το τρέξιμο;

Ελάχιστα έτσι ώστε να μην κρύψει τις ελλείψεις ποδήλατό μου, έτσι και τώρα θα είναι μια σαλιάρα τρίαθλο (σπριντ, για παράδειγμα) ή τίποτα.

Θα γυρίσει τα πόδια σας με το ολοκαίνουργιο DKN μας, που σας επιτρέπει να βάλετε τα πόδια χωρίς να χρειάζεται να πάει έξω, δεν είναι αρκετό, αλλά βοηθά να βρείτε τις χειρονομίες και να προετοιμάσει τα πόδια σας για μια μεγάλη σεζόν!


 
Περιγραφή Bike Ergometer Ηλεκτρομαγνητική DKN πμ-5 i


ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ εργόμετρο DKN AM-5 i

- Συνοπτική στυλ και την τεχνολογία
- Συμβατό με iPad και Android δισκία
- Βελτιωμένη απόδοση εντοπισμού με DKN κίνησης

Αισθητική παίζει σημαντικό ρόλο στην κοινωνία μας, και αυτό δίνεται προτεραιότητα στην DKN.
Το AM-5 i εξελίσσεται και παίρνει μια νέα διάσταση!

ΠΡΟΤΑΣΗ DKN DKN AM-5 i

Το ηλεκτρομαγνητικό εργομετρικό ποδήλατο DKN AM-5 i ταιριάζει με το iPad και το Android δισκία
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το tablet σας στη θέση του παραδοσιακού κονσόλας αυτό το ποδήλατο.
Για να επωφεληθείτε πλήρως από την απόδοση του συστήματος, απλά κατεβάστε το δωρεάν Πρόταση DKN λογισμικού.
Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση DKN κίνηση μέσω του iTunes της Apple ή το Google Play για το Android.

DKN κίνηση περιλαμβάνει μια ποικιλία από προπονήσεις και μετατρέπει το tablet σας σε ένα εργονομικό εξοπλισμό και βέλτιστη προβολή.
Επιπλέον, η εφαρμογή ενσωματώνει τη λειτουργία i-δρόμων »που θα σας επιτρέψει να βυθιστείτε στα παπούτσια ενός ποδηλάτη σε αρκετές παγκόσμιες μεγάλες κούρσες.
Πρόκληση τον εαυτό σας στα πλακόστρωτα κομμάτια του Tour de Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και πολλά άλλα ...
Μόλις η αίτηση από το διαδίκτυο, συνδέστε το tablet ή ασύρματου δικτύου (σύνδεση Bluetooth) με μια σειριακή κονσόλα έχει για ποδήλατο εργόμετρο Ηλεκτρομαγνητική σας DKN AM-5 i

Μπορείτε να κρατήσετε στο ράφι σας όλες τις ασκήσεις σας, το χρόνο, και να παρακολουθείτε συνεδρίες γυμναστικής σας!

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΚΟΝΣΟΛΑ

Το εργομετρικό ποδήλατο Ηλεκτρομαγνητική DKN AM-5 i είναι εξοπλισμένο με ένα χρώμα LED γενιάς κονσόλα, νέο έξυπνο οπίσθιο φωτισμό.
Αυτή η «παραδοσιακή» κονσόλα θα παρέχει την υποστήριξη και τα κίνητρα που απαιτούνται για τη βέλτιστη εξατομικευμένη εκπαίδευση.
Έτσι, αν δεν έχετε ένα δισκίο, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν την κονσόλα για να διαχειριστεί τις προπονήσεις σας.

Και για να εξασφαλιστεί η όλο και πιο αποτελεσματική παρακολούθηση, Καθιστά Ergometer DKN ποδηλάτων AM-5 i είναι συμβατό με το στήθος καρδιο ζώνη DKN.

Αυτό το εργόμετρο συνδυάζει την τεχνολογία και το σχεδιασμό. Τα πάντα είναι μέσα από την AM-5 i για αυτό το νέο μοντέλο γίνεται ένα πραγματικό σημείο αναφοράς όσον αφορά την ποιότητα.
LCD 16 προγράμματα, 4 προφίλ χρηστών. 24 επίπεδα αντίστασης στο "manual". Αισθητήρες ολοκληρωμένη τιμόνι κτύπο της καρδιάς. Ρυθμιζόμενο ύψος σέλα gel και το βάθος.


Κίνητρα, όπως πάντα και όσο πιο συχνά με τη συμβουλή των φίλων που παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς την ισορροπία των δυνάμεων (ειδική αφιέρωση στον Ludo για το ποδήλατο!)

Το επόμενο άρθρο θα είναι αφιερωμένο στο πρόγραμμα πολύ σύντομα επόμενους 6 μήνες ως ανταγωνιστικές στην εκπαίδευση!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire