vendredi 10 mai 2013


Недеља може да промени све ...

Понедељак, март 4, 2013 19 х 00

                       
Вратио сам се у свом париском РДВ Остеопатх препоруци Варнава (велико хвала му!), А најмање што могу да кажем је да сам ја, знаш ... одушевљени!

Сат са добрим 20. минуту РДВ размене на све мале ствари које су биле незнатне знак моје последње године у смислу спортских повреда укључујући и мог коња пада ...

Огледало пуцао у последњих неколико година које су му дозвољено да пређе оно што сам му рекао и он је могао да види за себе, контрактура вилице у доњи део леђа преко дијафрагме и дванаестог ребра, али да псоас проузрокована бол толико јак којим је све почело.

Члан извод са сајта: хттп://ввв.дирецтостео.цом/ # Боокмарк1

Шта је контрактура?

Контрактура је принудно мишићне контракције мишићних влакана унутар мишића или групе мишића. Контрактура одликује необично дугог трајања, то је често болно и обично не повезују са оштећења мишића.

Контрактура може јавити у мишићима листовима, бутинама, задњици, олуци кичме и врату. Њихова бол је сличан грчу, али траје знатно дуже. Цонтрацтуред мишићне скраћује и налази се у сталној напетости. То може изазвати тендинитис ако превише траје.

Узроци контрактуре?

Грчење мишића може доћи због три главна разлога:

Након спортски тренинг напето: мишић је коришћен предуго без опоравка па постане уморан и уговори!
Као резултат повреде мишића. Контрактура мишића у том случају ће се спречити даље оштећење већ постојећу.
Као одбрамбени механизам за борбу против трауме: контрактура мишића је одбрамбени механизам повређеног зглоба, мишића контрактуре ће зауставити његову артикулацију и блокирали заштите на оштећење више.
Боље је спречити контрактуре истезања и ефикасно лечење уганућа и сузе. Међутим, постоји велики број третмана против контрактура чија ефикасност зависи од једног до другог пацијента.

Ефикасност Остеопатхиц

За лечење контрактура, конвенционална медицина нуди пред свим осталим опуштање мишића и моћне (који имају предност зато што јак, али ни у ком случају третирају узрок контрактуре.
Остеопатија може бити прави допринос у лечењу контрактура.

Остеопат ће пре свега покушати да исправи неравнотеже које изазивају контрактуру и мрља за превазилажење ових узрока. Ово омогућава и да се смањи бол, али и да смањи ризик од рецидива (који не дозвољава опуштање).

Кроз темељну анализу и преглед зглобова, остеопат ће настојати да разумемо зашто и како контракција појавио.
Нема научних доказа да Остеопатхиц третман сама довољна за лечење контрактуру, генерално је прикладно да се пар Остеопатхиц приступ медицини.


То је пре свега мишићна проблем!

Све је почело са болом као болно страни шавом непрекидно 8 дана пре моје посете Остеопатх и дозволите ми да замислим више сценарија у распону од Бенина најгоре што може да се бојим: повратак тумора.

Овај страх је заустављене ултразвук два дана након појаве бола, али да ми помогне конкретно о пореклу и могући третман.

Ово је место где медицина има своје границе, не помињем могућност бол у мишићима.

Ја дугујем моје спасење које рефлекса остеопат пријатељу који ме је упутио на праву особу, други Остеопатх.

Почињем да виде и осете прве ефекте својих манипулација, а то је само почетак.

Према његовим речима, чак сам би требало да иде без ципела за мој следећи излетничких ради и сматрају да могу ја без њега потпуно ....

Овде морам да признам да сам без речи, али не и без писања готово ...

За њега сам ја прави спортиста! Они на које сви слајд укључујући и најјаче удара!

Ја сам дефинитивно убеђен да ће овај корак ме означили за дуго времена и дозволите ми да вежбају свој спортски живот у потпуно нову димензију!

Април 21, 2013 ...

Овај корак је већ променио све, иако нисам усудио узети ме на маратону у Паризу без мојих протетика и постоји велика греска требала сам слушао мој инстинкт ми је рекао да ову трку почети са мојим нормалним ципеле и евентуално промените их ако је потребно ...

Бол који се осећа на 30. км добро осећам да је моја подршка је еволуирала

Дакле, ја не морам да видим моју подијатра јер ми се стање утицало је манипулацију мог Остеопатх, она придружила ми је рекао током мог боравка горе наведеног.

Све се није у потпуности врати у нормалу, али моје тело се враћа у исправном стању и схватила сам колико овај спорт је од суштинског значаја за мене, па чак и од суштинског значаја.

Нема триатлон такмичења јер нисам ставио своје дупе у седлу мог бицикла.

Такође сам намеру да ми изгради програм који ће ми дозволити да се добар део мог кашњења у овој области поред потребне исправке на мој напредак у пливању.

Напредак? Имам проблема користи ову реч, али оно што је сигурно је да сам велико задовољство да плива, а посебно да поделим са седнице клуба.

Портикле трчање?

Штедљиво како не бисте сакрили недостатке мој бицикл, тако да ће сада бити портикла триатлон (спринт, на пример) или ништа.

Ја ћу претворити своје ноге са нашим потпуно новим ДКН који вам омогућава да ставите ноге без потребе да се иде ван, то није довољно, али помаже да се пронађе покрете и припремите ноге за велику сезону!



Опис бицикл Ергометер Електромагнетна ДКН АМ-5 и


НОВИ МОДЕЛ ергометру ДКН АМ-5 и

- Бистриј стил и технологија
- Компатибилан са иПад и Андроид таблета
- Побољшан праћење перформансе са ДКН Мотион

Естетика игра главну улогу у нашем друштву, а то је приоритет у ДКН.
АМ-5 и развија и добија нову димензију!

Захтјев за ДКН ДКН ПМ-5 и

Бицикл ергометру Електромагнетна ДКН ПМ-5 и одговара иПад и Андроид таблете
Можете да користите таблични рачунар уместо традиционалног конзоле ово бицикл.
Да бисте потпуно искористили перформансе система, само преузмите Захтев софтвера ДКН.
Можете преузети ову апликацију ДКН-мотион преко Аппле иТунес или Гоогле Плаи за Андроид.

ДКН-кретање укључује различите вежбе и претвара у таблични рачунар ергономски опрему и оптимално гледање.
Поред тога, апликација интегрише функцију и-путеви "који ће вам омогућити да уроните у ципеле бициклисте на неколико светских великих раса.
Изазовите себе на асфалтираним стазама на Тоур де Франце, Италији, Шпанији и многи други ...
Када апликација се преузима, повежите таблични рачунар или бежичне (Блуетоотх веза) на серијски конзола је на бициклу ергометру електромагнетну ДКН АМ-5 и

Можете држати на полици све ваше вежбе, време, и пратите сесије теретану!

ТРАДИЦИОНАЛНА ЦОНСОЛЕ

Бицикл ергометру Електромагнетна ДКН ПМ-5 је и опремљен ЛЕД бојом генерације конзола, нови интуитиван позадинским осветљењем.
Ова "традиционални" конзола ће пружити подршку и мотивацију који су неопходни за оптимално индивидуализоване обуке.
Дакле, ако немате таблету, можете да користите ову конзолу за управљање тренинга.

И да обезбеде све ефикасно праћење, рецумбент бицкл Ергометер ДКН АМ-5 и је компатибилан са кардио груди појас ДКН.

Ово ергометру комбинује технологију и дизајн. Све је преко ПМ-5 и за овај нови модел постаје прави репер у погледу квалитета.
ЛЦД 16 програма, 4 корисничких профила. 24 нивоа отпора у "Мануал". Сензори интегрисани дршку срца. Подесива висина гел седло и дубина.


Мотивисани као и увек, а као што се често, по савету пријатеља који гледају уско однос снага (посебним освртом на Лудо за бицикл!)

Следећи чланак ће бити посвећен програм ускоро наредних 6 месеци као такмиче на тренингу!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire