vendredi 10 mai 2013


Тиждень може змінити все ...

Понеділку, 4 березня 2013 19 H 00

                       
Я повернувся в моє паризький Rdv остеопат рекомендовані Варнава (велике спасибі йому!) І найменше, що я можу сказати, що я, ви знаєте ... вражені!

Через годину з хорошим 20 хвилин Rdv обміни на всіх дрібниць, які були незначними пом'янути моє останні роки з точки зору спортивних травм у тому числі моя кінь падає ...

Дзеркало вистрілив останніх років, які дозволили йому перетнути те, що я сказав йому, і він міг бачити для себе, контрактури щелепи до нижньої частини спини через діафрагму і дванадцятого ребра, але поперековий м'яз, яка викликала біль настільки сильна, по якій все це почалося.

Стаття витримка з сайту: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Що контрактура?

Контрактури мимовільне скорочення м'язів м'язових волокон у м'язі або групі м'язів. Контрактура характеризується незвичайно тривалого, часто болючі і, як правило, не пов'язаних з пошкодження м'язів.

Контрактура може відбутися в м'язах ікри, стегна, сідниці, жолобів спинного і шиї. Їх біль схожа на судому, але набагато довше. Contractured м'язів скорочується і знаходиться в постійній напрузі. Це може викликати тендиніт, якщо воно триває занадто.

Причини контрактура?

М'язові спазми можуть виникнути у зв'язку з трьома основними причинами:

Після спортивного тренування надто інтенсивними: м'яз була використана занадто довго без відновлення, щоб він втомлюється і контракти!
У результаті травми м'язів. Контрактура м'язів в цьому випадку запобігти подальшому пошкодження вже присутня.
В якості захисного механізму для боротьби з травмою: м'язова контрактура є захисним механізмом травмованого суглоба, м'язові контрактури припинить свою артикуляцію і заблокували захист, щоб не пошкодити більше.
Краще запобігти контрактури розтягування і лікування розтягувань і сльози ефективно. Однак існує ряд обробок проти контрактури, ефективність яких залежить від одного пацієнта до іншого.

Ефективність Остеопатіческой

Для лікування контрактури, традиційна медицина пропонує, перш ніж всі інші міорелаксанти й потужні (які мають ту перевагу, що сильний, але ні в якому разі лікувати причину контрактури.
Остеопатія може бути реальним внеском у лікуванні контрактури.

Остеопат шукає в першу чергу, щоб виправити дисбаланси, які викликають контрактури і плями для подолання цих причин. Це дозволяє не тільки зменшити біль, але і знизити ризик рецидиву (які не дозволяють міорелаксанти).

За допомогою ретельного вивчення та огляду ваших суглобів, остеопат прагнутимуть зрозуміти, чому і як скорочення з'явилося.
Немає наукових доказів того, що Остеопатіческой тільки в лікуванні, достатньому для лікування контрактури, це, як правило, відповідні пари Остеопатіческой підхід до медицини.


Це в першу чергу м'язова проблема!

Все почалося з болю, як хвороблива сторона продовжує стібка 8 днів до мого візиту до остеопат і дозвольте мені представити кілька сценаріїв, починаючи від Беніну найгірше, що я міг не боятися: повернення пухлина.

Цей страх був розсіяний ультразвукове два дні після появи болю, але допомогти мені зокрема про походження і можливе лікуванні.

Це де медицина має свої межі, не кажучи вже про можливість біль у м'язах.

Я зобов'язаний своїм порятунком, що рефлекс одної остеопата який направив мене до потрібної людини, інший остеопат.

Я починаю бачити і відчувати перші наслідки його маніпуляцій, і це тільки початок.

За його словами, я повинен ще бути в змозі йти без взуття для мого наступного ходу прогулянку і виявити, що я можу обійтися без його повністю ....

Тут я повинен зізнатися, що у мене немає слів, але не без написання майже ...

Для нього я істинний спортсмен! Ті, на якій всі слайди в тому числі найсильніших шок!

Я безумовно впевнений, що цей крок буде відзначати мене протягом довгого часу і дозволяє мені займатися моєму спортивному житті в абсолютно новий вимір!

21 квітня 2013 ...

Цей крок вже все змінилося, хоча я не зважився взяти мене в Парижі марафон без мого ортопедії і є велика помилка, яку я повинен був вислухав мою інстинкт підказав мені розпочати цю гонку з моєю нормальної взуття і, можливо, при необхідності змінити їх ...

Біль відчувається на 30-й км, добре відчуваю, що моя підтримка перетворилася

Так що я не повинен бачити моїх ортопеда, тому що мій баланс постраждали від моїх маніпуляцій остеопата, він приєднався що він сказав мені під час мого візиту, згаданих вище.

Все не повністю повернутися до нормального, але моє тіло повертається в робочому стані і я зрозумів, наскільки цей вид спорту має важливе значення для мене, і навіть необхідно.

Немає триатлон змагання, як я не поклав недопалок на сідло мого велосипеда.

Я також має намір побудувати мені програму, яка дозволить мені зробити хорошу частина моєї затримки в цій області крім необхідності оновлення на моєму прогресі у плаванні.

Прогрес? У мене виникли проблеми з використанням цього слова, але те, що впевнена в тому, що я з великим задоволенням плавати і особливо поділитися сесій з клубом.

Нагрудники запущений?

Помірно, щоб не приховувати свої недоліки велосипеда, так що тепер це буде нагрудник триатлону (спринт, наприклад), або нічого.

Та я вам ноги з нашої нової DKN, що дозволяє поставити ноги без необхідності виходити на вулицю, це не достатньо, але це допомагає знайти жести і підготувати Ваші ноги відмінний сезон!



Опис Велосипед велоергометр електромагнітний DKN AM-5 I


НОВА МОДЕЛЬ велоергометр DKN AM-5 I

- Швидкий стилю і технології
- Сумісність з IPAD і андроїд таблетки
- Покращено продуктивність при відстеження руху DKN

Естетика відіграє важливу роль у нашому суспільстві, і це пріоритет у DKN.
AM-5 я еволюціонує і набуває новий вимір!

РУХУ ДЛЯ DKN DKN AM-5 I

Електромагнітний велоергометр DKN AM-5 I відповідає IPad і Android таблетки
Ви можете використовувати ваш планшет замість традиційної консолі цьому велосипеді.
Щоб скористатися всіма перевагами продуктивності системи, просто скачайте вільний рух DKN програмного забезпечення.
Ви можете завантажити цю програму DKN руху через Itunes яблуко або Google Play для Android.

DKN руху включає в себе різноманітні тренування і перетворює планшет в ергономічне обладнання та оптимального перегляду.
Крім того, додаток інтегрується функція I-дороги », яка дозволить вам зануритися в черевики велосипедиста на кілька глобальних великих перегонах.
Випробуйте себе на асфальтованих треках Тур де Франс, Італія, Іспанія і багато інших ...
Після завантаження програми підключити планшет або бездротовий (Bluetooth з'єднання) на послідовну консоль має на своєму велосипеді велоергометр електромагнітний DKN AM-5 I

Ви можете тримати на полиці всі ваші вправи, часу і відслідковувати ваші сесій спортзал!

Традиційний КОНСОЛЬ

Велоергометрі Електромагнітна DKN AM-5 I оснащена світлодіодним покоління консолі, новий інтуїтивно зрозумілий підсвічуванням.
Це "традиційний" Консоль буде забезпечити підтримку і мотивації, необхідних для оптимального індивідуалізованого навчання.
Так що якщо у вас немає планшета, ви все ще можете використовувати цю консоль для управління ваших тренувань.

А для забезпечення більш ефективного моніторингу, лежачий Велоергометр DKN AM-5 I сумісні з кардіо-грудний пояс DKN.

Цей велоергометр поєднує технології та дизайну. Всі через АМ-5 я для цієї нової моделі стає справжнім еталоном в плані якості.
LCD 16 програм, 4 користувача профілів. 24 рівнів опору в "ручний". Датчики інтегровані кермі серцебиття. Регульована висота сідла гелю і глибину.


Мотивовану як завжди, і так часто, за порадою друзів, які уважно стежить за балансом сил (спеціальне посвята Ludo для велосипеда!)

Наступна стаття буде присвячена програма дуже скоро найближчі 6 місяців як конкуруючі у навчанні!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire