vendredi 10 mai 2013



Aste guztia alda dezake ...

Astelehena, Martxoa 4, 2013 19 H 00
                       
Itzuli naiz nire Parisko Rdv osteopath Bernabé (handi bat eskerrik asko zion!) Eta gutxienez esan ahal izango dut da dut gomendatutako hasieran, badakizu ... harritu!

20 minutu Rdv ona gauza txiki guztiak zirela hutsalak marka nire azken urteetan kirol nire zaldi jaitsierak barne lesio aldetik on-trukeak dituzten ordubete ...

Ispilu baten azken urteetan filmatu dutela onartzen zeharkatu zer esan nion eta berak ezin izan zuen ikusi, jaw du kontrakturak to diafragma bidez atzera txikiagoa, eta hura XII saiheskia, baina psoas eragin duen mina, beraz, indartsu horren bidez hasi zen dena.

Artikuluan gunetik laburpena: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Zer da kontraktura?

Kontraktura bat muskulu edo muskulu talde barruan muskulu-zuntz horren muskulu uzkurdura nahigabeko da. Kontraktura bere iraupena ohiz luze ditu, sarritan mingarria eta normalean ez muskulu kalte lotutako da.

Kontraktura ahal bernak eta izterrak, ipurmasailak, gutters bizkar eta lepoko muskuluak dira. Haien mina da cramp baina azken luzeagoa antzekoa. Contractured muskulu shortens eta tentsioa etengabe. Tendonitis sor daiteke irauten gehiegi bada.

Kontraktura arrazoiak?

Gihar-espasmoak direla eta, hiru arrazoi nagusiak gerta daiteke:

Kiroletako bat too bizia ondoren: gihar erabili zen luzeegia berreskuratzeko gabe lortzen zuen, beraz, nekatuta eta kontratuak!
Muskulu lesio baten ondorioz. Muskulu kasu honetan kontraktura kalte gehiagorik lehendik ere eragozten du.
Defentsa mekanismo bat nahi trauma aurka borrokatzeko gisa: gihar joint kontraktura zauritu defentsa mekanismo bat da, muskulu-kontraktura bere artikulazio gelditu egingo da, eta gehiago kaltetu babesteko blokeatuta.
Hobe da kontrakturak eta luzatze sprains eta malkoak tratatzeko modu eraginkorrean saihesteko. Hala eta guztiz ere, ez dira kontrakturak eta horien eraginkortasuna bat gaixoaren batetik bestera aldatu egiten aurkako tratamenduak zenbaki bat.

Osteopathic eraginkortasuna

Kontrakturak tratatzeko, ohiko medikuntza muskulu relaxants du indartsu, eta gainerako guztiak (dituzten sendoa izatearen abantaila du, baina inolaz ere ez kontraktura kausa tratatu aurretik eskaintzen du.
Osteopatia kontrakturak tratamenduan ekarpen erreal bat izan daiteke.

Osteopath du nagusiki saiatuko da desoreka eragiten duten kontraktura konpondu eta zikindu kausa horiek gainditzeko. Horrek aukera ematen die bai mina murrizteko, baina, halaber, murriztea errepikapen-arriskua (hori ez dute onartzen relaxants).

Azterketa sakon bat egin eta zure artikulazioetan berrikuspena baten bidez, osteopath zergatik eta ulertzeko nola uzkurtu agertu ahaleginduko gara.
No ebidentzia zientifikoa duten osteopathic tratamendua, bakarrik iradokitzen nahikoa kontraktura tratatzeko, oro har, ez da pare medikuntza hurbilketa osteopathic egokiak.


Hau da, batik bat, gihar arazo bat!

Hasi zen, alde mingarria stitch bezalako mina bat du, etengabe 8 egun nire osteopath bisita aurretik eta utzi anitz eszenatoki Benin batetik txarrena izan dut beldurra, besteak imajinatu me: baten itzulera tumorea.

Beldurra honek ultrasoinu batek argitu bi egunetan mina agerpena egin ondoren, baina niri laguntzeko zehazki jatorria eta posible tratamendu buruz.

Hau da, non medikuntza ditu bere mugak, ezta muskulu mina aukera aipatzea.

Nire salbazioa reflex duten osteopath lagun zuzendu me eskuineko pertsona, osteopath beste zor diot.

Ikusi eta sentitu bere manipulazio ondorioak lehen hasten naiz, eta hau hasiera besterik ez da.

Berari arabera, nahiz eta behar dut gai izango oinetakoak gabe nire hurrengo txangoa urtez eta jakin ahal izango dut hori gabe erabat ....

Hemen aitortu dut speechless behar dut, baina ez da ia idatzi gabe ...

Zion benetako kirolari bat naiz! Duten indartsuena shock barne diapositiba guztiak on!

Dut, zalantzarik gabe, urrats hau konbentzitu me markatuko du, denbora luzez, eta utzi nire kirol bizitzan praktikatzeko me berri osoa dimentsio!

April 21, 2013 ...

Urrats hau dagoeneko dena aldatu arren, ez nuen hartu ausartzen me Paris maratoian nire orthotics gabe, eta ez dut akats handia egin behar dut nire sena entzuten zidan lasterketa honetan hasteko nire zapatak normal batekin eta ziurrenik aldatu eta, behar izanez gero ...

Mina eta 30 km sentitu dira ondo sentitzen nire laguntza duten bilakaera

Beraz, ez dut nire Podologoen ikusteko nire oreka izan delako nire osteopath manipulazioa eraginpean, zer esan zidan nire bisitan, lehen aipatutako garaian sartu da.

Guztia ez da guztiz normal itzultzeko baina nire gorputza da, ordena lan itzuli eta zenbat kirol hori da niretzat ezinbestekoa da eta, are funtsezko konturatu nintzen.

No triatloia lehiaketak izan ere, ez dut jarri nire ipurdia nire bizikleta jarlekua da.

Era berean, asmoa nuen eraikitzeko programa bat osatzen duten nire nire igeriketa aurrerapen beharrezkoa eguneratzea gain, arlo honetan atzerapen zati handi bat ahal izango dira.

Eraikitzen? Arazoak izaten ari naiz hitz hau erabiltzen da, baina zer da, ziur da hori hartu dut atsegin handiz igeri egiten eta, batez ere, saio partekatzeko klub batera.

Bibs carrera?

Gutxi, beraz, ez da nire bizikleta gabeziak ezkutatzeko, eta, beraz, orain izan daiteke dortsala triatloia (sprint bat, adibidez), edo ezer ez da.

Zure hankak aktibatu egingo dut gure marka DKN berriak aukera ematen duen hankak jarri behar duzun kanpora joan gabe, ez da nahikoa, baina keinuak aurkitu eta zure hankak handi bat prestatu denboraldian laguntzen du!


 
Deskribapena Bike Ergometer elektromagnetikoak DKN AM 5-i


Eredu berri ergometer DKN AM 5-i

- Kondentsatuaren estilo eta teknologia
- Pilulak iPad eta Android Bateragarritasuna
- Hobetua jarraipenaren DKN Mugimenduan errendimendua

Estetika rol garrantzitsuena gure gizartean, eta hau da, lehentasuna eman DKN batean.
AM-5 eta eboluzionatzen i dimentsio berri bat hartzen du!

DKN DKN AM 5-i proposa

Bizikleta ergometer elektromagnetikoak DKN AM-5 iPad eta Android pilulak egokitzen i
Zure tablet erabil dezakezu kontsola tradizionala moto honen ordez.
Guztiz sistemaren errendimendua onurak, besterik deskargatu software librea DKN Mugimenduan.
Aplikazio hau DKN-motion deskarga dezakezu iTunes Apple edo Google Play Android bidez.

DKN-motion workouts-barietate bat barne hartzen du, eta zure tablet bihurtzen ekipamendu bat ergonomiko eta ezin hobea ikusteko sartu.
Horrez gain, eskaera i-errepideak "funtzioa murgildu nahi baduzu, txirrindulari baten zapatak globala hainbat lasterketetan handia ematen dizu integratzen.
Challenge zaitez Tourra, Frantzian, Italian, Espainian eta beste hainbat pista asfaltatua on ...
Aplikazioa deskargatu ondoren, konektatu zure tablet edo haririk gabeko (Bluetooth konexioa) eta serieko kontsola du zure bizikleta ergometer elektromagnetikoak DKN AM 5-i

Zure apal zure ariketa guztiak, denbora mantendu dezakezu eta zure gimnasioa saioak jarraitzeko!

TRADITIONAL KONSOLAN

Bizikleta ergometer elektromagnetikoak DKN AM 5-i da kolore batekin hornitutako LED kontsola belaunaldi berriak, intuitiboa backlit.
Hau "tradizionala" kontsola laguntza eta motibazioa banako optimoa egiteko beharrezko prestakuntza eskainiko dira.
Beraz, ez baduzu tablet bat, oraindik ere erabil dezakezu kontsola hau zure workouts kudeatzeko.

Eta gero eta jarraipen eraginkor bat bermatzeko, etzanda Bizikleta Ergometer DKN AM-5 KARDIO bularrean gerriko DKN bateragarria da i.

Ergometer honek teknologia eta diseinua konbinatzen. Everything AM 5-i bidez, eredu berri honek kalitate erreferentzia egia bihurtzen da.
LCD 16 programak, 4 erabiltzaile profilak. 24 erresistentzia-mailak "eskuliburua". Sentsore integratuta eskutokian taupadak. Doi gel jarlekua altuera eta sakonera.


Inoiz, eta, sarritan, lagunak ikusten estuki indar-oreka aholkuak bezala motibaturik (berezia dedikazioa to Ludo bizikletaz egiteko!)

Hurrengo artikuluaren programa eskainiko zaien oso laster, hurrengo 6 hilabeteetan prestakuntza gisa lehian!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire