vendredi 10 mai 2013


A semana pode cambiar todo ...

Luns 4 de marzo, 2013 19 H 00
                       
Estou de volta ao meu osteopata parisiense RDV recomendado por Bernabé (un gran grazas a el!) E o mínimo que podo dicir é que eu son, vostede sabe ... sorprender!

Unha hora cun bo 20 minutos RDV intercambio sobre as pequenas cousas que eran marca insignificante meus últimos anos en termos de lesións deportivas, incluíndo o meu cabalo cae ...

Un espello de tiro dos últimos anos que lle permitiu atravesar o que eu dixen, e el podía ver por si mesmo, contracturas da mandíbula para a parte inferior das costas a través do diafragma e a décima segunda costela, pero os psoas que causaron a dor tan forte por que todo comezou.

Artigo fragmento do sitio: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Que é contracturas?

Contracturas é unha contracción do músculo involuntario das fibras musculares dentro dun músculo ou grupo de músculos. Contracturas caracterízase por esta longa duración, é frecuentemente Dolores e, xeralmente non asociados co dano muscular.

Contracturas pode ocorrer nos músculos das panturrilhas, coxas, nádegas, cadra columna e pescozo. A súa dor é semellante a unha cãibra, pero duran moito máis tempo. Contraturados acurta os músculos e está en constante tensión. Ela pode causar tendinite se durar moito.

As causas de contracturas?

Espasmos musculares poden ocorrer debido a tres causas principais:

Despois dun adestramento deportivo intenso demais: o músculo foi usado moito tempo sen recuperación para que se cansa e contratos!
Como resultado dunha lesión muscular. Contracturas musculares, neste caso, evitar máis danos xa presentes.
Como un mecanismo de defensa para loitar contra trauma: contracturas musculares é un mecanismo de defensa de articulación lesada, a contracturas musculares vai parar a súa articulación e bloqueou a protexer a danar máis.
É mellor previr contracturas de along e tratamento de torceduras e bágoas efectivo. Con todo, hai unha serie de tratamentos cuxa eficacia contra contracturas varía dun paciente a outro.

A eficacia da osteopatía

Para o tratamento das contracturas, da medicina convencional ofrece antes de todo o resto dos relaxantes musculares e potente (que teñen a vantaxe de ser forte, pero en ningún caso, tratan a causa da contractura.
Osteopatía pode ser unha contribución efectiva para o tratamento de contracturas.

O osteopata vai buscar sobre todo para corrixir os desequilibrios que causan contracturas e Mancha para superar esas causas. Isto permite, tanto para reducir a dor, pero tamén reducir o risco de recorrencia (que non permiten relaxantes).

Por medio dunha análise afondada e unha análise das súas articulacións, o osteopata vai buscar entender por que e como a contracción apareceu.
Non hai evidencia científica que suxira que o tratamento osteopático só suficiente para tratar o contracturas, é xeralmente axeitado para encaixar o achegamento osteopática á medicina.


Este é esencialmente un problema muscular!

Todo comezou cunha dor como un punto lado Dolores continuamente 8 días antes da miña visita ao osteopata e déixeme imaxinar varios escenarios que van desde o Benin a peor cousa que podería temer: o retorno dun tumoral.

Este medo foi disipado por un ultrasóns, dous días despois do inicio da dor, pero me axudar especialmente sobre a orixe e posible tratamento.

Este é o lugar onde a medicina ten os seus límites, nin sequera citan a posibilidade de dor muscular.

Debo miña salvación que correo-osteopata reflexo que me dirixiu a persoa correcta, outro osteopata.

Eu comezo a ver e sentir os primeiros efectos das súas manipulacións e iso é só o comezo.

Segundo el, eu debería ser capaz de ir sen zapatos para o meu próximo paseo carreira e pensar que podo facer sen el por completo ....

Aquí debo confesar que estou sen palabras, pero non sen escribir case ...

Para el son un verdadeiro deportista! Aqueles en que as diapositivas, incluíndo o choque máis forte!

Eu sempre estou convencido de que este paso me vai marcar por un longo tempo e me permite practicar a miña vida deportiva en toda unha nova dimensión!

21 de abril de 2013 ...

Este paso xa cambiou todo, aínda que eu non ousaba me levar na maratón de París sen os meus ortopedia e hai gran erro que eu debería ter escoitado o meu instinto me dixo para comezar a carreira cos meus zapatos normais e, posiblemente, cambia-los, se é necesario ...

A dor sentida na 30 km son ben sentir que o meu apoio evolucionou

Entón eu non teño que ver o meu podólogo, porque o meu balance foi afectado por manipulación da miña osteopata, xuntouse o que me dixo durante a miña visita mencionada anteriormente.

Todo non volveu completamente ao normal, pero o meu corpo é devolto en orde e eu entendín o que o deporte é fundamental para o meu, e mesmo fundamental.

Non hai competicións de triatlo como eu non poñer a miña bunda na sela do meu bicicleta.

Pretendo tamén me construír un programa que me permita facer unha boa parte do meu retraso nesta zona, ademais da actualización necesaria sobre o meu progreso na natación.

Progreso? Estou a ter problemas para usar esta palabra, pero o que é certo é que teño o pracer de nadar e, sobre todo, para compartir sesións co club.

Babadores en execución?

Con moderación, para non ocultar a miña discapacidade moto, entón agora vai ser un Triathlon bib (un sprint, por exemplo) ou nada.

Vou transformar as súas pernas coa nosa nova marca DKN que permite que poña as pernas, sen necesidade de ir para fóra, non é suficiente, pero que axuda a atopar os xestos e preparar as pernas para unha gran tempada!


 
Descrición bicicletas ergométricas electromagnética DKN AM-5 i


NOVO MODELO ergômetro DKN AM-5 i

- Estilo condensado e tecnoloxía
- Compatible con tabletas iPad e Android
- Seguir o desempeño mellorado con DKN Movemento

Estética desempeña un papel importante na nosa sociedade e iso é prioridade no DKN.
A AM-5 i evoluciona e gaña unha nova dimensión!

PROPOSTA DKN DKN AM-5 i

A bicicleta ergométricas electromagnética DKN AM-5 i encaixa as tabletas iPad e Android
Pode usar o seu tablet en lugar do tradicional consola esta moto.
Para aproveitar ao máximo o rendemento do sistema, simplemente descargar o DKN movemento software libre.
Podes baixar esta aplicación DKN-motion a través de iTunes de Apple ou Google Play para Android.

DKN-motion inclúe unha variedade de exercicios e transforma o seu tablet nun equipo ergonomía e mellor visualización.
Ademais, a aplicación integra a función I-estradas ", que permitirá que mergullo na pel dun ciclista en varias grandes carreiras mundiais.
Reto-se en pistas pavimentadas do Tour de Francia, Italia, España e moitos outros ...
Xa que a aplicación é baixo, Póñase seu tablet ou sen fíos (conexión Bluetooth) para a consola serie ten na súa bicicleta ergométricas electromagnética DKN AM-5 i

Pode manter a súa andel todos os seus exercicios, tempo, e seguir as súas sesións de ximnasia!

Consola TRADICIONAL

A bicicleta ergométricas electromagnética DKN AM-5 i e equipamentos con un LED cor xeración de consolas, novo intuitivo retroiluminado.
Esta consola "tradicional" vai prestar o apoio ea motivación necesaria para o adestramento individualizado ideal.
Entón, se non ten un tablet, aínda pode usar esta consola para xestionar seus adestramentos.

E para asegurar un seguimento cada vez máis eficaz, bicicleta reclinada Ergometer DKN AM-5 i é compatible con cardio peito cinta DKN.

Este ergômetro combina tecnoloxía e deseño. Todo é a través da AM-5 i para este novo modelo pasa a ser unha verdadeira referencia en termos de calidade.
LCD 16 programas, 4 perfís de usuario. 24 niveis de resistencia en "manual". Sensores de batear cardíaco integrado manillar. Altura regulable sela xel e profundidade.


Motivado como sempre e tan frecuentemente sobre o consello de amigos que observa atentamente o equilibrio de forzas (dedicación especial para Ludo a moto!)

O seguinte artigo será dedicado ao programa pronto próximos 6 meses como competidor no adestramento!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire