vendredi 10 mai 2013


A héten mindent megváltoztat ...

Hétfő, március 4., 2013 19 00 H
                       
Itt vagyok én RDV párizsi csontkovács által ajánlott Barnabás (nagy köszönet neki!) És a legkevesebb, amit mondhatok, hogy én vagyok, tudod ... lenyűgözött!

Egy óra egy jó 20 perces RDV cseréje a kis dolgokat, hogy nem volt jelentős jel az utolsó években a sportsérülések, beleértve a lovam esik ...

A tükör lövés elmúlt években, amelyek lehetővé tették számára, hogy át, amit mondtam neki, és látta a maga számára, kontraktúra az állkapocs az alsó hát a rekeszizom és a A tizenkettedik borda, de a psoas okozta a fájdalmat, erős, amely az egész kezdődött.

Cikk részlet az oldalon: http://www.directosteo.com/ # Bookmark1

Mi kontraktúra?

Kontraktúra egy akaratlan izom összehúzódása az izomrostok egy izom vagy izomcsoport. Kontraktúra jellemzi szokatlanul hosszú időtartamú, gyakran fájdalmas, és általában nem társított izom károsodás.

Kontraktúra léphet fel az izmok a vádli, comb, fenék, ereszcsatornák gerinc és a nyak. A fájdalom olyan, mint egy görcs, de sokkal hosszabb. Contractured az izom lerövidül, és az állandó feszültség. Ez okozhat ínhüvelygyulladás ha tart is.

Az okok a kontraktúra?

Izomgörcsök bekövetkezhetnek három fő oka van:

Miután egy sport képzés túl intenzív: az izmot használt túl hosszú ideig nem fellendülés, így ő lesz fáradt, és szerződéseket!
Ennek eredményeként a izomsérülés. Izom kontraktúra ebben az esetben megakadályozzák a további károsodást már jelen van.
Mint egy védelmi mechanizmus elleni küzdelem trauma: izomgörcsök egy védelmi mechanizmus, a sérült ízületi, izom kontraktúra leáll az artikuláció és elzárta a védelme a káros többet.
Jobb, hogy megakadályozzák kontraktúrák nyújtás és kezelése rándulások és könnyek hatékonyan. Van azonban számos olyan elleni kezelések kontraktúra amelyeknek hatékonyságát változik egyik beteg a másikra.

A hatékonysága Osteopathic

A kontraktúra kezelésére, hagyományos orvoslás kínál, mielőtt az összes többi a izomlazítók és nagy teljesítményű (amelyek az előnye, hogy erős, de semmi esetre sem kezeli az oka a kontraktúra.
Csontkovácsolás egy igazi hozzájárulás kezelésére kontraktúra.

A csontkovács igyekszik elsősorban az egyensúlyhiány korrigálására okozó kontraktúra és beszennyezheti leküzdeni ezeket okoz. Ez lehetővé teszi mind csökkenti a fájdalmat, hanem csökkenti a visszaesés kockázata (amelyek nem teszik lehetővé izomlazítók).

Révén alapos vizsgálat és a felülvizsgálat az ízületek, a csontkovács igyekszik megérteni, hogy miért és hogyan összehúzódás meg.
Nincs tudományos bizonyíték arra, hogy a csontkovács kezelés önmagában elegendő ahhoz, hogy kezelje kontraktúra, általában megfelelő pár a csontkovács megközelítés gyógyszer.


Ez elsősorban izmos probléma!

Úgy kezdődött a fájdalom, mint a fájdalmas oldalon öltés folyamatosan 8 nappal a látogatás a csontkovács, és hadd elképzelni, több forgatókönyvet kezdve a Benin a legrosszabb, hogy én is félek: a visszatérés a tumor.

Ez a félelem már eloszlatta egy ultrahang után két nappal a fellépő fájdalom, de segíteni konkrétan a származás és a lehetséges kezelési.

Ez az a pont, ahol a gyógyszert megvannak a korlátai, nem is beszélve a lehetőségét izomfájdalom.

Köszönhetem, hogy üdvösséget reflex csontkovács barátom, aki irányította, hogy a megfelelő embert, egy másik csontkovács.

Kezdek látni és érezni az első hatásait a manipulációk, és ez még csak a kezdet.

Szerinte azt kell még tudni, hogy megy cipő nélkül az én következő kirándulást futás és kiderül, hogy meg tudom csinálni, anélkül, hogy teljesen ....

Itt kell vallanom, hogy én vagyok, szótlan, de nem írása nélkül majdnem ...

Számára vagyok igazi sportember! Azok, amelyek az összes dián, beleértve a legerősebb sokk!

Én biztosan győződve arról, hogy ez a lépés jelzi majd nekem egy hosszú idő, és engedjék meg, hogy gyakorolni a sport az élet egy teljesen új dimenzió!

Április 21, 2013 ...

Ez a lépés már mindent megváltoztatott bár én nem mertem engem a párizsi maratoni anélkül, hogy a ortopédiai, és nagy hibát kellett volna hallgattam az ösztöne azt mondta, hogy indul ezen a versenyen az én normális cipőt és esetleg megváltoztatni őket, ha szükséges ...

A fájdalmat érzett a 30. km jól érzem, hogy a támogatás alakult ki

Szóval nem kell, hogy a podiatrist mert a mérleg már érintette a manipuláció a csontkovács, csatlakozott mit mondott nekem látogatásom során a fent említett.

Minden nem teljesen visszatért a normális kerékvágásba, de a testem vissza üzemképes, és rájöttem, hogy mennyi ez a sport elengedhetetlen számomra, sőt nélkülözhetetlen.

Nem triatlon versenyeken még nem tette a csikk a nyereg a motorom.

Én is szándékozik építeni nekem egy program, amely lehetővé teszi számomra, hogy egy jó része a késedelem ezen a területen kívül a szükséges frissítést a fejlődés úszás.

Haladás? Gondjaim használja ezt a szót, de ami biztos, hogy én, hogy nagy öröm, hogy úszni, és különösen, hogy megosszák ülés a klub.

Előkék futás?

Takarékosan, hogy ne, hogy elrejtse a hiányosságokat motor, így most ez lesz a vállpántos triatlon (a sprint, például), vagy semmi.

Én viszont a lábát a mi vadonatúj DKN, amely lehetővé teszi, hogy lábak nélkül kimenni az utcára, nem elég, de segít megtalálni a gesztusok és előkészíti a lábát egy nagy szezon!


 
Leírás Bike Ergométer elektromágneses DKN AM-5-i


NEW MODEL ergométer DKN AM-5-i

- Sűrített stílus és a technológia
- Kompatibilis az iPad és Android tabletta
- Jobb teljesítmény nyomon követése DKN Motion

Esztétika jelentős szerepet játszik a társadalomban, és ez elsőbbséget élvez a DKN.
Az AM-5 i fejlődik és vesz egy új dimenzió!

ÁLLÁSFOGLALÁSRA DKN DKN AM-5-i

A kerékpár ergométer Elektromágneses DKN AM-5 i illik az iPad és az Android tabletta
Használhatja a tablet helyett a hagyományos konzol ez a motor.
Hogy teljes mértékben kiaknázza a teljesítményét a rendszer, csak töltse le az ingyenes szoftvert DKN Motion.
Letöltheti az alkalmazás DKN-motion keresztül Apple iTunes vagy a Google Play for Android.

DKN-motion magában foglalja a különböző edzések és fordul a tablet egy ergonomikus berendezések és az optimális megjelenítéshez.
Ezen kívül az alkalmazás integrálja a funkció i-utak ", amely lehetővé teszi, hogy merüljön el a cipő a kerékpáros több globális nagy versenyeken.
Challenge magát a burkolt pálya, a Tour de France, Olaszország, Spanyolország és még sokan mások ...
Ha az alkalmazás letölthető, csatlakoztassa a tablet vagy a vezeték nélküli (Bluetooth), hogy a soros konzol a kerékpár ergométer Elektromágneses DKN AM-5-i

Tudod tartani a polcon minden gyakorlatokat, az idő, és nyomon követheti a tornaterem ülések!

HAGYOMÁNYOS KONZOL

A kerékpár ergométer Elektromágneses DKN AM-5 i van ellátva színes LED kijelző generáció, új, intuitív háttérvilágítással.
Ez a "hagyományos" konzol biztosítja a támogatást és motiváció szükséges az optimális egyéni képzés.
Tehát, ha nem rendelkezik a tablet, akkor is ezt a konzolt, hogy kezelje a edzés.

És hogy egyre hatékonyabb ellenőrzés, fekvő kerékpár ergométer DKN AM-5-i kompatibilis kardio mellpántot DKN.

Ez az ergométer ötvözi a technológia és a design. Minden az AM-5 i ez az új modell lesz igazi benchmark a minőség.
LCD 16 program, 4 felhasználói profilokat. 24 ellenállási szintű "kézi". Érzékelők integrált kormány szívverés. Állítható zselés nyereg magasság és mélység.


Motivált mint valaha, és gyakran a tanácsára barátok, akik szorosan figyeli az erőviszonyok (speciális elkötelezettség Ludo a kerékpár!)

A következő cikk lesz elkötelezett a program hamarosan következő 6 hónapban, mint a versengő képzésben!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire