dimanche 27 janvier 2013

Vejen til frelse: Uge 0, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13!



Jeg forbliver mystisk for øjeblikket på titlen indeholder ordet lidt stærkere (tilbagebetaling) vil fungere som en rettesnor for mine sportsudstyr kommende måneder.


Jeg vil beskrive mine første par ugers træning uden at man skubber problemerne vedrørende den organisation, de kræver.

Denne forløsning, jeg forstod i lang tid, gennem effektiv inddrivelse, men også energiske træninger men også en ændring i klubben, fordi jeg havde valgt ikke tillade mig at deltage i træninger.

Jeg var en regelmæssig på klubbens hjemmeside forum, men jeg begrænset mig til den virtuelle central!

Dette er en mulighed for at udveksle med en af ​​ordinære medlemmer af klubben jeg indså misforhold af situationen: Jeg er en del af en klub eller jeg kender lidt eller intet og værre end alt, hvad jeg registrere, ifølge ham, de begivenheder, som jeg ikke deltager!

Her er det meget klart, og beskeden godt modtaget!

I mandags, October 15th, så jeg besluttede, på samme dag, skift klub jeg sat egentlige mål for 2013 og 2014 og især i praksis blive en regelmæssig træning af min nye klub.

Det er også dette mandag, 15 oktober opdagede jeg, at jeg er i de sidste 5 udfordring i en konkurrence, der kunne tage nogle af mine udgifter til Norseman

Den første kontakt foregår næste onsdag, fordi det netop er den generalforsamling i klubben, og jeg vil gerne første handel, især med nyankomne som mig, men også at udstyre mig i klubben farver.


Det er derfor med stor stolthed, at jeg tager denne licens til farverne i Nanterre Triathlon.

Efter gennemgang af alle sanser i de forskellige træningsprogrammer jeg glæde i planlægning sessioner i svømning og løb.

Cyklen er en smule for tidligt, men jeg forbeholder gruppe udflugtsmål for søndag morgen ligesom de fleste klubber.

Her er hvad der sker:

Løb:

Mandag: Jean Guimier spor fra 19:00

Resten af ​​ugen: 2 eller 3 individuelle sessioner tidligt i morgen
Svømning:
Tirsdag eftermiddag:
Onsdag eftermiddag: gratis niche
Torsdag: Begyndere kun
Lørdag eftermiddag: gratis niche

Dette træningsprogram bør tillade mig at endelig være struktureret i min organisation, således at ændringer i min fysik.

Uge 1

Jeg frygter lidt siden min første uge jeg har ikke glemt, at det er en svømmetur, der køler min iver i mit tidligere klub.

Det er denne gang er det den store aften: den første dag i ugen, og derfor sessionen track klub og derfor min debut med gruppen.

Jeg ankom lidt tidligt, men jeg er forkert indgang og endelig ankom lige i tide.
Jeg selv begynde at diskutere udenfor, fordi jeg allerede kender to eller tre medlemmer af klubben: modtagelse er perfekt: varm, venlig og naturlig.

Jeg værdsætter og begynde at nyde.

Jeg går gennem omklædningsrummet, og jeg er pépare.Je andre og begynder at omgange at varme op.

Dem, der ankommer efter slutter sig til os lidt efter lidt.

En coach i aften, så vi vil være sammen (ca. 40) til den session, der vil vare omkring en time. Vi vil lave nogle øvelser, der falder ind under kategorien PPG (generel fysisk forberedelse).

Det er helt nyt for mig, var bare kører som en diesel, men det vil ændre sig, fordi jeg vil kontrollere over uger, bør disse øvelser gøre hele forskellen i de næste løb.

Jeg overraskede mig selv, fordi jeg er god nok, og modstår selv når øvelserne er mere intense og hyppige.

Det er ikke altid nemt, men det er meget rart, og sessionen vil passere meget hurtigt i en venlig atmosfære og altid flittig.

Når dette er overstået, skal jeg ikke dvæle men tager tid at give Mød på dem, jeg kender til næste dags session pool tirsdag 12 H 00.

Tilstrækkeligt til at sige, at det er det, jeg frygter mest, og i sidste ende galt.

Første usability er ikke et forgæves ord i denne klub, og jeg fandt atmosfæren, som jeg er helt enig.

Træneren giver os oplysningerne direkte uden bordet, han er opmærksom på alt og tous.Je 'm begejstret, da det begynder at rette mine mange fejl.

Nok af os i vandlinjen, men tempoet er flydende.

Begyndere og erfarne sameksistere i broderskab.
Den anden tøvede ikke med at give en hånd til den første og at give gode og værdifulde råd.

Tempoet er meget flydende, men fjernes, fordi de øvelser følges i en pæn konsistens.

Jeg er meget overrasket, fordi jeg ønsker, at tempo og ikke har lyst til en byrde. Pyh!

Endelig er jeg ikke valgt til udfordringen i spørgsmålet, men Norseman forbliver for evigt prentet som et vigtigt mål for triatleten bliver jeg!

Allerede i 2014 (hvis lodtrækningen er gunstigt for mig), eller år, hvis dette ikke skulle være tilfældet.

13 uger er gået siden den første kontakt og lysten til at strukturere min træning triatlet.

De første resultater?

Jeg indså fra dag til dag alt, hvad denne uddannelse giver mig som fysiske og psykiske fordele undtagen når jeg er nødt til at gå glip af nogle sessioner, og der fandt jeg, at det er virkelig svært ikke at få råd fra trænere og venner så regelmæssigt som Jeg ønsker det.

Selv uden ramme sessions onsdag og lørdag er ikke immune over for nogle af mine fravær.

Stadig svært at gennemføre en række foran, men livet som Claude sagde så, når du ønsker det ...

Jeg er i hans argumentation, selv om nu de prioriteter er delte, men jeg ved ikke glemme mine atletiske mål af året: min dåb i lang afstand i et format halv Ironman.

Jeg har allerede foregrebet det offer, næsten en uge træning gruppe per måned overvejer udviklingen af ​​mit professionelle liv, men det betyder ikke, at jeg vil ofre alt, når jeg kører væk fra stadion eller puljen Nanterre.

Faktisk ser jeg de første par uger efter disse øvelser naturligt fundet vej ind i mit daglige liv og var i stand til at bringe mig den dynamiske sport, som jeg savnede.

Jeg er klar over de fremskridt, der skal gøres, og dem, der allerede er gjort, men jeg har stadig alvorlige plads til forbedringer både på banen og i puljen.

At gennemgå, alt er stadig stå beat, der for begge armbevægelser, men også koordinering af de to.

Jeg vil gælde i løbet af de næste par sessioner kopiere råd og anbefalinger af Daniel, en af ​​vores trænere svømning.

Her er de virkelige mål og motiverende i forbindelse med vejledning, som træner!

Resultatet?

Meget, meget hurtigt med de tanker og følelser vakt af harddiske leveres!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire